TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 18:18:

quote:
Originally posted by Wildfir3
niet de mike fanclub geilmeeting

Damn, ons plan is uitgelekt...

Posted by Kaidreas on Apr-19-2004 18:23:

quote:
Originally posted by pooley
Gaan we geen kleine BeTA meeting dervoor ergens doen.
Iets gaan eten, drinken ofzo?

joa, bon idee.. als faust van mike forum meegaat is dit voor hem ook ineens wat aangenamer. ik bedoel nie iedereen komt zomaar is ff alleen naar belgique voor een feesje e

Posted by Wildfir3 on Apr-19-2004 18:37:

Ik zat hierjuist te denken: ik ga echt wel is wa gedoe van markus schmulzzzzz moeten downloaden, dak daar op aib ni perongeluk zeg 'omg dit is een lekker lied, hoe noemt dit?'

ik moet toch mijn eer hoog houden h�. Het gaat mij allang nimeer om de tracks, het gaat mij om de naam die gebashed moet worden! WOEHA!

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 18:39:

quote:
Originally posted by Kaidreas
joa, bon idee.. als faust van mike forum meegaat is dit voor hem ook ineens wat aangenamer. ik bedoel nie iedereen komt zomaar is ff alleen naar belgique voor een feesje e

En ik ken een goede kebabzaak hier in Schoten, en das maar 10 minuttjes rijden van het Sportpaleis

Posted by Kaidreas on Apr-19-2004 18:59:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En ik ken een goede kebabzaak hier in Schoten, en das maar 10 minuttjes rijden van het Sportpaleis

das een feest, ik ben altijd wel te vinden voor een vettige kebap of een pitta

Posted by TOR on Apr-19-2004 19:12:

als er een pre-AiB meeting komt zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn, want ik kom af met twee maatjes, en die zouden er dan toch met hun vingers staan te draaien.

maar op de mega Mike-fan meeting ben ik sowieso

Posted by djcresto on Apr-19-2004 19:13:

quote:
das een feest, ik ben altijd wel te vinden voor een vettige kebap of een pitta

ken er ook ne goeien dicht tegen men werk in Berchem, maar das misschien al ietke verder.

Misschien een probleem of net niet is dat vele beta's, niet-beta's zullen meebrengen? ofniet?

Posted by Gladius on Apr-19-2004 19:16:

tis dermee da we best eens een lijstje opmaken denk ik he. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen, maar t� veel is ook weer ni leuk eh

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 19:21:

quote:
Originally posted by djcresto

Misschien een probleem of net niet is dat vele beta's, niet-beta's zullen meebrengen? ofniet?

Ik ga met een paar niet-beta's naar AIB, maar ik wil gerust daarvoor mee met de andere beta's iets gaan eten of drinken. Uiteindelijk kan ik daarna nog met die andere mensen afspreken...
En eerlijk gezegd denk ik ook dat die niet veel aan een beta-meeting zouden hebben angezien ze niemand van jullie kennen...

Posted by Kaidreas on Apr-19-2004 19:22:

owkeejn laten we anders alvast beginnen. ik zal het alvast doen, anders moet jasper al zen tijd er weer insteken.
ik zal er zijn, en faust als ie komt ook (kweet nie of ik nog volk meeneem ofzo, die moeten dan maar meekomen!

dus ik heb al...
ME!

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 19:28:

quote:
owkeejn laten we anders alvast beginnen. ik zal het alvast doen, anders moet jasper al zen tijd er weer insteken.
ik zal er zijn, en faust als ie komt ook (kweet nie of ik nog volk meeneem ofzo, die moeten dan maar meekomen!

dus ik heb al...
ME!

We hebben het nu toch over een beta-meeting voor AIB zelf, right?

Als dat zo is, count me in! Maar ik wil ook zeker die meeting met al het andere volk ook doen, dus waarschijnlijk tegen 22u zak ik al af naar het Sportpaleis. Als er dan al beta's meewillen, des te beter!

Posted by Zehra on Apr-19-2004 22:42:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik zat hierjuist te denken: ik ga echt wel is wa gedoe van markus schmulzzzzz moeten downloaden, dak daar op aib ni perongeluk zeg 'omg dit is een lekker lied, hoe noemt dit?'

ik moet toch mijn eer hoog houden h�. Het gaat mij allang nimeer om de tracks, het gaat mij om de naam die gebashed moet worden! WOEHA!

wildfireke, denk da ge wa door elkaar haalt... wa markus gewoonlijk draait wordt nie echt door armin, mike of de rest gedraaid. denk dus nie echt da ge iets hebt aan setjes van markus opt moment. perry is wel meer in de aard van markus. dit ff ter verduidelijking...

whiii 29ste gaat echt feestje worden! Markus & perry & mike & armin:

Posted by eieregooie on Apr-20-2004 00:15:

quote:

Posted by SilentEagle on Apr-20-2004 14:49:

quote:
Originally posted by eieregooie

We apprecieren het, wees gerust.

Posted by Buoyant on Apr-20-2004 18:26:

quote:
Originally posted by SilentEagle
We apprecieren het, wees gerust.

zeker zeker, hoe meer zielen hoe meer vreugde eh

Posted by Eagle` on Apr-20-2004 18:30:

quote:
Originally posted by Zehra
wildfireke, denk da ge wa door elkaar haalt... wa markus gewoonlijk draait wordt nie echt door armin, mike of de rest gedraaid. denk dus nie echt da ge iets hebt aan setjes van markus opt moment. perry is wel meer in de aard van markus. dit ff ter verduidelijking...

whiii 29ste gaat echt feestje worden! Markus & perry & mike & armin:

meer in aard, zie weing verschil tss Perry & Markus tbh

Posted by TOR on Apr-20-2004 18:35:

Perry draait geen vocal tracks, Markus wel

Posted by Eagle` on Apr-20-2004 18:55:

kun jij een stukje neuken zeg mind de "weinig verschil". Beide draaien vrij proggy trance en for the record perry draait wel vocals maar gewoon heel weinig

Posted by SilentEagle on Apr-20-2004 19:26:

quote:
Originally posted by Buoyant
zeker zeker, hoe meer zielen hoe meer vreugde eh

Da zegt ge gewoon omdat gij ook nen halven hollander zijt.

Posted by Nabistai on Apr-21-2004 15:17:

Kheb wel zin om naar de beta-meeting en mike meeting te komen. Alleen is het ni zeker of ik kom naar AIB. Bijna iedereen die ik ken gaat naar donnas kakfolie...

Posted by Buoyant on Apr-21-2004 20:16:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Da zegt ge gewoon omdat gij ook nen halven hollander zijt.

Ja, das waar

Posted by SilentEagle on Apr-21-2004 20:21:

quote:
Originally posted by Buoyant
Ja, das waar

Eerlijk duurt het langs, tis u bij deze vergeven.

Posted by Tiger777 on Apr-21-2004 20:27:

quote:
Originally posted by Nabistai
Bijna iedereen die ik ken gaat naar donnas kakfolie...

baahahaha. stomme donna

(sorry, moest er ffe uit)

Posted by CygnusX on Apr-21-2004 21:06:

quote:
Originally posted by Nabistai
Alleen is het ni zeker of ik kom naar AIB. Bijna iedereen die ik ken gaat naar donnas kakfolie...

Kom toch gewoon met ons mee

Posted by Meltoz on Apr-22-2004 08:25:

Me zal er bij zijn op de meeting Wat e einde van de week volgende week BOM

edit:
Vind het spijtig dat er in Limburg geen plaats is waar je gratis AIB posters kan krijgen Wel in Antwerpen (uiteraard): USA Import, Fish & Chips, Bilbo; Turnhout: Toff; Gent: Bilboard; Music Man en Brussel: Doctor Vinyl...

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »