TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta party
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Posted by Tiger777 on May-17-2004 20:17:

nauw, dat meuren hoeft er voor maaj niet baaj te sjein hoor...

Posted by SilentEagle on May-18-2004 11:10:

quote:
Originally posted by Tiger777

Ik kan het eens vragen thuis... Ma ik beloof echt niks, en da volume kan binnen wel redelijk luid, en de buren kunnen in den hof ook wel iets verdragen, maar om tien snachts gaat de boel zeker dicht.

Posted by Tiger777 on May-19-2004 19:07:

Dat om 10uur stoppen zal hoe dan ook het geval zijn. Ma de BBQ is de gelgenheid om eens �cht te overleggen over een deftige party tot in de vroege uurtjes
We zullen binnekort beginnen met de uiterst moeilijke taak van organisatie... "WANNEER en WAAR gaat de BBQ door?" zijn meteen 2 te overwinnen obstakels

Posted by New Wave on May-20-2004 14:50:

quote:
Originally posted by Tiger777

Meuren is bij ons een ander woord voor 'overnachten' Dat ken toch geen kwaad. Ken je d ehele nacht door.
Ennuh, als ik door belgie rijd dan ziet ik genoeg weilanden en plaatsen waar geen mens komt. Houden we gewoon een illegale BBQ

Posted by Tiger777 on May-20-2004 16:16:

Dan heb ik vorige nacht samen met 10 mensen gemeurd in een tent midden in een wei vol met koeienvla'en, voorbijrijdende treinen, geen sanitaire voorzieningen en amper verluchting en ik kan zweren dat er voor mij van meuren ook maar iets in huis gekomen is... De effecten van mijn mede-tentbewoners wisten mij zo te degouteren dat ik de hele nacht in diezelfde klotewij heb rondgelopen...

Ik ben dus VOOR silenteagle's voorstel

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]