TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ferry Corsten Live @ TLV 28.09..... והפעם לנוער ;)
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »


Posted by fusi on Sep-30-2004 20:04:

?מי זה השלישי


Posted by oDrori on Sep-30-2004 20:20:

oDrori
Jealous Addict


Posted by Glenn-Holmes on Sep-30-2004 20:35:

quote:
Originally posted by Huge-A
הייתם מוסיפים עוד דף חתימות עצומה נגד מוזיקה מזרחית ודכאונית
אפילו שחורעה


מטרה לא היתה למחות נגד משהו
המטרה היא להביא את האמנים הללו ארצה

ואני מקווה שזה יצליח
באחד הימים שבוע הבא אני יבקר במשרדי נקסט יביא להם את זה ומקווה שאם יהיה שם מישהו רציני ישב גם לדבר על זה...

אם מישהו נמתצא הדשבוע באיזור תל אביב או רמלה
שבוע הבא כאילו
שידבר איתי פה בפוחרום
ונצרץ גם חצ
תימה שלו
כן אני לא מתכוון לפברק חתימות
אבל אם הנסיכה רוצה לחתום מי אני שימנע ממנה
דרך אגב מותק
לא ראיתי אותך בכניסה זה למה לא חתמת...

אההה ופיוזי ויוגי הייץ,.
וואלה מהחברה עם התאורה ציפיתי לקצת יותר יחס לגבי העצומה...
את השואו הרגיל נתתם אבל חשבתי שתתגייסו גם אתם לחתום
חבל...


Posted by fusi on Sep-30-2004 20:49:

אף אחד בכלל לא יידע אותי לגבי העצומה במהלך המסיבה. עליה נודע לי מהפורום הזה רק אחה"צ היום כשהתעוררתי. אין לי בעיה לחתום פעם הבאה שיתאפשר לי כי כמוכם גם אני רוצה לראות את הדיג'יים הללו בפעולה בארץ ובכלל


Posted by black mammmba on Sep-30-2004 20:59:

חשבתי לעצמי
למה שלא תבררו אם אפשר להביא אותם- אתם...

כלומר אם אין להם הסכם ב
NXT
או בשום חברת הפקות מאפנע בשקל

אולי אפשר לברר פרטים ולהביא אותו אנחנו
כלומר לחפש ספונסרים
ועוד...
להשכיר אולם
ולשלם להם אחרי המופע

ככה נצא מרוויחים
אותם
ואולי גם כמה גרושים.


רק צריך ספונסרים
אסקייפ.... סלקום.... הייניקן סאנדנס...
102 FM

אשפר בהחלט


Posted by markfeldman on Sep-30-2004 21:00:

quote:
חשבתי לעצמי
למה שלא תבררו אם אפשר להביא אותם- אתם...

כלומר אם אין להם הסכם ב
NXT
או בשום חברת הפקות מאפנע בשקל

אולי אפשר לברר פרטים ולהביא אותו אנחנו
כלומר לחפש ספונסרים
ועוד...
להשכיר אולם
ולשלם להם אחרי המופע

ככה נצא מרוויחים
אותם
ואולי גם כמה גרושים.


רק צריך ספונסרים
אסקייפ.... סלקום.... הייניקן סאנדנס...
102 FM


רעיון מעניין,

אבל למה לעזאזל נראה לך שחברות ענק כמו אילו שציינת יקשיבו לחבורת קלאברים משולהבת שאין להם גב מאחוריהם ?


Posted by Rising on Sep-30-2004 21:02:

יפהההה!! אהבתי

אילן יא טמבל איזה מצחיק אתה


Posted by Glenn-Holmes on Sep-30-2004 23:50:

quote:
Originally posted by markfeldman
רעיון מעניין,

אבל למה לעזאזל נראה לך שחברות ענק כמו אילו שציינת יקשיבו לחבורת קלאברים משולהבת שאין להם גב מאחוריהם ?


נקודה חשובה מעניינת ונכונה...

הרבה יותר קל
הרבה יותר ריאלי זה פשוט שנקסט יביאו אותם

מה גם שנראה לי שלגבי אבאב אנד ביונד אני לא יודע אם מישהו חוץ מנקסט יכול להביא אותם לארץ


ומארק איך יכולת לשכוח מהסט אתמול את אחד הקטעים הגדולים (כן אני לבד בדעה הזאת ידוע...)

ernesto & bastian - the dark side of the moon

וגם הקטע שבו צולמתי על העמדה עם פרי (וזה לא היה גיל שצילם ואני עדיין לא יודע איפה התמונה הזאת הולכת להופיע אחד החברה אמר לי שבאתר של נקסט...)
airwave - last flight to gaya - קטע חביב למועדון


Posted by Viperon on Oct-01-2004 00:00:

quote:
Originally posted by black mammmba
חשבתי לעצמי
למה שלא תבררו אם אפשר להביא אותם- אתם...

כלומר אם אין להם הסכם ב
NXT
או בשום חברת הפקות מאפנע בשקל

אולי אפשר לברר פרטים ולהביא אותו אנחנו
כלומר לחפש ספונסרים
ועוד...
להשכיר אולם
ולשלם להם אחרי המופע

ככה נצא מרוויחים
אותם
ואולי גם כמה גרושים.


רק צריך ספונסרים
אסקייפ.... סלקום.... הייניקן סאנדנס...
102 FM

אשפר בהחלט


ולמה נראה לך שחברות כמו סלקום ואסקייפ יתנו לך חסות?


Posted by Huge-A on Oct-01-2004 01:49:

לא קל להרים הפקה כזאת בלי בסיס ..
זה הרבה זמן השקעה וחייב צוות שילך איתך בכל מצב
ועוד בכלל שזה יקח לך די הרבה זמן..
אבל מי יודע אולי יש איזה עשיר פנאט של מוזיקה שיעשה לנו אפטר בווילה שלו עם אבוב אנד ביונד או כל מי שרק תרצה ..
יאללה פנטזיות !! זה בחינם תנסו...


Posted by DjChook on Oct-01-2004 03:26:

quote:
Originally posted by Huge-A
יאללה פנטזיות !! זה בחינם תנסו...


אני יכול לראות את זה...

שמש.... ים.... החוף ריק

רק אני ושלוש בלונדיניות ערומות וחטובות משחקים כדורעף...


Posted by markfeldman on Oct-01-2004 07:54:

quote:
נקודה חשובה מעניינת ונכונה...

הרבה יותר קל
הרבה יותר ריאלי זה פשוט שנקסט יביאו אותם

מה גם שנראה לי שלגבי אבאב אנד ביונד אני לא יודע אם מישהו חוץ מנקסט יכול להביא אותם לארץ


ומארק איך יכולת לשכוח מהסט אתמול את אחד הקטעים הגדולים (כן אני לבד בדעה הזאת ידוע...)

ernesto & bastian - the dark side of the moon

וגם הקטע שבו צולמתי על העמדה עם פרי (וזה לא היה גיל שצילם ואני עדיין לא יודע איפה התמונה הזאת הולכת להופיע אחד החברה אמר לי שבאתר של נקסט...)
airwave - last flight to gaya - קטע חביב למועדון


לא נראה לי שמישהו אחר יכול להביא את "אבוב אנד ביונד" מכיוון שכל אומן שמופיע אצל נקסט חתום אצליהם על הסכם בלעדיות.

בכל אופן אילן לגבי הקטעים שציינת אני אעדכן.

ולגבי התמונה שלך עם פרי תנסה באתר של אטרף - פורום נקסט - נראה לי ש"אלדם" צילם אותך.


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Oct-01-2004 08:37:

ד"א הלפרין סיים עם איזה רמיקס מוזר ל
the moon - blow up your speekers
נכון?
או שזה היה איזה
hard-trance
ישן כזה לא?
אולי
back to earth
נזכרתי עכשיו שהוא סיים עם משהו כזה חחח...


Posted by princess cc on Oct-01-2004 13:34:

quote:
דרך אגב... אולי כן ראית אותי שם...

בטח שראיתי רקדתם קצת ליד הח'ברה מהפורום, אגב אני ואדיר תהינו מי אלה השניים בתמונה הנ"ל! אהלןןןןןןןןן חבל לא אמרתם שלום
זה אנחנו: http://www.pbase.com/september02/image/34454728
בטח ראיתם... ותודה לירון שצילם

quote:
?מי זה השלישי

נראה לי זה פרי אבל אנ'לא בטוחה...
מישהו יכול לעזור לי כאן?

quote:
דרך אגב מותק לא ראיתי אותך בכניסה זה למה לא חתמת

וטוב שלא ראית... הבאתי שם חצי גלבה! נתקעתי במדרגה... מזל עמד שם היחצ"ן בלם אותי
וכן אני רוצה לחתום, אולי תביא ת'עצומה למצעד נחתום כולנו?
quote:
עדיין לא יודע איפה התמונה הזאת הולכת להופיע אחד החברה אמר לי שבאתר של נקסט

הנה: http://www.atraf.co.il/gallery/gall...2559/267904.jpg


Posted by Glenn-Holmes on Oct-01-2004 14:01:

quote:
Originally posted by princess cc הנה: http://www.atraf.co.il/gallery/gall...2559/267904.jpg


אין מה להגיד הקהל של נקסט הוא פשוט קהל יפה!


וסיסי אני לא יודע אני שוקל כבר להביא את העצומה שבוע הבא למשרדים של נקסט...
בתקווה שגם יהיה עם מי לשבת ולשוחח מעט...


Posted by markfeldman on Oct-01-2004 14:02:

quote:
וסיסי אני לא יודע אני שוקל כבר להביא את העצומה שבוע הבא למשרדים של נקסט...
בתקווה שגם יהיה עם מי לשבת ולשוחח מעט...


תקרא לי גם, אני אבוא איתך.


Posted by princess cc on Oct-01-2004 14:11:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אין מה להגיד הקהל של נקסט הוא פשוט קהל יפה!


חופשי יפה!!!!!!!!!!!


Posted by Glenn-Holmes on Oct-01-2004 14:13:

quote:
Originally posted by markfeldman
תקרא לי גם, אני אבוא איתך.


הקטע זה שאני בטח ילך לשם ישר מהעבודה אתה מבין אחי..?
יהיה לך איך להגיע?


Posted by markfeldman on Oct-01-2004 14:22:

quote:
הקטע זה שאני בטח ילך לשם ישר מהעבודה אתה מבין אחי..?
יהיה לך איך להגיע?


יום ושעה ?


Posted by Glenn-Holmes on Oct-01-2004 14:37:

לא יודע בדיוק עכשיו אחי..
תלוי כל יום גם עד מתי אני יעבוד....


Posted by markfeldman on Oct-01-2004 14:44:

quote:
לא יודע בדיוק עכשיו אחי..
תלוי כל יום גם עד מתי אני יעבוד....


תעדכנני, לך תדע אולי אני יהיה בסביבה...


Posted by Glenn-Holmes on Oct-01-2004 14:46:

quote:
Originally posted by markfeldman
תעדכנני, לך תדע אולי אני יהיה בסביבה...


בכיף אחי


נמכור להם פוליטיקות קצת..


Posted by Hell_Copter on Oct-01-2004 16:22:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לא יודע בדיוק עכשיו אחי..
תלוי כל יום גם עד מתי אני יעבוד....


מ"א, מ"א
אבל עדיין פעור!


Posted by Scorchio on Oct-01-2004 18:13:

איך לא תפסת אותי באף תמונה גיל אתה מוכן להסביר לי ?
ואללה חן התמונה של מוש ורועי באמת אחושרמוטה מצחיקה רועי נראה שם כמו איזה דובון אכפת לי ומוש כאילו הוא הרגע נחת ממאדים


Posted by princess cc on Oct-01-2004 18:53:

quote:
Originally posted by Scorchio
איך לא תפסת אותי באף תמונה גיל אתה מוכן להסביר לי ?
ואללה חן התמונה של מוש ורועי באמת אחושרמוטה מצחיקה רועי נראה שם כמו איזה דובון אכפת לי ומוש כאילו הוא הרגע נחת ממאדים


הוא כן... צילם אותנו יחד
http://laylamedia.ynet.co.il/galler...9082/Big/51.jpg


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.