TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
�h jag ger fan upp...f�rsov mig ig�r och nu har jag suttit i telefonk� i trekvart snart....ringer in p� m�ndag, finns inga biljetter kvar f�r jag h�lla tummarna f�r att m�nga skiter i att h�mta ut sina 
ingen som har en plats �ver i en hytt??? Tror inte jag kommer att f� med mig n�n ifr�n gammla g�nget!!!
PM� g�rna!!
/Daniel
Monday Bar Newsflash 9 oktober
� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
1400 personer bokade f�rsta dagen till Monday Bar Lucia Cruise!
Kl 10.08 ringde en exalterad s�ljledare fr�n Silja Lines bokningscentral i Kiruna och ber�ttade att mer �n h�lften av alla hytter var bokade till kryssningen 9-10 december sedan v�xeln �ppnat, dvs p� 2 timmar!
N�r man st�ngde f�r dagen hade 1400 av de 1800 hyttplatserna redan g�tt �t. Vad vi vill s�ga med det h�r �r att om du gl�mt att ringa och boka s� �r det h�g tid att g�ra det under helgen. Silja Line har �ppet till 20.00 b�de l�rdag och s�ndag.
Silja Lines bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR
Saweeet !
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Monday Bar Newsflash 9 oktober � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � 1400 personer bokade f�rsta dagen till Monday Bar Lucia Cruise! Kl 10.08 ringde en exalterad s�ljledare fr�n Silja Lines bokningscentral i Kiruna och ber�ttade att mer �n h�lften av alla hytter var bokade till kryssningen 9-10 december sedan v�xeln �ppnat, dvs p� 2 timmar! N�r man st�ngde f�r dagen hade 1400 av de 1800 hyttplatserna redan g�tt �t. Vad vi vill s�ga med det h�r �r att om du gl�mt att ringa och boka s� �r det h�g tid att g�ra det under helgen. Silja Line har �ppet till 20.00 b�de l�rdag och s�ndag. Silja Lines bokning: 08-22 21 40 Bokningskod: MBAR Saweeet ! |
Verkar vara d�f�tt att komma fram hos Silja Line p� helgerna :|
| Originally posted by Laszlo hmmm...jag mer eller mindre genomsk�dar deras bluff. Jag kan inte minnas att de n�gon g�ng tidigare g�tt ut med hur m�nga biljetter de s�lt och hur snabbt - trots att de s� vitt jag vet g�tt �t �nnu snabbare �n nu. Detta kan vara ett billigt knep till att f� folk till att panikbest�lla....jag kan ha fel, men jag hoppas att jag har r�tt s� att det finns biljetter kvar till mig i morgon ocks�. Verkar vara d�f�tt att komma fram hos Silja Line p� helgerna :| |
brukar jue inte vara n�gra problem att f� hytt, dagen innan brukar funka bra!!!

jag funderar p� att skita i kryssen ... har nog fan inte r�d..
Hejsan jaha jag l�gger redan ut en brakslapp tv� platser s�kes JAG O MINTU
SKA MED bara s� att ni vet hehe
ska bli skoj o resa igen Jofawe ska du med eller? d� �r vi ju 3st??? h�r av dig fort
en 4:e person o sen �r vi full hytt obs finns 10 % kvar av hytterna.. :P Kan t�nkas att det blir n�gra �terbud sen som inte betalat efter den 25:e eller n�r deadlinen VAR!!!
PARTY!!!!

| Originally posted by EsseT Hejsan jaha jag l�gger redan ut en brakslapp tv� platser s�kes JAG O MINTU SKA MED bara s� att ni vet hehe ska bli skoj o resa igen Jofawe ska du med eller? d� �r vi ju 3st??? h�r av dig forten 4:e person o sen �r vi full hytt obs finns 10 % kvar av hytterna.. :P Kan t�nkas att det blir n�gra �terbud sen som inte betalat efter den 25:e eller n�r deadlinen VAR!!! PARTY!!!! |
| Originally posted by jofawe jag har en plats med Coma och Tryggve |
VILL HA !!
| Originally posted by DjDanniKay ingen som har en plats �ver i en hytt??? Tror inte jag kommer att f� med mig n�n ifr�n gammla g�nget!!! ![]() PM� g�rna!! EDIT: Beh�ver inte PM�, har best�mt att jag inte skall �ka p� denna kryssning! En fattig student som int har r�d!! ![]() /Daniel |
Jag har eventuellt tv� platser kvar i en av hytterna, folk som har sv�rt att best�mma sig.
Var precis ner p� Silja kontoret vid Stureplan � betalde in 
| Originally posted by SteveTranz4ever Var precis ner p� Silja kontoret vid Stureplan � betalde in |
YAY jag ska med!! 
lutar mer och mer �t att jag inte ska med 
| Originally posted by ScuL YAY jag ska med!! |

w00t 
fick den absolut sista hytten 
Kom f�r n�gon timma sedan p� att jag gl�mt att ringa silja och boka biljetter, n�r jag ringde fanns det fortfarande tre hytter kvar, jag ville boka biljetter till sex personer...innan jag hann uppge alla uppgifter s� hade tv� av de hytterna bokats s� jag fick den allra sista fyrmannahytten 
Ses p� kryssen mina sm� rosenr�da tomtesmurfar.... 
Saxat ur Monday Bars senaste nyhetsmail !
H�r kommer listan p� de 16 djs som vi valt ut att spela i Future Lounge p� kryssningen. Urvalet har baserats att musiken ska komplettera det som spelas p� de andra golven. I n�sta utskick, n�r vi f�tt in svar bild och kort biografi fr�n alla "de sexton" s� f�r du redan p� lite mer i detalj vilka de �r (du som ej skickat in bild och kort biografi.. g�r det snarast!).
Gustavo - House
Martin Sisth - House
Jeff Cooper - House, tribal
Misak Mado - Tribal house
Patrik Simolin - House, prog
Nick Sinner - Prog
Magnus Wijkstr�m - Prog
Axel H�binette - Techhouse, techno
Carl Falk - Techhouse, techno
Nihad Tule - Techno
Carlos Maraboli - Techno
J2 - Hardtrance
Stonefield - Trance
Liquidsunset.org dude
Michael Banksell - Hardhouse, hardtrance
Svampe - Trance, psy
Vajk Gubas - Chill
HEJSAN ALLA
Efter mycket fram o tillbaka s� st�r man h�r UTAN HYTT!!!!!
Ojoj det h�r blir svettigt OM N�GON har en plats �ver s� s�g till pengar finns Maila mig eller ropa till mig omedlebart Pengarna kommer in samma dag lovar jag
Tycker INTE om folk som inte kan best�mma sig...
Man f�r bara inte missa picotto o orkidea...aaaaaaaaaahhhhhh =)
| Originally posted by EsseT HEJSAN ALLA Efter mycket fram o tillbaka s� st�r man h�r UTAN HYTT!!!!! Ojoj det h�r blir svettigt OM N�GON har en plats �ver s� s�g till pengar finns Maila mig eller ropa till mig omedlebart Pengarna kommer in samma dag lovar jag Tycker INTE om folk som inte kan best�mma sig... Man f�r bara inte missa picotto o orkidea...aaaaaaaaaahhhhhh =) |
Detta fastslogs inatt efter lite problem s� l�ste sig allt 

| Originally posted by EsseT UPPDATERING M-T kommer �ven i �r att vara med p� LUCIA CRUISE Detta fastslogs inatt efter lite problem s� l�ste sig allt ![]() Nu ska vi rocka b�ten... O det kommer mer �verraskningar... TBA ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad �r M-T ? |
| Originally posted by Funfrock om du tittar p� EsseTs signatur kanske du kan gissa |