TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post your Bedroom DJ Equipment pics
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
Wow, je vinyl staat nog netjes allemaal bij elkaar 
chice setup jasper,
k ben nog vollebak ah sparen, in het mate van het mogelijke, voor ne 2 de platenspeler, dan zal ik ook ns wat fotokes proberen te maken
| quote: |
| Originally posted by Xilver ...or else...? |
| Originally posted by dj Zevan chice setup jasper, k ben nog vollebak ah sparen, in het mate van het mogelijke, voor ne 2 de platenspeler, dan zal ik ook ns wat fotokes proberen te maken |

volledig met cds, heb zo n dubbele cd speler van stage line
Nice 
Volgende BETA-party moete toch echt wel eens uw kans wagen hoor! 
met cds mixen is geen uitdaging meer voor mij, daarom dat ik op platen ah overschakelen ben, maar zo zuiver mixen als ik met cds kan zal wel niet lukken met platen, alhoewel dat t uiteindelijke doel is
het zal moeilijker zijn om de cue-punten en in-mix-punten te vinden tov met cds, maar oefening baart kunst wordt er gezegd
eerst wat meer thuis oefenen eer ik voor volk durf te draaien
| Originally posted by dj Zevan met cds mixen is geen uitdaging meer voor mij, daarom dat ik op platen ah overschakelen ben, maar zo zuiver mixen als ik met cds kan zal wel niet lukken met platen, alhoewel dat t uiteindelijke doel is het zal moeilijker zijn om de cue-punten en in-mix-punten te vinden tov met cds, maar oefening baart kunst wordt er gezegd eerst wat meer thuis oefenen eer ik voor volk durf te draaien |
Ziet er echt h��l vetjes uit Jasper
Ik heb ongeveer dezelfde platenspelers als jij, alleen heb jij de STR-100's en bibi'ke de ST-100's, echt leuk speelgoed
Alles ook zo netjes, tsjonge, proper ventje... 
| Originally posted by Jasperovitsj Ge zult er snel mee weg zijn hoor, zeker met uw skills die ge nu al hebt - afgaande op uw mix. Het zal alleen ff wennen zijn, maar vanaf ge de feeling en de "touch" hebt kunt ge er evenveel mee doen als met CD's! |
Sven jonge ik wel nog wel is e mixke van U hoor zene!
Jullie hebben dat op kot staan?
En wat zeggen jullie kotgenootjes daarvan?
"Zet het harder" 
"De ronny is weer bezig met zijn boenk boenk muziek".
| Originally posted by X-Tune Jullie hebben dat op kot staan? En wat zeggen jullie kotgenootjes daarvan? |
men ouders klagen soms, maar groove/house vinden ze al beter dan dat geboenk van trance 
Deze avond is nieuwe pics posten
| Originally posted by pooley men ouders klagen soms, maar groove/house vinden ze al beter dan dat geboenk van trance ![]() |
| Originally posted by Pumaz Ja natuurlijk, het is 10 bpm trager |

...
... melodische spulle dan toch
| Originally posted by DeSpErAtOs-X groove is nog aan't vertragen, richting 122-125 ipv rond de 128 |

| en in de huidige groove zit wel regelmatig iets uit de 'oldies' wss dat et daarom aanspreekt ... |
Ook ja en herkenbaar en ni zo 'techy' klinkt.
Veel zijn idd remixen van oudere liedjes,50% slaagt daarvan en is dan ook goed.
en den bpm is soms ook nog lager maar de bassen staan nooit zo luid als bij trance (bij mij toch)
Ach ja
| Originally posted by pooley de bassen staan nooit zo luid als bij trance (bij mij toch) Ach ja |
Heb me kamer opnieuw ingericht en paar pics genomen.
Enige wat er nog verandert gaat worden is dat ik mijn boxen ga ophangen en alles qua geluid daarop ga zetten.

-> Micha, u plaat heb ik nog, linksboven 
Kasten perfect voor me platen in te stockeren 
Me tafels, nog op zelfde 'meubel' en ja stof afdoen is me sterkste punt niet precies :x
Nog altijd Ruben's oude mixer 
Rest van me kamer 

STOF ! 
en het belangrijkste !
BOOZEKASTJE !

flashy turntables ... die wou'k eerst ook 
Nice kamer
dubbelbed
niiiiiiiize boozekastjen ... mocht wel wat meer instaan !!!!!! 
uhmn ... voor de rest, gezellig 
owjah, bena vergeten ... zalige posters 
Mss ni helemaal on-topic, maar ik zou es willen weten waar je 2ehands materiaal kan vinden. Kwil nl beginnen draaien, maar heb geen flauw idee waar begonnen ![]()
nice room Pool 
| Originally posted by Haroddin Mss ni helemaal on-topic, maar ik zou es willen weten waar je 2ehands materiaal kan vinden. Kwil nl beginnen draaien, maar heb geen flauw idee waar begonnen |
| Originally posted by pooley Nog altijd Ruben's oude mixer ![]() |