TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
Visade för en gång skullprov på lite framförhållning o lyckades fixa flyg med sas för under 600 tur o retur (sthlm -malmö fre-sön). Detta var för ca 4 dagar sedan - men min småländska hjärna njuter fortfarande över både det överkomliga priset o att slippa den närmast boskapstransportmässiga servicen sj brukar stå för. Tror att även Malmö aviation hade några galet bra priser ner till malmö so check it out and good luck.
Passade då även på att kolla flyg till Homelands o det fanns då sk grattisbiljetter från Ryan Air(+ skatt o diverse andra tramsavg) relevanta datum, väl värt att fundera på för de som vet att de ska dit men ännu inte bokat.
Vid förra kryssningen åkte jag X2000 Lund till Stockholm för 206 kr, då var jag ute i god tid med bokningen. På vägen hem hade jag inget bokat, utan tog ett stand by-tåg, och det kostade också 206 kr, men då var det inte X2000, utan vanligt Intercity. Det går med andra ord att åka rätt så billigt med SJ också 
kikade upp lite priser och tider:
2004-05-15 15:22 Varberg 17:54 Malmö C 2:32 139.00 SEK
2004-05-16 09:05 Malmö C 11:41 Varberg 2:36 139.00 SEK
helt ok pris enligt mig ..ända jobbiga är att man måste ha visa eller mastercard för att pröjsa billjetterna online.., aja sticker till en biljett automat imorgon 
| quote: |
| Originally posted by keddo kikade upp lite priser och tider: 2004-05-15 15:22 Varberg 17:54 Malmö C 2:32 139.00 SEK 2004-05-16 09:05 Malmö C 11:41 Varberg 2:36 139.00 SEK helt ok pris enligt mig ..ända jobbiga är att man måste ha visa eller mastercard för att pröjsa billjetterna online.., aja sticker till en biljett automat imorgon |

| Originally posted by SWE_TRANCE Risken finns att jag å tobo_99 tar det tåget också. Kan vi ha lite groggbord påväg ner isf.. ![]() Beror precis på hur/när bussarna går, väntar på att Ace-Event ska lägga upp info om dessa |
Åkte tåg från hässleholm till göteborg igår....
Kustpilen till helsingborg o sen byt till öresundstågen vidare upp till göteborg... 209:- enkel resa 
Hemma igen efter nöjeskryssningen på DFDS Göteborg - Kristiansand, helt ok faktiskt, var smockat med folk, runt 1200 pers

jag har inte läst nått om vad ni har skrivit.. men bussar kommer att anordnas.. bland annat jag som fixar det.. mer info kommer innom 1-2 dagar..
skapade ny tråd =) kanske dumt..vad vet jag.. =) men men... som sagt mer info lör/sön
Tror det kommer lite partybuss info idag eller imorgon.
Sthlm - Malmö T&R 400:- med bekväma turistbussar tex. Kanske kika på "In Concert" å liknande på färden är ju aldrig fel.

Edit: Håll koll på www.tranceland.org
Är det bra eller dåligt om Andreas från ace-event ringer till en? Jag hann inte svara så han lämnade ett meddelande på mobilsvaret... Blev grymt nyfiken på om jag får mina biljetter eller inte 
Andreas.H kanske vet något om det här... 
| Originally posted by Connector Är det bra eller dåligt om Andreas från ace-event ringer till en? Jag hann inte svara så han lämnade ett meddelande på mobilsvaret... Blev grymt nyfiken på om jag får mina biljetter eller inte ![]() Andreas.H kanske vet något om det här... |
Du behöver nog inte vara orolig - han ringde mig i fredags för att bekräfta min beställning, så de dimper nog ner i postlådan i veckan.
aaah härligt laszlo
Trodde han skulle mobba mig för att biljetterna var slut eller nått 
| Originally posted by Connector aaah härligt laszlo Trodde han skulle mobba mig för att biljetterna var slut eller nått |
eller nation of amsterdam

| Originally posted by CJ InterCity eller nation of amsterdam |
Hmm, kommer det att finnas "hals-lysstavar", diodhalsband och såna saker att köpa på Slagthuset? Eller finns det nån bra affär för det i Malmö?
| Originally posted by Cube finns det nån bra affär för det i Malmö? |
Fan, jag måste ju ha tag i lysstavar/rör... och blinkande saker. Jag ska faen se ut som den mest blinkande julgranen i historien 
Förresten tänkte jag uppdatera mitt lilla föråd med ravekläder. Jag har en otrolig beslutsångest så ni får bestämma vad det blir typ 
eller
eller...

| Originally posted by Cube Fan, jag måste ju ha tag i lysstavar/rör... och blinkande saker. Jag ska faen se ut som den mest blinkande julgranen i historien ![]() Förresten tänkte jag uppdatera mitt lilla föråd med ravekläder. Jag har en otrolig beslutsångest så ni får bestämma vad det blir typ ![]() |
Cube:
Lystavar å sånt hittar du online på bla. http://www.teknikmagasinet.se
Tycker du ska ta dom brallorna överst... 
| Originally posted by SteveTranz4ever Cube: Lystavar å sånt hittar du online på bla. http://www.teknikmagasinet.se Tycker du ska ta dom brallorna överst... |
ta den översta Cube!!

Fick mina biljettor idag

sitter och kollar på min biljett as we speak
ska bli kul som fan ..
Någon här som vet om det finns mkt parkering vid slagthuset, det är väl hyfsat centralt så borde väl inte vara några problem!?!? Orkar inte springa o leta efter bilen kl. 5 på morgonen sen ju..