TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »
wel, het zit zo ik heb pokke veel goesting om te gaan.
maar ik moet de zondag erachter eigenlijk naar een open deur gaan in leuven.( tis voor avondschool) en ja, het wordt gewoon trop.
ik bedoel ff wa rondwandelen op cityparade laat ons zeggen 10uut 's morgens vertrekken. en dan naar asta erna, en terug komen das dus terug 8-9 uur 's morgen, de volgende dag, dan nog naar leuven cruisen met den trein, en die opendeur begint pas om 14 uur. en nog altijd zonder slaap. dan nog terug naar huis. laat ons zeggen 18 uur thuis... direct in men bed, en de volgende morgend om 6 uur 's morgens er weer uit. dat kan ik niet volhouden. en verlof kan ik niet nemen,(te dicht bij het bouwverlof) and stuff. dus shit happens. maar langs de andere kant... ik mis echt wel een vet feesje. en tis gewoon leutig met deze bende uitgaan vind ik.
Skip de cityparade, slaap lekker lang uit en ga gewoon 's avonds mee naar Asta alleen? Er zijn nog mensen die met de trein over Antwerpen naar Den Haag moeten, dus alleen zal je normaal niet zijn...
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen. |
| quote: | ||
Originally posted by TOR
euhm.. de meesten toch dacht ik? |
grrrrrr, awel jasper ge hebt me weer kunnen overtuigen.(maar �p 1 belofte. het moet echt een phat feesje worden)
hehehe. owkee i'll skip the parade.
ja echt ik ga wel mee. sorry freezel, maar eu, kunt ge voor mij dan toch een kaartje halen
woooops ![]()
Een phat feestje it will be!
Ow das waar, kaartjes...
Freezel, als je dit leest, kan je er voor mij ook nog eentje gaan halen als het niet teveel moeite is? 
Genoteerd 
Tot nu toe:
Meltoz: 3 kaarten
Seb: 1 kaart
Kaidreas: 1 kaart
Jasperovitsj: 1 kaart
Thanks, je bent een schat!

| Originally posted by Jasperovitsj Spijtig...ge gaat toch nog mee naar Asta? |
dus wie komt er met de trein???:
Kaidreas
Gaat er nog een pre-meeting komen ergens in Den Haag voordat jullie de Asta onveilig gaan maken ?
| Originally posted by MaGiK54 Gaat er nog een pre-meeting komen ergens in Den Haag voordat jullie de Asta onveilig gaan maken ? |
Anders wordt het echt te laat voor mij om te gaan en moeten een aantal mensen weer wachten op kaartjes enzo
PLanning voor mij is ook nog niet bekend hoor. Wellicht heb ik eerst elder verplichtingen (tot nu toe niet).
| Originally posted by MaGiK54 Gaat er nog een pre-meeting komen ergens in Den Haag voordat jullie de Asta onveilig gaan maken ? |
Hey Chris, kan je deze jongen soms ook helpen?
http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...c=90024&forum=1
| Originally posted by Jasperovitsj Hey Chris, kan je deze jongen soms ook helpen? http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...c=90024&forum=1 |
As we dan toch Vragenrondje Voor Chris aant houden zijn - kunnen we zondagochtend lasagne komen eten? 
| Originally posted by SilentEagle As we dan toch Vragenrondje Voor Chris aant houden zijn - kunnen we zondagochtend lasagne komen eten? |
Andere keer weer
Net van Z de timetable gekregen 
23:00 - 01:00 Perry O'Neil
01:00 - 03:00 Markus Schulz
03:00 - 08:00 Armin van Buuren
5 uur AvB
lichtjes teleurstellend.. ik had liever Markus wat langer aan het werk gezien.
| Originally posted by TOR 5 uur AvB lichtjes teleurstellend.. ik had liever Markus wat langer aan het werk gezien. |
Ma ja we gaan der e h���rlijk feestje van maken!!!!
| Originally posted by TOR 5 uur AvB lichtjes teleurstellend.. ik had liever Markus wat langer aan het werk gezien. |
| Originally posted by Freezel Je weet maar nooit, in de XL draaide Schulz ook 4 uur ipv 2 uur |
ah goed nieuws dan...
en Armin zal toch moe zijn, dus volgens mij zal ie het wel geen 5 uur volhouden 
| Originally posted by TOR ah goed nieuws dan... en Armin zal toch moe zijn, dus volgens mij zal ie het wel geen 5 uur volhouden |