TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]


Posted by eXos on Feb-08-2002 00:27:

En waar ik vroeger echt elke dag naar keek:




STARRING:

HANNIBAL
=========



FACE
=========



MR. T
=========



MURDOCK
=========



EN HUN BEKENDE BUS!!!




(ja idd, ik had vanacht weer geen zak te doen )


Posted by Smirnoff on Feb-08-2002 23:37:

tja... ik keek altijd naar Rembo&Rembo
Of klinkt dat niet bekend in de oren ??
nouja, was altijd op de vpro


Posted by eXos on Feb-08-2002 23:57:

quote:
Originally posted by Smirnoff
tja... ik keek altijd naar Rembo&Rembo
Of klinkt dat niet bekend in de oren ??
nouja, was altijd op de vpro


en niet te vergeten Purno de Purno


Posted by Smirnoff on Feb-09-2002 00:03:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


en niet te vergeten Purno de Purno



Je bent buurman en buurman vergeten


Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.