TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by jp on Oct-23-2004 15:14:

Ik denk niet dat Esther het type is die zich laat afschrikken door een hoog mannengehalte met de daaraan verbonden 'bijwerkingen'. Als je van de muziek houdt is het toch fantastisch met mensen te babbelen met de zelfde voorliefdes? Het merendeel van de meiden waardeert trance maar weet vaak niet hoe bijvoorbeeld de tracks heten, dus posten ze ook niks. Dat betekent toch niet dat hier geen plaats is voor hun, want er valt nog genoeg over te babbelen: feesten, dj's, off-topic praat etc. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het 'samen feesten gevoel'

Posted by SnuggLe on Oct-23-2004 15:23:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
"Joepie jeeeeee, een meisje op het forum!". Doe nou eens normaal gasten. Ik vind dit dus juist niet gastvrij. (en ik bedoel niet alleen deze post).

x2, daar ben ik het helemaal mee eens.
Het lijkt zo ECHT of je nooit een vrouw in je leven hebt gezien Kolkie.

*edit* JP, sinds wanneer ben jij zo poetisch?

Posted by @win on Oct-23-2004 15:26:

Wat een heerlijk feest was dit zeg

Absolute helden van de avond waren Signum! Wat een wereldset. Daar sta ik over twee weken weer op te springen Verder draaide Armin ook weer een heerlijk setje met als hoogtepunten Airwave, Enmass en Jump The Next Train

Jammer dat alleen de programmering niet optimaal was, pas de eerste echte tranceplaat na half twee is echt te laat. Ik bedoel prog is echt lekker, maar als ik het te lang hoor dan vind ik het toch echt minder worden. Remy trok ik echt niet! Ozgur draaide daarentegen wel een set waardig voor een vervanger van MIKE! Volgende Armada Night komt de programmering hopelijk wel weer goed uit!

Ow en Chris nog bedankt voor de leuke avond

Posted by Passiva on Oct-23-2004 15:34:

Haha wat een feest zeg!!

Na een dag gewerkt te hebben aan een nieuwe productie werden wij (Matt en ik) rond kwart over 10 bij mij thuis opgehaald in Rotterdam. Het waren Thomas (Arizona) en Finne (Phynn) die met de auto waren gekomen. Ze zeiden nog dat ze met de Bentley zouden komen.. bleek het een Ford te zijn! Matt en ik waren natuurlijk zo goedgelovig, want af en toe kan je echt niet weten wanneer Finne serieus is. Onderweg kwamen we nog in een heerlijke file te staan (ugh) en toen hebben we maar wat oude trance uit '99 opgezet. Eenmaal aangekomen snel de boot op, want het was toch nog niet druk rond die tijd.

Zo... dit is wat ik me nog GOED kan herinneren

Muziek was prima, geluid niet overal ten top helaas. Ozg�r, Markus en Perry draaiden lekker. Van Armin niet zoveel meegekregen.

Mensen die ik heb gezien/gesproken:

- JP met de camera: zag net pas na het zien van de foto's dat jij het was
- Freezel: LOS.. haha. Geweldige kerel!!
- Arise2: Leuk je weer te hebben gesproken na al die tijd. Tot 11-12
- Perry: Had je nog sjans op de dansvloer?
- Partyhardy: TOPgast!
- Moogwai: Gezellig dat je er de hele tijd bij was! Regen is kut..
- Robert: Let's get this thing started!
- Leon: Ook leuk weer gesproken te hebben na zo lang!
- Kolkiewolkie: Gaan we die rel nog starten?
- etc, etc..

Ik heb teveel mensen gesproken zie ik al

Tjuus!

Posted by jp on Oct-23-2004 15:39:

quote:
Originally posted by SnuggLe

*edit* JP, sinds wanneer ben jij zo poetisch?

Sinds gisteren 23:00hr. Heb gelijk een poessie album aangeschaft

Posted by SnuggLe on Oct-23-2004 15:41:

quote:
Originally posted by Passiva
- Kolkiewolkie: Gaan we die rel nog starten?

Jaaaaaaaaaaaa rellen!!!

Wel leuk om te zien dat iedereen het zo goed naar zijn zin heeft gehad zeg! Maybe moet ik ook maar weer eens op een trancefeestje gaan kijken

Posted by jp on Oct-23-2004 15:45:

Trance? Totdat de blonde buurman begon was het proggie-woggie all the way. It's the boat that makes it booty

Posted by SnuggLe on Oct-23-2004 15:49:

quote:
Originally posted by jp
Trance? Totdat de blonde buurman begon was het proggie-woggie all the way. It's the boat that makes it booty

Ik citeer een oud nummer van Armand van Helden:
"You really dont know me, so why do you judge on my life?"

Posted by TOR on Oct-23-2004 16:14:

quote:
Originally posted by FunkySimon
- ozgur can lijkt op een dakloze,

good one

heb die helaas gemist, wegens tweemaal file op de heenweg

over het algemeen best een gezellig avondje

Posted by moogwai on Oct-23-2004 16:32:

Ja!!! Het was weer een erg vet feestje!

Mijn metgezel had op het laatste moment afgezegd, maar gelukkig waren er erg veel bekenden, dus ik hoefde me niet alleen te voelen Erg gezellig om iedereen weer eens gesproken te hebben en ook weer leuk om wat "onbekende" TA-ers te ontmoeten. Passiva (mafkees!), Syndique (eh.. een nog grote mafkees!!, hoe oud was ze ook al weer ) en Funkysimon.
En Esrem, de volgende keer zeg ik wel gedag hoor, ik wist niet van jouw "bestaan" af door mijn internetloze week. Jij was dus die meid waarmee JP zat te ouwehoeren

De sfeer was erg goed, net als bij de vorige 2 edities! En de muziek... ja, echt een verademing na de laatste tijd eigenlijk alleen maar kroegen/HT&K disco's van binnen te hebben gezien

DJ's...
Ozgur -> eerste keer dat ik 'm live aan 't werk zag. Draaide erg lekker, veel eigen producties. Z'n nieuwe remixen van Arcadia en Wave Force klonken er goed! En wat een verschijning zeg!, ook top hoe hij zelf uit z'n dak gaat. Echt een liefhebber!
Remy -> niet echt mijn stijl, maar goed om een pauze in te lassen.
Armin -> altijd top! En ik herkende niet eens alle plaatjes die Armin draaide.. haha
Perry -> lekker setje! en volgens mij stond heel TA bij hem toen.
Markus -> altijd sterk, Bounce @ Nothing, wat een vette plaat blijft dit toch!
Signum -> sfeer zat er nog erg goed in, ik vond de muziek wel iets minder, maar Sam Sharp - Deep is wel een lekker plaatje Partyhardy

Kortom, top, top & top!

ps1 Passiva en Syndique... ziek in bed of die nieuwe productie afgemaakt?
ps2 Ik lag al om 9.00 in bed, dus het viel deze keer wel mee de terugreis

Posted by jp on Oct-23-2004 17:13:

Die gratis Armada cd is best lekker in de auto. Vooral track 10 bevalt erg goed

ps: ik kon het niet laten

Posted by Freezel on Oct-23-2004 17:14:

ROFL

Posted by HardKiller on Oct-23-2004 17:15:

quote:
Originally posted by jp

, Ik moest ook al aan shoarma denken toen ik m zag

Maareuh, vet feestje! Ozgur in plaats van Mike vond ik eerlijk gezegd niet zo erg

Posted by Tomaz on Oct-23-2004 17:17:

Haha! Die Ozgur!

Posted by Joost on Oct-23-2004 17:36:

Dat mutsje van hem vond ik wel funky hoor

Posted by Esrem on Oct-23-2004 17:44:

Ok nog een keer voor de duidelijkheid, ik ben dus dat rechter meisje...

En ik heb me hier nog niet ongewenst gevoeld hoor, vind t allemaal wel grappig wat er meteen al over me geschreven wordt en ik ken pas 4 mensen hier ofzo.
Ik vind t persoonlijk erg jammer dat er zo weinig meisjes van trance houden, denk niet dat ze alleen niet durven posten of kunnen IDen, maar dat er gewoon echt minder meisjes zijn die er echt heel erg van trance houden. Ik ken (nog) geen ander meisje iig. Daarom wordt ik dus wel gedwongen me te begeven in de o zo kwade mannenwereld so please be gentle with me

Posted by SnuggLe on Oct-23-2004 17:51:

quote:
Originally posted by Esrem
Ok nog een keer voor de duidelijkheid, ik ben dus dat rechter meisje...

En ik heb me hier nog niet ongewenst gevoeld hoor, vind t allemaal wel grappig wat er meteen al over me geschreven wordt en ik ken pas 4 mensen hier ofzo.
Ik vind t persoonlijk erg jammer dat er zo weinig meisjes van trance houden, denk niet dat ze alleen niet durven posten of kunnen IDen, maar dat er gewoon echt minder meisjes zijn die er echt heel erg van trance houden. Ik ken (nog) geen ander meisje iig. Daarom wordt ik dus wel gedwongen me te begeven in de o zo kwade mannenwereld so please be gentle with me

LoL!

Maar wel een mooie discussie: "Waarom zijn er zo weinig vrouwen die van house houden cq op internetfora zitten?" Stond laatst ook op clubcharts.
Ik weet het ook niet.. Denk dat er veel komen 'just for the music' in plaats van voor de DJ. Althans, dat heeft mijn vriendin wel; als ze maar kan dansen. Maar van Progressive valt ze in slaap zegt ze, het moet 'harder' zijn (Techno, geen dingen waar 'hard' voorstaat), maar ze gaat wel vaak mee.
En verder vrouwen en internetfora lijkt niet altijd samen te gaan. Ik denk dat ze door de mannen weggepest worden ofzo, gefrustreerde pubers van, laten we zeggen, 18?

Posted by eieregooie on Oct-23-2004 17:53:

Gisteravond om half 11 opeens een belletje of ik nog naar het feestje wilde, want we bleken opeens op de gastenlijst te staan. Dus ik haasten, want ik was helemaal niet thuis. Dus uiteindelijk om half 1 op weg. En jawel, we zijn Delft nog niet uit of er ging zo'n mooi rood bordje omhoog. "Rij- en kentekenbewijs alstublieft" FAAAACK...

Naja... uiteindelijk dus om 1:15 bij de PTA aangekomen, wat overigens nog een voordeeltje had De parkeerplaats was eigenlijk al dicht, maar er liep nog een zo'n kerel rond die nog even de slagboom omhoog deed voor ons. De kassa was al weg, dus helaas... We konden niet betalen

Je kent het wel, de onverwachte feestjes zijn de leukste, dus ik heb me uitstekend vermaakt! Veel mensen gesproken, maar alw ik de lijst hoer zo zie duidelijk niet iedereen

Wat we hebben geleerd:

- Allemaal mensen die opeens facial hair hebben (TOR, Frans)
- Frans > JP

Ow, en de miziek was toppie! Alleen Signum viel een beetje buiten de boot, om het zo maar te zeggen

Posted by eieregooie on Oct-23-2004 17:55:

quote:
18?

Of mensen die denken dat ze overal boven staan van laten we zeggen, 24?

Posted by Can on Oct-23-2004 17:56:

quote:
Originally posted by jp

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! nice one! you just made my day!
really great party hope you all had a good time i know i did

Posted by Freezel on Oct-23-2004 17:57:

Haha Thanks for stopping by, I enjoyed your set and thanks for the convo and picture

Posted by Esrem on Oct-23-2004 18:02:

quote:
LoL!

Maar wel een mooie discussie: "Waarom zijn er zo weinig vrouwen die van house houden cq op internetfora zitten?" Stond laatst ook op clubcharts.
Ik weet het ook niet.. Denk dat er veel komen 'just for the music' in plaats van voor de DJ. Althans, dat heeft mijn vriendin wel; als ze maar kan dansen. Maar van Progressive valt ze in slaap zegt ze, het moet 'harder' zijn (Techno, geen dingen waar 'hard' voorstaat), maar ze gaat wel vaak mee.
En verder vrouwen en internetfora lijkt niet altijd samen te gaan. Ik denk dat ze door de mannen weggepest worden ofzo, gefrustreerde pubers van, laten we zeggen, 18?

Vriendinnen van mij vinden idd vaak de trance die ik luister ook te sloom, willen meer bas zodat ze idd nog kunnen dansen en vinden voor de rest de klanken niet echt bijzonder, maar ieder heeft zn eigen muziek waar ie n goed gevoel bij krijgt. Waarom vrouwen dat minder bij trance hebben, geen idee, misschien zit t in de hersenen/genen? Kan k mooi later gaan onderzoeken met mn studie

En laat ik ff de niet geemancipeerde vrouw uithangen: vrouwen weten over het algemeen gewoon minder van computers/techniek af (ja zit gewoon in de hersenen) en daarbij horend zijn ze dus minder op internet en forums te vinden denk ik. Gefrustreerde mannen vind je in grote getale, overal in onze samenleving dus die zijn we zo langzamerhand wel gewend

Posted by Zehra on Oct-23-2004 18:07:

leuk feestje. was pas om 11u smiddags pas thuis... twas de reis wel waard.

weer wa enkele nl-ta's gesproken. en zeker tot over twee weken in de asta!

Posted by HardKiller on Oct-23-2004 18:09:

http://home.hccnet.nl/extrema/AN/Video/

Hier mijn filmpjes voor de liefhebber

Posted by Freezel on Oct-23-2004 18:11:

quote:
Originally posted by Zehra
leuk feestje. was pas om 11u smiddags pas thuis... twas de reis wel waard.

weer wa enkele nl-ta's gesproken. en zeker tot over twee weken in de asta!

11 's middags? Sinds wanneer bestaat dat?

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »