TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Hehe det var ingen som hajade min grej dära ![]() ATt bråka med någon som sägera att kärlek börjar med bråk var iaf själva poängen haha......hah...eller så var det inte så kul... |
jag jobbar på å kirra fram nya bilder...kan ju inte visa mitt gamla jag 
tja.. min tur väl...

Bilden är tagen på det här årets streetparade - förhoppningsvis får jag bilderna Revive tog oxo, så jag kan lägga upp alla ngnstans.
Som alltid ser jag helt korkad ut på bilder... Tja.. inte mycket att göra åt 
Taget i början av sommaren (med webcam, därför lite sämre kvalitet), nu har jag lite längre hår, och är ganska mycket skäggigare också.
| Originally posted by mindshooter Hehe det var ingen som hajade min grej dära ![]() ATt bråka med någon som sägera att kärlek börjar med bråk var iaf själva poängen haha......hah...eller så var det inte så kul... |

| Originally posted by dbl det e bara dem andra som e lite efter.... fattade på direkten ![]() |
du har ju för fan tänkt på vad han menade sedan den 25 november förra året, då han skrev inlägget
WACKA WACKA 
| Originally posted by reveal direkt? du har ju för fan tänkt på vad han menade sedan den 25 november förra året, då han skrev inlägget |
Ny bild på mig

ok känner att grupptrycket blev för stort så här är en nyare bild på mig tagen för någon månad sedan. :/

okey... my turn.. this is me 
Tyvärr hade jag ingen bild med min TA-tröjja 
| Originally posted by reveal direkt? du har ju för fan tänkt på vad han menade sedan den 25 november förra året, då han skrev inlägget |

Originally posted by Nicke Taget i början av sommaren (med webcam, därför lite sämre kvalitet), nu har jag lite längre hår, och är ganska mycket skäggigare också. |

teski! Fan va roligt med fler tjejer pa boarden, hemskt valkommen 
Har ar en bild pa mig, steveTranz4ever och Scul.
Fran vanster: Steve, Mindshooter, Scul

Heh.. tack så mkt 
Skönt med ett varmt välkomnande..
Annars brukar det vara andra toner *skrattar*
Glad att ni inte är sådana...
*nickar*
Fint kort mindshooter 
| Originally posted by teski Annars brukar det vara andra toner *skrattar* |
Astuff 
Snart måste vi ju ha nån gathering juuue
Blir mer påtagligt sådär, när man sett bilder
| Originally posted by Glorie Ahhhhhhh.....va alla ser fina & schysta ut..nu blir ja glad Snart måste vi ju ha nån gathering juuue Blir mer påtagligt sådär, när man sett bilder |

Glorie, ha ha ha.. glad du gillade min sig :P
Men så speciell är den inte ...
En till av alla mina sig's :P

Photoshop and I are like... *this close* to eachother 
andrew
hrmm hrrrrm
hoho.. shhhhhh
neee, ja vet... Im working on it
ja har ju ingen digitalkamera
hade ja haft de! dåå jeevlar 
Jag tror de svenska TA'sen e de snyggaste på HELA forumet... om man ser per capita
alltså..vi e ju inte så många.. men aaa, ni fattar 
teski, neee.. ja gilla den rosa mycker mera
Jäv*igt snygg måste ja säga.. skulle ja vilja ha själv 
| Originally posted by Glorie andrew hrmm hrrrrm hoho.. shhhhhh neee, ja vet... Im working on it ja har ju ingen digitalkamera hade ja haft de! dåå jeevlar ![]() Jag tror de svenska TA'sen e de snyggaste på HELA forumet... om man ser per capita alltså..vi e ju inte så många.. men aaa, ni fattar |

| Originally posted by Glorie ja känner bara inte för att lägga upp en bild till allmänt förfogande... |
jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd
| Originally posted by ScuL jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd |
har du???
från Qontact eller vaddå?
njaaa... ja kanske faller för grupptrycket
får se
men ja kan inte posta vasomhelst
eftersom vi har minderåriga här.. haha, skojar bara
kan scanna in ev bilder å slänga upp på min ftp senare, när ja framkallat rullen från superhelgen i Örebro
tror nog ja fastnade på kort, trots att ja hatar kameror
så kanskeeee... kan ja ta nån sån bild.. eller så får vi vänta lite längre
fick en adress till en sida med bild på dig en gång glorie ju, men den bilden va ju så liiiiiten :/
såg ju knappt något.. så jag vill ha en större bild 
| Originally posted by Glorie hmmmmmmm...wtf? har du??? från Qontact eller vaddå? |