TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Zlatan
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,536757,00.html
jo heja zlatan... 
Vad jag fattade det som s� hade Zlatan f�tt "order" om att intervjuerna MAX fick ta 10min. Canal+ var f�rsta som gjorde intervju, sen fanns det v�l ingen tid �ver helt enkelt. Med tanke p� att det var hans hemmadebut s� tycker jag att han kunde gjort ett kort uttalande iaf. Sen s� tycker jag det �r l�jligt utav Zlatan att "bojkotta SVT" som har den i s�rklass b�sta sportredaktionen i Sverige 
har alltid sagt det, kommer alltid att s�ga det..
Grym fotbollspelare men drygaste j�vel som finns..
han o totti skulle spela i samma lag s� kan dom spotta p� varann om vem som �r drygast..
tror att dom faktsikt �verdriver...
o MiB italienska fotbolls spelare kan inte j�mf�ras med spelare fr�n andra l�nder, italienarna tror typ att dom e allsm�ktiga hatar deras attityd spec. efter sverige - danmark matchen...
zlatan �ger fortfarande, v�rsta grejjen f�r en kort intervju!
men zlatan har fan alltid varit dryg.. (tycker jag) som sagt..bra p� plan som fan men j�vligt skum attityd.. man f�r ju sl�ppa till lite n�r man �r en f�rebild f�r s� m�nga ungar.. �r ju inte bara svt grejen.. tycker han j�mt �r s�n..
| quote: |
| Originally posted by MiB men zlatan har fan alltid varit dryg.. (tycker jag) som sagt..bra p� plan som fan men j�vligt skum attityd.. man f�r ju sl�ppa till lite n�r man �r en f�rebild f�r s� m�nga ungar.. �r ju inte bara svt grejen.. tycker han j�mt �r s�n.. |
| Originally posted by Dj_Irish Han �r j�mt s�dan och har alltid varit s�dan. D�rf�r �r jag f�rbryllad �ver uppst�ndelsen kring intervjun. �ke Stolt verkade tycka att dom hade all r�tt v�rlden att f� intervju av Zlatan. Att Zlatan var skyldig hela Malm� men framf�r allt sport redaktionen det. Dom m�ste v�l ha l�rt sig att Zlatan �r Zlatan och han har alltid skitit i s�dana detaljer. |
G�r ju r�tt bra f�r honom nu 
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,632869,00.html
Zlatan �r kung!
| Originally posted by Laszlo Zlatan �r kung! |
Ingen som vill prata Zlatan n�r han visar sig fr�n sin sanna sida? 
Vad har zlatan gjort nu d�?
| Originally posted by AC. Ingen som vill prata Zlatan n�r han visar sig fr�n sin sanna sida? |
| Originally posted by St_Andrew Vad har zlatan gjort nu d�? |
| Originally posted by AC. Ingen som vill prata Zlatan n�r han visar sig fr�n sin sanna sida? |
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,648338,00.html
| Originally posted by reveal http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,648338,00.html |
| Originally posted by Kongo_kim Aldrig i livet, det kan bara inte h�nda 650 miljoner betalar man f�r typ Henry eller Adriano s�dana som kan sl� m�lrekord, inte Zlatan. Realistisk summa �r typ 300 miljoner. |
| Originally posted by Kongo_kim Aldrig i livet, det kan bara inte h�nda 650 miljoner betalar man f�r typ Henry eller Adriano s�dana som kan sl� m�lrekord, inte Zlatan. Realistisk summa �r typ 300 miljoner. |
| - Ja, det har de. Det st�mmer att Real Madrid �r intresserade av Zlatan och n�r det g�ller summan du n�mner kanske ni tycker att den l�ter v�ldigt h�g men jag �r inte s�rskilt f�rv�nad, s�ger Raiola |
| - Du �r v�linformerad, s�ger Raiola |
Ursakta dubbelposten.
Fick bara for mig att kolla vad en riktig tidning tyckte om saken:
artikel i DN
vilket ar mer eller mindre precis vad jag skrev i posten ovan. 
Skont att det finns vettiga tidningar med.
lol, tack Smeagol, tankte skriva typ exakt samma sak men lyckades inte samla energi 
seriost, varfor laser folk aftonbladet?! 
| Originally posted by St_Andrew lol, tack Smeagol, tankte skriva typ exakt samma sak men lyckades inte samla energi ![]() seriost, varfor laser folk aftonbladet?! |

[vizay mode]
FYFAN vilket m�l, de e inte m�nga som kan f� till s�nt d�r n�r det v�l beh�vs!
f�rst ljungbergs sulning mot bulgarien � sen zlatans nummer nu, det ser ljust ut mot kroatien 
[/vizay mode]
han e s� j�vla grym!!!