TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming Online Radio Shows
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »

Posted by Freezel on May-15-2004 19:27:

quote:
Originally posted by Pumaz
Zou goed kunnen, en dan gaan meer en meer mensen hem een sell-out noemen, wat nu al begonnen is..

Ach ja, zeggen ze toch van iedere DJ die succes heeft

Posted by TOR on May-15-2004 19:30:

volgens mij gaat Tijs dit jaar opnieuw eerste worden.. maar het zal de laatste keer zijn.

Posted by Jakhira on May-15-2004 19:34:

quote:
Originally posted by Freezel
Ach ja, zeggen ze toch van iedere DJ die succes heeft

Niet alleen dj's, iedereen die succes heeft volgens mij..
Maar ik zie Armin toch niet dezelfde weg als Tiesto nemen, denk maar aan Traffic..

Posted by TOR on May-15-2004 19:35:

Burned with Desire?

Posted by Freezel on May-15-2004 19:40:

quote:
Originally posted by TOR
Burned with Desire?

BWD is echt niet hoog gekomen hier in de Top noem waar wat, geldt ook voor de video's op TMF en MTV.

Posted by Jakhira on May-15-2004 19:46:

Je weet dus ECHT ALLES wat ik denk
Volgens mij is die dus echt wel het grote keerpunt naar commercial-land..
Voor mij zijn het vooral videoclips die hen de das omdoen, Tiesto is ook maar commercieel �cht doorgebroken na Lethal Industry. Dat Sunburn een flop was heeft (even) in Armin's voordeel gespeeld.
Trouwens, iedereen die ik ken die niet echt voor trance is kent Armin nu, maar spreekt het uit op zijn Frans (Armain).

Posted by Meltoz on May-15-2004 19:59:

quote:
... maar spreekt het uit op zijn Frans (Armain).

Ik heb ok zo'n paar kameraden Op TopRadio zei ne presentator just hetzelfde, vond da eigenlijk wel e grappig moment, ons ARMAINKE en dan nog ff terugdenken aan zijn pagecoupeke (jommeke)

Posted by Meltoz on May-15-2004 20:07:

Fred start met dezelfde track als op Antwerp is Burning, Viframa - Cristalle...

Posted by emma on May-15-2004 20:10:

quote:
Originally posted by TOR
volgens mij gaat Tijs dit jaar opnieuw eerste worden.. maar het zal de laatste keer zijn.

ik weet het niet ....
dees jaar heb ik hem nog niet veel in belgi�, nederland of UK weten draaien en daar zit een groot deel van de stemmers voor dj mag he ...

Tiesto is de wereld wel wa aan het veroveren ma weer nummer ��n, ik weet het zo nog niet .

ff on-topic : ben benieuwd wa fred baker ervan terecht ga brengen , ff springen nu hehehe

Posted by eieregooie on May-15-2004 20:10:

Weer het eeuwige gezeik over Ti�sto... Hou nou toch es op... Ti�sto draait technisch niet perfect (armin ook niet en pvd ook niet for that matter). Heeftie nooit gedaan ook. Hij moet het hebben van zen timing... De juiste plaat op het juiste moment.

Waarom ie nummer 1 is...

Hij weet het publiek altijd te vermaken
Hij heeft uitstraling en een zekere charme
Hij heeft enorm goede producties op zijn naam staan

De DJ Mag Top 100 is geen technische verkiezing... Dan moet je bij Technics zijn... die hip hop gasten, die kunnen pas draaien
De DJ Mag Top 100 is een populariteitspoll

Het publiek kent DJ's niet van hun sets, maar van hun producties. En eerlijk is eerlijk... Ti�sto producties liggen lekkerder in het gehoor, en zijn dus toegankelijker voor meer mensen, dan Armin en PvD plaatjes.

Ti�sto is niet de beste DJ ter wereld, maar mijns inziens wel een terechte winnaar van de DJ Mag Top 100. Tis niet eenvoudig wat die jongen bereikt heeft.

In 't kort...

Waarom Ti�sto het wint van PvD: PvD heeft niet de uitstraling die Ti�sto heeft...

Waarom Ti�sto het wint van Armin: Armin heeft niet de producties die Ti�sto heeft...

Posted by Meltoz on May-15-2004 20:15:

quote:
Originally posted by eieregooie
Weer het eeuwige gezeik over Ti�sto... Hou nou toch es op... Ti�sto draait technisch niet perfect (armin ook niet en pvd ook niet for that matter). Heeftie nooit gedaan ook. Hij moet het hebben van zen timing... De juiste plaat op het juiste moment.

Waarom ie nummer 1 is...

Hij weet het publiek altijd te vermaken
Hij heeft enorm goede producties op zijn naam staan

De DJ Mag Top 100 is geen technische verkiezing... Dan moet je bij Technics zijn... die hip hop gasten, die kunnen pas draaien
De DJ Mag Top 100 is een populariteitspoll

Het publiek kent DJ's niet van hun sets, maar van hun producties. En eerlijk is eerlijk... Ti�sto producties liggen lekkerder in het gehoor, en zijn dus toegankelijker voor meer mensen, dan Armin en PvD plaatjes.

Ti�sto is niet de beste DJ ter wereld, maar mijns inziens wel een terechte winnaar van de DJ Mag Top 100. Tis niet eenvoudig wat die jongen bereikt heeft.

In 't kort...

Waarom Ti�sto het wint van PvD: PvD heeft niet de uitstraling die Ti�sto heeft...

Waarom Ti�sto het wint van Armin: Armin heeft niet de producties die Ti�sto heeft...

Ei heeft hier wel e punt vind'k, Tijs heeft inderdaad veel meer uistraling... en over da gezeik was'k daarstraks ok nog an't denken, die kerel heeft het gemaakt en daarmee is de kous af! Geen enkele nederlandse DJ gaat volgens mij nooit hetzelfde bereiken als Tijs gedaan heeft...

Posted by Jakhira on May-15-2004 20:22:

Ja onze noorderbuur heeft idd wel gelijk.
En het is waar dat (goede) hiphop dj's technisch veel beter zijn dan gelijk wie. Als iemand de cd van The Avalanches heeft zal die mij wel begrijpen

Posted by emma on May-15-2004 20:39:

ei : ben het grotendeels met je eens

on-topic : fred baker's spinning slipstream ...
lang geleden dak die nog in een setje heb gehoord
respect for the man

Posted by Meltoz on May-15-2004 20:46:

quote:
Originally posted by emma

on-topic : fred baker's spinning slipstream ...
lang geleden dak die nog in een setje heb gehoord
respect for the man

Yep, hij is goe bezig Had me hem wel weeral helemaal anders voorgesteld zene... (op AIB hem'k hem voor't eerst gezien )

Posted by Zehra on May-15-2004 20:52:

quote:

hell yeah!

Posted by TOR on May-16-2004 11:56:

quote:
Het publiek kent DJ's niet van hun sets, maar van hun producties.

en dat hoort niet zo te zijn, vind ik.

platen draaien is iets helemaal anders dan platen produceren.

op een moment kneep ik gisteren mijn oren dicht omdat ik een overgang niet kon aanhoren.

en je mag nog zoveel hitjes draaien als je wilt, als je ze niet kunt mixen hoor je volgens mij niet thuis op die eerste plaats.

het is idd een populariteitspoll zoals je zegt, maar dan moet DJ Mag zijn poll anders gaan noemen, want Tiesto is niet de #1 DJ in de wereld. "#1" suggereert "best" en dat strookt niet met wat de poll voor staat.

Tijs brengt idd veel sfeer op de dansvloer, maar Armin doet ook en hij mixt harmonisch tenminste in key.

ik vond jouw set van vrijdag beter dan die van Tiesto gisteren.

Posted by eieregooie on May-16-2004 19:29:

quote:
Originally posted by TOR
ik vond jouw set van vrijdag beter dan die van Tiesto gisteren.

Posted by Jasperovitsj on May-16-2004 21:43:

quote:
Originally posted by TOR

het is idd een populariteitspoll zoals je zegt, maar dan moet DJ Mag zijn poll anders gaan noemen, want Tiesto is niet de #1 DJ in de wereld. "#1" suggereert "best" en dat strookt niet met wat de poll voor staat.

Voil�!
Tijs mag voor mijn part gerust de titel van 'populairste dj' krijgen, dat zou mij absoluut niet storen! En mij persoonlijk stoort het ook niet dat hij op de eerste plaats staat in de DJ Mag poll omdat ik weet dat die poll eigenlijk gewoon een populariteitscontest is. Maar mij stoort het wel dat een hoop mensen dat niet weten, en dan een attitude kweken van "Tiesto IS de beste Dj van de wereld want de Dj Mag poll zegt dat!". Vooral voor mensen die relatief nieuw zijn in de trancescene is dit heel nefast, ze krijgen meteen het verkeerde beeld van Tiesto. Hij is inderdaad waarschijnlijk de populairste, dus logisch dat nieuwkomers in het genre het eerst van hem gaan horen. Maar dankzij de Dj Mag poll en het offici�le en bijna goddelijke karakter dat eraan gegeven wordt (ja, op TMF en Jim werd er bericht gemaakt van Tiesto's 2de overwinning op rij, en hij werd omschreven als "de beste Dj ter wereld", niks van nuancering erbij) door media en vooral zijn fans worden zoveel mensen ge�ndoctrineerd. Het gaat zo ver dat 'newbies' (de Magik-clan op trance.nu, hilarisch domme kerels! ) mij de huid volschelden omdat ik durf beweren dat Tiesto niet de allerbeste Dj ooit is. En durf ook niet beweren dat Tiesto niet al zijn tracks en remixes volledig zelf heeft gemaakt, want dat is niet waar! I'm a n00b and I don't know what the hell I'm talking about and I should shut the fuck of because I'm just a fucking loser that's jealous because i'll never be as good as Tiesto! Tiesto is the god of trance forever!!!!!

