TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »


Posted by magrec on Jul-09-2004 17:40:

quote:
Originally posted by Optimus
ik ben nog op werk



Knuppel~!!!! ik ben er nu zelf ook iets later tussen 23:00 en 23:30


Posted by Opti on Jul-09-2004 17:43:

hehe, ik ben 21 uur vrij, dan ren ik naar Anke toe, dat is 10 minuutjes Dus om 22 uur sta ik gewoon voor de deur


Posted by emre on Jul-09-2004 19:39:

Paard en digicam ... goede combi?
Oftewel, mag ik de camera mee naar binnen (voor de foto van Snuggle in de hoek met zijn bellenblaassystem) ??


Posted by magrec on Jul-10-2004 07:00:

Woeiiiii

Stef vrolijk & 16 bit lolita's

Sander kleinenberg

Stanton warriors

Way out west


Nick warren:
Te weinig gehoord maar klonk goed

James zabiela

en nu slapie slapie (ben ik niet gewend zeg zo vroeg thuis uit den haag!)


Posted by Divine9 on Jul-10-2004 07:29:

23:00 uur binnen... (was overigens nog superrustig)

16b Lolita's & Stef vrolijk - mwah. inkomertje.
Sander Kleinenberg - ok
12:15 Stanton Warriors - TOF!
Way out West - VET!
James Zabiela - Supervet!!!
Sander Kleinenberg & Nick Warren B2B - Cool

James was masterlijk bezig en wat was ie enthousiast! Oh ja en natuurlijk dit ook niet vergeten te vragen:



Nog ff fotootje van WOW en dan

nu slapen......


Posted by Djeebie on Jul-10-2004 11:38:

Zo, het was echt een topavond

Stef Vrolijk en 16 Bit Lolita's waren een goeie opwarmer. Gelukkig maar, want Stef Vrolijk was bij Deep Dish de vorige keer verschrikkelijk saai aan het draaien.

Sander Kleinenberg draaide ook goed. Aan het einde van z'n set draaide hij het nummer uit m'n sig. Heel erg vet

Way Out West heb ik een half uurtje van meegemaakt, maar was iets te rustig vond ik. Meer muziek voor thuis, maar later ging het tempo gelukkig wel iets omhoog.

Stanton Warriors waren ook goed bezig. Ik wist alleen dat ze breaks draaiden, maar ze draaiden echt hele vette breaks. Nog een remix van Underworld - Born Slippy gehoord. Vette track!

James Zabiela. Tsja, wat moet je daar nou over zeggen. Ongelooflijk wat die man allemaal kan Dat gesratch en geklooi met z'n effectenbak is echt heel erg vet, maar je moet er wel van houden. In ieder geval een uurtje van z'n set meegemaakt, want toen was ik z'n platenkeuze wel een beetje zat. D'r mag van mij best wel wat meer melodie in een set. Maar misschien dat 'ie dat het tweede uur nog gedaan heeft.

Als laatste nog Nick Warren. Ook erg vet hoor. Hier zat tenminste wel melodie in en later met Sander Kleinenberg back 2 back was het helemaal vet qua platenkeuze. Goeie afsluiter

Verder nog een hoop TA's ontmoet en gezien. Was echt een gezellige avond met Partyhardy, tijs08, High NRG (die in dezelfde studentenflat als mij blijkt te wonen ), 303, Snuggle

Ook leuk om miss Proximus, Optimus en sndh ontmoet te hebben

En het scheen dat Emre ook rondliep, maar die heb ik niet gesproken. Volgende keer dan maar?


Posted by emre on Jul-10-2004 11:44:

quote:
Originally posted by Djeebie
En het scheen dat Emre ook rondliep, maar die heb ik niet gesproken. Volgende keer dan maar?


Ik vroeg nog aan Onno of hij wist of en waar je was ivm die Prydz remix ... wilde weten of jij ook zo uit je dak was gegaan daarop

Ze hebben trouwens 13 woorden geleend van Steve

Reportje volgt later .. ff ontbijten


Posted by HiGH_NrG on Jul-10-2004 12:37:

Weer een beetje bijgeslapen.... EN WAT EEN BETER FEEST!

Lekker muziekje, leuk volk, gezellige mensen, etc etc

En leuk weer om te veel TA's te hebben gezien


Posted by Opti on Jul-10-2004 12:47:

het was weer lachen Lekkere muziek, over het algemeen een goeie sfeer en veel TA's Altijd leuk Alleen heb Zabiela gemist, want vond het wel best in zaal 1


Posted by sndh on Jul-10-2004 14:02:

zo wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's waren lekkere opwarmer, wel beejte eentonig. SK daarna was echt lekker. Ik ben de hele avond in de grote zaal gebleven, zeker geen spijt van, want wat vond ik Way Out West vet zeg! Supervet om Killa live te horen! En afsluiten met Mindcircus, hoe fcuking mooi!!
Nick Warren draaide lekkere set, eindelijk wat meer melodie, See Me Fall klinkt live erg super zeg! Benz & MD - Wonder is inderdaaad terecht zijn nr1, megavet!
B2B was ook super, met een heerlijke afsluiting! Beduusd en helemaal vrolijk naar huis gegaan, High NRG in de trein tegengekomen! Toen hij eruit ging bij leiden bleven we zitten, maar de trein ging maar niet weg...we maakten ons al beetje kwaad, wij eruit, gevraagd, bleek dat we moesten overstappen. Als we bleven zitten was ik in hilversum uitgekomen
lekker vroeg thuis nog, net geslapen maar goed, nog steeds lekker moe

was supervet om eens veeeeel TA's te ontmoeten! Echt supervet om eens iedereen te zien, hoewel ik denk ik nog de helft niet heb gezien


Posted by Yarnie on Jul-10-2004 14:03:

Was echt een top feest
Alle dj's/acts waren allemaal super relax
Op het laatst nog bij james zabiela geweest die draaide echt een phatte set jammer dat ie al zo vroeg moest stoppen alleen wou nog wel een paar uurtjes doorgaan


Posted by magrec on Jul-10-2004 14:31:

Echt te vet!!!!!

Sander en James Zabiela draaiden echt supervet!!
Die laatste plaat rond 5:00 van sander.... vette space plaat..ik dacht eerst dat ie my lexicon draaide maar het was een remix ofzo die plaat daarvoor ook nog pompen zeg!!!!

Ook mooi om te zien hoe sander kleinenberg uit zijn dak ging bij James Zabiela en aardig onder de indruk leek van de mixcapaciteiten van james zabiela...Was weer erg gezellig met iedereen. Heb emre niet gezien volgens mij en er was nog iemand die mij aansprak bij james zabiela of ik van TA was maar ik weet niet meer wie die persoon is *sorry*

Volgende week EXTREMA!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by emre on Jul-10-2004 14:34:

quote:
Originally posted by magrec
Volgende week EXTREMA!!!!!!!!!!!!!!!!


Meeten dan maar


Posted by magrec on Jul-10-2004 14:52:





Boy wonder zabiela!


quote:
Meeten dan maar


Moet dan maar he


Posted by Opti on Jul-10-2004 15:18:

quote:
Originally posted by magrec
Die laatste plaat rond 5:00 van sander.... vette space plaat..ik dacht eerst dat ie my lexicon draaide maar het was een remix ofzo



Mwhehe, dat dacht ik ook, dat was idd een vette plaat


Posted by SnuggLe on Jul-10-2004 16:47:

Wat een VETTE avond!
Kan d'r uren over lullen, maar doe ik niet, het was gewoon SUPER!
ERG ERG ERG veel bekenden (ook veel nieuwe gezichten: Emre, Sndh) van verschillende fora (Groovecoll/clubcharts/TA) en veel mooie vrouwen

Topavond....

Ook mijn fotoset is volgensmij de beste ooit, ben dus supertevreden.

Warren die Yeke Yeke draaide was top En Sander Kleinenberg die die vette remix van Chiapet - Westworld draaide..

Geweldig!




Nu eerst even Playstationnen en maybe zo de foto's uitzoeken!


Posted by SnuggLe on Jul-11-2004 12:22:

Oke, even wat foto's die ik online heb gezet (de rest komt morgen/overmogen op www.partyscene.nl):


Zo he, een normale foto van Chinees!


Djeebie en de man met het bloempotkapsel (..en dus geen Emre)


Leander en zijn homies!


Vette MTV tattoo's (zijn er nu nog nie af)


Wie herkent hem nog! Yarnie met wat langer haar


Het vrouwelijk schoon was goed vertegenwoordigd!


Dave "Ik trek een rare bek op de foto" ThreeOThree, Sndh en Onno "Undercover"


Emre (rechts) en vriend van hem


Sander K. die gedoe had op de trap met het personeel van het Paard: hij wilde flyeren voor zijn eigen feest, maar dat mocht niet....


Mijn nieuwe desktop


De helden van de avond: de Stanton Warriors!


..in een redelijk gevulde kleine zaal



Goh, door wie zou het feest gesponsord worden?


Oeps, mochten we niet backstage dan?


Way Out West Live... geen Intensify en een afbreuk aan de sfeer/het tempo van de avond. Een beetje een Chicance achtig iets op 4 Elements.


...maar wel een mooie zangeres!




James Zabiela!


Enneh..is dit nou Chris Coco, in de viparea??



Oh, Leon (High NRG) durfde niet op de foto en die met Lex en zijn vette pet is mislukt


Posted by magrec on Jul-11-2004 12:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, even wat foto's die ik online heb gezet (de rest komt morgen/overmogen op www.partyscene.nl):


Wie herkent hem nog! Yarnie met wat langer haar




Owja!!!!! dus dan was het toch yarnie met wie ik sprak!!
In 1e instantie dus helemaal niet herkend zeg....


Posted by SnuggLe on Jul-11-2004 12:49:

quote:
Originally posted by magrec
Owja!!!!! dus dan was het toch yarnie met wie ik sprak!!
In 1e instantie dus helemaal niet herkend zeg....


Check ook dat shirt van die gast daar rechts Heb ik nog op een andere foto staan, echt cool


Posted by Opti on Jul-11-2004 13:11:

leuke foto's! En eindelijk een normale foto

En Yarnie heb ik geloof ik niet gezien, maar had hem sowieso toch niet herkend


Posted by Chicane on Jul-11-2004 13:30:

Frank met lang haar, gaaf (of is het nou Erwin.. Frank toch?). Jammer dat ik er niet bij kon zijn heb echt flink spijt maar kon niet anders helaas


Posted by Dj Lex on Jul-11-2004 14:16:

Ben het eens met iedereen!


Posted by Dj Lex on Jul-11-2004 17:02:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh, Leon (High NRG) durfde niet op de foto en die met Lex en zijn vette pet is mislukt


Whehe heb er zelf ook nog wel een paar MET pet Even kijken of er een geschikte tussen zit vanavond


Posted by Partyhardy! on Jul-11-2004 17:43:

King Isle Of MTV!!!!!!!!!

Zo wat een onwijs gave avond weer!

Echt super veel vette platen gehoord! en alle dj's deze avond waren geniaal!

Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's; lekker stevig al in het begin!
Sander Kleinenberg; heeft me echt verrrast want vond hem de laatste tijd wat mindere sets draaien maar nu echt weer super! vele malen beter vond ik hem als toen in de Powerzone en heerlijk om DJ Falcon & Thomas Bangalter - Call On Me (Eric Prydz & Retarded Funk Calling Mix) te horen! echt helemaal los die plaat en ook zijn remix van N.E.R.D! sloeg in als een bom!

Toen Way Out West die ik echt goed vond evenals de stem en zang van de live zangeres! erg mooi! Misschien iets rustiger als Sander maar zeker niet misplaatst en vond het zeker niet het tempo uit de avond halen en al helemaal niet te vergelijken met die set van Chicane toen op 4 Elements! Killa is bijvoorbeeld ook absoluut niet rustig dacht ik zo...

Toen halverwege hun "set" de kunsten van Zabiela gaan beluisteren die ik ook weer heerlijk vond! Het was voor mij moeilijk kiezen in welke zaal nu te gaan staan maar al vrij snel weer richting de grote zaal gegaan waar voor mij de man van de avond begon aan zijn set; Nick Warren! dit was de eerste keer keer dat ik hem live meemaakte en wat een dj! subliem! dus zeker weer naar hem toe a.s. zaterdag op Extrema! Hij draaide zelfs nog Benz & MD - Wonder! en Spooky - Belong (Sasha edit) kippenvel!

Tot slot Sander en Nick Warren nog b2b wat echt de perfecte afsluiter was!

quote:
Originally posted by magrec
Sander en James Zabiela draaiden echt supervet!!
Die laatste plaat rond 5:00 van sander.... vette space plaat..ik dacht eerst dat ie my lexicon draaide maar het was een remix ofzo


Inderdaad zeg! ik moet echt weten welke plaat dat was! WOW!

Onwijs veel bekenden gezien, echt super gezellig! meteen al bij binnenkomst High Nrg, Djeebie, Bram, Optimus, Josta, Harmen, Emre en Sander! en later nog Leander en Yarnie!

Het Paard is echt de vetste lokatie van het land en bewees dat deze keer ook weer.

Wat een super feest! hier kan ik mooi weer de hele week op teren...

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whehe heb er zelf ook nog wel een paar MET pet Even kijken of er een geschikte tussen zit vanavond


Oe! ben ik zeer benieuwd naar!

en coole pics Bram! goede kwaliteit ook!


Posted by tijs08 on Jul-12-2004 08:33:

Na zo'n post van PartyHardy! hoef ik eigenlijk weinig meer te zeggen...

Alleen dat ik Zabiela toch niet echt trek, heel de tijd van die tering herrie samples er door heen... is voor mij meer afbraak aan de nummers dan een toevoeging!

Way out West vond ik echt waanzinnig vet! Ik kende maar een paar nummers en zoals Glanis al zei in een andere thread, de mooiste(n) kennen we nog niet eens! Hopen dus dat Nick Warren er weer een paar ten gehore brengt op Extrema!

en Het Paard is echt de vetste lokatie van het land en bewees dat deze keer ook weer.

Heb me ook weer goed vermaakt met de vele TA's!


Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.