TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Posted by Miss Proximus on Aug-12-2004 18:39:

quote:
Originally posted by ambs
hahahaha die foto met die handjes is wel errrrrrrrrrrug grappig lol

jij verdient een prijs voor goed gevoel voor humor

Posted by ambs on Aug-12-2004 21:59:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
jij verdient een prijs voor goed gevoel voor humor

come on, het is gewoon grappig, punt!

hahaha die handjes! schiet elke keer weer in de lach! super jp

Posted by Miss Proximus on Aug-13-2004 07:46:

super miss proximus bedoel je

Posted by M_Peror on Aug-13-2004 07:51:

quote:
Originally posted by moogwai
Een mailtje sturen naar Armada! Met dank aan dit bericht

Nice, gefeli! Have fun! En iedereen succes met die meeting... Dat was de vorige keer inderdaad een enorm succes "Euh.. wat is hier de voorkant?" Ach, we hebben toen uiteindelijk nog best een complete group pic gekregen. Zou nu ook wel leuk wezen zo'n group pic, hebben JP en Proxi weer wat te photoshoppen

Posted by moogwai on Aug-13-2004 11:20:

Iedereen had een goede smoes om niet mee te kunnen... dus heb nu nog ��n gastenplek over Stuur maar een PM als je mee naar binnen wilt.

Posted by Phortje on Aug-13-2004 14:34:

quote:
Iedereen had een goede smoes om niet mee te kunnen... dus heb nu nog ��n gastenplek over Stuur maar een PM als je mee naar binnen wilt.

Bah.. heb nu al een kaartje gekocht

Posted by FUSyke on Aug-13-2004 19:40:

Ik kom morgen met de auto van uit Belgie naar Rotterdam. Weet er iemand of ik (aan de Wilhelminakade) mijn auto gemakkelijk en veilig kan parkeren?

Posted by Freezel on Aug-13-2004 20:01:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik kom morgen met de auto van uit Belgie naar Rotterdam. Weet er iemand of ik (aan de Wilhelminakade) mijn auto gemakkelijk en veilig kan parkeren?

Vlakbij de Cruise Terminal (op 100 meter ofzo) is er een grote parkeerplaats. Weet niet of die ook in gebruik, want de laatste keer dat ik er gebruik van maakte was tijdens Invited in januari

Posted by Joost on Aug-13-2004 21:23:

Het gaat mooi worden morgen... Alleen waar is het dichtsbijzijnde station vanaf waar het schip aanlegt? Ik moet namelijk 's nachts nog met de trein terug...

Posted by Tom Lont on Aug-13-2004 21:47:

Morgen bootje varen Spreek vast nog wel een aantal NLTA's

Posted by HiGH_NrG on Aug-13-2004 22:05:

quote:
Originally posted by Joost
Het gaat mooi worden morgen... Alleen waar is het dichtsbijzijnde station vanaf waar het schip aanlegt? Ik moet namelijk 's nachts nog met de trein terug...

's Nachts met de trein terug? Handig... Rijden ze wel?

Posted by MaGiK54 on Aug-14-2004 03:50:

Heb me zwembandjes al klaar liggen voor straks

Posted by Joost on Aug-14-2004 11:00:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
's Nachts met de trein terug? Handig... Rijden ze wel?

Ja, om 5.19 en 6.02 gaan er volgens mij treinen vanaf Rotterdam CS terug naar Arnhem. Moet wel lukken dus. En anders blijf ik wel tot 7.00 hangen tot de eerste treinen weer rijden

Posted by MaGiK54 on Aug-14-2004 11:22:

quote:
Originally posted by Freezel
Vlakbij de Cruise Terminal (op 100 meter ofzo) is er een grote parkeerplaats. Weet niet of die ook in gebruik, want de laatste keer dat ik er gebruik van maakte was tijdens Invited in januari

Het zal nu wel drukker zijn als tijdens Invited aangezien Las Palmas vandaag natuurlijk ook open is. Planning van ons zal dus ook zijn dat we rond een uurtje of 10 daaro aankomen.

Posted by Joost on Aug-14-2004 12:18:

Digicams zijn wel toegestaan neem ik aan? Ik hoorde van mensen dat dat bij Armin Only geen probleem was dus ik ging er maar vanuit dat ze er nu ook niet moeilijk over zullen doen?

En kan je bij de garderobe ook tassen e.d. achterlaten (die bewaakt worden)?

Posted by Matthijs on Aug-14-2004 13:44:

quote:
En kan je bij de garderobe ook tassen e.d. achterlaten (die bewaakt worden)?

Neem aan van wel, heb nog nooit gehoord dat dat niet kon!

quote:

Dichtstbijzijnde treinstation is op zich Rotterdam Blaak, maar op de terugweg zal je waarschijnlijk alleen vanaf Rotterdam Centraal kunnen vertrekken.
Op de heenweg zou je ook nog de metro of tram kunnen nemen vanaf CS:
Metro: Erasmuslijn richting Spijkenisse, uitstappen bij halte Wilhelminaplein, dan ben je er vlak bij.
Tram: Lijn 20 richting Lombardijen of lijn 23 richting Beverwaard, voor beiden geldt ook uitstappen bij halte Wilhelminaplein.

Posted by Joost on Aug-14-2004 14:03:

quote:
Originally posted by Matthijs
Neem aan van wel, heb nog nooit gehoord dat dat niet kon!

Dichtstbijzijnde treinstation is op zich Rotterdam Blaak, maar op de terugweg zal je waarschijnlijk alleen vanaf Rotterdam Centraal kunnen vertrekken.
Op de heenweg zou je ook nog de metro of tram kunnen nemen vanaf CS:
Metro: Erasmuslijn richting Spijkenisse, uitstappen bij halte Wilhelminaplein, dan ben je er vlak bij.
Tram: Lijn 20 richting Lombardijen of lijn 23 richting Beverwaard, voor beiden geldt ook uitstappen bij halte Wilhelminaplein.

Bedankt voor de tip! Ik zat er ook al aan te denken om maar de metro te nemen. Hoe lang is lopen anders vanaf de wilhelminakade naar het Centraal Station? 30 minuten rekenen?

Posted by moogwai on Aug-14-2004 14:44:

Na wat gebeld te hebben, heb ik nog een vriend weten te vinden die mee wil Ik kom voor de verandering een keer met de auto, heb echt geen zin om nog 2 uur op een trein te wachten. Voordat de eerste trein vertrekt ben ik straks alweer thuis

Ik probeer ook die parkeerplaats bij de Cruise Terminal. Maar aangezien er overal nog afters zijn van de FFWD zou het best nog wel druk kunnen zijn in de stad. Waar kan je verder nog parkeren in de buurt? Ben niet zo bekend in R'dam nl..

Posted by Joost on Aug-14-2004 14:51:

quote:
Na wat gebeld te hebben, heb ik nog een vriend weten te vinden die mee wil Ik kom voor de verandering een keer met de auto, heb echt geen zin om nog 2 uur op een trein te wachten. Voordat de eerste trein vertrekt ben ik straks alweer thuis

Ik probeer ook die parkeerplaats bij de Cruise Terminal. Maar aangezien er overal nog afters zijn van de FFWD zou het best nog wel druk kunnen zijn in de stad. Waar kan je verder nog parkeren in de buurt? Ben niet zo bekend in R'dam nl..

Misschien kan je beter in het Centrum parkeren in een garage en dan verder het OV pakken? Ik denk dat er geen doorkomen aan is eerlijk gezegd...

Posted by moogwai on Aug-14-2004 14:55:

quote:
Misschien kan je beter in het Centrum parkeren in een garage en dan verder het OV pakken? Ik denk dat er geen doorkomen aan is eerlijk gezegd...

Met de auto kun je er zeker wel komen, de FFWD is dan al lang afgelopen. Ik bedoel meer dat de parkeerplaatsen in de buurt wel eens vol kunnen zitten. Maar misschien hebben ze wel net als bij de vorige keer Armin @ Ocean Diva een prive parkeerplaats.

Posted by Tom Lont on Aug-14-2004 15:24:

Ik hoop wel dat ik m'n auto een beetje kwijt kan, was in Amsterdam toen ook goed geregeld.

Posted by MaGiK54 on Aug-14-2004 15:59:

quote:
Maar misschien hebben ze wel net als bij de vorige keer Armin @ Ocean Diva een prive parkeerplaats.

Die vol stond toen ik aankwam en daardoor 10 slagen in de rond heb gereden

Posted by Matthijs on Aug-14-2004 16:14:

quote:
Hoe lang is lopen anders vanaf de wilhelminakade naar het Centraal Station? 30 minuten rekenen?

Ja denk dat je dan wel aardig in de buurt zit.

Posted by sanderheijnen2 on Aug-14-2004 18:38:

kan iemand me nog even gauw kort uitleggen hoe ik moet rijden als ik kom vanuit het westen (dordrecht)?
en hoe laat draait wie?

Posted by dj_spare on Aug-15-2004 06:55:

was cool feestje, nu slaap ik

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »