TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by DJ Gerrit on Jun-16-2004 09:26:

was robben al fit dan?

denk dat dickie niet meer om robben heen kan a.s zaterdag.

Posted by Teknikol on Jun-16-2004 10:48:

Blij was ik wel toen Ruud um maakte...maar bij het eindsignaal denk je toch weer...hoe kun je het zo verkloten als elftal.

Posted by Jappio on Jun-16-2004 11:45:

gewoon 2 spitsen, nistelrooij en pi-air, buitenspelers erbij (robben, overmars) en vd vaart erachter met daarachter davids en bosvelt en dan 3 mans verdediging stam, heitinga en cocu en flappie in de goal

alles op de aanval!

Posted by moogwai on Jun-16-2004 11:54:

Zo die GOAL van Ruud. Hele wedstrijd geen fatsoenlijke bal gehad en dan nog zo'n goal weten te scoren. Hij wordt zeker een van sterspelers van dit EK!

Natuurlijk was Nederland slecht, wat een opstelling ook
Maar ik nooit verwacht dat die Duitsers zo goed voor de dag kwamen.

Maar goed, het elftal kan nog groeien. Tjechie wint ook echt niet 1,2,3 van Duitsland. Denk dat het nog erg spannend gaat worden.

Posted by raoel on Jun-16-2004 12:12:

Ik heb me gister toch wel vermaakt. Zo ontzettend spannend!
Helaas slechts een puntendeling, maar gezien het spel zat er ook niet meer in.

Nederland begon goed, maar voorin liep het niet. Met name de vleugelspelers waren slecht. De goal van de Duitsers was dan wel een beetje "lucky", maar zeker wel verdiend op dat moment.

Wissels pakten aardig uit. Overmars liet veel meer zien dan Zenden, maar ook hij kwam er niet echt door. Toch kwam er door Overmars meer druk naar voren en kregen we enkele corners. Sneijder speelde ook goed, maar die had ik liever zien invallen voor Vd Meyde. Uiteindelijk geeft Vd Meyde dan wel de voorzet op Van The Man, maar verder heb ik um niet gezien.

Voor zaterdag hoop ik op Robben. Waar Overmars zijn beste tijd heeft gehad en snelheid tekort komt verwacht ik dat Robben wel dat beetje extra's heeft. Dan eventueel Sneijder ipv Vd Meyde, maar misschien komt sneijder wel te veel naar binnen en is het beter met Andy.

We zien wel

Gelijkspel tegen de Tjechen en dan met 2 doelpunten verschil winnen van de letten en we zijn sowieso door. Al moeten we natuurlijk altijd voor de winst gaan!

Ik zie het nog wel gebeuren dat Nederland, Duitsland en de Tjechen allemaal 5 punten halen. Omdat Tjechi� slechts met 1 doelpunt verschil heeft gewonnen van Letland biedt dat kansen voor Nederland.

Posted by Rudy on Jun-16-2004 12:52:

quote:
Originally posted by raoel
Ik heb me gister toch wel vermaakt. Zo ontzettend spannend!
Helaas slechts een puntendeling, maar gezien het spel zat er ook niet meer in.

Nederland begon goed, maar voorin liep het niet. Met name de vleugelspelers waren slecht. De goal van de Duitsers was dan wel een beetje "lucky", maar zeker wel verdiend op dat moment.

Wissels pakten aardig uit. Overmars liet veel meer zien dan Zenden, maar ook hij kwam er niet echt door. Toch kwam er door Overmars meer druk naar voren en kregen we enkele corners. Sneijder speelde ook goed, maar die had ik liever zien invallen voor Vd Meyde. Uiteindelijk geeft Vd Meyde dan wel de voorzet op Van The Man, maar verder heb ik um niet gezien.

Voor zaterdag hoop ik op Robben. Waar Overmars zijn beste tijd heeft gehad en snelheid tekort komt verwacht ik dat Robben wel dat beetje extra's heeft. Dan eventueel Sneijder ipv Vd Meyde, maar misschien komt sneijder wel te veel naar binnen en is het beter met Andy.