Posted by TOR on May-17-2004 14:58:

Jasper is right!

bij muziek kun je het gewoon niet hebben over "beter" en "best", tenzij het om technische aspecten gaat. en dan horen inderdaad die scratching wonders uit de hip hop wereld op 1 te staan.

voor de rest is het een gevoel, en iedereen heeft een ander gevoel.

kan ik het helpen dat Mike mij hypnotiseert met zijn melodie�n terwijl ik een afkeer heb van Mike Shiver nummers?

neen... dat heet smaak en dat zit in de genen, daar kun je niets aan veranderen.

als een bepaalde DJ nu toevallig veel nummers draait die volledig overeenkomen met je smaak, dan zal dat je favoriete DJ zijn. maar daarom is hij niet "de beste", hij is gewoon jouw favoriet.

en daarom zijn al die discussies over wie de beste is eigenlijk zinloos, tenzij je bedenkingen hebt bij de technische kwaliteiten van een DJ, zoals ik al zei...

on topic: schedule voor deze week..

vanavond 17/05: Niklas Harding pres. Cloud 85 @ Basicbeats.net 22u

vrijdag 21/05: Outback pres. Minds in Motion @ Basicbeats.net 21u

zaterdag 22/05:

- DJ Fire @ Rotationz 19u

- Markus Schulz @ TranceAirwaves 20u

Posted by Jakhira on May-17-2004 15:03:

quote:
Originally posted by TOR
als een bepaalde DJ nu toevallig veel nummers draait die volledig overeenkomen met je smaak, dan zal dat je favoriete DJ zijn. maar daarom is hij niet "de beste", hij is gewoon jouw favoriet.

Heb ik h��l lang geleden ook gezegd toen een beta (ik weet nog wie but I don't point fingers) zei dat Armin de beste dj ter wereld was.
Daarvoor moet je echt naar het DMC-wedstrijd kijken, die zijn pas technisch goed (12 platen tegelijk bijvoorbeeld)

Posted by TOR on May-17-2004 19:33:

quote:
Originally posted by TOR
vanavond 17/05: Niklas Harding pres. Cloud 85 @ Basicbeats.net 22u

gaat dus niet door, is een week uitgesteld..

wordt wel leuk komend weekend, even hernemen:

zaterdag 22/05:

DJ Fire @ Rotationz 19u

Markus Schulz @ TranceAirwaves 20u

zondag 23/05: Perry O'Neil pres. Electronic Elements @ Basicbeats.net 21u

Posted by TOR on May-19-2004 08:53:

even iets heel kleins en onbelangrijks toevoegen..

quote:
Originally posted by TOR

zaterdag 22/05:

DJ Fire @ Rotationz 19u

Markus Schulz @ TranceAirwaves 20u

zondag 23/05

Perry O'Neil pres. Electronic Elements @ Basicbeats.net 21u

Oliver Lieb @ Rotationz 22u

OLIVER LIEB in Rotationz

Posted by Jakhira on May-19-2004 09:51:

Heeft iemand verstand van streamrippen? Ik heb een winamp-plugin gedownload die dat zou moeten kunnen, maar het werkt blijkbaar niet

Posted by Freezel on May-19-2004 09:52:

quote:

Heeft iemand verstand van streamrippen? Ik heb een winamp-plugin gedownload die dat zou moeten kunnen, maar het werkt blijkbaar niet

Je hebt deze neem ik aan? http://streamripper.sourceforge.net/

Als het niet werkt, moet je waarschijnlijk in de opties bepaalde instellingen veranderen, had ik ook toen ik het voor het gebruikte.

Posted by TOR on May-21-2004 14:58:

Oliver Lieb gaat stevige techno draaien zondag..

en voor wie thuis blijft deze avond: tussen 00u en 02u is Tiesto te horen op TopRadio.

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »