TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Check, net Mindhunters gezien! Goede vette film die ik op heel weinig foutjes heb kunnen betrappen (...van die ongeloofwaardige dingen etc...). Erg leuk, goede/aparte kills, heel interessant. Ook leuk einde (met dat water) en goede rol van LL Cool J.
Oftwel: een leuke film om even tussendoor te kijken. Hij is best spannend! Het is niet een bijster intelligente film, maar een leuke "Who did it?"
| quote: |
| Originally posted by th0m Voor de mensen die The Butterfly Effect een goede film vinden (wat het zeker weten is, echt toppie) moet je eens Lola Rennt kijken.(Engelse titel is Run Lola Run) Is ongeveer hetzelfde concept, zo van, wat als we dat nou eens in het verleden veranderen hoe ziet de toekomst er dan uit. Leuke is dat er dus 3 verschillende einden aan de film zitten. |
| Originally posted by robin Dat is toch met die chick die snel geld nodig heeft? Moesten we bij Duits kijken meen ik. |
hey bedankt man! wil je dat voortaan met al mijn posts doen??
| Originally posted by SnuggLe blaat blaat. *gemiereneuk* |
| Originally posted by Passiva Snuggle jongen. Kap nou eens met dat gemiereneuk van je! Niets beters te doen ofzo? |
Ik heb niets beters te doen nee, zelfde dat jij niets beters hebt te doen om hierop te reageren. Maybe krijgt hij het een keer door dat mensen het irri vinden. Maar guess not dus....
| Originally posted by SnuggLe Maar guess not dus.... |
"
| Originally posted by SnuggLe Laat mij lekker Ik heb niets beters te doen nee, zelfde dat jij niets beters hebt te doen om hierop te reageren. Maybe krijgt hij het een keer door dat mensen het irri vinden. Maar guess not dus.... |
En jij vindt het misschien irritant, ik heb er geen problemen mee. Je begrijpt toch wat hij schrijft? Waarom moet het perfect zijn? BULL! Er zijn genoeg andere dingen die vervelend zijn en dit is zeker niet een groot 'probleem' of wat. Hrrrr.
gister 7 years in tibet gekeken, en blijf het sterke film vinden.. brad pitt speelt zelden in slechte of mindere films!
en daarna: dead poet society echt een film die ik heel erg hoog heb zitten.. robin williams schitterd samen met de club mannetjes (ethan hawk toen ie nog little was :P).. wat mij trouwens opvalt, veel komieken spelen vaak in serieuze films echt de sterren van de hemel:
robin williams: good morning vietnam, dead poet society, good will hunting, awakenings, insomnia, one hour photo
jim carrey: truman show, eternal sunshine of the spotless mind, the majestic, man on the moon
andere namen zouden kunnen zijn: die wayans gozer (requim for a dream), jack black (gaat ook spelen in nieuwe king kong) etc etc..
trouwens voor de fans: www.batmanbegins.com nieuwste pics van het nieuwe batman project (heeft niets met de oude films te maken), geregisteerd door christopher "memento" nolan => dit wordt echt heeel vet!
ps. ik moet en zal naar spiderman 2, heeft nu 8.2 op imdb en schijnt echt heeel goed te zijn!
| Originally posted by Passiva Nee ik laat jou niet lekker! En jij vindt het misschien irritant, ik heb er geen problemen mee. Je begrijpt toch wat hij schrijft? Waarom moet het perfect zijn? BULL! Er zijn genoeg andere dingen die vervelend zijn en dit is zeker niet een groot 'probleem' of wat. Hrrrr. |

| Originally posted by Djeebie He he he, dat moeten officieel drie puntjes zijn h�! Dus "Maar guess not dus... " |

| Originally posted by SnuggLe Stfuplz ![]() He Djeebie, kreeg nog bier van je! |
ik zal dan nog wat films opschrijven die ik gezien heb:
adaptation van de makers van beeing john malkovisch, echt geniale film weer en het script hoe kom je der op echt te geniaal voor woorden! ik moet en zal eternal sunshine of a spotless mind zien want die schijnt nog veel beter te zijn!
net crazy/beautiful gezien en was wel leuk, wat daarbij nog leuker was eindelijk heb ik nr gevonden wat ik lang naar gezocht heb (zat in deze film > imdb zo gevonden
) david grey - this years love.
ik heb wat films gedownload van bekende filmmakers voordat ze bekend waren: Pi (maker requim for a dream) en Following (maker Memento).. schijnen beide erg geod te zijn!
Ik moet ook weer eens wat goede stuff downen, ik zal de titels hierboven eens zoeken Lucas, want meestal zijn het wel goede films die je aandraagt 
"Pi" is vooral erg vaag. Vond het op zich wel leuk om te kijken hoor, maar vaag.
| Originally posted by basd "Pi" is vooral erg vaag. Vond het op zich wel leuk om te kijken hoor, maar vaag. |
)
The day after tomorrow heb ik een paar weken geleden gezien, dat was een gave film zeg!! Mooie special effects en het verhaal mocht er ook zijn!!
ik heb Boondock Saints gezien. wat een koele film. wel al wat "ouder", uit 99 ofzo. deel 2 komt er nu ook aan. the day after tomorrow heb ik ook gezien, maar die vind ik verschrikkelijk slecht.
Spider-Man 2 was weer goddelijk van de week, ga er snel weer heen. 

Man.On.Fire.DVDSCr.DVDRiP.XViD
wow.. man on fire.... wat een toffe film!
dude met kopfschmerzen die alleen nog maar dingen probeert te vergeten met een drankje, tevens assassin, is toevallig in zuid amerika om te chillen bij een oude (CIA) maat.
Omdat ze maat om een bodyguard verlegen zit, regelt ie wat met het drankorgel. Dan gaat het fout. Geld weg, dooien overal en last but not least: ze nieuwe hartediefje ook weg.. Dan word het idd ACTIE!!
| Originally posted by drpeer_holland The day after tomorrow heb ik een paar weken geleden gezien, dat was een gave film zeg!! Mooie special effects en het verhaal mocht er ook zijn!! |
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn te kijken of een film genaamd "Tierra de Osos" ergens te downloaden is? 
Sorry, heb over ong 2 weken zelf weer internet hoor 
Van de week Jeux d'enfants gezien. Leuke komische liefdesverhaal!
Echt een aanrader als je van Franse films houdt
Re: Man.On.Fire.DVDSCr.DVDRiP.XViD
| Originally posted by xxl wow.. man on fire.... wat een toffe film! dude met kopfschmerzen die alleen nog maar dingen probeert te vergeten met een drankje, tevens assassin, is toevallig in zuid amerika om te chillen bij een oude (CIA) maat. Omdat ze maat om een bodyguard verlegen zit, regelt ie wat met het drankorgel. Dan gaat het fout. Geld weg, dooien overal en last but not least: ze nieuwe hartediefje ook weg.. Dan word het idd ACTIE!! |
The Girl next door! GAAF, heel erg goede film
Euro Trip --> mega lachen!
Starsky & Hutch --> viel me tegen, bovenste 2 zijn echt beter
| Originally posted by basd Veel meer standaard kan een verhaal anders niet worden hoor vind ik, typisch Amerikaans crappy sensatiefilmplot. De special effects zijn overigens wel in orde (behalve die te neppe wolven), daarom ben ik em ook in de bios gaan kijken. Gisteren maar weer eens La vita e bella gekeken. Blijft een erg mooie film. |