TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt Omröstning
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Posted by JayBee on Feb-02-2004 18:49:

håller med amnezia. det är viktigt med en tajt model. man måste ju få vara lite spännis bög

Posted by knomaden on Feb-04-2004 09:44:

Jag efterfrågar "sub-poll" för att detaljerat definiera vad vi vill ha i form av tryck.

Steve...det börjar verkligen dra ihop sig när det gäller leveranstiden, dagarna rusar iväg...4-5 mars, right?

Vi återkommer alldeles som snarast med en offert för helheten med olika tryckalternativ och kostnader utifrån de förslag som presenteras i "sub-pollen" - men först måste den ju upp!

Peace från den otålige ,
Anders

Posted by JayBee on Feb-04-2004 10:36:

quote:
Originally posted by knomaden
Jag efterfrågar "sub-poll" för att detaljerat definiera vad vi vill ha i form av tryck.

Steve...det börjar verkligen dra ihop sig när det gäller leveranstiden, dagarna rusar iväg...4-5 mars, right?

Vi återkommer alldeles som snarast med en offert för helheten med olika tryckalternativ och kostnader utifrån de förslag som presenteras i "sub-pollen" - men först måste den ju upp!

Peace från den otålige ,
Anders

jag tycker du har varje rätt till att vara otålig! om det fortsätter i denna takt kommer vi verkligen inte ha några T-shirts till kryssninen

Posted by SWE_TRANCE on Feb-04-2004 10:48:

Behold, my arse.

Chilla lite grabbar...
Steve fixar nog en ny poll när han kan.
Och det kommer fler fester efter kryssen tro mig..

Posted by JayBee on Feb-04-2004 10:54:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
det kommer fler fester efter kryssen tro mig..

hmmm vågar man lita på dig... tänk om du ljuger hehe jojo det är klart men erkänn endå att det vore väldigt coolt med T-shirts till kryssen iomed att det är ett så pass stort event här i sverige.

jag stressar gärna för att få dem klara till kryssen... eller jag menar; jag ser gärna steve stressa

Posted by SteveTranz4ever on Feb-04-2004 10:56:

Det kommer en poll idag... be prepared !!!

Har väntat på en uppdatering av varianterna men idag har jag blivit lovad att få dom så jag kan göra pollen... lugn i stormen

Posted by knomaden on Feb-04-2004 16:28:

Strålande, Steve Buddy , *can't wait*!

ITMT så förbereder vi från vårt håll en totaloffert inklusive fullständig administration och distribution till slutkund...

Det vill säga Du, polldeltagare och t-shirtaspirant!

Kan hinta att vi lagt ner energi på att få tips om det absolut bästa UV/neontrycket som går att hitta här, fortfarande till ett konkurrenskraftigt pris (i grannstan Ljungby har de ett stort och ofta anlitat textiltryckeri som många i Svea Rike använder, de är vana vid stora såväl som små orders). Och det går att få exakt med de nyanserna på ryggen med "SWETA" utan problem i detta tryck, likväl . Så - om orderläggning för vår SWETA-tee sker mycket snart, så finns det fortfarande chans att den blir levererad till kryssen!

Vi har i alla fall nu i dagarna samlat på oss information för ett fullständigt offertunderlag, som jag nu skall sammanställa med de olika alternativen (kortärm, långärm, kvalitetsnivåer på t-shirt, volymrabatt, OAM-medlemsrabatt etc).

Detta sammanställer vi i kväll, så att vi ligger stand by när omröstningen startat! Jag lägger in offerten i den kommande slutomröstningstråden .

C ya there...friends!

Peace, igen, nu mindre otålig ,
Anders

Posted by SteveTranz4ever on Feb-04-2004 22:16:

Okej efter lite strul så börjar det lossna... funderar på om man ska göra 2 poll´ar en för framsida och en för baksida... blir så många olika kombinationer att rösta på annars...

Posted by SWE_TRANCE on Feb-04-2004 22:20:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Okej efter lite strul så börjar det lossna... funderar på om man ska göra 2 poll´ar en för framsida och en för baksida... blir så många olika kombinationer att rösta på annars...

Kan vara bra tror jag!
Sätt dom som Sticky, eller om kenny måste fixa det..

Posted by knomaden on Feb-05-2004 08:25:

Steve: Kör på det!

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]