TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor 2004
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by tijs08 juistem!! ![]() en het zijn 'maar' twee dj's inderdaad, maar het is wel zo dat, als je je er op verheugd je toch ff tijd nodig de klap te verwerken |
| Originally posted by tijs08 ik sta grootste gedeelte van de dag net als iedereen hier geloof ik in de Taj Mahal |

Jezus btje jammer dit..had me wel op Chable verheugd..Warren ken ik dan niet maar daar hoor ik niet meer dan positieve dingen over..
maar we maken er natuurlijk het beste van 
Vind t van Warren wel kut en ook belachelijk idd dat ze dat nu pas bekend maken
maar goed, dr draaien wel meer goede dj's dus ik zal me best kunnen vermaken
Iemand nog 1 kaartje nodig (of iemand die weet waar je deze kan slijten) 
| Originally posted by emre Iemand nog 1 kaartje nodig (of iemand die weet waar je deze kan slijten) |
| Originally posted by emre Iemand nog 1 kaartje nodig (of iemand die weet waar je deze kan slijten) |
| Tilburg - Het terreuralarm dat uitgegeven is door de overheid leidt ook tot extra waakzaamheid bij grote evenementen. Zo is er vandaag extra veiligheidsoverleg in Tilburg, waar de jaarlijkse kermis begint. Vorig jaar trok de kermis in tien dagen meer dan een miljoen mensen. Ook in Best zijn extra maatregelen getroffen. Daar vind dit weekeinde het dancefestival Extrema Outdoor plaats, waar naar schatting 25.000 mensen op af zullen komen. Gisteren meldde minister Remkes dat het terreuralarm nodig is vanwege dreiging van aanslagen op overheidsgebouwen en plaatsen waar veel mensen bijeen zijn. - bron: teletekst |
exterma zuigt
ze reageren al een week totaal nier meer op mail, hun website is in de week voor het evenement 3 dagen down geweest
persaanvragen via de webtool worden niet verwerkt, winnaars van acties word de naam niet van bevestigd.
wat een hobbyclub daar zeg!
niet persoonlijk naar de mensen die gaan, maar ik hoop dat die org hier heeel hard op zijn bek gaat!
Wakker, en over een uurtje of iets meer ga ik weg.
Zon schijnt, en hoop toch wel dat ze timetables uitdelen!
Partypeeps lots of phun 
Nog steeds geen animo voor een kaartje hier?
Dan ga ik daar maar ff kijken voor ge�nteresseerden ....
| Originally posted by emre Nog steeds geen animo voor een kaartje hier? Dan ga ik daar maar ff kijken voor ge�nteresseerden .... |
Heerlijk weer voor een outdoor feestje, veel plezier voor degene die gaan
sja ik ben alweer thuis..
Het begon om 7 uur ofzo KEIhard te regenen, drijfnat pak natuurlijk. Onze chauffeur had er toen weinig zin meer in, zelf wist ik ook niet echt wat ik nu wou. Ik bedoel nu hebben we wel Holden en Kleinenberg gemist, maar er is altijd nog een andere keer hoop ik. Het feesie viel voor mij letterlijk in het water. Wat een SUPER afsluiting van deze dag had kunnen zijn eindigde in een anti-climax
Kep iig wel genoten van Matthew Dekay (weet iemand hoe dat eerste nummer heet dattie draaide?) en Coming Soon, maar tis wel een btje magertjes allemaal. Zoveel vette namen en dan toch zo jammer nu.
Het weer was smiddags wel fantastisch, erg warm...maar de sfeer zat er goed in vond ik.
Snuggle en BasD nog een handje gegeven, was wel geinig 
zelfde als teknikol.
begon leuk, lekker sfeertje leuke mensen, hier en daar wat gekots (drugs) en gezeik op het strand maar mocht de pret niet drukken. Beetje rondgelopen overal, zag er eigenlijk wel gezellig uit. Las Palmas tent was heerlijke muziek, en Roog draaide ook goed ergens (geen idee welke stage). 4 euro voor een flesje water is belachelijk natuurlijk. Verder naar de Kremlin area geweest, erg fijne muziek. TOen Remy begon redelijk vol. Toen dus die plensbui, iedereen de tent in. Gevolg: vrijworstelen, temperatuur 60 graden ofzo, bezwete mensen, irritatie, duw en trekwerk. Wel leuk toen iedereen ging springen, dat de hele vloer "bouncede". Van ellende maar in de regen gaan staan, wat gaan eten en snel wegwezen aangezien de feestvreugde er voor ons wel af was.
