TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
En waar ik vroeger echt elke dag naar keek:
STARRING:
HANNIBAL
=========

FACE
=========
![]()
MR. T
=========
![]()
MURDOCK
=========

EN HUN BEKENDE BUS!!!

(ja idd, ik had vanacht weer geen zak te doen
)
tja... ik keek altijd naar Rembo&Rembo
Of klinkt dat niet bekend in de oren ??
nouja, was altijd op de vpro 
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff tja... ik keek altijd naar Rembo&Rembo Of klinkt dat niet bekend in de oren ?? nouja, was altijd op de vpro |

| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! en niet te vergeten Purno de Purno ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.