TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Posted by SnuggLe on Apr-09-2004 12:09:

quote:
Originally posted by basvh
als je het woord kopen vervangt door downloaden klopt het denk ik wel !

Eh...hoe stijgt de bankrekenign van Tijs dan door downloaden?
Daar zitten nog wel wat stappen tussen denk ik Of hij moet aandelen worldonline hebben ofzo

Posted by DJ D-Man on Apr-09-2004 18:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...hoe stijgt de bankrekenign van Tijs dan door downloaden?
Daar zitten nog wel wat stappen tussen denk ik Of hij moet aandelen worldonline hebben ofzo

Als ik het album van internet gehaald heb en ik vind te tracks wel leuk dan koop ik de sampler of de cd, en dus stijgt het saldo van Tijs' bankrekening door het downoaden van mp3's.

Toch?

Posted by NoisyNeil on Apr-09-2004 18:15:

Nou, ... nieuwe single Love Comes Again is superieur In tegenstelling tot Traffic Maar toch kijk ik er naar uit!

Posted by Asperge on Apr-18-2004 09:21:

Hij is er!!!

quote:

۲ 01. Forever Today 11:59
۲ 02. Love Comes Again 08:09
۲ 03. Traffic 05:27
۲ 04. Sweet Mysery 07:33
۲ 05. Nyana 06:44
۲ 06. Ur 05:59
۲ 07. Walking On Clouds 07:27
۲ 08. A Tear In The Open 09:22
۲ 09. Just Be 08:44
۲ 10. Adagio For Strings 07:23

Godver wat een geniaal album zeg, dit had ik nooit verwacht! Meer dan waardige opvolger van In my memory. Die openingstune (credits voor Geert Huinink )Deze moet bij de collectie

Posted by Muppet on Apr-18-2004 11:18:

quote:
Originally posted by Asperge
Hij is er!!!

Godver wat een geniaal album zeg, dit had ik nooit verwacht! Meer dan waardige opvolger van In my memory. Die openingstune (credits voor Geert Huinink )Deze moet bij de collectie

Hoe kom je hieraan...Ik kan nu echt niet meer wachten!

Posted by Djeebie on Apr-18-2004 12:50:

Forever Today

Wat een plaat zeg! Zeker gelijkwaardig aan Magik Journey, zo niet misschien wel beter...

De rest van het album is ook erg goed. Dat had ik echt niet verwacht. Net als de meesten hier heb je toch een beetje een Traffic/Love Comes Again voorgevoel, maar gelukkig is het bij die twee gebleven en is de rest bijzonder op niveau. Waardige opvolger van In My Memory inderdaad.

Ik wil niet denigrerend doen over de albums van Ferry en Armin, maar die vallen toch wel in het niet bij dit album

Posted by TranceFool on Apr-18-2004 13:39:

Na al de commerciele successen van Tiesto en zijn terleurstellende sets van de afgelopen tijd was ik deels het vertrouwen in hem een beetje verloren. De populariteit hadden zn livesets niet echt goed gedaan en zn nieuwe releases waren meer gericht op de commerciele markt dan op de echte liefhebbers. Ik was daarom al erg benieuwd naar het nieuwe album aangezien In My Memory in mijn optiek het beste �trancealbum� is wat ik ken.
Luisterend naar het nieuwe album is het weer zo gevarieerd als zn vorige. Om maar te beginnen bij de eerste track �Forever Today�, wat een opening . Track in de stijl van Magik Journey, vind em niet beter maar hij doet er ook zeker niet voor onder, meesterlijk klassiek stuk en de break is zalig. Nr 2 en 3, Love Comes Again en Traffic kan ik kort over zijn. Traffic vond ik een heerlijke knaller maar die is gewoon doodgedraaid, Love Comes Again is een beetje Traffic 2 met vocals die wel erg lijke op Chicane ft Brian Adams - Dont Give Up. Maar goed deze tracks kende ik al en wist dat ze erop stonden.
Track 4 Sweet Mysery echt een heerlijk housy nummer, verschrikkelijk mooie vocals (Sarah McLaughlan??) een van de topnummers van de CD vind ik . Nyana kennen we al een tijdje van zn mixcd vorig jaar, altijd al een erg lekker nummer gevonden al vind ik dat de track wel iets meer power mocht hebben. Ur.....aan de vocals moet ik misschien nog ff wennen, nummer vind ik verder wel erg lekker. Walking On Clouds (van de nieuwe Coca Cola reclame) heeft iets heel aparts met die vrouwelijke vocal, nummer klinkt een beetje simpel maar heeft wel iets pakkends, zeker geen verkeerd nummer. A Tear In The Open......verschrikkelijk mooie Afrikaanse vocals. Ik heb het idee dat ik de vocals ken, volgens mij gehoord op een CD van mn ouders....kan het mis hebben hoor. Dit is ook weer een supernummertje, wel jammer dat er weer een typisch Traffic hi-hatje inzit. Maar de mysterische opbouw vind ik erg vet, break is super heel langzaam die melodie op laten komen wat een power, echt een knaller!!!!!
Just Be, ook weer een track met vocals, erg mooie vocals vind ik van Kirsty Hawkshaw, nummer vind ik verder een beetje flauw al zitten er soms wel hele mooie stukjes in. Moet denk ik nog beetje groeien bij me. Adagio For Strings ben ik zelf niet echt een fan van hoewel die live wel geweldig is, beetje krom . De keren dat ik em live hoorde kreeg ik altijd kippenvel maar toch vind ik em niet echt geweldig. De remix is eigenlijk gewoon gebaseerd op de Ferry Corsten remix. Toch heeft ie wel superveel power, misschien meer een nummer op een feest met een goede sfeer dan om thuis te luisteren. Ik vind de albumversie ook anders klinken dan de liveversie, kan dat??

Al met al echt een superalbum en ik denk dat ik em na nog een paar keer luisteren alleen maar beter ga vinden!!

De toppers voor mij zijn Forever Today, Sweet Mysery en A Tear In The Open

Posted by BaRTeZ on Apr-18-2004 14:10:

quote:
Originally posted by TranceFool
A Tear In The Open......verschrikkelijk mooie Afrikaanse vocals. Ik heb het idee dat ik de vocals ken, volgens mij gehoord op een CD van mn ouders....kan het mis hebben hoor.

Heb die vocals iig al een keer gehoord in Signum - Cura Me. Maar ze zullen vast al wel ouder zijn

Posted by HardKiller on Apr-18-2004 14:39:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Heb die vocals iig al een keer gehoord in Signum - Cura Me. Maar ze zullen vast al wel ouder zijn

Idd! Mij kwamen ze ook al erg bekend voor

Posted by Magic83 on Apr-18-2004 14:41:

Just Be heeft ook een geweldige vocal hoor. Ga um cker weten kopen. 10 Mei komtie toch?

Posted by Chicane on Apr-18-2004 15:02:

Walking on clouds heeft veel weg van Andain

Posted by tango on Apr-18-2004 15:06:

quote:
Originally posted by Chicane
Walking on clouds heeft veel weg van Andain

dat komt omdat ie is gemaakt met opperheld Josh Gabriel

Posted by Fkwebeman on Apr-18-2004 15:47:

quote:
zelfde vraag ik ga dit album zeker kopen wil em nu alleen ff horen iedereen is zo positief erover

PM mag ook

same here

Posted by TOR on Apr-18-2004 20:59:

wat een album jong!

Forever Today en A Tear in the Open behoren tot de beste trance nummers die ik ooit heb gehoord..

mijn geloof in Tijs is back!!

Posted by BeeJay on Apr-18-2004 21:05:

Damn... dit album is echt subliem.. Al is beste DJ van de wereld pure smaak; de kwaliteit en professionaliteit druipt van dit album af en maakt Tijs echt waar dat hij de beste is!

A Tear In The Open: 10/10, mijn lievelings track van het album tot nu toe!

Als ie in de winkels ligt, zal ik een van de eerste zijn die het koopt. Deze CD behoort gewoon tot de collectie!

Posted by Blik on Apr-18-2004 21:24:

Vind het tot nu toe ook een lekker album, zeker beter dan die van Armin en Ferry

Posted by ahp2002 on Apr-18-2004 21:36:

Vindt drie track maar de moeite waard, niet echt mijn stijl dus dit album.. Vindt vooral de chillout tracks echt niks

Posted by BeeJay on Apr-18-2004 21:51:

quote:
Originally posted by ahp2002
Vindt drie track maar de moeite waard, niet echt mijn stijl dus dit album.. Vindt vooral de chillout tracks echt niks

komt nog wel!

Posted by Ding Chavez on Apr-18-2004 21:55:

quote:
Originally posted by BaRTeZ

Ze zitten ook in Polefolder & CP - Dust. Maar of die de eerste waren betwijfel ik ook eigenlijk...

Posted by Glaniskanis on Apr-18-2004 23:04:

Stukken beter dan alle albums die ik lately heb gehoord (qua artist albums)
Airwave vond ik eigenlijk niks, Ferry was goed maar niet impressive, Armin same
Push valt volgens mij ook niet superveel van te verwachten qua nieuwe tracks dan...

Dit bewijst toch wel even hoe goed Tiesto nog steeds is
Goed geproduceerd... en je kunt ook goed horen dat het veelal Tiesto producties zijn... want er wordt nogal veel gezeikt op het feit dat Tiesto steeds minder zelf deed
Dat trekt ie ff mooi recht dus

Walking On Clouds en Adagio For Strings, maar ook de gigantische intro van Forever Today (die door Geert Huinink is gecomponeerd... zeg ik dat er gelijk ff bij moet je tegenwoordig indekken voor flames he )... en A Tear In The Open (waar ik alleen de vocalen niet echt je van het vind (Spectrasonics Sample CDtje)) en Just Be met de supergoeie vocals van Kirsty

Nee dit album hersteld alle vertrouwen in Tiesto
Supergoed!

Posted by MaGiK54 on Apr-19-2004 05:13:

pm pm pm pm pm pm pm pm

Posted by Jesse on Apr-19-2004 07:14:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind de albumversie ook anders klinken dan de liveversie, kan dat??

Denk het wel, als ik het intro vergelijk met bv Tiesto - Live @ Breda DVD Release party, op t het einde draait hij ook Adagio. Daar duurt het opbouwen veel langer. Ook het einde van Adagio is wel kort op de CD. Maar dat zal wel komen omdat niemand op kale beats op een artiestenalbum zit te wachten...Hoop alleen maar dat op de vinyl sampler wel de 'hele lange' versies opgenomen worden! Bij Nyana vind ik dit ook

Posted by HardKiller on Apr-19-2004 09:49:

quote:
Originally posted by Jesse
Denk het wel, als ik het intro vergelijk met bv Tiesto - Live @ Breda DVD Release party, op t het einde draait hij ook Adagio. Daar duurt het opbouwen veel langer. Ook het einde van Adagio is wel kort op de CD. Maar dat zal wel komen omdat niemand op kale beats op een artiestenalbum zit te wachten...Hoop alleen maar dat op de vinyl sampler wel de 'hele lange' versies opgenomen worden! Bij Nyana vind ik dit ook

De cd zit ook al zo goed als vol

Posted by TOR on Apr-19-2004 13:48:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Push valt volgens mij ook niet superveel van te verwachten qua nieuwe tracks dan...

toch wel hoor

Posted by Original on Apr-19-2004 16:20:

Meesterlijke cd , waardige opvolger van In my Memory IMO

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »