TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »
hur g�r det? f�r vi en egen sektion?
(wohho, jag �r supreme
)
Swamper har inte svarat...vi f�r avvakta.....det g�r nog... 
Det har kommit en j�vla massa nederl�ndare hit som h�nar oss....vilkla j�vlar...men kaxa inte med dom
en av dom �r juh mod som ni vet...n�mner inga namn f�r d� undrar han 
Tjo!!
Helr�tt med ett svenskt forum!!
R�kna med mig!
N�n ifr�n sverige som sitter och trycker p�
VDM - No Hesitation 12" eller
Gatecrasher - Global Sound System 3x12"
Kan ju s�ga till, f�r jag �r beredd att betala bra f�r dessa
plattor!!!
// Jre
| quote: |
| Originally posted by x-dream Klart att man lyckades hamna p� kort.....Fast jag syns inte s� bra......Man ser mig i bakom en person mitt ex syns b�ttre �n jag........ |
| Originally posted by Jre Tjo!! Helr�tt med ett svenskt forum!! R�kna med mig! N�n ifr�n sverige som sitter och trycker p� VDM - No Hesitation 12" eller Gatecrasher - Global Sound System 3x12" Kan ju s�ga till, f�r jag �r beredd att betala bra f�r dessa plattor!!! // Jre |
kul med lite svenskar!!
S� g en tr�d som l�t bekant.."svarje".. hehe
Alltid kul med lite svenskar.. 
Re: kul med lite svenskar!!
| Originally posted by SWE_TRANCE S� g en tr�d som l�t bekant.."svarje".. hehe Alltid kul med lite svenskar.. |
fan vi blir ju fler och fler hela tiden, mkt positivt
mindshooter, l�t mig gissa att hans namn b�rjar p�b och slutar p�k 
(hemligt att inte ha mellanrum efter p�na
)
| Originally posted by mindshooter minshooter AlienFactory Reveal Gaby X-dream DJ-Irish RiBBaN Aendy Fruktsoppa DJ Monzoon (Vi r�knar med dig) Nu har vi 10 pers och jag skickar ett PM till Swamper.... ![]() ![]() ![]() ![]() Det h�r kommer rocka...kom ih�g att ni m�ste vistas d�r regul�rt! |
Jag vill vara moderator.
Jag skulle egentligen ha varit mod i Sport sektionen, jag �GER den, den var min ide fr�n f�rsta b�rjan, men jag var bortrest n�r den �ppnades, och alla f�rutom mig �r mods d�r nu. Or�ttvist. Hur som helst, jag vill vara mod i Sverige sektionen, f�r det kommer fan i mig att finnas en snart...

vad inneb�r egentligen att man �r moderator? vilka f�rdelar/ansvar/etc har man?
btw, det m�rks att svenskarna har kommit hem fr�n skolan/arbete/whatever, kommer in meddelande med en fin regelbundenhet nu 
| Originally posted by reveal vad inneb�r egentligen att man �r moderator? vilka f�rdelar/ansvar/etc har man? btw, det m�rks att svenskarna har kommit hem fr�n skolan/arbete/whatever, kommer in meddelande med en fin regelbundenhet nu |
| Originally posted by [A|ienFactory] Jag vill vara moderator. Jag skulle egentligen ha varit mod i Sport sektionen, jag �GER den, den var min ide fr�n f�rsta b�rjan, men jag var bortrest n�r den �ppnades, och alla f�rutom mig �r mods d�r nu. Or�ttvist. Hur som helst, jag vill vara mod i Sverige sektionen, f�r det kommer fan i mig att finnas en snart... ![]() ![]() ![]() |
och jag d�? jag fr�gade om det f�r l���nge sen 
| Originally posted by mindshooter Skulle vi kunna vara det b�da 2 i s� fall? |
Som sagt det verkar bli allt mera svenska h�r.....Och det �r ju coolt....
Hoppas nu att det funkar f�r swamper......Lite tr�kigt att dessa holl�ndare ska komma och tjata....Men dom blir v�l nyfikna p� alla svar detta thread f�r.......
Gaby titta p� www.gorgeous.dk under gallery tror jag.....Re opening night tror jag att det �r.......
| Originally posted by reveal och jag d�? jag fr�gade om det f�r l���nge sen |
ingen fara, jag litar p� att ni sk�ter ert jobb, annars kommer jag och tar �ver sen 
Ok
Det l�ter bra
Ifall det kommer massa spammers........ hehe
I don't understand you.
| Originally posted by mindshooter vad tycker du Alien? |

ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inl�gg/har varit med l�ngst h�r p� TA? topp 5 kanske?
| Originally posted by [A|ienFactory] Tv� �r som en, en �r som ingen. Tre �r n�t att b�rja med. ![]() ![]() |

| Originally posted by Dj Lex I don't understand you. |
| Originally posted by reveal ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inl�gg/har varit med l�ngst h�r p� TA? topp 5 kanske? |
.