We zien wel

Gelijkspel tegen de Tjechen en dan met 2 doelpunten verschil winnen van de letten en we zijn sowieso door. Al moeten we natuurlijk altijd voor de winst gaan!

Ik zie het nog wel gebeuren dat Nederland, Duitsland en de Tjechen allemaal 5 punten halen. Omdat Tjechi� slechts met 1 doelpunt verschil heeft gewonnen van Letland biedt dat kansen voor Nederland.

Ik ben het met je eens dat v/d Meyde eruit moet! Die gast heeft gister wederom helemaal niets laten zien afgezien van die belangrijke voorzet! Hierdoor zal hij komende wedstrijd wel weer in de basis staan, helaas! Hij loopt zich namelijk altijd vast, bijna al zijn voorzetten gaan over iedereen heen en zijn balaanname is ook niet om over naar huis te schrijven!
Ook vond ik van Bronckhorst niet best! Hij liet hele grote gaten achterin lopen.
Bouma vond ik dit keer wel goed, net zoals Heitinga.
Ik hoop dat Kluivert wel nog een kans krijgt dit toernooi! Op een of andere manier blijf ik vertrouwens in die jongen hebben.

Posted by Eagle` on Jun-16-2004 12:56:

Ben het met de meerderheid mee eens, anyway centrale duo stond andermaal weer ontzettend slap te verdedigen imo. Die 0-1 zag je zo aankomen. Al dan niet foutje van Van der sar, who knows. Flanken met Zenden en van der Meyden(buiten die voorzet op de goal dan) maakten echt niks klaar. Moet wel zeggen dat de pressing van de duitsers erg hoog lag eerste helft, constant 3 man naar de man in balbezit. Veel onbruikbare ballen voor Ruud, denk dat ie er langzaam gek van werd tot dat ene geniale moment (super goal trouwens). Niet bijster goeie partij van oranje,weinig tot geen kansen, maar al bij al verdient gelijkspel al was het maar om ze er bleven voor gaan.

Anyway die opstelling leek echt nerges op. Beslist geen Zenden, van de Meyden was nou ook niet echt overtuigend te noemen. Pi-air mag blijven staan, kan aan balletje afleggen, in combinatie is ie goed en zen vrijetrappen zijn normaal niet verkeerd. Voor de rest moeten ze er maar al dat jonge geweld opflikker, doen het beslist stukken beter dan de ouwe garde.

Posted by Jappio on Jun-16-2004 13:40:

quote:
Originally posted by Rudy

Ik hoop dat Kluivert wel nog een kans krijgt dit toernooi! Op een of andere manier blijf ik vertrouwens in die jongen hebben.

denk dat je samen met de surinaamse gemeenschap de enige bent die nog in dat waanbeeld blijft geloven.

Posted by Opti on Jun-16-2004 13:45:

+ Antilliaanse gemeenschap

Posted by jp on Jun-16-2004 14:03:

Viel inderdaad op dat Bronxie de enige 'gekleurde' Oranje speler was gisteren...

Posted by Tim81 on Jun-16-2004 14:34:

Dick discrimineert!! Maar ja, die jongens willen toch altijd dicht bij elkaar zijn...lekker samen op de bank dan!

Posted by Ding Chavez on Jun-16-2004 15:23:

Is davids een albino dan tegenwoordig?

Posted by New Wave on Jun-16-2004 16:13:

Ik vind het bullshit wat er gezegt wordt over Overmars.
Mede door zijn komst in het veld gign het stukke beter.
Dat ie moet opsouten omdat hij zijn snelheid verliest is echt zwaar bull. die gast kan nog rennen als de pleuris.

Posted by SnuggLe on Jun-16-2004 16:40:

quote:
Originally posted by jp
Viel inderdaad op dat Bronxie de enige 'gekleurde' Oranje speler was gisteren...

Pinda Powerrrrrrrrrr!
Ik vind Bronkhorst een stoere vent!

Posted by Rudy on Jun-16-2004 16:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Pinda Powerrrrrrrrrr!
Ik vind Bronkhorst een stoere vent!

