TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Posted by total woot on Jan-16-2004 10:30:

quote:
Originally posted by Donna
Dus ja wouter,in dit soort gevallen zeg ik,kill the ******,breek zn fuckin trots en maak m genadeloos hard af!

Met als gevolg dat er nog meer turken/marokanen zijn die schijt krijgen aan de nederlandse wet? dank je de koekoek...

Mn pa kwam net met t woordje eerwraak aanzetten, zit volgens mij wel wat in, t heeft niet zo zeer te maken met hoe onze cultuur geworden is, meer met bepaalde verschijnselen uit de turkse/marokaanse cultuur die 'hardnekkig' blijven hangen.. (geloof namelijk niet dat je van 1 gemeenschappelijke cultuur kunt praten, t gaat hier over meerdere culturen die botsen).

Posted by New Wave on Jan-16-2004 10:48:

quote:
Originally posted by magrec
Go donna!!!!

Hehe ik was gister nog in zaandam trouwens hehe je voelt je meteen een buitenlander in je eigen land

Mwjha, ik ken dat gevoel, dat heb ik als ik in Amersfoort, Amsterdam, Gouda, Rotterdam, Den Haag en Utrecht kom ook

Wat ik gister ook zo dom vond, een meisje zei letterlijk in de camera: 'Hij is geen moordenaar, hij is een hele rustige jongen die goeie cijfers haalde.'

Goeie middag, hij heeft met voorbedachte rade een man door zijn hoofd geschoten.....hoe kan je zo iemand 'geen moordenaar' noemen.

En dat mensen dat Eervraak er bij halen...dat mag totaal geen excuus zijn in Nederland......die gast moet gewoon levenslang krijgen (dus 18 jaar)
Kan die lekker met zijn pa scrabbelen in de lik!

Posted by sndh on Jan-16-2004 11:06:

quote:

Wat ik gister ook zo dom vond, een meisje zei letterlijk in de camera: 'Hij is geen moordenaar, hij is een hele rustige jongen die goeie cijfers haalde.'

Goeie middag, hij heeft met voorbedachte rade een man door zijn hoofd geschoten.....hoe kan je zo iemand 'geen moordenaar' noemen.

Viel me ook op ja, ze zal het niet eens door hebben gehad dat ze compleet iets anders zei.... Drama ...

Posted by Rudy on Jan-16-2004 11:19:

Ik begin het gevoel te krijgen dat steeds meer mensen beginnen in te zien met wat voorn ontzettend groot probleem ONZE GENERATIE te kampen krijgt, met name door het laxe optreden van de generatie die is opgegroeid in de 70's!
Ik woon zelf in Rotterdam, in een niet al te beste wijk, en ik durf serieus niet 's nachts na een het uitgaan daar chillend over straat te lopen! Er staan altijd van die bedreigende groepjes, ook op tijden dat een normaal iemand of naar zijn werk moet of naar school moet! Maar wat nog erger is, is dat ook de vaders als een soort van guru's op straat staan de hele dag!
Wel ben ik bang voor een plotselinge ontploffing in Nederland waardoor er echt hele grote oonrust kan ontstaan!

We zullen allemaal zien wat er gebeurd, wat we wel weten is dat er wat moet gebeuren, maar of er ook daadwerkelijk iets gebeurd???

Posted by magrec on Jan-16-2004 11:24:

quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, ik ken dat gevoel, dat heb ik als ik in Amersfoort, Amsterdam, Gouda, Rotterdam, Den Haag en Utrecht kom ook

mwehehe volgens mij is het ook meer een probleem van de grote steden (en een bende dorpen daar in de randstad)

Ik bedoel hier op het platteland gebeurt zoiets echt niet (volgens de school directeur kom dit overal gebeuren) Maar ja hier heb je dan ook minder "allochtonen"........

Posted by Donna on Jan-16-2004 12:22:

quote:
Originally posted by total woot
Met als gevolg dat er nog meer turken/marokanen zijn die schijt krijgen aan de nederlandse wet? dank je de koekoek...

Mn pa kwam net met t woordje eerwraak aanzetten, zit volgens mij wel wat in, t heeft niet zo zeer te maken met hoe onze cultuur geworden is, meer met bepaalde verschijnselen uit de turkse/marokaanse cultuur die 'hardnekkig' blijven hangen.. (geloof namelijk niet dat je van 1 gemeenschappelijke cultuur kunt praten, t gaat hier over meerdere culturen die botsen).

DUH wtf denk je wat ik hier al die tijd al probeer uit te leggen.....

Ennuh,hoop niet dat jij bij de politie wilt gaan of iets dergelijks,nog meer schijters is niet echt wat ze daar nodig hebben.

