TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by yaman גב גב? אם הם צפונים עשירים אין מצב לגב גב |
טוב אני מכריז רשמית שיש לפחות שני ערסים בפורום שלנו
אכן אכן...
נ''ב:
תכלס מה שקורה היום בארץ או בכלל בעולם כולו זה מה שנקרא
"גלוב'ערס'יאציה טוטאלית"...
וזה מה שאני שונא הכי הרבה...כל הקוספט הזה של הגבר-גבר - פשוט לא מבין אותו...למה בן צריך להתנהג כמו איזה ערס...תבינו אף אחד לא מדבר על הערסים הכבדים המפיונרים הללו אלא שעל הבחורים הרגילים נורמאליים שעם הזמן מתחילים לאמץ את ה"תרבות" הזאת [אם אפשר לקרוא לזה תרבות בכלל] ולהקים פה ערסיאדה עם כל השטויות שהם עושים...תאמת כל העניין הזה נמצא בקשר הדוק עם רמת ההשכלה של אותם אנשים ולאור העובדה שבנתיים אין בארץ מערכת חינוך נורמאלית כמו באירופה או בארה''ב לשמל אז לא צריך להתפעל יותר מדי משיעור העולה של האלימות שבוצעה ע''י אותם ערסים שאתם רואים כל היום...
אני יודע שזה שונה לגמרי מכל ההשקפה של כל הזכרים של היום ושאני נמצא בנתיב האחר אבל לדעתי זה הנתיב הנכון יותר...
ואל תגידו לי שזה נחוץ היום - אף אחד לא חייב להוכיח לאף אחד שום דבר... אם בן אדם משעמם לו שילך לדפוק ת'ראש בקיר אולי זה יעבור לו...
אגב סטיבי אהבתי את החתימה
והתמונה נראית לי ממש מוכרת...אולי ממסיבה של טייסטו או משהו לא?
אגב כל הסמלים האלה זה סמלים של מועדונים נכון?
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. אגב סטיבי אהבתי את החתימה והתמונה נראית לי ממש מוכרת...אולי ממסיבה של טייסטו או משהו לא? אגב כל הסמלים האלה זה סמלים של מועדונים נכון? |
זה שם של האלבום של ארמין...
:קבל..משמאל לימין
1. לייבל אלקטרופליי
2. ID
3. "שם של האלבום של אמרין "76
4. מעדון "אמנזיה" באיביזה
5. סמל של איי די אנד טי
6. ID ["לא בטוח אבל יש מצב זה של לייבל של ארמין "אמינד]
7. "סמל רשמי של "סנסיישן
8. "מועדון הבריטי "גייטקראשר
| quote: |
| Originally posted by taltul אכן אכן... נ''ב: תכלס מה שקורה היום בארץ או בכלל בעולם כולו זה מה שנקרא "גלוב'ערס'יאציה טוטאלית"... וזה מה שאני שונא הכי הרבה...כל הקוספט הזה של הגבר-גבר - פשוט לא מבין אותו...למה בן צריך להתנהג כמו איזה ערס...תבינו אף אחד לא מדבר על הערסים הכבדים המפיונרים הללו אלא שעל הבחורים הרגילים נורמאליים שעם הזמן מתחילים לאמץ את ה"תרבות" הזאת [אם אפשר לקרוא לזה תרבות בכלל] ולהקים פה ערסיאדה עם כל השטויות שהם עושים...תאמת כל העניין הזה נמצא בקשר הדוק עם רמת ההשכלה של אותם אנשים ולאור העובדה שבנתיים אין בארץ מערכת חינוך נורמאלית כמו באירופה או בארה''ב לשמל אז לא צריך להתפעל יותר מדי משיעור העולה של האלימות שבוצעה ע''י אותם ערסים שאתם רואים כל היום... אני יודע שזה שונה לגמרי מכל ההשקפה של כל הזכרים של היום ושאני נמצא בנתיב האחר אבל לדעתי זה הנתיב הנכון יותר... ואל תגידו לי שזה נחוץ היום - אף אחד לא חייב להוכיח לאף אחד שום דבר... אם בן אדם משעמם לו שילך לדפוק ת'ראש בקיר אולי זה יעבור לו... |
| quote: |
| Originally posted by taltul :קבל..משמאל לימין 1. לייבל אלקטרופליי 2. ID 3. "שם של האלבום של אמרין "76 4. מעדון "אמנזיה" באיביזה 5. סמל של איי די אנד טי 6. ID ["לא בטוח אבל יש מצב זה של לייבל של ארמין "אמינד] 7. "סמל רשמי של "סנסיישן 8. "מועדון הבריטי "גייטקראשר |
6. Godskitchen
בסדר אלכס
אני ערס..

