TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Glad not to BE a VIP!!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus lol...als je nou even je selectieve waarneming op DISABLED zet, dan had je ook gelezen in de thread in de VIP dat ik deze feiten letterlijk uit een post van Swamper heb overgenomen... ennu blik......mensen die respect willen hebben moeten ook respectvol tegenover anderen zijn |
| Originally posted by Blik als je nou heel goed nadenkt...... dan kun je natuurlijk bedenken datikdie post nie gelezen heb...... |
| Originally posted by Miss Proximus is dat zo??? je hebt nl. wel steeds gereplied...dus waarom zou ik dan aannemen dat je die post niet leest? of wil je dat ik zeg dat je nooit in de vip komt zodat je nog steeds een stoere jongen bent ....gheghe |

| Originally posted by Blik k ga weer terug naar de thread, kijken of er nog een kortzichtige post is gereplied op mijn post... |
| Originally posted by Miss Proximus ...zoals de waard is.....ofzo |

Vrienden.....je kent elkaar nauwelijks toch? Maarree....ik rel altijd met mijn vrienden
Alleen meestal win ik, maar nu wordt het kiele-kiele
LMAO 
| Originally posted by Miss Proximus Vrienden.....je kent elkaar nauwelijks toch? Maarree....ik rel altijd met mijn vrienden Alleen meestal win ik, maar nu wordt het kiele-kiele LMAO |
heeft iedereen al die paddo's geplukt zoals mijn advies was?

(ipv rozen, daar is het deze tijd van het jaar toch te koud voor. paddo's gedijen het beste met een temp van 12 graadjes, geen nachtvorst en v��l regen, oftewel: NU!)
okeay het eind is inzicht
beste mensen,
ik ben niet de stichter van deze thread maar volgens mij is het eind in zicht en kan die beter geclosed worden voor dat er weer rellen ontstaan
ik denk dat blik een goed perspectief heeft gegeven uit zijn ogen en dat we allemaal respect voor deze gast moeten hebben en zijn standpunt moeten accepteren......
voorderest Miss Proxi....ik denk dat Blik de battle heeft gwonnnen...
zelfs de beste verliezen weleens
Greetz,
KARTIKEYA
Re: okeay het eind is inzicht
| Originally posted by Kartikeya beste mensen, ik ben niet de stichter van deze thread maar volgens mij is het eind in zicht en kan die beter geclosed worden voor dat er weer rellen ontstaan ik denk dat blik een goed perspectief heeft gegeven uit zijn ogen en dat we allemaal respect voor deze gast moeten hebben en zijn standpunt moeten accepteren...... voorderest Miss Proxi....ik denk dat Blik de battle heeft gwonnnen... zelfs de beste verliezen weleens ![]() Greetz, KARTIKEYA |