TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Glad not to BE a VIP!!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Posted by Blik on Sep-25-2001 19:24:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

lol...als je nou even je selectieve waarneming op DISABLED zet, dan had je ook gelezen in de thread in de VIP dat ik deze feiten letterlijk uit een post van Swamper heb overgenomen...

ennu blik......mensen die respect willen hebben moeten ook respectvol tegenover anderen zijn

als je nou heel goed nadenkt...... dan kun je natuurlijk bedenken datikdie post nie gelezen heb......

en volgens mij ben ik altijd respectvolgeweest........kheb nie iemand uitgescholden ofzo, wat anderen wel hebben gedaan

Posted by Miss Proximus on Sep-25-2001 19:30:

quote:
Originally posted by Blik

als je nou heel goed nadenkt...... dan kun je natuurlijk bedenken datikdie post nie gelezen heb......

is dat zo??? je hebt nl. wel steeds gereplied...dus waarom zou ik dan aannemen dat je die post niet leest? of wil je dat ik zeg dat je nooit in de vip komt zodat je nog steeds een stoere jongen bent ....gheghe

Posted by Blik on Sep-25-2001 19:41:

quote:

is dat zo??? je hebt nl. wel steeds gereplied...dus waarom zou ik dan aannemen dat je die post niet leest? of wil je dat ik zeg dat je nooit in de vip komt zodat je nog steeds een stoere jongen bent ....gheghe

volgens mij heb ik hem echt nie gequote ofzo.... dus das nie echt bepaald een aanwijzing dat ik het gelezen zou hebben...

en om eerlijk te zijn, ik lees inderdaad alleen die ene thread waar ik nu het hoofdonderwerp ben ja, de rest lees ik nie, oh ja, het sharing forumpje lees ik natuurlijk ook

en wees maar nie bang hoor, ik zal geen directe downloads vanaf daar hier in zetten..... mensen kunnen nooit tegen grapjes

k ga weer terug naar de thread, kijken of er nog een kortzichtige post is gereplied op mijn post...

Posted by Miss Proximus on Sep-25-2001 19:44:

quote:
Originally posted by Blik
k ga weer terug naar de thread, kijken of er nog een kortzichtige post is gereplied op mijn post...

...zoals de waard is.....ofzo

Posted by MetzZ_!! on Sep-25-2001 20:10:

quote:

...zoals de waard is.....ofzo

... ontvangt ie zijn gasten... toch?

En waren jullie geen 'vrienden' hierzo op dit forum, voordat dat gezeik met VIP begon?

niet dat ik me ergens mee wil bemoeien ofzo... Ik geniet wel van jullie discussie

Posted by Miss Proximus on Sep-25-2001 20:27:

Vrienden.....je kent elkaar nauwelijks toch? Maarree....ik rel altijd met mijn vrienden Alleen meestal win ik, maar nu wordt het kiele-kiele LMAO

Posted by MetzZ_!! on Sep-25-2001 20:31:

quote:
Vrienden.....je kent elkaar nauwelijks toch? Maarree....ik rel altijd met mijn vrienden Alleen meestal win ik, maar nu wordt het kiele-kiele LMAO

daarom staat ie ook tussen ' '

Posted by Eye-Riz on Sep-25-2001 21:24:

heeft iedereen al die paddo's geplukt zoals mijn advies was?
(ipv rozen, daar is het deze tijd van het jaar toch te koud voor. paddo's gedijen het beste met een temp van 12 graadjes, geen nachtvorst en v��l regen, oftewel: NU!)

Posted by Kartikeya on Sep-25-2001 21:27:

Hello! okeay het eind is inzicht

beste mensen,

ik ben niet de stichter van deze thread maar volgens mij is het eind in zicht en kan die beter geclosed worden voor dat er weer rellen ontstaan

ik denk dat blik een goed perspectief heeft gegeven uit zijn ogen en dat we allemaal respect voor deze gast moeten hebben en zijn standpunt moeten accepteren......

voorderest Miss Proxi....ik denk dat Blik de battle heeft gwonnnen...
zelfs de beste verliezen weleens

Greetz,

KARTIKEYA

Posted by Miss Proximus on Sep-25-2001 21:34:

Re: okeay het eind is inzicht

quote:
Originally posted by Kartikeya
beste mensen,

ik ben niet de stichter van deze thread maar volgens mij is het eind in zicht en kan die beter geclosed worden voor dat er weer rellen ontstaan

ik denk dat blik een goed perspectief heeft gegeven uit zijn ogen en dat we allemaal respect voor deze gast moeten hebben en zijn standpunt moeten accepteren......

voorderest Miss Proxi....ik denk dat Blik de battle heeft gwonnnen...
zelfs de beste verliezen weleens

Greetz,

KARTIKEYA

jammer dat die stelling dan weer niet onderbouwt wordt

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]