TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ferry Corsten Live @ TLV 28.09..... והפעם לנוער ;)
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
?מי זה השלישי

oDrori
Jealous Addict
| quote: |
| Originally posted by Huge-A הייתם מוסיפים עוד דף חתימות עצומה נגד מוזיקה מזרחית ודכאונית אפילו שחורעה |

אף אחד בכלל לא יידע אותי לגבי העצומה במהלך המסיבה. עליה נודע לי מהפורום הזה רק אחה"צ היום כשהתעוררתי. אין לי בעיה לחתום פעם הבאה שיתאפשר לי כי כמוכם גם אני רוצה לראות את הדיג'יים הללו בפעולה בארץ ובכלל

חשבתי לעצמי
למה שלא תבררו אם אפשר להביא אותם- אתם...
כלומר אם אין להם הסכם ב
NXT
או בשום חברת הפקות מאפנע בשקל
אולי אפשר לברר פרטים ולהביא אותו אנחנו
כלומר לחפש ספונסרים
ועוד...
להשכיר אולם
ולשלם להם אחרי המופע
ככה נצא מרוויחים
אותם
ואולי גם כמה גרושים.
רק צריך ספונסרים
אסקייפ.... סלקום.... הייניקן סאנדנס...
102 FM
אשפר בהחלט
| quote: |
| חשבתי לעצמי למה שלא תבררו אם אפשר להביא אותם- אתם... כלומר אם אין להם הסכם ב NXT או בשום חברת הפקות מאפנע בשקל אולי אפשר לברר פרטים ולהביא אותו אנחנו כלומר לחפש ספונסרים ועוד... להשכיר אולם ולשלם להם אחרי המופע ככה נצא מרוויחים אותם ואולי גם כמה גרושים. רק צריך ספונסרים אסקייפ.... סלקום.... הייניקן סאנדנס... 102 FM |
יפהההה!! אהבתי
אילן יא טמבל איזה מצחיק אתה
| quote: |
| Originally posted by markfeldman רעיון מעניין, אבל למה לעזאזל נראה לך שחברות ענק כמו אילו שציינת יקשיבו לחבורת קלאברים משולהבת שאין להם גב מאחוריהם ? |
| quote: |
| Originally posted by black mammmba חשבתי לעצמי למה שלא תבררו אם אפשר להביא אותם- אתם... כלומר אם אין להם הסכם ב NXT או בשום חברת הפקות מאפנע בשקל אולי אפשר לברר פרטים ולהביא אותו אנחנו כלומר לחפש ספונסרים ועוד... להשכיר אולם ולשלם להם אחרי המופע ככה נצא מרוויחים אותם ואולי גם כמה גרושים. רק צריך ספונסרים אסקייפ.... סלקום.... הייניקן סאנדנס... 102 FM אשפר בהחלט |
לא קל להרים הפקה כזאת בלי בסיס ..
זה הרבה זמן השקעה וחייב צוות שילך איתך בכל מצב
ועוד בכלל שזה יקח לך די הרבה זמן..
אבל מי יודע אולי יש איזה עשיר פנאט של מוזיקה שיעשה לנו אפטר בווילה שלו עם אבוב אנד ביונד או כל מי שרק תרצה ..
יאללה פנטזיות !! זה בחינם תנסו...
| quote: |
| Originally posted by Huge-A יאללה פנטזיות !! זה בחינם תנסו... |
| quote: |
| נקודה חשובה מעניינת ונכונה... הרבה יותר קל הרבה יותר ריאלי זה פשוט שנקסט יביאו אותם מה גם שנראה לי שלגבי אבאב אנד ביונד אני לא יודע אם מישהו חוץ מנקסט יכול להביא אותם לארץ ומארק איך יכולת לשכוח מהסט אתמול את אחד הקטעים הגדולים (כן אני לבד בדעה הזאת ידוע...) ernesto & bastian - the dark side of the moon וגם הקטע שבו צולמתי על העמדה עם פרי (וזה לא היה גיל שצילם ואני עדיין לא יודע איפה התמונה הזאת הולכת להופיע אחד החברה אמר לי שבאתר של נקסט...) airwave - last flight to gaya - קטע חביב למועדון |
ד"א הלפרין סיים עם איזה רמיקס מוזר ל
the moon - blow up your speekers
נכון?
או שזה היה איזה
hard-trance
ישן כזה לא?
אולי
back to earth
נזכרתי עכשיו שהוא סיים עם משהו כזה חחח...
| quote: |
| דרך אגב... אולי כן ראית אותי שם... |
| quote: |
| ?מי זה השלישי |
| quote: |
| דרך אגב מותק לא ראיתי אותך בכניסה זה למה לא חתמת |
| quote: |
| עדיין לא יודע איפה התמונה הזאת הולכת להופיע אחד החברה אמר לי שבאתר של נקסט |
| quote: |
| Originally posted by princess cc הנה: http://www.atraf.co.il/gallery/gall...2559/267904.jpg |
| quote: |
| וסיסי אני לא יודע אני שוקל כבר להביא את העצומה שבוע הבא למשרדים של נקסט... בתקווה שגם יהיה עם מי לשבת ולשוחח מעט... |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אין מה להגיד הקהל של נקסט הוא פשוט קהל יפה! |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman תקרא לי גם, אני אבוא איתך. |
| quote: |
| הקטע זה שאני בטח ילך לשם ישר מהעבודה אתה מבין אחי..? יהיה לך איך להגיע? |
לא יודע בדיוק עכשיו אחי..
תלוי כל יום גם עד מתי אני יעבוד....
| quote: |
| לא יודע בדיוק עכשיו אחי.. תלוי כל יום גם עד מתי אני יעבוד.... |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman תעדכנני, לך תדע אולי אני יהיה בסביבה... |

| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 לא יודע בדיוק עכשיו אחי.. תלוי כל יום גם עד מתי אני יעבוד.... |
איך לא תפסת אותי באף תמונה גיל אתה מוכן להסביר לי ?
ואללה חן התמונה של מוש ורועי באמת אחושרמוטה מצחיקה רועי נראה שם כמו איזה דובון אכפת לי ומוש כאילו הוא הרגע נחת ממאדים
| quote: |
| Originally posted by Scorchio איך לא תפסת אותי באף תמונה גיל אתה מוכן להסביר לי ? ואללה חן התמונה של מוש ורועי באמת אחושרמוטה מצחיקה רועי נראה שם כמו איזה דובון אכפת לי ומוש כאילו הוא הרגע נחת ממאדים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.