TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »
Wat als we, net als bij tiesto, mijn geweldig idee weeral uitvoeren? nl:
Iedereen int groot met alcoholstift op z'n rechterhand 'BETA' schrijft?
bij tiesto had het toch succes!
net op het einde herkende Zehra me aan mijn BETA-tattoo! 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik ben een grote fan van terrasjes... |

| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En ik ben een grote fan van vrouwen, dus let's have the best of both worlds! ![]() Edit: Goed plan dat van die beta-tag, wie neemt er een goeie stift mee? |
Terrasje / vrouwen kijken dan maar?
da van die beta was wel fun idd
kga met chris aka freezel komen dus de mensen die uit hasselt komen, bel me door waar jullie zijn en we zullen jullie wel vinden en dan hangen we wel wat rond in hasselt ofzo...
| quote: |
| Originally posted by teknasia In hasselt loopt er idd wat vee rond |
jiiiiiiiiiha, where is my horse
Dries, the resident Beta-cowboy! 
Pijn in men hart :/
eerste trein terug nr antwerpen:
06:19 07:24 01:05 donderdag 20/05/2004 Rechtstreeks
ik kom vanavond aan om 19u57 in de central
afspraak beneden aan de stoelekes die er niet meer staan?
nie vergeten
Doors: 22.00 h
Doorpolicy men: 18
Doorpolicy women: 18
Dresscode men: Trendy
Dresscode women: Tempting & wild make up
Kassa: 15 euro

manman die dresscodes, hebbek altijd al 't schijt van gekregen 
Ik kijk er al naar uit 
voor de mensen die me willen contacteren:
GSM: 0473 444616
Tis zalig weer, dus ideaal voor te chillen in Hasselt 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 manman die dresscodes, hebbek altijd al 't schijt van gekregen |

| quote: |
| Originally posted by djcresto nie vergeten Tempting & wild make up |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat zal het Hasseltse vee graag horen... |
+ wind en das dik in orde !!
weet er iemand eigenlijk de weg van het station naar versuz ?
want laatste keer da ik met trein naar huis ging vanuit versuz was met olju en was toen half moe en totaal ni op de weg gelete ma kan me wel herinneren da het enkele straatjes in en uit was; klein doolhofje
| quote: |
| Originally posted by emma weet er iemand eigenlijk de weg van het station naar versuz ? want laatste keer da ik met trein naar huis ging vanuit versuz was met olju en was toen half moe en totaal ni op de weg gelete ma kan me wel herinneren da het enkele straatjes in en uit was; klein doolhofje |
ik zit met twijfels
Ik moet morgen gaan mountainbiken in La Roche met de Decathlon mannen. Ik ga gelijk ne zombie op menne velo zitten en tegen den eerste den beste boom plakken...
btw: hebben jullie al een treinticket gekocht?
| quote: |
| Originally posted by emma weet er iemand eigenlijk de weg van het station naar versuz ? want laatste keer da ik met trein naar huis ging vanuit versuz was met olju en was toen half moe en totaal ni op de weg gelete ma kan me wel herinneren da het enkele straatjes in en uit was; klein doolhofje |
Mensen, ik ga zo 2 uurtjes treinen bij de fijne mensen van de NS 
Spreek en zie jullie vanavond allemaal 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX We staan op de gastenlijst (omdat we foto's maken voor dit forum ) |


| quote: |
| Originally posted by Pumaz Edit: post weg? |
effe wachten op bevestiging 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.