TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »


Posted by SnuggLe on Jul-10-2004 21:31:

Check, net Mindhunters gezien! Goede vette film die ik op heel weinig foutjes heb kunnen betrappen (...van die ongeloofwaardige dingen etc...). Erg leuk, goede/aparte kills, heel interessant. Ook leuk einde (met dat water) en goede rol van LL Cool J.

Oftwel: een leuke film om even tussendoor te kijken. Hij is best spannend! Het is niet een bijster intelligente film, maar een leuke "Who did it?"


Posted by robin on Jul-10-2004 21:36:

quote:
Originally posted by th0m
Voor de mensen die The Butterfly Effect een goede film vinden (wat het zeker weten is, echt toppie) moet je eens Lola Rennt kijken.(Engelse titel is Run Lola Run) Is ongeveer hetzelfde concept, zo van, wat als we dat nou eens in het verleden veranderen hoe ziet de toekomst er dan uit. Leuke is dat er dus 3 verschillende einden aan de film zitten.


das met die chick die snel geld nodig heb toch? moesten we bij duits kijken meen ik


Posted by SnuggLe on Jul-10-2004 22:46:

quote:
Originally posted by robin
Dat is toch met die chick die snel geld nodig heeft? Moesten we bij Duits kijken meen ik.


Posted by robin on Jul-10-2004 23:03:

hey bedankt man! wil je dat voortaan met al mijn posts doen??


Posted by Passiva on Jul-11-2004 00:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
blaat blaat. *gemiereneuk*

Snuggle jongen. Kap nou eens met dat gemiereneuk van je! Niets beters te doen ofzo?


Posted by SnuggLe on Jul-11-2004 10:29:

quote:
Originally posted by Passiva
Snuggle jongen. Kap nou eens met dat gemiereneuk van je! Niets beters te doen ofzo?


Laat mij lekker Ik heb niets beters te doen nee, zelfde dat jij niets beters hebt te doen om hierop te reageren. Maybe krijgt hij het een keer door dat mensen het irri vinden. Maar guess not dus....


Posted by Djeebie on Jul-11-2004 10:40:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar guess not dus....


He he he, dat moeten officieel drie puntjes zijn h�! Dus "Maar guess not dus..."


Posted by Passiva on Jul-11-2004 11:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Laat mij lekker Ik heb niets beters te doen nee, zelfde dat jij niets beters hebt te doen om hierop te reageren. Maybe krijgt hij het een keer door dat mensen het irri vinden. Maar guess not dus....


Nee ik laat jou niet lekker! En jij vindt het misschien irritant, ik heb er geen problemen mee. Je begrijpt toch wat hij schrijft? Waarom moet het perfect zijn? BULL! Er zijn genoeg andere dingen die vervelend zijn en dit is zeker niet een groot 'probleem' of wat. Hrrrr.


Posted by TimeportE on Jul-11-2004 11:20:

gister 7 years in tibet gekeken, en blijf het sterke film vinden.. brad pitt speelt zelden in slechte of mindere films!

en daarna: dead poet society echt een film die ik heel erg hoog heb zitten.. robin williams schitterd samen met de club mannetjes (ethan hawk toen ie nog little was :P).. wat mij trouwens opvalt, veel komieken spelen vaak in serieuze films echt de sterren van de hemel:

robin williams: good morning vietnam, dead poet society, good will hunting, awakenings, insomnia, one hour photo
jim carrey: truman show, eternal sunshine of the spotless mind, the majestic, man on the moon

andere namen zouden kunnen zijn: die wayans gozer (requim for a dream), jack black (gaat ook spelen in nieuwe king kong) etc etc..

trouwens voor de fans: www.batmanbegins.com nieuwste pics van het nieuwe batman project (heeft niets met de oude films te maken), geregisteerd door christopher "memento" nolan => dit wordt echt heeel vet!

ps. ik moet en zal naar spiderman 2, heeft nu 8.2 op imdb en schijnt echt heeel goed te zijn!


Posted by SnuggLe on Jul-11-2004 11:44:

quote:
Originally posted by Passiva
Nee ik laat jou niet lekker! En jij vindt het misschien irritant, ik heb er geen problemen mee. Je begrijpt toch wat hij schrijft? Waarom moet het perfect zijn? BULL! Er zijn genoeg andere dingen die vervelend zijn en dit is zeker niet een groot 'probleem' of wat. Hrrrr.


Klopt klopt, heb je wel helemaal gelijk in, maar als je de wereld wil verbeteren moet je klein beginnen

quote:
Originally posted by Djeebie
He he he, dat moeten officieel drie puntjes zijn h�! Dus "Maar guess not dus..."


Stfuplz
He Djeebie, kreeg nog bier van je!


Posted by Djeebie on Jul-11-2004 12:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Stfuplz
He Djeebie, kreeg nog bier van je!


Ho ho ho, ik krijg bier van jou ja. Van mij heb je al drinken gehad in de Powerzone


Posted by TimeportE on Jul-15-2004 20:38:

ik zal dan nog wat films opschrijven die ik gezien heb:

adaptation van de makers van beeing john malkovisch, echt geniale film weer en het script hoe kom je der op echt te geniaal voor woorden! ik moet en zal eternal sunshine of a spotless mind zien want die schijnt nog veel beter te zijn!
net crazy/beautiful gezien en was wel leuk, wat daarbij nog leuker was eindelijk heb ik nr gevonden wat ik lang naar gezocht heb (zat in deze film > imdb zo gevonden ) david grey - this years love.

ik heb wat films gedownload van bekende filmmakers voordat ze bekend waren: Pi (maker requim for a dream) en Following (maker Memento).. schijnen beide erg geod te zijn!


Posted by SnuggLe on Jul-16-2004 05:38:

Ik moet ook weer eens wat goede stuff downen, ik zal de titels hierboven eens zoeken Lucas, want meestal zijn het wel goede films die je aandraagt


Posted by basd on Jul-16-2004 07:08:

"Pi" is vooral erg vaag. Vond het op zich wel leuk om te kijken hoor, maar vaag.


Posted by TimeportE on Jul-16-2004 09:50:

quote:
Originally posted by basd
"Pi" is vooral erg vaag. Vond het op zich wel leuk om te kijken hoor, maar vaag.

vaag is het zeker maar ook steengoed! je ziet echt duidelijk dat Darren Aronofsky na deze film ook requim for a dream gemaakt heeft.. de hele film speelt zich beetje choas wereld af door de ogen van de hoofdpersoon. soms had ik het ook moeilijk om het te volgen maar na de film gezien te hebben en alles zonk in was ik behoorlijk onder de indruk (net zoals requim for a dream behoooorlijk indruk maakt btw), een echte aanrader (al denk ik alleen voor de echte filmliefhebber )


Posted by drpeer_holland on Jul-19-2004 13:01:

The day after tomorrow heb ik een paar weken geleden gezien, dat was een gave film zeg!! Mooie special effects en het verhaal mocht er ook zijn!!


Posted by Nook on Jul-19-2004 17:02:

ik heb Boondock Saints gezien. wat een koele film. wel al wat "ouder", uit 99 ofzo. deel 2 komt er nu ook aan. the day after tomorrow heb ik ook gezien, maar die vind ik verschrikkelijk slecht.


Posted by Remy D on Jul-20-2004 01:30:

Spider-Man 2 was weer goddelijk van de week, ga er snel weer heen.


Posted by xxl on Jul-20-2004 09:24:

Man.On.Fire.DVDSCr.DVDRiP.XViD

wow.. man on fire.... wat een toffe film!

dude met kopfschmerzen die alleen nog maar dingen probeert te vergeten met een drankje, tevens assassin, is toevallig in zuid amerika om te chillen bij een oude (CIA) maat.

Omdat ze maat om een bodyguard verlegen zit, regelt ie wat met het drankorgel. Dan gaat het fout. Geld weg, dooien overal en last but not least: ze nieuwe hartediefje ook weg.. Dan word het idd ACTIE!!


Posted by basd on Jul-20-2004 09:56:

quote:
Originally posted by drpeer_holland
The day after tomorrow heb ik een paar weken geleden gezien, dat was een gave film zeg!! Mooie special effects en het verhaal mocht er ook zijn!!

Veel meer standaard kan een verhaal anders niet worden hoor vind ik, typisch Amerikaans crappy sensatiefilmplot.

De special effects zijn overigens wel in orde (behalve die te neppe wolven), daarom ben ik em ook in de bios gaan kijken.

Gisteren maar weer eens La vita e bella gekeken. Blijft een erg mooie film.


Posted by Miss Proximus on Jul-21-2004 15:34:

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn te kijken of een film genaamd "Tierra de Osos" ergens te downloaden is?

Sorry, heb over ong 2 weken zelf weer internet hoor


Posted by Opti on Jul-22-2004 07:09:

Van de week Jeux d'enfants gezien. Leuke komische liefdesverhaal! Echt een aanrader als je van Franse films houdt


Posted by SnuggLe on Jul-22-2004 15:34:

Re: Man.On.Fire.DVDSCr.DVDRiP.XViD

quote:
Originally posted by xxl
wow.. man on fire.... wat een toffe film!

dude met kopfschmerzen die alleen nog maar dingen probeert te vergeten met een drankje, tevens assassin, is toevallig in zuid amerika om te chillen bij een oude (CIA) maat.

Omdat ze maat om een bodyguard verlegen zit, regelt ie wat met het drankorgel. Dan gaat het fout. Geld weg, dooien overal en last but not least: ze nieuwe hartediefje ook weg.. Dan word het idd ACTIE!!



Iemand in Cafe D'Anvers van de TA-ers vertelde me over een film met 'Man' in de titel, is dat deze dan?????
Want dan moet ik hem ook downen.


Posted by DJ Gerrit on Jul-22-2004 15:41:

The Girl next door! GAAF, heel erg goede film
Euro Trip --> mega lachen!
Starsky & Hutch --> viel me tegen, bovenste 2 zijn echt beter


Posted by JunKX on Jul-23-2004 16:15:

quote:
Originally posted by basd
Veel meer standaard kan een verhaal anders niet worden hoor vind ik, typisch Amerikaans crappy sensatiefilmplot.

De special effects zijn overigens wel in orde (behalve die te neppe wolven), daarom ben ik em ook in de bios gaan kijken.

Gisteren maar weer eens La vita e bella gekeken. Blijft een erg mooie film.


Moet ik nog steeds zien. Resevoir Dogs gisteren gekeken, dat blijft ook een goede film!


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.