TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL)
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
Een vriend van M_Peror, Jasper, Engeltje, Johan, Zehra, Jedi, M_Peror en DJ Guus van der Wal
Which reminds me, khad een flyertje van die gozer gekregen ofzo... es ff kijken... www.conspiracy.nu
Zehra, Jasper, Yours Truly, Maaike en DrOetker
Mooie review Jedi

edit ik zie vaag de smile van ei die men scherm oplicht voor de rest kan ik van die foto's niet veel opmaken in 16 kleuren tbh 
Thx Eagle`!
Filmpjes zijn er ook te downloaden op volgende link =
HIER
Straks is een reviewtje maken, maar ik kan nu alvast zeggen dat het echt een superfijn feestje was! Prachtige locatie, leuk gezelschap en vooral goeie muziek! Trance is niet meer echt mijn ding zoals iedereen onderhand wel weet, maar Ronski Speed was - zoals verwacht - wel BOM!! Zalige platenkeuze, lekker gemixt en fantastische interactie met het publiek, echt top!! 
gvd e. ik wist dat de ronski een feesje ging bouwen. en wa platen hebt ge kunnen scoren?
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj - zoals verwacht - |
ik verwachtte net het omgekeerde, maar mooi om te zien dat ie een goed feestje opgebouwd heeft..
| Originally posted by Kaidreas en wa platen hebt ge kunnen scoren? |
hahaha die zehra. das toch echt wel een promo slet
fratske e Z
| Originally posted by Kaidreas hahaha die zehra. das toch echt wel een promo slet fratske e Z |
| Originally posted by Kaidreas hahaha die zehra. das toch echt wel een promo slet fratske e Z |

As usual zeer leuke review Jan! Heb daar niet al te veel aan toe te voegen. Fijn feestje, leuke locatie en vooral goeien trance. Spijtig dat het grote volk pas in de late namiddag aankwam, ze hebben met Mike Shiver een zalige set gemist vind ik (met als hoogtepunt z'n remix van speak in sympathy
). Kyau vs Albert was zeer geslaagd, grappig hoe die Kyau heel de tijd aan het springen en alles aan het meezingen was, funny kerel! Overbodig te zeggen dat velvet morning wederom een kippenvelmoment was. Airbase sloeg mij dik tegen =\. Hoewel hij niet veel dj't en hij dus vrij onervaren is, had ik toch veel meer van z'n eigen werk verwacht. Af en toe stak er eens een uplifting plaatje in, voor de rest te harde dinges, not my stuff...
Ronski Speed was natuurlijk king of the evening, bangelijke set & sfeer, teveel hoogtepunten eigenlijk (binary finary!).
Volgende keer wil ik zeker teruggaan, en hopelijk dan met veel meer BETA's!!
Er waren volgens mij meer TA's als TN's aanwezig

| Originally posted by Gladius Airbase sloeg mij dik tegen =\. Hoewel hij niet veel dj't en hij dus vrij onervaren is, had ik toch veel meer van z'n eigen werk verwacht. Af en toe stak er eens een uplifting plaatje in, voor de rest te harde dinges, not my stuff... |
Thanks aan Jasper, Zehra, Emma en de andere BeTa's voor het langskomen! Erg tof weer! 
| Originally posted by TOR hij draait al 8 jaar en tech-trance is al een tijdje zijn stijl |
^ .. tzou kunnen .. kheb toen niet gevraagd achter .. hoe lang 'niet zo lang niet' is... 
8 jaar idd is niet niks .. techniek was toch dik in orde.
Thx everyone voor de toffe reacties op de review!
Idd klopt .. tzal ongeveer zoiets zijn .. hoe dan ook, stond er beetje onwennig bij imo. daarmee dat k dat aanhaalde, kzal het verbeteren, thx for the remark!
bron www.airbase.nu
bio =
...."Fortunately, Jezper begun his DJ-ing career already in 1995, and had the technique" ....
| Originally posted by ahp2002 Thanks aan Jasper, Zehra, Emma en de andere BeTa's voor het langskomen! Erg tof weer! |
| Originally posted by Jasperovitsj Het genoegen was volledig aan onze kant! Echt super dat jullie zo'n evenementen organiseren en ze dan nog vooral gratis houden! En nog een ideetje voor de volgende editie misschien: Een online DJ-contest voor een plaatsje op de line-up? |
| Originally posted by Meltoz An't hengele jonge... Zal mij ne keer strak zetten se vo't verslagje van Jedi.. |
| Originally posted by Meltoz An't hengele jonge... |
| Originally posted by Zehra en fotos en filmpkes van moi ![]() |
heeft de jongedame al ergens ne link gepost
Ben al is ff gaan checken op de BeTa site, maar daar was nog niks te vinden of heb'k der nu zo naast gekeken 
| Originally posted by Jasperovitsj *angelface* Absoluut niet, helemaal niet....�cht niet hoor!!! *ahem* *vette knipoog* |
| Originally posted by Meltoz ... Zal mij ne keer strak zetten se vo't verslagje van Jedi.. ![]() |
M'n hartje bloedt der weer van
| Zal mij ne keer strak zetten se vo't verslagje van Jedi.. |
| en fotos en filmpkes van moi |

Op www.trance.nu staan er - d'euh - ook een paar threads met verslagen en foto's, zoals deze:
http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...95329&forum=1&6