TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »


Posted by Jappio on Dec-21-2004 17:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Goedzo, je let op
Ik wil gewoon jou team copyeren , dat weet je ook Had jij hem nog wel dan?


Nee twijfelde nog een beetje, had die vrijdag de knoop willen doorhakken Beetje jammer dat de transfermarkt toen al 18 uur gesloten was

maja nu wel weer lekker veel geld te besteden, maar even wachten op alle transfers in de winterstop en dan hopen dat de 2e seizoenshelft net zo goed gaat


Posted by moogwai on Dec-21-2004 18:40:

Heb me maar eens uit de league uitgeschreven. Ik heb me team al maanden niet meer aangepast en zit nu nog steeds met voetballers van Den Bosch en de Graafschap te ploeteren, dus dat heeft niet veel zin meer


Posted by dj_spare on Jan-11-2005 18:59:

De nieuwe rondes komen eraan... wat worden jullie wissels?


Posted by Jappio on Jan-11-2005 21:04:

21 januari toch?

ik heb nog geen flauw idee. Nog even kijken of er wat verrassende aankopen worden gedaan. Zit nog te twijfelen aan Babel.


Posted by SnuggLe on Jan-20-2005 17:31:

Wedstrijden deze ronde: AZ - NEC
Willem II - FC Twente
SC Heerenveen - FC Den Bosch
PSV - NAC Breda
De Graafschap - Roda JC
FC Utrecht - AFC Ajax
ADO Den Haag - FC Groningen
Feyenoord - Vitesse
RBC Roosendaal - RKC Waalwijk

Opletten mensen, we gaan weer beginnen!

Ik ga niets wisselen....geen pijl op te trekken.
Hofs staat bij mij btw al bij Feyenoord :S
Ben benieuwd wat Feyenoord (veel wisselingen) AZ (kunnen ze het volhouden?) en de Graafschap (niet degraderen eikels!) gaan doen...


Posted by Tim81 on Jan-20-2005 17:36:

het gaat eindelijk weer beginnen... zondagavond 19 uur tenminste weer bord op schoot!

Ik heb mijn geld op Maxwell en toch nog een beetje op AZ gezet


Posted by SnuggLe on Jan-20-2005 17:55:

quote:
Originally posted by Tim81
het gaat eindelijk weer beginnen... zondagavond 19 uur tenminste weer bord op schoot!

Ik heb mijn geld op Maxwell en toch nog een beetje op AZ gezet


Die wil ik ook gaan kopen ja, of Escude / Goor.


Posted by Djeebie on Jan-20-2005 18:59:

Binnenkort ook maar weer eens wisselen denk ik. Ik sta nou niet bepaald op een florissante plek


Posted by TranceFool on Jan-21-2005 13:25:

Kwam net wat geld tekort voor een leuke wissel, maar volgens mij toch wel 2 goede wissels gedaan


Posted by Jappio on Jan-21-2005 14:28:

Ik denk dat de komende 2 speelrondes cruciaal zijn voor het klassement. Als ik de eerste speelronde goed doorkom gaat het wel goedkomen dit jaar

(ga natuurlijk niet vertellen op wie ik mn geld inzet, maar heb een forse koerswijziging gedaan zeg maar)


Posted by TranceFool on Jan-21-2005 15:29:

quote:
Originally posted by Jappio
Ik denk dat de komende 2 speelrondes cruciaal zijn voor het klassement. Als ik de eerste speelronde goed doorkom gaat het wel goedkomen dit jaar

(ga natuurlijk niet vertellen op wie ik mn geld inzet, maar heb een forse koerswijziging gedaan zeg maar)

Jij hoopt zeker dat Feyenoord goed gaat presteren met de nieuwe spelers?


Posted by Jappio on Jan-21-2005 16:16:

quote:
Originally posted by TranceFool
Jij hoopt zeker dat Feyenoord goed gaat presteren met de nieuwe spelers?


niet echt, stap misschien alleen af van het idee dat az wel even kampioen gaat worden


Posted by kolkiewolkie on Feb-05-2005 12:21:

POTVER!

Had niet iemand mij kunnen vertellen dat die Jevric ge-exporteerd is!? Nou zit ik 2 ronde's zonder keeper .


Posted by Tim81 on Feb-05-2005 15:42:

Toch lekker gister in 1 wedstrijd Kuijt 3x scoren en Hofs 1x! Maarja, helaas hebben meer mensen deze spelers opgesteld


Posted by TranceFool on Feb-06-2005 10:19:

Ik ben mn password pissen

Hoe kan je dat bij fok terugvragen, kan het niet vinden nl.


Posted by Jappio on Feb-07-2005 14:32:

hehe zo ff paar dagen weg voor mn wintersport (had een week moeten zijn ) en gelijk een flinke duikeling gemaakt maar goed, deze week weer redelijk gestart. Jammer dat ik kalou niet voor kuijt heb gewisseld, maar ach, wie weet komt dat volgende week


Posted by jp on Feb-07-2005 18:20:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik ben mn password pissen

Hoe kan je dat bij fok terugvragen, kan het niet vinden nl.


http://forum.fok.nl/user/passmailer


Posted by Dj Lex on Feb-07-2005 18:47:

Ja waar is Kalou gebleven?


Posted by Jappio on Feb-08-2005 11:09:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja waar is Kalou gebleven?


liesblessure, maar doet volgende week vast weer mee


Posted by dj_spare on Feb-10-2005 11:09:

shit!! dacht ik toch ff dat ik ome dirk er nog in had staan... nee dus, loop ik ff 4 doelpunten mis


Posted by Tim81 on Feb-11-2005 22:57:

Groningen - Vitesse 0-0... volgens mij heb ik Frankel en Buijs in mijn team maximaal resultaat !


Posted by Jappio on Feb-12-2005 19:50:

quote:
Originally posted by Tim81
Groningen - Vitesse 0-0... volgens mij heb ik Frankel en Buijs in mijn team maximaal resultaat !


Behalve dan dat Frankel een gele kaart kreeg


Posted by Tim81 on Feb-12-2005 19:52:

ach ja, dat kan gebeuren!

Verdedigers van AZ en PSV hebben ook allebei nog de 0 achterin, met nog 20 minuten te spelen...


Posted by Jappio on Feb-12-2005 21:13:

quote:
Originally posted by Tim81
ach ja, dat kan gebeuren!

Verdedigers van AZ en PSV hebben ook allebei nog de 0 achterin, met nog 20 minuten te spelen...


Op zich een mooi resultaat, als PSV had gewonnen had de competitie een stuk minder spannend geworden, wel jammer dat nu zo'n beetje mn hele verdediging 0-0 heeft gespeeld. Scheelt toch 2 punten per verdediger


Posted by Tim81 on Feb-13-2005 19:15:

da's waar, maar de 0 achterin levert toch ook punten op?!
Vandaag lekker weer 3 goals van Nicky Hofs


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.