TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Tim81 OZGUR CAN - POLAND MIX - 12 05 2004 TRACKLIST 01 Gill Norris - Forme [precinct] 02 Tone Depth & Soul Tan Feat. Stephanie Vezina - Broken [swift] 03 �zg�r Can - Morning Glory [cdr] 04 �zg�r Can - The Love Below [cdr] 05 Nathan Fake - Adamedge [saw] 06 Alexkid - Come With Me (tiga Acid Death Rave Remix) [f-comm] 07 Rouzbeh Delavari - Lalala (�zg�r Can Remix) [pure Substance] 08 Yilmaz Altanhan - Eighties (�zg�r�s Petterish Mix) [cdr] 09 Petter - Left Turned [border Community]) Heel lekker... |
| Originally posted by HiGH_NrG Volgens mij staat deze al ergens in 't topic... |
...maar hij blijft lekker!
| Originally posted by Tim81 Excuser moi! Zal voortaan beter opletten ...maar hij blijft lekker! |
| Beste XXXX, Vorige week was echt een mega drukke week voor mij en had echt geen tijd om ook maar enige feedback richting jou te geven. Ik heb best wel problemen gekregen met mijn baas wat betreft het uitlekken van de set van Holden.Hij is net verstuurt naar 538 en zij zullen hem snel gaan uitzenden. Ik wil je de set van Holden heel graag geven. Dit ook omdat je altijd zulke leuke dingen over ons in topics post. Ik zal hier dan ook mijn uiterste best voor doen Ik hoop echter wel dat je begrijpt dat ik het vertrouwen van mijn baas in mij niet wil schaden en daarom dus niets stiekem ga doen. Hou je op de hoogte en denk dat het wel goed gaat komen!! Mvg, XXXXXX P.s: Kom je nog zaterdag? Je kan in ieder geval gewoon weer op de gastenlijst. |
| Originally posted by SnuggLe Dus......... Even wachten geblazen.......... |
das toch tof om terug te horen of ben ik nu de enige die ontsettend benieuwd is naar een liveset en daar dan moeite voor zou doen?!
| Originally posted by Partyhardy! Ja ik snap dat je de onderlinge relatie niet wilt schaden maar hij heeft hem je beloofd en als addict zou ik die set zo snel mogelijk (terug) willen horen en hem dus meteen gaan ophalen. De set is al uitgelekt want op het GU forum zijn ze hem al aan het proberen te id-en. M.a.w. probeer nu zo snel mogelijk die set te regelen, beetje puchen dus das toch tof om terug te horen of ben ik nu de enige die ontsettend benieuwd is naar een liveset en daar dan moeite voor zou doen?! |
Nouh!!
Zow overdreven vink dat nie hoor Bram:P
Was een megadikke avond en wist dus nie dat de set daarvan in omloop was he,vet!!
Beter ga je daar je neusje van de zalm aan manipulatie technieken aan spenderen zodat je ons over zeer korte tijd trots kunt komen vertellen dat je ons blij gaat maken
Serieus,lijkt me wel ff megalekker die set terug te horen...
Oooook heb ik nog wat anders,namelijk,een nieuwe show op BB waarvan ik afgelopen zaterdag de eerste uitzending heb gechecked en toch wel erg aangenaam verrast was,n heerlijke set.
Called : Orion (Finland) - "fIncognito" CHECKKKK
| Originally posted by Partyhardy! De set is al uitgelekt want op het GU forum zijn ze hem al aan het proberen te id-en. M.a.w. probeer nu zo snel mogelijk die set te regelen, beetje puchen dus |

Dance department en partynight zijn lang niet meer wat het geweest is, livesets duren niet langer dan een half meer, flink in geknipt om zoveel mogelijk artiesten in een nacht ten gehoren te brengen. Dus zet je hoop maar niet op 538 meer
Ja ja ja i know, doe mij best, maar ik heb MEER te doen dan achter zo'n set aan te zitten. Plus als hij al op SLSK is te vinden, dan komtie vanzelf wel, gewoon een kwestie van geduld. Mijn scriptie gaat eerst ff voor, dat is belangrijker dan de muziek meuk. Plus er is genoeg nieuwe vette muziek uit , so 
Wil die set zeker zelf ook wel hebben, maar alles op zijn tijd. Ik heb die gast iig al ondergespamd met pbtjes hoor! Dus ligt niet aan mij!
Hallo lieve kinders 
Ik heb die set van holden @ exposure al helemaal binnen en ik moet zeggen dattie erg lekker is
Maar ik wil hem best wel sharen met iedereen maar dan moet er iemand wel een servertje hebben. Want die set is dus 480 MB en aangezien ik met een datalimiet zit kan ik hem niet naar iedereen gaan uppen.
Dus als er iemand wat space heeft, geef me dan even een pm zodat ik hem daarop gooi voor de rest van de ta crew 
greets!
Super relaxt Tango!

Tracklist ziet er echt enorm vet uit!

Interesting
Me goes lookin' for FTP!!
Ben hem nu ook binnen aan het halen maar wat een fucking (om in zijn eigen woorden te spreken
) irritante mc zeg!
![]()
| Originally posted by tango Hallo lieve kinders ![]() Ik heb die set van holden @ exposure al helemaal binnen en ik moet zeggen dattie erg lekker is Maar ik wil hem best wel sharen met iedereen maar dan moet er iemand wel een servertje hebben. Want die set is dus 480 MB en aangezien ik met een datalimiet zit kan ik hem niet naar iedereen gaan uppen.Dus als er iemand wat space heeft, geef me dan even een pm zodat ik hem daarop gooi voor de rest van de ta crew ![]() greets! |
(Mag geknuppeld worden!
)
| Originally posted by SnuggLe Je bent helemaal geweldig etc etc.... maar dat wist je al. Ik zeg volgende keer NIETS meer voordat ik hem echt binnenheb, want ik schaam me diep hiervoor. Bier van mij op het volgende feest voor iedereen die ik hem had beloofd (Mag geknuppeld worden! )Maar te gek Tango! Ik zie hem wel een keer verschijnen via MSN/FTP. (....kan die niet bij Chicane geupped worden....?) |
| Originally posted by total woot Gedult |
ach, ja, met een D
/me schaamt zich....+1
De set wordt op dit moment geupload naar total woot. Om het dataverkeer voor hem nog enigzins te beperken heb ik de set omgezet naar 128kbps mp3, maar de kwaliteit is nog steeds uitstekend.
Er zijn 3 parts van in totaal 3 uur en 26 minuten en ze zijn bij elkaar 189 MB.
Voor de tracklist moet je HIER zijn.
Misschien dat total woot nu even kan vertellen hoe het verder gaat voor jullie 
greets!
| Originally posted by total woot ach, ja, met een D /me schaamt zich....+1 |
| Originally posted by Optimus Van een toekomstig Neerlandicus wil ik dit niet meer zien, foei |

Dat wordt een volle PM box
...of ben ik een van de weinigen die deze set nog niet heeft ?
Dat zit er dik in 
Moet wel gelijk zeggen: wie het eerst komt die t eerst maalt, wij (tijs08 en ik) hebben ook een max serverload..... en die gaan we dus niet overschrijden 
Grtz
Woot
[edit]
t gaat even duren voor alle pms beantwoord zijn... t zijn er nogal wat 
[/edit]
hij is ook gewoon op de hub te vinden hoor piepels!
en das dus betere kwaliteit.. en trouwens die set is helemaal niet zo boeiend