בן כמה אתה אליאור?
| quote: |
| Originally posted by yaman בן כמה אתה אליאור? |
וואי וואי איזה דיון מעניין היה פה על ערסים...
:I
אליאור אני רואה לכלכת פה על שוק רמלה לוד....
בכל מקרה מאחר ובטרד זה יש כללים לפורום
החלטתי לפרסם פה מכרז לתחרות חדשה
"מי רוצה להיות המוד של הפורום"
בחודש הקרוב יבחר מוד חדש לפורום
במהלך כל החדש הזה יבוצע מעקב אחרי כל אחד מהחברים
כשבסיום המנצח יבחר על פי שקלול של הגורמים הבאים
1. נוכחות בפורום - המצב האידיאלי עבור משרוצה להיות מועמד מוביל לתפקיד הוא לא להתחבר כלל וכמובן לא לכתוב פוסטים חדשים זה יגדיל מאוד את סכוייו להיות המוד החדש
2. משהו שהוא כבר מסורת שעוברת מדור לדור כאשר יש חלופי מודים זה כמובן הלקקנות שלפני... רועי ליקק למורן חן ליקק אחושרמוטה לרועי ומשילקק עכשיו ל...וואוו חן לא פה בכלל אף פעם הוא יפסיד לק עצבני...
קיצר הבנתם תרעיון
3. בגרות מלאה - כי אנחנו לא רוצים מוד צעיר מדי וגם לא רוצים מוד מחיפה באר שבע או רמלה...קיצר שיגור ברעננה כמו 3 האחרונים
4. חרטטנות - תכונה שאי אפשא בכלל לתאר את החשיבת שלה
אחד הדברים שהפכו את רעי למוד מצוין ואת חן לקקה של מוד היו שחן לא חירטט אף פעם ורועי כל הזמן המציא לנו סיפורים שנשמעו כמעט אמינים
5. הגיון בריא - כי באמת לא בא לנו מוד קצין
שיהיה לכל המועמדים בהצלחה
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 3. בגרות מלאה - כי אנחנו לא רוצים מוד צעיר מדי וגם לא רוצים מוד מחיפה באר שבע או רמלה...קיצר שיגור ברעננה כמו 3 האחרונים |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs נו אילן וותר לי |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 3. בגרות מלאה - כי אנחנו לא רוצים מוד צעיר מדי וגם לא רוצים מוד מחיפה באר שבע או רמלה...קיצר שיגור ברעננה כמו 3 האחרונים |
אני עדיף שרונן יהיה המוד
חחחח אתם רציניים בקשר לתחרות הזאת?
ואם כן,שחן יבחר מה שבראש שלו
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. חחחח אתם רציניים בקשר לתחרות הזאת? ואם כן,שחן יבחר מה שבראש שלו |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. חחחח אתם רציניים בקשר לתחרות הזאת? ואם כן,שחן יבחר מה שבראש שלו |
| quote: |
| Originally posted by yaman אני עדיף שרונן יהיה המוד |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תראו איזה כוח זה שוחד! |
| quote: |
| Originally posted by yaman שוחד??????? |
טוב אח שלי
| quote: |
| Originally posted by yaman שחושבים על זה לא מעניין לי ת'ביצה השמאלית מי יהיה המוד |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.