Maar voetballen kon hij gister niet

Posted by Tim81 on Jun-16-2004 17:04:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik vind het bullshit wat er gezegt wordt over Overmars.
Mede door zijn komst in het veld gign het stukke beter.
Dat ie moet opsouten omdat hij zijn snelheid verliest is echt zwaar bull. die gast kan nog rennen als de pleuris.

Het zegt toch genoeg dat iedereen altijd over zijn snelheid begint...voetballen kan hij niet! Is hij op snelheid langs zijn tegenstander, dan komt er altijd zo'n schrale voortzetting. Ook weet iedere verdediger tegenwoordig wel dat hij graag naar binnen draait en met rechts in de korte hoek schiet. Dat werkte in '95 bij Ajax nog heel aardig, maar bijna 10 jaar later is het tijd voor iets nieuws! Zeker als je Robben op de bank hebt zitten!!

Posted by DJ Gerrit on Jun-16-2004 17:48:

quote:
Originally posted by Tim81
Zeker als je Robben op de bank hebt zitten!!

en als die niet 100 % is?

Posted by magrec on Jun-16-2004 17:53:

was trouwens niet echt iets wat je van der Sar kon aanrekenen die goal. Hij moest gewoon wachten anders was hij helemaal weg als iemand een voet tegen die bal kreeg...cocu had die bal gewoon weg moeten trappen.

Posted by Eagle` on Jun-16-2004 17:58:

Ow had gehoord dat ome guus na dit ek weer coach werd van oranje

Posted by Jappio on Jun-16-2004 18:10:

quote:
Originally posted by Eagle`
Ow had gehoord dat ome guus na dit ek weer coach werd van oranje

loopt belgi� 10 jaar achter ofzo? Dat was na het WK van 1994 toen Hiddink Advocaat opvolgde omdat Advocaat naar PSV ging.. /me stuurt nog ff een postduif richting zuiderburen

Posted by New Wave on Jun-16-2004 18:17:

quote:
Originally posted by Tim81
Het zegt toch genoeg dat iedereen altijd over zijn snelheid begint...voetballen kan hij niet! Is hij op snelheid langs zijn tegenstander, dan komt er altijd zo'n schrale voortzetting.

Je lult ouwe!
Weet je waarom jij dat zo denkt (samen met alle zeikerds!)? omdat jij teveel uit de media haalt!
100.000 mensen die over mensen schrijven....al dat gezeik over het feit dat hij geen hele wedstrijd kan spelen...dat zijn de woorden van de media....niet van de doctoren van de clubs. Anders had hij nooit bij Arsenal en Barca kunnen spelen!
Altijd als Overmars in het veld staat weet je dat er snelheid in het spel komt. Zijn conditie zal best wel zeer hoog zijn!
Tactisch is hij supriem en zeer balvast.
Dus kerel, ga maar lekekr je krantje lezen!
En waarom zou advocaat hem niet een hele wedstrijd in het veld houden? om frisheid...het lukt je niet om 90 minuten volluit te sprinten in de hitte. In amerika speelde hij ook vaak wedstrijden niet voor de 100%. Als je tegenwoordig als speler moe bent dan lopen ze zo over je heen. Gaat om de frisheid van de spelers...Het is een groot risico.
Oja, en een schrale voorzetting, dat hoort nou eenmaal in een systeem waarbij je met vleugels speeld....

Posted by Rudy on Jun-16-2004 19:04:

Ik zeg Kluivert laten spelen! Ookal heeft hij een slecht jaar gehad, ik heb nog steeds vertrouwens in die jongen! Hij heeft ons er al zo vaak op de meest belangrijke momenten doorheen gesleept! (afgezien van die gemiste penalty tegen Italie EK 2000)
En v/d Meyde moet er uit, die gast kan echt helemaal niks! Ik baalde dat hij die voorzet heeft gegeven, want nu staat hij tegen Tsjechie weer in de basis! (doe mij maar Robben)

Posted by Tim81 on Jun-16-2004 20:10:

quote:
Originally posted by New Wave
Je lult ouwe!
Weet je waarom jij dat zo denkt (samen met alle zeikerds!)? omdat jij teveel uit de media haalt!
100.000 mensen die over mensen schrijven....al dat gezeik over het feit dat hij geen hele wedstrijd kan spelen...dat zijn de woorden van de media....niet van de doctoren van de clubs. Anders had hij nooit bij Arsenal en Barca kunnen spelen!
Altijd als Overmars in het veld staat weet je dat er snelheid in het spel komt. Zijn conditie zal best wel zeer hoog zijn!
Tactisch is hij supriem en zeer balvast.
Dus kerel, ga maar lekekr je krantje lezen!
En waarom zou advocaat hem niet een hele wedstrijd in het veld houden? om frisheid...het lukt je niet om 90 minuten volluit te sprinten in de hitte. In amerika speelde hij ook vaak wedstrijden niet voor de 100%. Als je tegenwoordig als speler moe bent dan lopen ze zo over je heen. Gaat om de frisheid van de spelers...Het is een groot risico.
Oja, en een schrale voorzetting, dat hoort nou eenmaal in een systeem waarbij je met vleugels speeld....

Ja hoor, wat moet jij nou weer! We hebben toch 16 miljoen bondscoaches in Nederland, ik geef mijn mening en dat doe ik echt niet omdat ik de media wil napraten...

Weet je waarom Overmars de laatste jaren slechts de helft van het aantal wedstrijden heeft gespeeld bij Barcelona (2001/02 Barcelona 20 wedstrijden, 0 goals, 2002/03 26 wedstrijden, 6 goals en 2003/04 20 wedstrijden, 1 goal), omdat hij gewoon tekort komt (zowel voetballend als fysiek) voor het allerhoogste niveau de laatste jaren. Hij is inmiddels 31 jaar en heeft bij Barcelona nooit zijn niveau van Ajax en Arsenal (waar hij inderdaad heel gevaarlijk was!) meer gehaald. En een speler zoals hij kan echt niet tot zijn 35e mee op dit niveau, dat is meer iets voor een verdediger als Maldini! Marc heeft zelf ook ingezien dat er een tijd is van komen en een tijd van gaan...Hij stopt niet voor niks na het EK.

Jij komt trouwens ook wel met hele sterke argumenten waarom Overmars moet spelen :
- Tactisch is hij supriem en zeer balvast
- Oja, en een schrale voorzetting, dat hoort nou eenmaal in een systeem waarbij je met vleugels speeld.... Lekker dan....waarom moet hij dan spelen!?

Enne 'kerel' ik zal maar niks zeggen over die paar spelfoutjes in je tekst
Hoge conditie --> Hoe krijg je dat voor elkaar?
supriem --> In welk dialect gebruiken ze dat?
lekekr --> Vergeef ik je, omdat je in je woede natuurlijk met minstens 10 aanslagen per minuut typt!
advocaat en amerika --> In de rest van Nederland schrijven we namen met een HOOFDLETTER
volluit --> Zo kom je misschien op 2x woordwaarde met Scrabble, maar 1 'l' is voldoende
speeld --> Mijn oude leraar Nederlands zou jouw opstel lachend voor de klas verscheuren

Uiteraard waardeer ik het zeer dat jij onze Marc Overmars verdedigt en ook ik hoop dat hij ons naar de titel schiet deze zomer, maar ik (dus niet de media) blijf erbij dat Overmars niet de beste speler is voor die positie wanneer je Robben op de bank hebt zitten!

PS. Ik vind het helemaal niet erg als mensen het niet met mij eens zijn, maar kom dan niet met zulke onzin en krom taalgebruik, want daar kan ik heel slecht tegen!

Posted by jp on Jun-16-2004 20:35:

Als de strijdlust van het Nederlandse elftal net zo groot wordt als dat van jullie dan kunnen de woonbootbezitters in Amsterdam alvast massaal emmers en dweilen in gaan slaan...

Posted by New Wave on Jun-16-2004 20:38:

WAT EEN TYFUS PORTUGESEN!!!!!!!!!!!
HAD IK 1-0 VOOR PORTUGAL GEGOKT EN DAN SCOREN DIE VUILE TYFUSLIJERS 2-0 IN DE 89 MINUUT

3 punten inplaats van 5.....nu loop ik 5 punten achter op DJ bazz die nu eerste staat

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »