TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin @ asta 26 juni
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
Kan ik nog een kaartje aan de deur kopen?
Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt.
| quote: |
| Originally posted by MagicImpuls Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt. |

| Originally posted by SnuggLe Allicht is het niet uitverkocht, er was geen vvk ![]() Er is alleen verkoop aan de deur. |
ik heb er zin in! weer een tijd geleden dat ik Armin heb gezien, kijken of hij me nu wel weer kan boeien... want laatste keren vond ik hem 3x niks.
Markus heeft hopelijk begrepen dat hij forwards moet. Nu maar hopen dat hij niet dezelfde set neerzet als 4 maanden geleden : 
en Nederland moet podverdikkie wel het spelletje afmaken binnen de 90 minuten! anders missen we Perry! 
| Originally posted by HiGH_NrG Jawel hoor... Heb hier kaartjes liggen. |

Originally posted by jp |

Eerst bij oom Snuggle gezellig voetbal gekeken. Wat een saaie wedstrijd tot de verlenging! In de 2 kwartier die volgde en de strafschopserie zijn we allemaal 10 jaar ouder geworden
De sfeer in de stad was net na de penalties opmerkelijk met toeterende auto's en vuurwerk. Omdat de ME in jeeps kwam aanscheuren en er overal massaal politie stond gaf het toch wel een goed gevoel 'veilig' in de Asta te zitten.
Markus Schultz en Armin waren goed bezig, er kwamen wat platen voorbij die ik totaal niet verwacht had (met andere woorden: techno) die dankzij de beukende geluidsinstallatie extra smeuig klonken.
De overwinning van oranje had de stemming natuurlijk veel goed gedaan, allemaal vrolijke gezichtjes dus in de zaal. Er waren zeker 20 a 30 TA's in de Asta, de Armada nights leven dus duidelijk hier op het forum.
Er werden overigens gedurende de avond nog 2 meisjes afgevoerd met de ambulance met typische GHB verschijnselen. Geen prettig gezicht...
Originally posted by jp ![]() |
| Originally posted by jp Eerst bij oom Snuggle gezellig voetbal gekeken. Wat een saaie wedstrijd tot de verlenging! In de 2 kwartier die volgde en de strafschopserie zijn we allemaal 10 jaar ouder geworden De sfeer in de stad was net na de penalties opmerkelijk met toeterende auto's en vuurwerk. Omdat de ME in jeeps kwam aanscheuren en er overal massaal politie stond gaf het toch wel een goed gevoel 'veilig' in de Asta te zitten. Markus Schultz en Armin waren goed bezig, er kwamen wat platen voorbij die ik totaal niet verwacht had (met andere woorden: techno) die dankzij de beukende geluidsinstallatie extra smeuig klonken. De overwinning van oranje had de stemming natuurlijk veel goed gedaan, allemaal vrolijke gezichtjes dus in de zaal. Er waren zeker 20 a 30 TA's in de Asta, de Armada nights leven dus duidelijk hier op het forum. Er werden overigens gedurende de avond nog 2 meisjes afgevoerd met de ambulance met typische GHB verschijnselen. Geen prettig gezicht... |
Armin draaide dat vette nummer wat ook op NJoy voorbij kwam. Bram je weet wel welke ik bedoel. Al enig idee hoe die heet?
| Originally posted by jp Armin draaide dat vette nummer wat ook op NJoy voorbij kwam. Bram je weet wel welke ik bedoel. Al enig idee hoe die heet? |

| Originally posted by jp Armin draaide dat vette nummer wat ook op NJoy voorbij kwam. Bram je weet wel welke ik bedoel. Al enig idee hoe die heet? |
| Originally posted by Freezel Ik doe even een pure gok: Marco V - Automanual? |

Erg vet feestje. Was ook super met de vele bekende TA-ers!
Vond Markus echt de man van de avond/nacht! Wat een lekkere muziek allemaal
. Perry was ook een erg goede inkomer met oa de geweldige Crossroads en Tranquality. Armin begon erg goed maar zakte daarna in, maar op het einde ging het weer de goede kant op met Automanual, Till Ya Drop, Intruder, etc. Alleen toen was ik al flink naar de kloten.. pff een hele wereldreis naar Den Haag (dankzij de kut NS het eerste kwartier van NL al gemist
), weinig gegeten en een penaltyserie, dat is niet goed voor een mens 
Leuke foto's JP, je was idd de eerste die ze online zetten 
Voor de mensen die nooit het tracklisting forum bezoeken.. dit is er uitgezonden (dat wordt weer nagenieten )--->
Armada Night (Perry O'Neil, Markus Schulz, And Armin Van Buuren) (06-26-2004)
Perry O'Neil
01. Bluehaze - Spacious (Benz and MD Remix)
02. Matthew Cerf - Walk Away (Club Mix)
03. Ficta - Eli (Original Mix)
04. ID
05. ID
06. Rio Addicts - Crossroads
07. Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix)
08. Perry O'Neil - Arise
Markus Schulz
01. Girl Nobody - Cages (Lemon 8 Remix)
02. Chris Lake and Rowan Blades - Philth
03. Nikola Gala and Chris Mozio - A Dream Came True
04. Nikola Gala - Swing 2 Harmony
05. Austin Leeds and Matthew Dekay - Untitled
06. Michael Burns - Forward
07. Cosmic Rockers - Rock The House
08. Junior Jack - Thrill Me (Remix)
09. Peter Martin - Perfect Wave
10. Tilt - The World Doesn't Know
11. Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix)
12. Roland Klinkenberg vs Holden and Thompson - Bounce @ Nothing
13. ID
14. Markus Schulz pres Elevation - Clear Blue
15. BT vs Sasha - Remember Magnetic North
16. Rank 1 - Breathing (Breaks Dub/Markus Schulz Edit)
17. Markus Schulz pres Elevation - Largo
Armin Van Buuren
01. Sarah Mclachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
02. Audioholics - External Key
03. Remy and Roland Klinkenberg - Fearless
04. Adam White and Andy Moor pres White Room - White Room
05. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
06. DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Original Mix)
07. Signum - First Strike (Signum Signal 2004 Remix)
08. Factoria - A Legend's Legacy (Original Mix)
09. Mark Norman - Phantom Manor
10. Ton TB - Dream Machine (Original Mix)
11. Armin Van Buuren - Communication 2004
12. 8 Wonders - The Morning After (The Thrillseekers Remix)
13. Signum - The Timelord (Original Mix)
14. Katana - In Silence (Txitxarro Mix)
15. Faithless - We Come One (Remix)
16. Leama and Moor - Requiem For A Dream (Remix)
17. Ti�sto - Adagio For Strings
just want to say that last night was lots of fun
i met quite a few of you guys, my memory isnt very good so i cant quite put the nicknames to names and to face, but it was very nice to meet you, i had a great time 
LoL, die Armin is NIET fotogeniek, alle foto's die ik van hem probeer te maken lukken niet....hij is denk ik te lelijk 
Wel balen dat de foto met die neger achter armin bij mij mislukt is :S Hopen dat ze van Frans beter zijn! Vast wel 
| Originally posted by apri_peel just want to say that last night was lots of fun i met quite a few of you guys, my memory isnt very good so i cant quite put the nicknames to names and to face, but it was very nice to meet you, i had a great time |

| Originally posted by SnuggLe Thanks!! ![]() You beast! |
Het is een aardig testavondje voor de camera's geweest...
-geen breedbeeld meer gebruiken (das niks voor parties)
-6M 3mb ipv 4M 2mb (desnoods 256mb extra meenemen)
-extra batterij is noodzaak
-belichtingsmeter en C-autofocus knop gebruiken
-vaker serie van 5 shots/sec maken
-sluitertijd manueel instellen ipv automatisch
-iso 200 gebruiken
-flitser moet op lagere sterkte

| Originally posted by jp .....Wat een saaie wedstrijd tot de verlenging! |
.....die dankzij de beukende geluidsinstallatie extra smeuig klonken. |
De overwinning van oranje had de stemming natuurlijk veel goed gedaan, allemaal vrolijke gezichtjes dus in de zaal...... |
| Originally posted by Partyhardy! Dit feest was voor bij de echte ommekeer. Vond Markus redelijk draaien en Armin in het begin ook nog goed tot na 5 nummers ofzo. Ik merk voor mezelf dat ik deze avonden gewoon niet meer zo tof vind als voorheen. Niet kwa muziek, niet kwa sfeer en niet kwa beleving. Voor mij geen Armada Nights meer.... |
Heeft Armin Monday groove niet voor je gedraaid ofzo
Of ben je te ver in het 'progwhore' stadium geraakt
| Originally posted by emre Wat is dit, ouwe springert Heeft Armin Monday groove niet voor je gedraaid ofzo Of ben je te ver in het 'progwhore' stadium geraakt |
ik denk het. waar waren jullie eigenlijk, ik had jullie wel vooraan verwacht!
| Originally posted by Partyhardy! Dit feest was voor bij de echte ommekeer. Vond Markus redelijk draaien en Armin in het begin ook nog goed tot na 5 nummers ofzo. Ik merk voor mezelf dat ik deze avonden gewoon niet meer zo tof vind als voorheen. Niet kwa muziek, niet kwa sfeer en niet kwa beleving. Voor mij geen Armada Nights meer.... |