TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance.nu Summer Dance Event
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three Waar wil je heen Snuggelt? We gaan gewoon even kijken omdat een vriendin van ons dat organiseert en meer niet. Als je dat STOM vindt, zeg het dan gewoon |
| Originally posted by SnuggLe Jeeeeez, relax man aap. |
| Originally posted by Three 'O Three Nee jij moet relaxen aap. |
jij snapt ook niks he? 
| Originally posted by Three 'O Three jij snapt ook niks he? |
Je hoeft niet te relaxen, was aan t stangen...
![]()
| Originally posted by Three 'O Three Je hoeft niet te relaxen, was aan t stangen... |
Love is in the air.... 
| Originally posted by HiGH_NrG Love is in the air.... |
| Originally posted by SnuggLe He! Marijke ook hier! (Marijke was het toch? )Leuk dat je eindelijk ook een keer bent geregistreerd! Meer vrouwen op het forum is altijd goed. Maar kijk uit voor Tin en Tim |
)
| Originally posted by Engeltje just kidding... zeggen ze dat vrouwen kunnen ouwehoeren pfff.... (denk dat ik bij jullie in de leer kan ) |

| Originally posted by Engeltje haha, ook wakker? (heb niet zo mijn best gedaan met posten afgelopen jaar...) Maarre nu ik (heb geprobeerd)deze verschrikkelijke discussie tussen Three 'O Three en SnuggLe te kunnen volgen snap ik wat je bedoeld met: meer vrouwen op het forum is altijd goed just kidding... zeggen ze dat vrouwen kunnen ouwehoeren pfff.... (denk dat ik bij jullie in de leer kan ) |
Kan ik het goedmaken?

| Originally posted by Three 'O Three Ik heb me altijd voorgenomen om niet in een zinloze discussie met Snuggle te komen, maar het is ook mij niet gelukt.. ![]() En nu blijk ik meer te ouwehoeren dan een vrouw, ik schaam me diep... |
Hier mijn offici�le Trance.nu report 
http://trance.nu/v3/article_show.php?id=172
| Originally posted by Three 'O Three (...) ik schaam me diep... |
| Originally posted by SnuggLe Ja sorry hoor Kan ik het goedmaken? (...) |
Sjaaaa tegen miss P,eye en mij doen ze echt nooit zo zoetsappig,schattig hoor
| Originally posted by Donna Sjaaaa tegen miss P,eye en mij doen ze echt nooit zo zoetsappig,schattig hoor |