Zonde voor de organisatie, verder echt wel leuk georganiseerd. Volgend jaar beter?
ANTI-CLIMAX is idd het juiste woord voor het feest ja.
Ik was met Teknikol en nog paar anderen en mijn verhaal is eigenlijk identiek aan het zijne.
De organisatie was op zich goed van het feest (alleen vond ik de thema's niet echt overkomen, alleen in de techno tent), maar zij konden verder ook niets doen aan die plensbui.
Ik heb alle drie djs (Remy, Alexander Kowalski en JAMES HOLDEN) die ik pers� wilde zien gemist.
Om vanaf het begin dat Remy begon er niet bij te blijven was onze eigen keuze omdat we allemaal honger hadden. Maarja op dat moment wilde iedereen blijkbaar eten, dus de wachttijd was vrij irritant lang. Goed toen hadden we eindelijk het eten hadden, werd de lucht ineens donker. Ik dacht ja daaaag nu ga ik ff rustig eten, maarja toen was het te laat. Het ging angstaanjagend waaien en regenen.
Wij konden nog net schuilen onder een half ingeklapte parasol, terwijl paar honderd meter verder Alexander Kowalski een bomvolle tent vermaakte. Toen ik Belo Horizonte hoorde kon ik wel janken, gvd.
Toen was de regen opgehouden en waren we allemaal doordrenkt.
Ik wilde op zich nog wel verder, al kon je in geen ��n tent meer omdat het overal zo druk was, maar de chauffeur zette er een punt achter. Dus het allerergste nog... IK HEB JAMES HOLDEN GEMIST
Nee, deze dag is voor mij niet geslaagd, heel spijtig.
Kijken wat het volgende feest ons brengt, outdoor heb wel weer even gezien in ieder geval.
Dit was een mega vet feest zeg!!! Die regenbui kon me niet echt boeien, ik stond toch in de techno tent (Kowalski was zeer lekker bezig)
Holden was weer een held vandaag; Alltogether, Modern eternity, The sky was pink, breathe on me (eerst dub daarna vocal mix)
En nog een hoop meer, maar dat weet ik nu niet meer ben een beetje de weg kwijt
Petter viel trouwens tegen; veel fouten en hij kreeg z'n publiek niet echt aan de gang, uiteindelijk geen bekende platen. Toen ik 'm na z'n optreden vroeg waarom hij niets van z'n Six Songs EP had gedraaid, zei hij dat ie die niet bij zich had
trouwens ook een hele saaie vent...
Ik ga hier nog even lekker zitten spacen
Onno, Tijs en Three 'o Three (sorry echte naam kwijt) bedankt!!! Ik heb het super naar m'n zin gehad!!
Holden was voor mij ook de man van de dag! Heerlijke set..errug boeiend! Weet iemand welke plaat zijn laatste was. Klonk imo een beetje als een nieuwe Nathan Fake.
Verder viel Matthew Dekay me eerlijk gezegd een beetje tegen. Niet dat het slecht was, maar ik had er ietsje meer van verwacht.
Remy begon imo erg sterk, maar ik heb alleen de eerste helft van zijn set gehoord omdat ik honger kreeg. Vooral Dustsucker was een hoogtepunt!
Sander K heb ik niet meer meegemaakt, want ik ben toen naar de technotent gegaan om Lekebusch te zien.. de technotent was overigens wel de vetste tent van allemaal.. de progressive -en electrotent hadden imo beter geswitched kunnen worden.
Met mijn 18 jaren voelde ik me alleen wel een beetje het onderdeurtje daar... sjeezus het leek net alsof de leeftijdsgrens 25 jaar was ofzo, vooral bij de progressive-tent. Ook vind ik het belachelijk dat water zo ****** duur is. 4 euro voor een halve liter water slaat gewoon helemaal nergens op...zelfde geld trouwens voor het eten.
Maar goed dit je kunt altijd wel zeiken.. het was gewoon een vet feest!
| Originally posted by Hitman Holden was weer een held vandaag; Alltogether, Modern eternity, The sky was pink, breathe on me (eerst dub daarna vocal mix) |
| Originally posted by Gotcha85 Holden was voor mij ook de man van de dag! Heerlijke set..errug boeiend! Weet iemand welke plaat zijn laatste was. Klonk imo een beetje als een nieuwe Nathan Fake. |
Heb er echt DIK DIk van genoten van dat nummer, ware het niet dat Hitman steeds in mijn oor stond te lullen 
| Originally posted by Teknikol dit had je dus niet hoeven vertellen |

Zo dan dat was wel een geslaagd feestje 
Rond 9:45 werd ik opgehaald vanuit vaassen (uur later dan gepland
)
En na een korte stop bij de mac in Best waren we om 11:30 op het terrein. Helaas kregen wij bij binnenkomst helemaal geen timetable/plattergrond...dus na 15 minuten zoeken vonden we eindelijk de foodvillage voor wat lekkere tosti's
(kreeg ze nog gratis ook...das dus weer 6 euro winst!) Wat mij opviel was dat er veel kleurrijke mensen rondliepen in de meest bizarre outfits hahaha maar mijn god wat liepen er ook vage figuren rond (lees de 35+ waren het meest naar de klote en fout gekleed haha brrrrr wat hebben we weer gelachen
)
Voor de rest beetje bij de kremlin (kremlin was nergens te bekennen als naam) rond gehangen en bij de future funk (roger sanchez, middleton) in het begin vond ik sfeer wel wat mat. Maar hoe later het werd hoe beter. Van wissen draaide trouwens erg goed, klein stukje nils noa gehoord wat ook niet verkeerd klonk. Matthew dekay was ook goed! en remy hebben we gehoord terwijl we op het strand lagen en zaten te lachen om een kerel die helemaal uit zijn dak ging in het water (hoezo uit je dak...)
Om 18:45 wilden we naar mainstage lopen voor howells maar toen zagen we hele donkere wolken en toen hebben we maar een veilig plekkie opgezocht in de foodvillage..(tapas restaurantje) daar de hele bui lekker drooggestaan hehe en wie kom je daar dan ook nog tegen juist tijs uit apeldoorn, post niet meer zoveel op TA)
Howells en audio bullys niet meer gezien want we wilden holden zien..die draaide echt super!!!! op het einde alter ego - rocker en daarna in to the dawn maar daarvoor ook te vette acid plaatjes!!
Alsof het nog niet genoeg was geweest draaide sander kleinenberg ook nog absurd!!! wat een sfeer zeg...de 2 beste sets van de dag!! Jammer dat die sukkel van richy.nl (das echt een vieze glijer zeg haha) een paraplu op de draaitafel gooide (echt tijdens de laatste plaat tijdens de climax.) hij werd dan ook uitgefloten door het publiek maar Sander bleef heel rustig en werd niet boos maar ging verder..en het publiek ging nog harder uit zijn dak!!
Terugrit was perfect helemaal geen files ofzo, dat hadden we niet verwacht! maar waarschijnlijk waren al veel mensen eerder naar huis gegaan.
Het was dus weer een geslaagd feest!!
Heel divers publiek met toch wat van dat aso kampervolk (dikke tattoo's, piercings en totaal van de kaart) en ik heb zowiezo al een hele tijd niet meer zoveel mensen van de kaart gezien...bij de kluisjes zat een kerel lekker te nippen van zijn smirnoff met het schuim op zijn bek...
te triest!!
| Originally posted by magrec Jammer dat die sukkel van richy.nl (das echt een vieze glijer zeg haha) een paraplu op de draaitafel gooide (echt tijdens de laatste plaat tijdens de climax.) hij werd dan ook uitgefloten door het publiek maar Sander bleef heel rustig en werd niet boos maar ging verder..en het publiek ging nog harder uit zijn dak!! |
| Originally posted by Teknikol ANTI-CLIMAX is idd het juiste woord voor het feest ja. |