[edit]
2 magrec : Zaandam word al sinds 1986 toen de eerste moskee daar werd neergegooid Ankara genoemd,gezellig daar man

Posted by Fkwebeman on Jan-16-2004 13:01:

quote:
Originally posted by magrec
mwehehe volgens mij is het ook meer een probleem van de grote steden (en een bende dorpen daar in de randstad)

Ik bedoel hier op het platteland gebeurt zoiets echt niet (volgens de school directeur kom dit overal gebeuren) Maar ja hier heb je dan ook minder "allochtonen"........

Nee idd, hoewel in Veendam (waar ik jarenlang voortgezet onderwijs heb genoten) het nu ook begint te gebeuren..
Klasgenootje van mijn vriendins broertje (jaja, ver weg) in elkaar geslagen door groep turken. waarom? Hij droeg een bril, is de beste van de klas en wilde geen 'beschermgeld' afstaan. Dus geen respect en werd op 3 middagjes keurig opgewacht en in elkaar getrapt, toen er ook nog flink met passerpunten werd gekrast in zijn rug, durfde hij het aan het aan zijn moeder te vertellen..

Overigens wordt de achterstandswijk van Veendam al jarenlang 'Klein Turkije' genoemd. Mijn vriendin loopt stage op de school daar, heeft flinke last van de turkse jongetjes, omdat die haar totaal negeren als ze iets verteld. 'ik hoef van mijn vader geen opdrachten uit te voeren van vrouwen' Kijk en daar begint het al..

Ik kan me nog herinneren dat iets van 10 jaar geleden een asielzoekers gezin met 2 kinderen (ergens uit middenafrika geloof ik) in het dorp waar ik toen woonde, kwam, het was net alsof het circus in de stad was, iedereen had het erover. Tjonge jonge, die waren wel erg donker (wel leuk en gezellig gezin trouwens, ze zijn nu weer terug naar hun land)

Posted by Zehra on Jan-16-2004 13:10:

quote:
Zijn ze in die gemeenschap allemaal net zo kippig als jij Miss Z ?
Zien ze daar soms allemaal wat ze naar buiten willen laten doen geloven?
Want tot nog toe schijn ik meer verstand van het onderwerp respect in jouw cultuur te hebben dan jij.

ja ge hebt gelijk... gij hebt meer verstand erover dan mij! kwou hier ff mijn mening zeggen, word ik al direct als 'kippig' bestempeld! vraag me af wat je bedoeling is en waar je op doelt door zoiets te schrijven en ik had het ook niet over MIJN cultuur maar over respect in de turkse cultuur in het algemeen (dus hoe het er aan toe gaat in turkije)!

ff ter verduidelijking: wat ik met dat 'respect' bedoelde was op iets dat iemand had geschreven over dat er in die culturen geen respect is voor onderwijzers enzovoort... in die gemeenschappen zijn er meer dan genoeg mensen die respect hebben voor elkaar en elkaars leven. en ja der zijn ook slechte tussen zoals die ene! mah das overal... niet alleen bij de turken of marokkanen of wat dan ook, overal zijn er slechten tss!

Posted by magrec on Jan-16-2004 14:09:

quote:
[edit]
2 magrec : Zaandam word al sinds 1986 toen de eerste moskee daar werd neergegooid Ankara genoemd,gezellig daar man

hehe owh en nu ga zeer ws stage lopen in zaandam

Posted by SnuggLe on Jan-16-2004 17:13:

quote:
Ennuh,hoop niet dat jij bij de politie wilt gaan of iets dergelijks,nog meer schijters is niet echt wat ze daar nodig hebben.

Piss off, hoe weet jij hoe het er bij de politie aan toegaat? Denk je dat die mensen er ZELF goed wat aan kunnen doen? NEEN!
Dat komt allemaal door die verrotte politiek en de burgers die geen fuck meer pikken van de politie.
Vandaag nog een congres erover gehad (Politie en Ehtiek, de bureauchef van het bureau waar het Terracollege onder valt was er ook netzoals wat korpschefs) onder andere....krijg je wel een ander beeld.
En wat wil je doen als politie?? Er KEIHARD op inhakken? Dat is ook BULLSHIT. D'r bestaat zoiets als rechtsgelijkheid, legaliteit etc. Als de politie hun anders gaat behandelen, eringaat hakken etc dan wonen we helemaaaaaaaal in een bananenstaat.
Oppakken heeft ook geen zin, ze staan over 3 uur weer buiten.
Strenger straffen? Ja, dat vind iedereen, behalve als het bij hunzelf gebeurt.

Het is allemaal vaaaaaaaag...

Altijd lekker lullen als burger, de politie doet het NOOIT goed....nooit.

Oh, en kom een keer bij mij langs. Ik behoor tot de blanke 4 % van mijn wijk, waarvan de helft ook nog eens poolse hoer is.

NewWave, het is eer-Wraak

Posted by Donna on Jan-16-2004 18:33:

Joh,nederland schijt nu al in zn broek voor wat de gevolgen hiervan zullen gaan zijn en de wetgeving kan er totaal niks mee want ook die schijten 7 kleuren voor de muratjes die hen als ze s'avonds thuiskomen staan op te wachten en ze een kogel door de kop jagen.

En Miss Z,ik heb in mijn opleiding tot verpleegkundige me MOETEN verdiepen in de cultuur waarover wij het nu hebben,want jahaaa ik moet onder de knie hebben hoe ik moslims moet benaderen,verplegen en met welke handelingen ik hen hoog beledig terwijl ikzelf dat niet eens door zou hebben en t alleen maar goed zou bedoelen.
En zo word heel nederland opgevoed en aangepast om deze beweging te respecteren en te accepteren.

Bij de moslimbeweging wordt niet echt zoveel moeite gedaan om zich aan te passen aan nederland,waarom zouden ze,nederland doet dat wel aan hen.
En you bet dat ik in mn werk rekening houd en alles respecteer wat me zo zorgvuldig is bijgebracht,compleet met filmmateriaal en al.
Zo weet ik ook dat de eer en trots van een moslim erg hoog in t vaandel staat,naar mijn id wel ff te hoog en zowieso staat dat boven het leven van een leraar zoals je ziet.
De behandeling t/o verpleegkundigen is niet zelden ronduit onbeschoft en moet je als vrouw natuurijk wel voelen dat je er bent om hen te bedienen en verzorgen,tot 10 tellen doek al heel lang niet meer,ik tel zeg maar niet eens meer maar denk bij de eerste belediging dat zij t nodig hebben zich boven me te zetten om zich goed over zichzelf te voelen.
Dat had deze leraar ook beter kunnen doen waarschijnlijk,de dude lekker zn zin geven zodat ie geen risico liep,walgelijk.

Wtf wil de politie en uberhaupt de wet gaan doen als deze typetjes met zwaarder geschut rondlopen als heel t corps bij elkaar.
En wat doet nederland,die zoekt zoveel mogelijk nederlandse criminelen bij elkaar die ze op kunnen noemen om t maar minder erg te maken zodat ze niet de actie hoeven te ondernemen die ze zouden MOETEN ondernemen.
Want sjaaaa straks hebben ze de grijze (boze) wolf geirriteerd,en daar zitten ze nu niet echt op te wachten.
Kom aan de eer en trots van deze beweging en je bent al dood voor je je laatste adem ook maar hebt uitgeblazen.

Beter zorgt deze cultuur ervoor dat ZIJ zich gaan aanpassen aan het land waarin zij willen wonen zodat nederland ook weer wat meer op het "nieuwe" Turkije kan gaan lijken.
De rollen worden hier namelijk omgedraaid,Turkije tha place to be,Nederland word de plaats der uitschot en criminelen.

Posted by ahp2002 on Jan-23-2004 14:48:

van nu.nl

een steekpartij vanmiddag op een school in amsterdam. man (vermoedelijk leraar) gewond naar ziekenhuis.

de trend is gezet

Posted by basd on Jan-23-2004 14:52:

Met het verschil dat dit niet door een leerling is gedaan.

Dat praat het natuurlijk niet goed, maar het maakt de situatie wel anders..

Posted by Blik on Jan-23-2004 14:56:

quote:
Originally posted by basd
Met het verschil dat dit niet door een leerling is gedaan.

Dat praat het natuurlijk niet goed, maar het maakt de situatie wel anders..

ja, dit keer is het de vader van een leerling

Posted by ahp2002 on Jan-23-2004 15:00:

ooh ok dat was op t moment van vermelden nog niet bekend.. toch apart.. twee keer leraar doelwit in 2 weken...

aan de andere kant... hoeveel van die aanvallen zijn verzwegen door scholen en hebben t niet gehaald in de pers?

Posted by jp on Jan-23-2004 15:04:

quote:
Docent met dood bedreigd in Zaandam
ZAANDAM De politie heeft woensdag een 16-jarige jongen uit Zaanstad opgepakt die dreigde een van zijn docenten dood te schieten.Dat is donderdag bekendgemaakt. De jongen uitte zijn dreigement niet tegen de docent zelf, maar tegenover medeleerlingen. Omdat hij al eens een vuurwapen had laten zien aan een andere leerling, sloegen zij alarm bij de schoolleiding. Die schakelde de politie in.De politie hield de jongen aan, waarop hij de bedreiging bekende. Bij een huiszoeking werd een gebruiksklaar vuurwapen gevonden dat in beslag is genomen. De jongen zit voorlopig vast.
22-01-2004

Bron: Radio Noord-Holland

De school is het Pascal College, waar ik toevallig ook op heb gezeten. Andere Zaanse vestiging, dat wel...

quote:
Schiet je leraar dood man!
Je zou toch denken dat scholieren nu wel iets geleerd hebben van de executie van Hans van Wieren, docent van het Haagse Terra College. Dat scholiertjes op zijn minst snappen dat leraren neerknallen not done is, en dat het (virtueel) nadoen van Murats favo hobby je GROTE problemen gaat opleveren. Toch lopen er genoeg debieltjes rond die het nooit leren. Sterker nog, sommige leerlingen raken geinspireerd door Murat en knallen een website in elkaar waarop je een leraar door het hoofd kan schieten. Kewl toch, zo moet de maker van de 'docentenshooter' hebben gedacht. (wachtwoord is het geboortejaar van de zieke geest ofwel 1988) Die jongen spoort echt niet helemaal. Wie op 'contact' klikt komt uit bij MB-productions en deze site leidt ons naar scholier Mark Blomsma uit het pittoreske dorpje Schoonrewoerd. Even zoeken en we komen erachter dat Mark in 4-Havo op het Heerenlanden College te Leerdam zit; dus docenten daar wees op uw hoede, een gewaarschuwd mens telt immers voor twee. Met name de docenten Meel, Veenman, Fyan, Vermeulen en Van der Berge raden wij aan om over uw schouder te blijven loeren of heel snel met de schoolpsycholoog of de pliesie een gesprekje met Mark te voeren. Jullie staan hoe dan ook, bovenaan op de hitlist van Mark, virtueel of niet...

http://geenstijl.ds4a.com/dkshooter/

Bron: GeenStijl.nl

Trend idd

Posted by MaGiK54 on Jan-23-2004 15:52:

Op een school in Amsterdam-West is een docent neergestoken. Dat heeft de politie bevestigd. Het slachtoffer is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis. De leraar werd door een man van middelbare leeftijd neergestoken. De dader kon meteen worden gearresteerd.

De steekpartij deed zich voor op een school voor kinderen met hoor-, spraak- en taalproblemen, de Mgr. Hermusschool aan de Jan Tooropstraat. De situatie bij de school was vanmiddag "hectisch", aldus een politiewoordvoerder.

Ruzie
Aan de steekpartij zou buiten het zicht van de leerlingen een ruzie tussen de dader en het slachtoffer vooraf zijn gegaan. De verdachte zou een nu 35-jarige oud-leerling van de school zijn.

Opvang
De opvang van de leerlingen heeft de eerste prioriteit, aldus een woordvoerder van de politie. Een groot aantal kinderen is kort na het incident naar huis gegaan.

Anderhalve week geleden schoot een leerling een leraar dood op het Terra College in Den Haag. Naar aanleiding daarvan ontstond een heel debat over geweld op scholen. Volgens minister Van der Hoeven verzwijgen veel schooldirecties dat er steeds meer problemen zijn met veiligheid.
(www.nos.nl)

Posted by robin on Jan-23-2004 16:13:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37540 over de steekpartij in adam west

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37535 over een online 'spelletje' 'schiet je leraar dood'

Posted by DjRV on Jan-23-2004 20:08:

quote:
Originally posted by jp
Bron: Radio Noord-Holland

De school is het Pascal College, waar ik toevallig ook op heb gezeten. Andere Zaanse vestiging, dat wel...

http://geenstijl.ds4a.com/dkshooter/

Bron: GeenStijl.nl

Trend idd

jij ook op pascal gezeten op schipluiden laan?

heh die school is al jaaaaaaaaaareeeeeeeeeen 1 van de ergste scholen in west

Posted by jp on Jan-23-2004 21:02:

Nee, Pascal College bij het ziekenhuis de Heel in Zaandam.

Heette toen nog Reformatorisch College Blaise Pascal, dus lekker streng

Moeten we maar eens een 'waar zat/zit jij op school topic' openen?

Posted by BaRTeZ on Jan-23-2004 21:07:

Het gaat echt de foute kant op hiero, niet te geloven! Eerst een gozer die zijn leraar in school neerschiet, daarna een stel nog grotere debielen die met spandoeken voor de school gaan staan, idioten die op de condoleance pagina hun eigen docent bedreigen, mensen die spelletjes maken waarin je leraren omlegt en nu weer iemand die een docent neersteekt.

Ik krijg steeds meer respect voor docenten die nog voor de klas durven te staan! (en dat ondanks het feit dat ik nog wel eens genaaid word op school )

Posted by robin on Jan-24-2004 12:12:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37574

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]