TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
Done 
Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Done ![]() Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper |
| Originally posted by djcresto is het er volledig af? dat we u nog herkennen he. |

| Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren. |

| Originally posted by djcresto Mijn trein komt aan tegen 1 uur, denk da ik dan direct nr dampoort zal gaan nr stage 4. Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren. |
| Originally posted by Jasperovitsj Tuurlijk willen we dat, iedereen wilt mevrouw Cresto ontmoeten |
| Originally posted by djcresto kan ik goe geloven, tis wel een hele leuke |
ik ga rechtstreeks naar Dampoort..
ik zie jullie wel bij Stage 4.. weet wel nog niet hoe laat... iig v��r de trucks beginnen te rijden hehe
mensen die mij willen herkennen, heb knalgroen braziliaans t-shirt aan 
peis da ik mijn kodakske ook is ga meebrengen, ik ga ook rechtstreeks nr dampoort.
Verdomme he... ik heb mij DIK overslapen

| Originally posted by Tiger777 Verdomme he... ik heb mij DIK overslapen |
jaja, lacht maar

| Originally posted by Tiger777 jaja, lacht maar |
En ik was deze morgen om 5 uur pas thuis van een avonbdje stappe, dan weer om 7 op om thuis te werken tot 8.30, weer beddebak binnen was 12.15 toen ik wakker werd, heb besloten om thuis te blijven en men ouders te helpen. Wat een plichtbewuste jonge ben ik toch 
maat van mij smste dat Armin vooral platen heeft gespeeld die hij al een paar maanden lang draait... en dat alle camions te dicht bij mekaar rijden zodat het een kakafonie was...
| Originally posted by Bertn maat van mij smste dat Armin vooral platen heeft gespeeld die hij al een paar maanden lang draait... en dat alle camions te dicht bij mekaar rijden zodat het een kakafonie was... |
| Originally posted by Eagle` En ik was deze morgen om 5 uur pas thuis van een avonbdje stappe, dan weer om 7 op om thuis te werken tot 8.30, weer beddebak binnen was 12.15 toen ik wakker werd, heb besloten om thuis te blijven en men ouders te helpen. Wat een plichtbewuste jonge ben ik toch |
Ik ben thuis binnengekomen.
Wij kunnen een tracklist proberen te doen
Ik erkende
Ton T.B - Dream Machine
Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
Armin - Communication
True Form - Forbidden Colours (Original Mix)
The Age Of Love (Marco V Remix)
Marco V - Automanual
Abel Ramos - Aquarius (Katana Remix)
Questia - Crystal Clouds (Original Mix)
Thomas Datt - 2v2
Push - Strange World (2000 Remake)
Armin Vs M.I.K.E - Intruder
Ik ben net thuis.
Armin heeft nogal hard gespeeld, 'Adagio for strings' kwam bvb ook aan bod. Hij zat er ook maar liefst 5 keer naast en de muziek is 2 keer totaal stilgevallen. De soundsystem was ook aan de zwakke kant 
De parade zelf was zeer slecht van wat ik gezien heb en de muziek was op vele trucks meer uit dan aan
(ik zag Marko, Zillion, Durex en nog iets). Er was overal veel te veel volk die gewoon (in de weg) bleef staan. TOR en ik hadden er genoeg van en we zijn dan samen op caf� geweest en een plezant klapke gedaan met wat biertjes 
Ik kom thuis en wat blijkt, mijn oma is ziek en komt er dus toch geen feestje 
En het ergste van al: ik heb Miss Ann niet kunnen zien 
EDIT:
Voor diegenen die onze (kleine) obsessie niet snappen, Miss Ann:
goe ik ben ook al efkes thuis van wat een dag met 2 gevoelens was.
Hier rond middag vertrokken, op het perron in dendermonde was het al druk.
Toegekomen in Gent St Pieters bleek het nog drukker, trein nr dampoort ging vlot, maar vanaf het uitstappen begon het drummen. Dan hop naar stage 4, ging niet zo vlot. Het terrein van de pr�party was volledig afgezet en je kon maar binnen via een ingang van ongeveer 10m breed. Veel te smal voor zo'n massa. En dan controleerden ze nog of ge eten en drinken meehad, alle drank moest worden weggesmeten. Eens op het terrein van de preparade de stage van versuz opgezocht. De sfeer zat er goed in vond ik zelf. Toen kwam Armin waarvoor ik toch naar stage 4 was gekomen. Ik kon armin zen set zeker apprecieren. Zeker het eerste uur vond ik vree goe. En de sfeer was echt heel goed, vollenbak ambiance. Zoals jack al aangaf zat armin er af en toe lichtjes naast, maar ik ben er van overtuigd dat er niet velen dit gehoord hebben. Set was ook wat harder, maar dat kon mij niet schelen. Wat me ook opviel is dat armin denk ik 50% met cd draait. Het setje maakte me wel licht doof, muziek stond heel luid en scherp, iets zeggen tegen elkaar was onmogelijk. Jammer dat de installatie uitviel want dat brak toch wel de sfeer, naar het einde toe kwamen er ook wat meer irritant volk in het omgeving van het podium. Om dan nog maar te zwijgen over de lelijkaards die begonnen dansen op het podium, dan vernoem ik nog nie den aap met zijn blauw tshirt die het volk van het podium moest houden, maar zelf constant voor de dj aant springen was. Goed ik was toch tevreden met een 2 uur set van armin, tnx for versuz om hem naar hier te halen. Dan hop naar de parade zelf, maar dat bleek een minder prettige ervaring. Samen met men vriendin, tor en jack begonnen we aan de toch. In al het wringen hebben we over de eerste 200m een uur gedaan denk ik. Tor en Kevin waren we toen al kwijt. Zoals hierboven ook gezegd snap ik niet waarom er zo weinig afstand tussen de trucks was. Hierdoor kon er onmogelijk vaart komen in de zaak. Alle nog 500 m verder gewandeld, dan beslist om iets anders te doen, alle trucks nog aan ons laten voorbijgaan, dan ff naar centrum gent gewandeld, iets gaan eten en dan rustig treintje huiswaarts genomen. Ik blijf dus met een tweeledig gevoel achter. Armin vond ik wel lekker, maar de parade werd misschien wel het slachtoffer van zijn succes. 180000 mensen volgens politie, 300000 volgens organisatie. Das van de witte mars geleden dat er zoveel volk op een evenement was in belgie denk ik. Gelukkig was het niet al te warm, anders hadden er toch vele mensen van hun sus gevallen.
*gaar*
armin was goed, wel hard en niet veel nieuw werk
hij was ook stik kapot (van de vlieger naar gent en nu in asta)
'gans er naast' is overdreven he, 'moets bijsturen' klinkt beter en zo vond ik het ook de man had niet geslapen, tis maar een mens he

verslag?
- 12h30 op de pre-party
- 13h30 aant shaken o pde house beats van Pe-Te op de versuz stage
- 14h00 dertig minuutjes Bart Maes dat heel goed onthaald werd
- 14h30 anderhalf uur armin... en gaan, natuurlijk weer een vette sfeer, maar ja de halve garen stonden er gewoonte getrouw ook bij en vooral op het podium spijtig genoeg
- 16h00 de stoet volgen... NI TE DOEN
te veel volk op te kleine plaats, na 100m opgegeven en ons aan de kant gezet en van daar gevolgd
sfeer was vet, uniek zulke optochten he
volgend jaar weer, misschien wel in antwerpen of Hasselt
| Originally posted by FredNova *gaar* armin was goed, wel hard en niet veel nieuw werk hij was ook stik kapot (van de vlieger naar gent en nu in asta) 'gans er naast' is overdreven he, 'moets bijsturen' klinkt beter en zo vond ik het ook de man had niet geslapen, tis maar een mens he ![]() verslag? - 12h30 op de pre-party - 13h30 aant shaken o pde house beats van Pe-Te op de versuz stage - 14h00 dertig minuutjes Bart Maes dat heel goed onthaald werd - 14h30 anderhalf uur armin... en gaan, natuurlijk weer een vette sfeer, maar ja de halve garen stonden er gewoonte getrouw ook bij en vooral op het podium spijtig genoeg - 16h00 de stoet volgen... NI TE DOEN te veel volk op te kleine plaats, na 100m opgegeven en ons aan de kant gezet en van daar gevolgd sfeer was vet, uniek zulke optochten he volgend jaar weer, misschien wel in antwerpen of Hasselt |
Alleszinds bredere straten
| Originally posted by djcresto antwerpen would be nice, of wie weet in brussel. De noord-zuid verbinding. |

| Originally posted by Tiger777 ik ben mateloos gefrustreerd dat ik armin zijn ding moest missen |
JAAAA, WRIJF HET DER NOG MAAR EENS IN!!!