TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förfest Tiesto
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
| quote: |
| Originally posted by sztation Hey, wait a minute. Problemet som det snackas om här är att man skulle vilja komma ihåg vem alla är på en fest. Och det är väl inget jätteovanligt på "IRL-träff" att man tydligt visar vad man har för nick på ett eller annat sätt om nu det skulle behövas. Så idéen med ett litet snyggt nick-tryck på tröjan istället för namnskylt tex hade väl inte varit så fel? eller? Det var faktiskt inte meningen att det skulle vara så kul, även om jag tycker det hade sett fånigt ut om alla hade haft samma sorts t-shirt på sig.. allright? |
därför var det roligt
Ungefär hur lång tid kommer det ta att gå till festplatsen från central station ?, funtar på att ta en taxi om det är för långt.. Finns det någon buss ? lite info ! 
Re: Håll tummarna!
| Originally posted by sipowitz Angående öl, skulle jag köpa det eller? Undertecknad dricker själv inte den sortens alkoholdryck utan håller mig till vodka. Men jag tänkte att det kanske är kasst att åka runt med massa burkar för er som ska åka tåg/flyg. |
| Originally posted by keddo Ungefär hur lång tid kommer det ta att gå till festplatsen från central station ?, funtar på att ta en taxi om det är för långt.. Finns det någon buss ? lite info ! |
| Originally posted by Laszlo Om någon är riktigt snäll kanske jag kan få vända ett par av någon annans plattor instead...? |
Sipo: Ja, det vore grymt schyst om du kunnde fixa lite dricka. Dock är jag ingen storölare. Men en karta cider lär nog gå åt.. Jag köper iaf en del 
Stackars Sipo 
Jag kan hjälpa till att avlasta honom med att lägga ut pengar så länge och köpa dricka till någon (typ 2-3 pers, inte alla tyvärr eftersom jag inte har hur mycket pengar som helst att lägga ut - så först till kvarn
), om så önskas. Säg bara vad ni vill ha, så kilar jag in till Systemet imorgon här i Växjö innan jag åker och fixar det.
| Originally posted by CJ InterCity du har min lista, finns där något av intresse tar jag gladeligen med det |
ta många bilder som även måste publiceras! 
jaaaa jag tar me nya kameran imorron så jag kan väl ta en 500 bilder
hehe fast jag tror nog inte jag orkar det
men klart man kommer ta en del bilder 
LAST NEWS!
Varit många turer kring nycklarna till "den spelande kullen". För ett tag sen kom jag i kontakt med en som hade han om detta, han skulle dock vidarebefodra mitt ärende till en annan som skulle ringa mig. Eftersom han inte hade återkommit så började jag jaga runt igår, till slut fick jag tag på honom men det visade sig att det behövdes polistillstånd + upplåtelsetillstånd av mark från malmö stad även om det bara gäller en picknick... Synd att det inte nämdes innan, men då var det ju iofs inte heller klart om folk skulle dra till officiella förfesten...
för att klargöra:
FESTEN BLIR SJÄLVKLART AV! - SAMMA PLATS(-ER).
Det saken gäller är nyckeln till den integrerade cd/högtalaranlägningen som finns i jordväggarna på stället. För att få de måste man kunna visa tillstånd, så dessa får vi helt enkelt klara oss utan denna gången. På kvällen drar vi oavsett vad in i lägenheten (ett par hundra meter ifrån "spelande kullen" och där finns vinylspelare!
Vid fint väder: kl 15 "spelande kullen (se karta i tidigare poster)
Vid dåligt väder: kl 17 (ett par hundra meter ifrån spelande kullen).
Skillnad på fint och dåligt väder: well... ösregnar det så kan man kalla det dåligt väder :-)
Jag var precis och köpte 40-50korvar, men tyvärr så hade de ingen islamisk vegankorv till dig reveal :-(
så länge det finns korv & vinylspelare är jag lycklig 
sztation:
VI får ju helt enkelt leka namnlekar till tonerna av ett dragspel... Mr Bitch är ju en klippa på det och munspel...
| Originally posted by Smekbar jaaaa jag tar me nya kameran imorron så jag kan väl ta en 500 bilder hehe fast jag tror nog inte jag orkar det men klart man kommer ta en del bilder |

| Originally posted by Glorie ta många bilder som även måste publiceras! |

Re: LAST NEWS!
| Originally posted by sipowitz Jag var precis och köpte 40-50korvar, men tyvärr så hade de ingen islamisk vegankorv till dig reveal :-( |
Gött
Re: Re: LAST NEWS!
| Originally posted by Connector Så.... du bjussar på korv? Gött |
min kompis kommer inte med tåget till malmö förrän straxt efter kl16. så jag lär inte dyka upp förrän jag har hämtat upp honom å så.
| Originally posted by Funfrock min kompis kommer inte med tåget till malmö förrän straxt efter kl16. så jag lär inte dyka upp förrän jag har hämtat upp honom å så. |
om du ser någon med rött hår, grå jacka, gröna(?) byxor och en påse sprit... så är det jag 
sådana finns det ju massor av på Centralen 
Grabbhalvor....nu drar jag från Växjö....vi får hålla tummarna för att vädergudarna är med oss idag, och att vi hittar fram till Bo01 innan midnatt.... 
FAN VAD JAG ÄR LADDAD

ps: jag tar med mig två flak öl, ifall någon inte har något att dricka....det går alltid åt 
Det börjar spricka upp i vårt härliga Malmö... man ser solen skiner igenom här & där
Inget regn så lågnt ögat ser *Blickar ut över Malmö från sjunde våningen*
Heja Vädret!!
Fan...jag går igenom mina sikvor för att få ihop till ett bra 4-timmars set. Det är för mycket skivor här, kommer ju aldrig kunna få mig mig allt jag vill ha med mig, än mindre ha tid, eller ork antagligen, att spela allt som jag skulle vilja bombardera Gustaf Adolfs Torg med...
ska in till stan på väg till Bo01, kanske jag tittar förbi Gustav
ps jag kommer först vid 6 tiden till festen
Re: Re: Re: LAST NEWS!
| Originally posted by sipowitz Alltså, Det enda som inte kommer vara engångsgrejor på festen blir då: Steve's skämt - de använder han om och om igen som vi alla vet Hoho =)=)=)=)=)=)=) |
för de mesta

| Originally posted by Dj_Irish Heja Vädret!! Fan...jag går igenom mina sikvor för att få ihop till ett bra 4-timmars set. Det är för mycket skivor här, kommer ju aldrig kunna få mig mig allt jag vill ha med mig, än mindre ha tid, eller ork antagligen, att spela allt som jag skulle vilja bombardera Gustaf Adolfs Torg med... |