TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »

Posted by kickthebase on Apr-28-2004 20:27:

Smile

Visade för en gång skullprov på lite framförhållning o lyckades fixa flyg med sas för under 600 tur o retur (sthlm -malmö fre-sön). Detta var för ca 4 dagar sedan - men min småländska hjärna njuter fortfarande över både det överkomliga priset o att slippa den närmast boskapstransportmässiga servicen sj brukar stå för. Tror att även Malmö aviation hade några galet bra priser ner till malmö so check it out and good luck.

Passade då även på att kolla flyg till Homelands o det fanns då sk grattisbiljetter från Ryan Air(+ skatt o diverse andra tramsavg) relevanta datum, väl värt att fundera på för de som vet att de ska dit men ännu inte bokat.

Posted by reveal on Apr-28-2004 20:33:

Vid förra kryssningen åkte jag X2000 Lund till Stockholm för 206 kr, då var jag ute i god tid med bokningen. På vägen hem hade jag inget bokat, utan tog ett stand by-tåg, och det kostade också 206 kr, men då var det inte X2000, utan vanligt Intercity. Det går med andra ord att åka rätt så billigt med SJ också

Posted by keddo on Apr-28-2004 20:50:

kikade upp lite priser och tider:

2004-05-15 15:22 Varberg 17:54 Malmö C 2:32 139.00 SEK

2004-05-16 09:05 Malmö C 11:41 Varberg 2:36 139.00 SEK

helt ok pris enligt mig ..ända jobbiga är att man måste ha visa eller mastercard för att pröjsa billjetterna online.., aja sticker till en biljett automat imorgon

Posted by SWE_TRANCE on Apr-28-2004 21:19:

quote:
Originally posted by keddo
kikade upp lite priser och tider:

2004-05-15 15:22 Varberg 17:54 Malmö C 2:32 139.00 SEK

2004-05-16 09:05 Malmö C 11:41 Varberg 2:36 139.00 SEK

helt ok pris enligt mig ..ända jobbiga är att man måste ha visa eller mastercard för att pröjsa billjetterna online.., aja sticker till en biljett automat imorgon

Risken finns att jag å tobo_99 tar det tåget också.
Kan vi ha lite groggbord påväg ner isf..
Beror precis på hur/när bussarna går, väntar på att Ace-Event ska lägga upp info om dessa

Posted by keddo on Apr-28-2004 21:36:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Risken finns att jag å tobo_99 tar det tåget också.
Kan vi ha lite groggbord påväg ner isf..
Beror precis på hur/när bussarna går, väntar på att Ace-Event ska lägga upp info om dessa

ja de vore ju skitsoft
gör så..

Posted by ice_key on Apr-28-2004 22:14:

Åkte tåg från hässleholm till göteborg igår....
Kustpilen till helsingborg o sen byt till öresundstågen vidare upp till göteborg... 209:- enkel resa

Hemma igen efter nöjeskryssningen på DFDS Göteborg - Kristiansand, helt ok faktiskt, var smockat med folk, runt 1200 pers

Posted by Kamelen on Apr-30-2004 16:01:

jag har inte läst nått om vad ni har skrivit.. men bussar kommer att anordnas.. bland annat jag som fixar det.. mer info kommer innom 1-2 dagar..

Posted by Kamelen on Apr-30-2004 16:11:

skapade ny tråd =) kanske dumt..vad vet jag.. =) men men... som sagt mer info lör/sön

Posted by Andreas.H on May-02-2004 05:44:

Tror det kommer lite partybuss info idag eller imorgon.

Sthlm - Malmö T&R 400:- med bekväma turistbussar tex. Kanske kika på "In Concert" å liknande på färden är ju aldrig fel.

Edit: Håll koll på www.tranceland.org

Posted by Connector on May-02-2004 12:31:

Är det bra eller dåligt om Andreas från ace-event ringer till en? Jag hann inte svara så han lämnade ett meddelande på mobilsvaret... Blev grymt nyfiken på om jag får mina biljetter eller inte

Andreas.H kanske vet något om det här...

Posted by Laszlo on May-02-2004 13:39:

quote:
Originally posted by Connector
Är det bra eller dåligt om Andreas från ace-event ringer till en? Jag hann inte svara så han lämnade ett meddelande på mobilsvaret... Blev grymt nyfiken på om jag får mina biljetter eller inte

Andreas.H kanske vet något om det här...

Det är bra att Andreas ringer så slipper man oroa sig över om man får sina biljetter eller inte Du behöver nog inte vara orolig - han ringde mig i fredags för att bekräfta min beställning, så de dimper nog ner i postlådan i veckan.

Posted by Connector on May-02-2004 13:52:

aaah härligt laszlo Trodde han skulle mobba mig för att biljetterna var slut eller nått

Posted by jofawe on May-02-2004 15:59:

quote:
Originally posted by Connector
aaah härligt laszlo Trodde han skulle mobba mig för att biljetterna var slut eller nått

haha... vilken snäll arrangör som gör så =)

Kan tänka mig att Id&t skulle kunna göra en sån sak ... pffs!

Posted by CJ InterCity on May-02-2004 16:04:

eller nation of amsterdam

Posted by jofawe on May-02-2004 16:23:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
eller nation of amsterdam

don´t go there som de säger... eller ... Gå inte ditåt som jag säger

Posted by Cube__ on May-02-2004 19:06:

Hmm, kommer det att finnas "hals-lysstavar", diodhalsband och såna saker att köpa på Slagthuset? Eller finns det nån bra affär för det i Malmö?

Posted by CJ InterCity on May-02-2004 19:54:

quote:
Originally posted by Cube
finns det nån bra affär för det i Malmö?

rofl! garvar ihjäl varje gång någon undrar

till alla turister:
I Malmö finns pressbyrån, Åhlens och 300.000 pers. inget annat

Posted by Cube__ on May-02-2004 20:45:

Fan, jag måste ju ha tag i lysstavar/rör... och blinkande saker. Jag ska faen se ut som den mest blinkande julgranen i historien

Förresten tänkte jag uppdatera mitt lilla föråd med ravekläder. Jag har en otrolig beslutsångest så ni får bestämma vad det blir typ

eller

eller...

Posted by Smekbar on May-02-2004 22:03:

quote:
Originally posted by Cube
Fan, jag måste ju ha tag i lysstavar/rör... och blinkande saker. Jag ska faen se ut som den mest blinkande julgranen i historien

Förresten tänkte jag uppdatera mitt lilla föråd med ravekläder. Jag har en otrolig beslutsångest så ni får bestämma vad det blir typ

alltså seriöst ta de byxorna isf... de är de enda som ser lite vettiga ut iaf, även om catch23s enfärgade mörka byxor är de snyggaste där är. jag är iofs inte den som är den, men jag har jävligt svårt för neonrejvare kan jag ju säga, förstår verkligen inte grejen med det. dock är det ju som så att alla tycker olika, och det är ju bra, så ta det som känns bäst för dig

Posted by SteveTranz4ever on May-03-2004 15:12:

Cube:

Lystavar å sånt hittar du online på bla. http://www.teknikmagasinet.se

Tycker du ska ta dom brallorna överst...

Posted by Cube__ on May-03-2004 15:43:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Cube:

Lystavar å sånt hittar du online på bla. http://www.teknikmagasinet.se

Tycker du ska ta dom brallorna överst...

Tack Steve. Där fanns det mesta man söker med inte dom där "blinkande halsbanden" :/

Hittade en rätt schysst sida http://www.ultrad.com/asdsd.html frågan är bara vad det är för leveranstider där

Posted by CJ InterCity on May-03-2004 16:30:

ta den översta Cube!!

Posted by Laszlo on May-04-2004 13:19:

Fick mina biljettor idag

Posted by keddo on May-05-2004 12:45:

sitter och kollar på min biljett as we speak ska bli kul som fan ..

Posted by chjo on May-05-2004 13:49:

Någon här som vet om det finns mkt parkering vid slagthuset, det är väl hyfsat centralt så borde väl inte vara några problem!?!? Orkar inte springa o leta efter bilen kl. 5 på morgonen sen ju..

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »