TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »


Posted by teknasia on May-18-2004 20:46:

Wat als we, net als bij tiesto, mijn geweldig idee weeral uitvoeren? nl:

Iedereen int groot met alcoholstift op z'n rechterhand 'BETA' schrijft?

bij tiesto had het toch succes!

net op het einde herkende Zehra me aan mijn BETA-tattoo!


Posted by Jasperovitsj on May-18-2004 20:46:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ben een grote fan van terrasjes...

En ik ben een grote fan van vrouwen, dus let's have the best of both worlds!

Edit: Goed plan dat van die beta-tag, wie neemt er een goeie stift mee?


Posted by teknasia on May-18-2004 20:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En ik ben een grote fan van vrouwen, dus let's have the best of both worlds!

Edit: Goed plan dat van die beta-tag, wie neemt er een goeie stift mee?



In hasselt loopt er idd wat vee rond


Posted by Jakhira on May-18-2004 20:49:

Terrasje / vrouwen kijken dan maar?


Posted by Zehra on May-18-2004 20:50:

da van die beta was wel fun idd kga met chris aka freezel komen dus de mensen die uit hasselt komen, bel me door waar jullie zijn en we zullen jullie wel vinden en dan hangen we wel wat rond in hasselt ofzo...


Posted by Jasperovitsj on May-18-2004 20:50:

quote:
Originally posted by teknasia
In hasselt loopt er idd wat vee rond

Dat zal het Hasseltse vee graag horen...


Posted by Kaidreas on May-18-2004 21:08:

Evil1

jiiiiiiiiiha, where is my horse


Posted by Jasperovitsj on May-18-2004 21:10:

Dries, the resident Beta-cowboy!


Posted by pooley on May-18-2004 23:03:

Pijn in men hart :/


Posted by djcresto on May-19-2004 06:41:

eerste trein terug nr antwerpen:
06:19 07:24 01:05 donderdag 20/05/2004 Rechtstreeks

ik kom vanavond aan om 19u57 in de central

afspraak beneden aan de stoelekes die er niet meer staan?


Posted by djcresto on May-19-2004 07:22:

nie vergeten

Doors: 22.00 h
Doorpolicy men: 18
Doorpolicy women: 18
Dresscode men: Trendy
Dresscode women: Tempting & wild make up
Kassa: 15 euro


Posted by Wildfir3 on May-19-2004 07:26:

manman die dresscodes, hebbek altijd al 't schijt van gekregen


Posted by teknasia on May-19-2004 08:47:

Ik kijk er al naar uit

voor de mensen die me willen contacteren:

GSM: 0473 444616


Tis zalig weer, dus ideaal voor te chillen in Hasselt


Posted by teknasia on May-19-2004 08:49:

quote:
Originally posted by Wildfir3
manman die dresscodes, hebbek altijd al 't schijt van gekregen


Bwa op zo evenementen als deze moet ge die dresscodes met een korrel zout nemen

Zolang het maar volk trekt


ma nie gelijk bij ti�sto.. sardienen in een blik :x:x


Posted by Jasperovitsj on May-19-2004 10:18:

quote:
Originally posted by djcresto
nie vergeten
Tempting & wild make up

Komt in orde!


Posted by Bertn on May-19-2004 10:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat zal het Hasseltse vee graag horen...



ik ben 1 keer in hasselt geweest, en qua vrouwvolk was da toch een dikke teleurstelling...

ofwel van die snobwijven die hun lelijkheid verbergen achter 2 kilo schmink, ofwel van die marginale meiskes met rokjes van minder dan 10 cm lang en zo van die "sexy" kledij (lees: 2 touwtjes en een lapke stof), da vind ik toch maar niks zenne


Posted by pooley on May-19-2004 10:36:

+ wind en das dik in orde !!


Posted by emma on May-19-2004 11:52:

weet er iemand eigenlijk de weg van het station naar versuz ?

want laatste keer da ik met trein naar huis ging vanuit versuz was met olju en was toen half moe en totaal ni op de weg gelete ma kan me wel herinneren da het enkele straatjes in en uit was; klein doolhofje


Posted by DeSpErAtOs-X on May-19-2004 12:25:

quote:
Originally posted by emma
weet er iemand eigenlijk de weg van het station naar versuz ?

want laatste keer da ik met trein naar huis ging vanuit versuz was met olju en was toen half moe en totaal ni op de weg gelete ma kan me wel herinneren da het enkele straatjes in en uit was; klein doolhofje


hoe laat komt uw trein aan? anders wandel'k wel langs station ...


Posted by Azo on May-19-2004 13:33:

ik zit met twijfels
Ik moet morgen gaan mountainbiken in La Roche met de Decathlon mannen. Ik ga gelijk ne zombie op menne velo zitten en tegen den eerste den beste boom plakken...

btw: hebben jullie al een treinticket gekocht?


Posted by FredNova on May-19-2004 13:49:

quote:
Originally posted by emma
weet er iemand eigenlijk de weg van het station naar versuz ?

want laatste keer da ik met trein naar huis ging vanuit versuz was met olju en was toen half moe en totaal ni op de weg gelete ma kan me wel herinneren da het enkele straatjes in en uit was; klein doolhofje


om het makkelijk te houden

je wandelt station uit en gaat naar rechts (richting centrum)
als je op de kleine ring komt, kies je links...
wandelt zo verder en wat later zie je versuz aan je linkerkant liggen

ps: of ik pik u op aant station, dan heb je ook je dvd


Posted by Freezel on May-19-2004 14:34:

Mensen, ik ga zo 2 uurtjes treinen bij de fijne mensen van de NS
Spreek en zie jullie vanavond allemaal


Posted by Jakhira on May-19-2004 14:51:

quote:
Originally posted by CygnusX
We staan op de gastenlijst (omdat we foto's maken voor dit forum )


Is het bekendheid (of beruchtheid meer) van het Be-ta forum nu al zo ver aant spreiden?
Ze denken waarschijnlijk dat het goeie promotie is of zo.
Maar toch, slim gezien

Edit: post weg?


Posted by Zehra on May-19-2004 14:56:

quote:
Originally posted by Pumaz
Edit: post weg?


ja we zijn iets anders aant regelen en wachten op een antwoord...


Posted by CygnusX on May-19-2004 14:57:

effe wachten op bevestiging


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.