TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »


Posted by TranceFool on Mar-26-2004 16:01:

hahaha....id&t had het dus duidelijk iets te hoog in zn bol


Posted by magrec on Mar-26-2004 17:30:

Dat zal ook niet de laatste keer zijn denk ik dit jaar.


Posted by Duke2003 on Mar-26-2004 17:34:

auw vette pijn... tsja als je zo hoog van de toren blaast moet je ook wel op je bek gaan. njoy misschien dezelfde kant op?


Posted by SnuggLe on Mar-26-2004 19:16:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Gaat ID&T dan toch een keer hard op z'n bek?

Als ik de reacties op alle boards lees dan zou Sensation White ook weleens afgelast kunnen gaan worden....


In your face ja!
Cool. Ben benieuwd met Sensation.......


Posted by MaGiK54 on Mar-26-2004 19:30:

Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geniaaaaaaaaaaal en meer wil ik er niet over kwijt


Posted by jp on Mar-26-2004 20:02:

De Telegraaf
Amsterdam, 12-09-2005

De directeur van het falliet verklaarde evenementenbureau ID$T Duncan S. is gisteren gearresteerd wegens fraude.

Nadat vorig jaar meerdere grootschalige parties zijn geflopt, moest D.S. al zijn Porsche, boot en huis verkopen. ID$T bleef na N-Joy, Sensation en Pleasure Dome namelijk met een schuld van 5 miljoen Euro achter, voor welke hij als bestuurder volledig aansprakelijk was.

Nu echter blijkt D.S. op grote schaal kaartjes voor zijn eigen feesten te hebben gekocht. Kabouter Plopland, Seniorenrave en Urbania waren alle slechts voor 25% uitverkocht.

In een verklaring zei Duncan S geschokt te zijn door de gebeurtenissen: "Ik heb niks met de dood van gabber te maken. En van fraude weet ik ook al niks...!"

Morgen zal hij aan de rechter commissaris worden voorgeleid.


Posted by SnuggLe on Mar-26-2004 22:50:

Toch is het dik apart.
Iedereen zeikt op ID&T dat ze 'nooit iets speciaals doen' etc, en daar is best wat kritiek over/op. Doen ze wat 'anders' , zoals dit en ook een aparte Lineup van Sensation White, dan flopt het.

Ook al mag ik ID&T niet echt, toch kan je er een aantal conclusies aan hangen:
1) ID&T probeert iets "nieuws" maar het slaat niet aan / ze snappen de markt niet.
2) BrEeZaH-volk wil echt alleen bekende namen etc, het gaat niet speciaal om de 'sfeer'....
3) De markt voor feesten is verzadigd?
4) De mensen in NL hebben genoeg van ID&T?

Weet niet welke van de vier de meeste verklaringskracht heeft. Denk dat we tot Sensation moeten wachten. Neem wel aan dat ID&T zich nu wel even achter de oren krabt en de volgende keer weer kiest voor de 'succesformule'.
ID&T heeft zijn niche waar ze niet van af mag/kan wijken lijkt het wel.....


Posted by HiGH_NrG on Mar-26-2004 23:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe

2) BrEeZaH-volk wil echt alleen bekende namen etc, het gaat niet speciaal om de 'sfeer'....
3) De markt voor feesten is verzadigd?




Combinatie van deze twee denk ik...


Posted by kolkiewolkie on Mar-26-2004 23:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Toch is het dik apart.
Iedereen zeikt op ID&T dat ze 'nooit iets speciaals doen' etc, en daar is best wat kritiek over/op. Doen ze wat 'anders' , zoals dit en ook een aparte Lineup van Sensation White, dan flopt het.

Ook al mag ik ID&T niet echt, toch kan je er een aantal conclusies aan hangen:
1) ID&T probeert iets "nieuws" maar het slaat niet aan / ze snappen de markt niet.
2) BrEeZaH-volk wil echt alleen bekende namen etc, het gaat niet speciaal om de 'sfeer'....
3) De markt voor feesten is verzadigd?
4) De mensen in NL hebben genoeg van ID&T?

Weet niet welke van de vier de meeste verklaringskracht heeft. Denk dat we tot Sensation moeten wachten. Neem wel aan dat ID&T zich nu wel even achter de oren krabt en de volgende keer weer kiest voor de 'succesformule'.
ID&T heeft zijn niche waar ze niet van af mag/kan wijken lijkt het wel.....


1) ID&T probeert iets nieuws met een compleet nieuwe naam, op een zo goed als onbekende locatie (op dit vlak in elk geval). Men boekt namen waarvan lang niet iedereen weet wat men er van kan verwachten, maar die over het algemeen niet de hapklare brokken ten gehore brengen en waar de massa naar mijn mening helemaal niet op zit te wachten! Vooral dat laatste nekt ze. Ik bedoel, waar is het op gebaseerd dat mensen denken: YO, DIT WORDT UM! Toch niet op het feit dat ze die MEUK tegenwoordig zoveel op hun radiostation draaien ofwel . Kort gezegd ze snappen inderdaad de markt niet (goede analyse Bram ).
2) zie 1. Heeft weinig met breezers te maken IMO, tis meer het publiek (zonder hier verdere typeringen aan te willen hangen) die hier helemaal niet op zitten te wachten naar mijn mening. ID&T heeft in het verleden heel vaak feesten georganiseerd die door de jaren heen groeiden en groeiden (denk hierbij vooral aan Trance Energy en de voorlopers hiervan in Thialf, ik hoor D.S. nog zo in een liveset zeggen: "acht jaar geleden stond ik hier ook, toen met 5 duizend mensen, het jaar erop 8 duizend mensen, vorig jaar 10 duizend mensen en we zeiden tegen mekaar het zou toch vet zijn als het er dit jaar 12 of 15 duizend mensen zijn. Maar het zijn er geen 10, geen 15 maar 25 duizend menseeen!" Goed of niet, het evenement heeft z'n reputatie opgebouwd, dat heeft dit helemaal niet (m.a.w. die HMH zou een perfecte kickoff zijn geweest).
3) Dat sowieso. Vanmorgen stond in de spits nog dat volgens hun (id&t dus) het laatste waarop jongeren wel zouden besparen het uitgaan zou zijn. Nou kijk ik niet bij andere mensen in de portomonnee maar ik weet dus wel dat het EERSTE waar ik op bespaar als er ffkes geen geld binnenkomt (zoals nu ) het uitgaan is. Wel moet ik de aantekening maken dat Q-dance momenteel volgens mij echt enorm populair is terwijl je daar toch ook best riante prijzen betaald. Dit laatste bewijst naar mijn mening wederom dat de concepten van ID&T gewoon niet juist qua opzet zijn (keuze muziek vs. grootte van een feest).
4) Denk dat dat wel meevalt. Het is volgens mij maar een kleine groep die id&t echt boykotten. Tis meer dat hun concepten momenteel gewoon weinig aansprekend zijn. Men probeert, zo lijkt het wel, zo hard mogelijk een verandering in de wat HUN de dancescene noemen (dus incl. urban etc. ) teweeg te brengen terwijl het maar de vraag is of mensen daar op zitten te wachten (ikke in elk geval niet). Zo kun je urban wel gaan op zitten dringen maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat we over een jaar (of misschien wel 2) feesten hebben van 25.000+ mensen die allemaal staan te springen op die urbanmuziek. Dezelfde vlieger gaat trouwens op voor progressive, ook al een stroming die naar mijn mening totaaaaaal niet geschikt is voor grote feesten (daar HAD je trance voor en daar HEB je techno voor ).


Posted by SnuggLe on Mar-27-2004 10:30:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
[..]brengen en waar de massa naar mijn mening helemaal niet op zit te wachten!

- Kort gezegd ze snappen inderdaad de markt niet (goede analyse Bram ).

-Wel moet ik de aantekening maken dat Q-dance momenteel volgens mij echt enorm populair is terwijl je daar toch ook best riante prijzen betaald. Dit laatste bewijst naar mijn mening wederom dat de concepten van ID&T gewoon niet juist qua opzet zijn (keuze muziek vs. grootte van een feest).

-Dezelfde vlieger gaat trouwens op voor progressive, ook al een stroming die naar mijn mening totaaaaaal niet geschikt is voor grote feesten (daar HAD je trance voor en daar HEB je techno voor ).


- Het is niet dat de massa er niet op zit te wachten, het is denk ik zo dat de massa het niet KENT. Dat is iets anders.

- Maybe snappen ze de markt juist WEL. Waarom? Omdat ze altijd die hapklare brokken geven wat succesformules zijn (TE, Sensation etc). Nu ze afwijken van die norm gaan ze de boot in. Vernieuwend bezig? Hopla, niet uitverkoch!

- De vergelijking met Qdance kan je niet maken vind ik. Q-dance heeft zijn hele eigen supportersschare, die echt op alles wat Q-dance is afkomt met oogkleppen op lijkt me. Een verharding van de hele scene. Trance? Nee, het moet hardtrance worden! Techno? Nog harder, beuQen!
Zo zag je op Mysteryland ook dat het daar het drukste was. Knap hoor van Qdance, heb wel ontzettende respect voor ze, heb veel voor hun gewerkt, en ik vindt dat ze kwalitatief goede feesten neerzetten qua licht/geluid etc. Maar het moet niet NOG harder worden

- Dat laatste vind ik niet kloppen. Trance is niet dood en is er nog steeds. Waarom? Omdat het het makkelijkste in het gehoor ligt en het beste aansluit bij 'de massa'. Verandert wel beetje richtin ook hardere stijlen (Qdance), maar techno is nog ECHT geen gemeengoed. Daarom is Shockers bv ook gestopt. Progressive en techno komen gewoon beter tot hun recht in kleine zaaltjes.........


Posted by kolkiewolkie on Mar-27-2004 13:17:

quote:
Originally posted by SnuggLe
- Het is niet dat de massa er niet op zit te wachten, het is denk ik zo dat de massa het niet KENT. Dat is iets anders.


Leg mij het verschil eens uit dan . Ik ken het wel en ik zit er niet op te wachten.

quote:
Originally posted by SnuggLe

- Maybe snappen ze de markt juist WEL. Waarom? Omdat ze altijd die hapklare brokken geven wat succesformules zijn (TE, Sensation etc). Nu ze afwijken van die norm gaan ze de boot in. Vernieuwend bezig? Hopla, niet uitverkoch!



Ja, maar die hapklare brokken teren volgens mij nog voor een groot deel op hun in het verleden opgebouwde reputatie. Maar buiten TiC heeft men weinig echte nieuwe klappers meer opgezet de laatste jaren en enkele formules zijn momenteel sterk verouderd (niet voor niets een TE minder vorig jaar en dit jaar denk ik dat het weinig anders zal zijn).

quote:
Originally posted by SnuggLe

- De vergelijking met Qdance kan je niet maken vind ik. Q-dance heeft zijn hele eigen supportersschare, die echt op alles wat Q-dance is afkomt met oogkleppen op lijkt me. Een verharding van de hele scene. Trance? Nee, het moet hardtrance worden! Techno? Nog harder, beuQen!
Zo zag je op Mysteryland ook dat het daar het drukste was. Knap hoor van Qdance, heb wel ontzettende respect voor ze, heb veel voor hun gewerkt, en ik vindt dat ze kwalitatief goede feesten neerzetten qua licht/geluid etc.



dat verharden is al jaren bezig IMO en lijkt meer op een reactie van de mensen die eigenlijk naar HC-feesten wilden maar die bij gebrek daaraan op feesten als Trance Energy en Massive eindigden. Q-dance heeft inderdaad een eigen supportersschare die alsmaar groeit, maar het zijn ook praktisch allemaal feesten met makkelijk verteerbare muziek. Mensen vertrouwen erop dat het goedkomt met de muziek etc. (reputatie organisatie) en ik heb het gevoel dat dat vertrouwen in id&t een beetje weg is (mede door (niet alleen door dus, maar MEDE door) de invoering van urban en andere vage semidancestromingen). Men HAD die reputatie wel, beetje verspeeld heb ik het gevoel.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat laatste vind ik niet kloppen. Trance is niet dood en is er nog steeds. Waarom? Omdat het het makkelijkste in het gehoor ligt en het beste aansluit bij 'de massa'. Verandert wel beetje richtin ook hardere stijlen (Qdance), maar techno is nog ECHT geen gemeengoed. Daarom is Shockers bv ook gestopt. Progressive en techno komen gewoon beter tot hun recht in kleine zaaltjes.........


Shockers is verschoven toch? En als ik kijk naar feesten als Carl Cox en friends dan denk ik dat ik mbt de 2 laatste regels genoeg gezegd heb . Je zou voor de grap je cash dit jaar es in Sonar (spanje, barcelona) moeten steken.. kom je wel terug op die laatste 2 zinnen . En trance is niet dood nee, maar de populariteit is bij LANGE NA niet meer wat het geweest is (kijk maar op pf. ok, pf is gericht op harde stijlen maar met 70k+ members kun je niet zeggen dat het geen goed beeld geeft over de populariteit van bepaalde stromingen van een GROOT deel van feestend NL).

p.s. ik lijk wel ziek, dat ik op jou inga


Posted by Ultravibe! on Mar-27-2004 13:50:

Id&t zou gewoon een voorbeeld moeten nemen aan onze zuiderburen, die op AIB een super line-up neerzetten waarmee je de Arena en het Gelredome allebei tegelijk zou kunnen uitverkopen. Ik snap echt niet waarom ze in Nederland zo vaak met van die gare line-ups aan komen zetten. Iedereen die ik spreek over bijv. Pleasuredome gaat daar niet heen omdat er voor hen geen aansprekende namen staan, terwijl die mensen weldegelijk van kwaliteit houden.


Posted by basvh on Mar-27-2004 14:16:

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Id&t zou gewoon een voorbeeld moeten nemen aan onze zuiderburen, die op AIB een super line-up neerzetten waarmee je de Arena en het Gelredome allebei tegelijk zou kunnen uitverkopen. Ik snap echt niet waarom ze in Nederland zo vaak met van die gare line-ups aan komen zetten. Iedereen die ik spreek over bijv. Pleasuredome gaat daar niet heen omdat er voor hen geen aansprekende namen staan, terwijl die mensen weldegelijk van kwaliteit houden.



Pfff sorry hoor maar objectief bekeken doet Pleasuredome qua djs dus echt niet voor AIB onder . Misschien nog wel beter. Mag jij mij uitleggen wat er nou zoveel beter is aan AIB dan Pleasuredome

ik vind het wel jammer dat pleasuredome verzet wordt. Aangezien ik Impulz Outdoor waarschijnlijk moet missen en op koninginne dag er niet echt iets heel tof is begon Pleasure dome mij steeds aantrekkelijker te lijken. Nu het verplaatst is weet ik het nog niet.


Posted by Hitman on Mar-27-2004 20:12:

Vreemd... nu het in de HMH wordt gehouden, heb ik ineens zin om te gaan
eerst trok dit feestje me niet zo...


Posted by HiGH_NrG on Mar-27-2004 21:14:

quote:
Originally posted by Hitman
Vreemd... nu het in de HMH wordt gehouden, heb ik ineens zin om te gaan
eerst trok dit feestje me niet zo...


Wat maakt het berschil? De mensen die er op af komen zullen niet zoveel veranderen hoor en de DJ's al helemaal niet...


Posted by M5 on Mar-27-2004 21:34:

quote:
Originally posted by Hitman
Vreemd... nu het in de HMH wordt gehouden, heb ik ineens zin om te gaan
eerst trok dit feestje me niet zo...


haha zo dacht ik er ook over . Beter dan in zon gaar groot stadion en dan ook nog in zo'n achterhoek als Arnhem.

Nu in de HMH met dat zieke soundsystem. Picotto en de Hey lekker techno�n. Ik heb dr wel zin in.

Hopen dat picotto a la 2 juni 2001 draait


Posted by robin on Mar-27-2004 21:36:

chuckie.. > > > > >

vind wel knap hoe ze dat denken te gaan doen.. geldredoom is dus 1 zaal, hmh weet ik niet (zal ook wel?!) dus dan moet ie tussen de rest.. dus das of aan t begin.. of aan t einde.. of in t midden.. begin. dan komt dr dus gewoon niemand de eerste 2 uur ofzo .. einde.. iedereen gaat weg .. midden je verneukt de hele sfeer van t feest voor het meerendeel van de bezoekers (aangezien de echte breezaH's die alles best vinden wel niet zullen komen.. of ze moeten voor chuckie komen dan :-/)


Posted by SnuggLe on Mar-28-2004 13:57:

quote:
Originally posted by M5
Beter dan in zon gaar groot stadion en dan ook nog in zo'n achterhoek als Arnhem.


Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek Je bedoeld UITHOEK neem ik aan


quote:
Originally posted by kolkiewolkie


p.s. ik lijk wel ziek, dat ik op jou inga


Ik wilde nog reageren, maar na het lezen van deze zin niet meer.
Ik meen alles gewoon helemaal serieus wat ik daarboven heb geschreven, maar het zal wel weer...


Posted by Opti on Mar-28-2004 14:07:

quote:
Originally posted by M5
Nu in de HMH met dat zieke soundsystem. Picotto en de Hey lekker techno�n. Ik heb dr wel zin in.

Hopen dat picotto a la 2 juni 2001 draait



He Hendrik, aanstaande zaterdag Mauro in de Asta!!!!


Posted by M5 on Mar-28-2004 21:01:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek Je bedoeld UITHOEK neem ik aan



yep uithoek, thats the word!


quote:
Originally posted by Optimus
He Hendrik, aanstaande zaterdag Mauro in de Asta!!!!


ja Hendrik heeft aanstaande maandag tentamen . Dus ik heb andere dingen te doen in het weekend . Anders was ik zkr gekomen!! maar goed ik red me voorlopig wel met zn Timewarp setje .

In de HMH hoop ik wel van de partij te zijn


Posted by kolkiewolkie on Mar-28-2004 22:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek Je bedoeld UITHOEK neem ik aan




Ik wilde nog reageren, maar na het lezen van deze zin niet meer.
Ik meen alles gewoon helemaal serieus wat ik daarboven heb geschreven, maar het zal wel weer...


Relax Bram


Posted by M_Peror on Mar-29-2004 20:35:

Volgens mijn zusje zijn er op TMF nog reclames voor "Pleasure Dome" in het Gelredome... spotjes niet meer op tijd kunnen intrekken?
Dat wordt nog een dure grap om iedereen te laten weten dat 't in de HMH is...


Posted by Duke2003 on Mar-30-2004 13:33:

"volgens je zusje" jaja je hebt gewoon TMF gekeken maar ik zag t inderdaad ook, die deals liggen denk ik al zo ver van te voren muurvast dat ze dat niet nog ff kunnen aanpassen


Posted by eieregooie on Mar-30-2004 23:18:

Kunnen ze het nu ook niet beter Pleasurehall noemen?


Posted by Menno on May-05-2004 17:17:

quote:

Beste relatie,

U heeft er na 10 jaar dansrevolutie voor gekozen het ID&T boek eens rustig door te lezen en uzelf aan te melden via onze website.

Wij vinden dat u mede daarom een privilege verdient. Een invitatie voor ons nieuwste concept dat aankomende zaterdag plaatsvindt in de Heineken Music Hall te Amsterdam leek ons in dat kader gepast.

U bent met een vriend of vriendin van harte welkom op 'Welcome To The Pleasuredome'


En bedankt ID&T


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.