TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
hahaha....id&t had het dus duidelijk iets te hoog in zn bol
Dat zal ook niet de laatste keer zijn denk ik dit jaar.
auw vette pijn... tsja als je zo hoog van de toren blaast moet je ook wel op je bek gaan. njoy misschien dezelfde kant op?
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Gaat ID&T dan toch een keer hard op z'n bek? Als ik de reacties op alle boards lees dan zou Sensation White ook weleens afgelast kunnen gaan worden.... |

Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geniaaaaaaaaaaal en meer wil ik er niet over kwijt

De Telegraaf
Amsterdam, 12-09-2005
De directeur van het falliet verklaarde evenementenbureau ID$T Duncan S. is gisteren gearresteerd wegens fraude.
Nadat vorig jaar meerdere grootschalige parties zijn geflopt, moest D.S. al zijn Porsche, boot en huis verkopen. ID$T bleef na N-Joy, Sensation en Pleasure Dome namelijk met een schuld van 5 miljoen Euro achter, voor welke hij als bestuurder volledig aansprakelijk was.
Nu echter blijkt D.S. op grote schaal kaartjes voor zijn eigen feesten te hebben gekocht. Kabouter Plopland, Seniorenrave en Urbania waren alle slechts voor 25% uitverkocht.
In een verklaring zei Duncan S geschokt te zijn door de gebeurtenissen: "Ik heb niks met de dood van gabber te maken. En van fraude weet ik ook al niks...!"
Morgen zal hij aan de rechter commissaris worden voorgeleid.
Toch is het dik apart.
Iedereen zeikt op ID&T dat ze 'nooit iets speciaals doen' etc, en daar is best wat kritiek over/op. Doen ze wat 'anders' , zoals dit en ook een aparte Lineup van Sensation White, dan flopt het.
Ook al mag ik ID&T niet echt, toch kan je er een aantal conclusies aan hangen:
1) ID&T probeert iets "nieuws" maar het slaat niet aan / ze snappen de markt niet.
2) BrEeZaH-volk wil echt alleen bekende namen etc, het gaat niet speciaal om de 'sfeer'....
3) De markt voor feesten is verzadigd?
4) De mensen in NL hebben genoeg van ID&T?
Weet niet welke van de vier de meeste verklaringskracht heeft. Denk dat we tot Sensation moeten wachten. Neem wel aan dat ID&T zich nu wel even achter de oren krabt en de volgende keer weer kiest voor de 'succesformule'.
ID&T heeft zijn niche waar ze niet van af mag/kan wijken lijkt het wel.....
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe 2) BrEeZaH-volk wil echt alleen bekende namen etc, het gaat niet speciaal om de 'sfeer'.... 3) De markt voor feesten is verzadigd? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Toch is het dik apart. Iedereen zeikt op ID&T dat ze 'nooit iets speciaals doen' etc, en daar is best wat kritiek over/op. Doen ze wat 'anders' , zoals dit en ook een aparte Lineup van Sensation White, dan flopt het. Ook al mag ik ID&T niet echt, toch kan je er een aantal conclusies aan hangen: 1) ID&T probeert iets "nieuws" maar het slaat niet aan / ze snappen de markt niet. 2) BrEeZaH-volk wil echt alleen bekende namen etc, het gaat niet speciaal om de 'sfeer'.... 3) De markt voor feesten is verzadigd? 4) De mensen in NL hebben genoeg van ID&T? Weet niet welke van de vier de meeste verklaringskracht heeft. Denk dat we tot Sensation moeten wachten. Neem wel aan dat ID&T zich nu wel even achter de oren krabt en de volgende keer weer kiest voor de 'succesformule'. ID&T heeft zijn niche waar ze niet van af mag/kan wijken lijkt het wel..... |
. Kort gezegd ze snappen inderdaad de markt niet (goede analyse Bram
).
) het uitgaan is. Wel moet ik de aantekening maken dat Q-dance momenteel volgens mij echt enorm populair is terwijl je daar toch ook best riante prijzen betaald. Dit laatste bewijst naar mijn mening wederom dat de concepten van ID&T gewoon niet juist qua opzet zijn (keuze muziek vs. grootte van een feest).
) teweeg te brengen terwijl het maar de vraag is of mensen daar op zitten te wachten (ikke in elk geval niet). Zo kun je urban wel gaan op zitten dringen maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat we over een jaar (of misschien wel 2) feesten hebben van 25.000+ mensen die allemaal staan te springen op die urbanmuziek. Dezelfde vlieger gaat trouwens op voor progressive, ook al een stroming die naar mijn mening totaaaaaal niet geschikt is voor grote feesten (daar HAD je trance voor en daar HEB je techno voor
).
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie [..]brengen en waar de massa naar mijn mening helemaal niet op zit te wachten! - Kort gezegd ze snappen inderdaad de markt niet (goede analyse Bram ). -Wel moet ik de aantekening maken dat Q-dance momenteel volgens mij echt enorm populair is terwijl je daar toch ook best riante prijzen betaald. Dit laatste bewijst naar mijn mening wederom dat de concepten van ID&T gewoon niet juist qua opzet zijn (keuze muziek vs. grootte van een feest). -Dezelfde vlieger gaat trouwens op voor progressive, ook al een stroming die naar mijn mening totaaaaaal niet geschikt is voor grote feesten (daar HAD je trance voor en daar HEB je techno voor ). |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe - Het is niet dat de massa er niet op zit te wachten, het is denk ik zo dat de massa het niet KENT. Dat is iets anders. |
. Ik ken het wel en ik zit er niet op te wachten. | quote: |
| Originally posted by SnuggLe - Maybe snappen ze de markt juist WEL. Waarom? Omdat ze altijd die hapklare brokken geven wat succesformules zijn (TE, Sensation etc). Nu ze afwijken van die norm gaan ze de boot in. Vernieuwend bezig? Hopla, niet uitverkoch! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe - De vergelijking met Qdance kan je niet maken vind ik. Q-dance heeft zijn hele eigen supportersschare, die echt op alles wat Q-dance is afkomt met oogkleppen op lijkt me. Een verharding van de hele scene. Trance? Nee, het moet hardtrance worden! Techno? Nog harder, beuQen! Zo zag je op Mysteryland ook dat het daar het drukste was. Knap hoor van Qdance, heb wel ontzettende respect voor ze, heb veel voor hun gewerkt, en ik vindt dat ze kwalitatief goede feesten neerzetten qua licht/geluid etc. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dat laatste vind ik niet kloppen. Trance is niet dood en is er nog steeds. Waarom? Omdat het het makkelijkste in het gehoor ligt en het beste aansluit bij 'de massa'. Verandert wel beetje richtin ook hardere stijlen (Qdance), maar techno is nog ECHT geen gemeengoed. Daarom is Shockers bv ook gestopt. Progressive en techno komen gewoon beter tot hun recht in kleine zaaltjes......... |
. Je zou voor de grap je cash dit jaar es in Sonar (spanje, barcelona) moeten steken.. kom je wel terug op die laatste 2 zinnen
. En trance is niet dood nee, maar de populariteit is bij LANGE NA niet meer wat het geweest is (kijk maar op pf. ok, pf is gericht op harde stijlen maar met 70k+ members kun je niet zeggen dat het geen goed beeld geeft over de populariteit van bepaalde stromingen van een GROOT deel van feestend NL).
Id&t zou gewoon een voorbeeld moeten nemen aan onze zuiderburen, die op AIB een super line-up neerzetten waarmee je de Arena en het Gelredome allebei tegelijk zou kunnen uitverkopen. Ik snap echt niet waarom ze in Nederland zo vaak met van die gare line-ups aan komen zetten. Iedereen die ik spreek over bijv. Pleasuredome gaat daar niet heen omdat er voor hen geen aansprekende namen staan, terwijl die mensen weldegelijk van kwaliteit houden.
| quote: |
| Originally posted by Ultravibe! Id&t zou gewoon een voorbeeld moeten nemen aan onze zuiderburen, die op AIB een super line-up neerzetten waarmee je de Arena en het Gelredome allebei tegelijk zou kunnen uitverkopen. Ik snap echt niet waarom ze in Nederland zo vaak met van die gare line-ups aan komen zetten. Iedereen die ik spreek over bijv. Pleasuredome gaat daar niet heen omdat er voor hen geen aansprekende namen staan, terwijl die mensen weldegelijk van kwaliteit houden. |
Vreemd... nu het in de HMH wordt gehouden, heb ik ineens zin om te gaan
eerst trok dit feestje me niet zo...
| quote: |
| Originally posted by Hitman Vreemd... nu het in de HMH wordt gehouden, heb ik ineens zin om te gaan eerst trok dit feestje me niet zo... |
| quote: |
| Originally posted by Hitman Vreemd... nu het in de HMH wordt gehouden, heb ik ineens zin om te gaan eerst trok dit feestje me niet zo... |
. Beter dan in zon gaar groot stadion en dan ook nog in zo'n achterhoek als Arnhem.
chuckie.. >
>
>
>
> 
vind wel knap hoe ze dat denken te gaan doen.. geldredoom is dus 1 zaal, hmh weet ik niet (zal ook wel?!) dus dan moet ie tussen de rest.. dus das of aan t begin.. of aan t einde.. of in t midden.. begin. dan komt dr dus gewoon niemand de eerste 2 uur ofzo
.. einde.. iedereen gaat weg
.. midden je verneukt de hele sfeer van t feest voor het meerendeel van de bezoekers (aangezien de echte breezaH's die alles best vinden wel niet zullen komen.. of ze moeten voor chuckie komen dan :-/)

| quote: |
| Originally posted by M5 Beter dan in zon gaar groot stadion en dan ook nog in zo'n achterhoek als Arnhem. |
Je bedoeld UITHOEK neem ik aan 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie p.s. ik lijk wel ziek, dat ik op jou inga |
| quote: |
| Originally posted by M5 Nu in de HMH met dat zieke soundsystem. Picotto en de Hey lekker techno�n. Ik heb dr wel zin in. Hopen dat picotto a la 2 juni 2001 draait |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek Je bedoeld UITHOEK neem ik aan ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Optimus He Hendrik, aanstaande zaterdag Mauro in de Asta!!!! |
. Dus ik heb andere dingen te doen in het weekend
. Anders was ik zkr gekomen!! maar goed ik red me voorlopig wel met zn Timewarp setje
.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek Je bedoeld UITHOEK neem ik aan ![]() Ik wilde nog reageren, maar na het lezen van deze zin niet meer. Ik meen alles gewoon helemaal serieus wat ik daarboven heb geschreven, maar het zal wel weer... |
Volgens mijn zusje zijn er op TMF nog reclames voor "Pleasure Dome" in het Gelredome... spotjes niet meer op tijd kunnen intrekken?
Dat wordt nog een dure grap om iedereen te laten weten dat 't in de HMH is... 
"volgens je zusje" jaja je hebt gewoon TMF gekeken
maar ik zag t inderdaad ook, die deals liggen denk ik al zo ver van te voren muurvast dat ze dat niet nog ff kunnen aanpassen
Kunnen ze het nu ook niet beter Pleasurehall noemen? 
| quote: |
Beste relatie, U heeft er na 10 jaar dansrevolutie voor gekozen het ID&T boek eens rustig door te lezen en uzelf aan te melden via onze website. Wij vinden dat u mede daarom een privilege verdient. Een invitatie voor ons nieuwste concept dat aankomende zaterdag plaatsvindt in de Heineken Music Hall te Amsterdam leek ons in dat kader gepast. U bent met een vriend of vriendin van harte welkom op 'Welcome To The Pleasuredome' |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.