TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Zehra antwerpen centraal station, I guess ken daar de buurt nie hoor om ergens af te spreken! |
Sashaaaaaaaaaaaaaaa!
Zin!Zin!Zin! Woeiii!
Tof om weer wat ta's uit België te ontmoeten!
altijd gezellig!
Kan echt niet meer wachten op mijn favoriete dj!
Hopen dat hij zeker LoStep - Burma (Sasha Edit), Cirque - Pokinoi (Sasha Remix) & Quivver & Rowan Blades - Hydrosonic
zal gaan draaien! het dak zal er zeker af gaan!

nog 2 nachtjes slapen! Woeiiiii! 
Re: Sashaaaaaaaaaaaaaaa!
| Originally posted by Partyhardy! Hopen dat hij zeker LoStep - Burma (Sasha Edit), Cirque - Pokinoi (Sasha Remix) & Quivver & Rowan Blades - Hydrosonic zal gaan draaien! het dak zal er zeker af gaan! ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Doe daar nog Spooky - Belong (Sasha remix) en WOW - Killa bij, en dan is het feestje helemaal compleet! |
jongens... don't forget 'smile'

Re: Sashaaaaaaaaaaaaaaa!
| Originally posted by Partyhardy! Zin!Zin!Zin! Woeiii! Tof om weer wat ta's uit België te ontmoeten! altijd gezellig! Kan echt niet meer wachten op mijn favoriete dj! Hopen dat hij zeker LoStep - Burma (Sasha Edit), Cirque - Pokinoi (Sasha Remix) & Quivver & Rowan Blades - Hydrosonic zal gaan draaien! het dak zal er zeker af gaan! ![]() nog 2 nachtjes slapen! Woeiiiii! |
| Originally posted by Zehra antwerpen centraal station, I guess ken daar de buurt nie hoor om ergens af te spreken! we (anja, monika en ik) komen aan om 19u26 ongeveer dus liefst daar |
ik zal er zijn om 19u54
| Originally posted by TOR wow, dat is vroeg.. hoeveel pita's wil je wel eten? |
| Originally posted by djcresto super dat je er bij bent, u zien party'en geeft iedereen direct een goed gevoel |
thanks! 
| Originally posted by Jasperovitsj Alle gekheid op een stokje... Wanneer komt iedereen zo ongeveer aan in Antwerpen? Als iedereen zijn uur van aankomst hier zet, kunnen we een beetje zien of we op iedereen ineens blijven wachten of mensen nog op een later uur moeten komen ophalen aan het station... Zehra/Nyah/Monika: 19u26 Cresto: 19u54 |
^ My humble apologies 
| Originally posted by Partyhardy! haha thanks! ![]() we gaan weer veel springen met zijn alle! ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn |
nice! see you there!
| Originally posted by Jasperovitsj Zehra/Nyah/Monika: 19u26 Cresto/Brenda: 19u54 |
| Originally posted by Partyhardy! haha thanks! ![]() we gaan weer veel springen met zijn alle! ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn |
Sasha draait zeker van 2 tot 6 hoorde ik net via de mail van Cafe D'Anvers!!
Tot morgen!
Oh, voor de blinddate van morgen, ik heb een rode polo aan

| Originally posted by SnuggLe Oh, voor de blinddate van morgen, ik heb een rode polo aan |
ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol.
| Originally posted by TOR ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol. |
| Originally posted by TOR ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol. |
whatever.. ik heb een bolhoed zonder bol! daar kan niemand aan tippen
oh en J, i pray to the lord dat het een lang hemd is en dat je niet in de lucht springt

| Originally posted by TOR oh en J, i pray to the lord dat het een lang hemd is en dat je niet in de lucht springt |
nu ge toch over kledij bezig zijt, is er eigenlijk een dresscode in cafe d'anvers?
| Originally posted by Jasperovitsj Het is een Small, en naar het schijnt gaat het morgen nogal hard waaien |
Peeps, have fun tonight!
Ik ga vanavond lekker doorwerken met marketingplan voor werk