TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt Omröstning
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
håller med amnezia. det är viktigt med en tajt model. man måste ju få vara lite spännis bög 
Jag efterfrågar "sub-poll" för att detaljerat definiera vad vi vill ha i form av tryck.
Steve...det börjar verkligen dra ihop sig när det gäller leveranstiden, dagarna rusar iväg...4-5 mars, right?
Vi återkommer alldeles som snarast med en offert för helheten med olika tryckalternativ och kostnader utifrån de förslag som presenteras i "sub-pollen" - men först måste den ju upp!
Peace från den otålige
,
Anders
| quote: |
| Originally posted by knomaden Jag efterfrågar "sub-poll" för att detaljerat definiera vad vi vill ha i form av tryck. Steve...det börjar verkligen dra ihop sig när det gäller leveranstiden, dagarna rusar iväg...4-5 mars, right? Vi återkommer alldeles som snarast med en offert för helheten med olika tryckalternativ och kostnader utifrån de förslag som presenteras i "sub-pollen" - men först måste den ju upp! Peace från den otålige ,Anders |
Chilla lite grabbar...
Steve fixar nog en ny poll när han kan.
Och det kommer fler fester efter kryssen tro mig.. 
| Originally posted by SWE_TRANCE det kommer fler fester efter kryssen tro mig.. |
jojo det är klart men erkänn endå att det vore väldigt coolt med T-shirts till kryssen iomed att det är ett så pass stort event här i sverige.
Det kommer en poll idag... be prepared !!!
Har väntat på en uppdatering av varianterna men idag har jag blivit lovad att få dom så jag kan göra pollen... lugn i stormen 
Strålande, Steve Buddy
, *can't wait*!
ITMT så förbereder vi från vårt håll en totaloffert inklusive fullständig administration och distribution till slutkund...
Det vill säga Du, polldeltagare och t-shirtaspirant!
Kan hinta att vi lagt ner energi på att få tips om det absolut bästa UV/neontrycket som går att hitta här, fortfarande till ett konkurrenskraftigt pris (i grannstan Ljungby har de ett stort och ofta anlitat textiltryckeri som många i Svea Rike använder, de är vana vid stora såväl som små orders). Och det går att få exakt med de nyanserna på ryggen med "SWETA" utan problem i detta tryck, likväl
. Så - om orderläggning för vår SWETA-tee sker mycket snart, så finns det fortfarande chans att den blir levererad till kryssen!
Vi har i alla fall nu i dagarna samlat på oss information för ett fullständigt offertunderlag, som jag nu skall sammanställa med de olika alternativen (kortärm, långärm, kvalitetsnivåer på t-shirt, volymrabatt, OAM-medlemsrabatt etc).
Detta sammanställer vi i kväll, så att vi ligger stand by när omröstningen startat! Jag lägger in offerten i den kommande slutomröstningstråden
.
C ya there...friends!
Peace, igen, nu mindre otålig
,
Anders
Okej efter lite strul så börjar det lossna... funderar på om man ska göra 2 poll´ar en för framsida och en för baksida... blir så många olika kombinationer att rösta på annars...
| Originally posted by SteveTranz4ever Okej efter lite strul så börjar det lossna... funderar på om man ska göra 2 poll´ar en för framsida och en för baksida... blir så många olika kombinationer att rösta på annars... |
Steve: Kör på det!