TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Goedzo, je let op ![]() Ik wil gewoon jou team copyeren , dat weet je ook Had jij hem nog wel dan? |
Beetje jammer dat de transfermarkt toen al 18 uur gesloten was 
Heb me maar eens uit de league uitgeschreven. Ik heb me team al maanden niet meer aangepast en zit nu nog steeds met voetballers van Den Bosch en de Graafschap te ploeteren, dus dat heeft niet veel zin meer 
De nieuwe rondes komen eraan... wat worden jullie wissels? 
21 januari toch?
ik heb nog geen flauw idee. Nog even kijken of er wat verrassende aankopen worden gedaan. Zit nog te twijfelen aan Babel.
Wedstrijden deze ronde: AZ - NEC
Willem II - FC Twente
SC Heerenveen - FC Den Bosch
PSV - NAC Breda
De Graafschap - Roda JC
FC Utrecht - AFC Ajax
ADO Den Haag - FC Groningen
Feyenoord - Vitesse
RBC Roosendaal - RKC Waalwijk
Opletten mensen, we gaan weer beginnen!
Ik ga niets wisselen....geen pijl op te trekken.
Hofs staat bij mij btw al bij Feyenoord :S
Ben benieuwd wat Feyenoord (veel wisselingen) AZ (kunnen ze het volhouden?) en de Graafschap (niet degraderen eikels!) gaan doen...
het gaat eindelijk weer beginnen... zondagavond 19 uur tenminste weer bord op schoot!
Ik heb mijn geld op Maxwell en toch nog een beetje op AZ gezet
| quote: |
| Originally posted by Tim81 het gaat eindelijk weer beginnen... zondagavond 19 uur tenminste weer bord op schoot! Ik heb mijn geld op Maxwell en toch nog een beetje op AZ gezet |
Binnenkort ook maar weer eens wisselen denk ik. Ik sta nou niet bepaald op een florissante plek 
Kwam net wat geld tekort voor een leuke wissel, maar volgens mij toch wel 2 goede wissels gedaan 
Ik denk dat de komende 2 speelrondes cruciaal zijn voor het klassement. Als ik de eerste speelronde goed doorkom gaat het wel goedkomen dit jaar 
(ga natuurlijk niet vertellen op wie ik mn geld inzet, maar heb een forse koerswijziging gedaan zeg maar)
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ik denk dat de komende 2 speelrondes cruciaal zijn voor het klassement. Als ik de eerste speelronde goed doorkom gaat het wel goedkomen dit jaar ![]() (ga natuurlijk niet vertellen op wie ik mn geld inzet, maar heb een forse koerswijziging gedaan zeg maar) |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Jij hoopt zeker dat Feyenoord goed gaat presteren met de nieuwe spelers? |
POTVER!
Had niet iemand mij kunnen vertellen dat die Jevric ge-exporteerd is!? Nou zit ik 2 ronde's zonder keeper
.
Toch lekker gister in 1 wedstrijd Kuijt 3x scoren en Hofs 1x! Maarja, helaas hebben meer mensen deze spelers opgesteld

Ik ben mn password pissen
Hoe kan je dat bij fok terugvragen, kan het niet vinden nl. 
hehe zo ff paar dagen weg voor mn wintersport (had een week moeten zijn
) en gelijk een flinke duikeling gemaakt
maar goed, deze week weer redelijk gestart. Jammer dat ik kalou niet voor kuijt heb gewisseld, maar ach, wie weet komt dat volgende week 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik ben mn password pissen Hoe kan je dat bij fok terugvragen, kan het niet vinden nl. |
Ja waar is Kalou gebleven?
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja waar is Kalou gebleven? |
shit!! dacht ik toch ff dat ik ome dirk er nog in had staan... nee dus, loop ik ff 4 doelpunten mis 
Groningen - Vitesse 0-0... volgens mij heb ik Frankel en Buijs in mijn team
maximaal resultaat !
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Groningen - Vitesse 0-0... volgens mij heb ik Frankel en Buijs in mijn team maximaal resultaat ! |
ach ja, dat kan gebeuren!
Verdedigers van AZ en PSV hebben ook allebei nog de 0 achterin, met nog 20 minuten te spelen...
| quote: |
| Originally posted by Tim81 ach ja, dat kan gebeuren! Verdedigers van AZ en PSV hebben ook allebei nog de 0 achterin, met nog 20 minuten te spelen... |
da's waar, maar de 0 achterin levert toch ook punten op?!
Vandaag lekker weer 3 goals van Nicky Hofs 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.