TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by magrec on Nov-10-2004 11:11:

quote:
Originally posted by drpeer_holland
Ligt het nu aan mij, ik kan hem niet vinden, ze verkopen alleen maar halo2, niet de halo2 pack

Nee ok. Ik heb al een xbox die pack hoef ik niet.

Posted by Cosmic on Nov-10-2004 11:11:

quote:
Originally posted by Mindphaser
Net de nieuwe Chamionship manager geinstalleerd.. heb wel wat negatieve verhalen gehoord maar het zal wel een latertje worden vannacht

Ik denk dat je Football Manager 2005 bedoet? Championship Manager 5 komt pas in januari uit.

Ik heb m ook, en het is zeker verslavend! Ik speel het al vanaf CM2, en tis nog steeds leuk! De 2D-optie vind ik zeker een toevoeging!

Posted by Chicane on Nov-11-2004 10:30:

World of Warcraft open beta is echt prachtig, mooi vormgegeven, prachtige steden (Stormgate & Ironforge) en genoeg diversiteit om de koude wintermaanden wel door te komen

Posted by MaGiK54 on Nov-11-2004 10:40:

Gisteren REZ en Virua Tennis 2 gedownd voor me Dreamcast. Straks maar ff uurtje spelen.

Posted by Remy D on Nov-12-2004 15:34:

Halo 2 is echt te BRUUT!!!!!!!!!!!!! Ga ook niet naar PvD want ik ga lekker spelen en voetbal kijken!!!

Wat een bruut spel!!! de tering

Posted by dj_spare on Nov-12-2004 15:37:

quote:
Originally posted by Cosmic
Ik denk dat je Football Manager 2005 bedoet? Championship Manager 5 komt pas in januari uit.

Ik heb m ook, en het is zeker verslavend! Ik speel het al vanaf CM2, en tis nog steeds leuk! De 2D-optie vind ik zeker een toevoeging!

echt wel weer een vette game, ben alweer verslaafd...

net zoals aan Need For Speed Underground 2, wat een game weer zeg! Enorm veel races, lekker rondcrossen door de stad, en natuurlijk je bak medoogenloos tunen

Posted by magrec on Nov-12-2004 15:59:

quote:
Originally posted by Remy D
Halo 2 is echt te BRUUT!!!!!!!!!!!!! Ga ook niet naar PvD want ik ga lekker spelen en voetbal kijken!!!

Wat een bruut spel!!! de tering

Hij is echt vet ja!!
Heb je al met die scorpion gereden??
Leuk voertuigje

Posted by SnuggLe on Nov-12-2004 16:24:

Heb Baldurs Gate II geleend, lekker 2speler spel voor de PS2. Vanavond effe hakken samen met Anke

He Victor, een keer wat ruilen?

Zag btw dat alles van SplinterCell voor de ps2 dik in prijs is verlaagd!

Posted by MaGiK54 on Nov-12-2004 18:05:

Zit er toch over na te denken om een X-box binnenkort te kopen, best een paar coole games die ik gewoon moet hebben, bv Ninja gaiden en Halo 2.

Posted by Remy D on Nov-12-2004 18:45:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zit er toch over na te denken om een X-box binnenkort te kopen, best een paar coole games die ik gewoon moet hebben, bv Ninja gaiden en Halo 2.

Dat zou ik zeker doen, Ninja Gaiden is ook zo BRUUT!!!

En Harmen ik heb er in gereden ja. Zo phat. Denk dat voor mij Halo 2 wel het spel van het jaar wordt!!

Hij is niet voor niks heb een na beste spel ooit qua review cijfers. Alleen Ocarina of time scoort beter. Maar dat was natuurlijk ook MEGA!!!

Posted by Remy D on Nov-12-2004 19:09:

Goed nieuws voor PS2 bezitters, Resident Evil 4 is toch niet meer exclusief en zal ook naar PS2 komen.

Hij komt alleen later.

Posted by MaGiK54 on Nov-12-2004 20:04:

quote:
Originally posted by Remy D
Goed nieuws voor PS2 bezitters, Resident Evil 4 is toch niet meer exclusief en zal ook naar PS2 komen.

Hij komt alleen later.

Das goed nieuws, zeker nog geen release bekend ?

Posted by SnuggLe on Nov-12-2004 20:38:

Ik heb het gevoel dat er MEER spellen exclusief voor de XBOX zijn dan voor de PS2, klopt dat?

Posted by MaGiK54 on Nov-12-2004 20:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe

He Victor, een keer wat ruilen?

Best hoor

Posted by Jesse on Nov-12-2004 21:38:

quote:
Ik heb het gevoel dat er MEER spellen exclusief voor de XBOX zijn dan voor de PS2, klopt dat?

Nee. Het gaat ongeveer gelijk op met de PS2 en Gamecube. De meeste Xbox only of PS2 only games komen na verloop van tijd ook uit op andere systemen (Grand Theft Auto, Halo, Splinter Cell). Alleen Gamecube only titels blijven echt GC only (Zelda, Mario, Metroid etc).

Posted by Supreme Theory on Nov-12-2004 22:15:

Half Life 2:
release date - 16 nov 2004

OOOHHH SHIT.... THERE GOES MY SOCIAL LIFE!!!

Posted by SnuggLe on Nov-13-2004 09:09:

Sodeju, dat ziet er vet uit!
Komt die ook voor de Ps2?

Posted by SaBi on Nov-13-2004 09:20:

Ik ben op dit moment ook bezig met Halo2 ....ja , net met de scorpion gereden Dat ruimt lekker op

Ja , het wachten is id ook op half-life 2 , als ik het goed begrepen heb komt ie ook voor de xbox . Ps2 weet ik helaas niet .

Posted by Ding Chavez on Nov-13-2004 09:34:

quote:
Originally posted by Supreme Theory
Half Life 2:
release date - 16 nov 2004

OOOHHH SHIT.... THERE GOES MY SOCIAL LIFE!!!

dinsdagochtend 9:00 kan je als het goed is je pre-load unlocken. Misschien maar eens een vrij dagje bij m'n stage opnemen

[edit]nog wat leuke screens:

Posted by SaBi on Nov-13-2004 10:22:

Dit ziet er wel heel VET uit zeg . Zijn dat beelden voor de pc game of voor de xbox ?

Posted by SnuggLe on Nov-13-2004 12:37:

Maar nog steeds is de vraag:
Is dit alleen PC/XBOX, of komtie ook op de PS2?
Want dit ziet er zo gelikt uit dat maybe zelfs ik eens 60 euro voor een spel ga neertellen...

Nu Baldurs Gate 2 aan het spelen met Anke. Best aardig, beetje hakken etc. Irritante alleen is dat je niet in het spel de moeilijkheidsgraad hoger kan zetten. Easy is iets te makkelijk, maar geen zin om nu helemaal opnieuw te beginnen.

Morgen Medal of Honour maar eens uitspelen.

Posted by Ding Chavez on Nov-13-2004 14:04:

quote:
Maar nog steeds is de vraag:
Is dit alleen PC/XBOX, of komtie ook op de PS2?
Want dit ziet er zo gelikt uit dat maybe zelfs ik eens 60 euro voor een spel ga neertellen...

Voorlopig alleen PC. Volgens mij is er nog geen deal gesloten voor een console versie.

Posted by magrec on Nov-13-2004 14:50:

Domme nu maar hopen dat mijn moeder snel een nieuwe pc gaat kopen zodat ik half-life kan spelen

Posted by SaBi on Nov-13-2004 15:22:

Ja , id laten we het daar eens over hebben ...je zult wel een top machine nodig moeten hebben om half-life 2 een beetje vloeiend te kunnen spelen ? Of valt dat mee ? IS daar iets over bekend ?

Posted by Original on Nov-13-2004 15:30:

quote:
Originally posted by SaBi
Ja , id laten we het daar eens over hebben ...je zult wel een top machine nodig moeten hebben om half-life 2 een beetje vloeiend te kunnen spelen ? Of valt dat mee ? IS daar iets over bekend ?

Je zal vast wel vanalles in kunnen stellen om het ook op een wat langzamere pc te spelen.(vloeiend dan) zal wel allemaal wat minder mooi zijn natuurlijk.

Mijn pc is nog maar een paar maanden oud dus ik verwacht wel dat ik alles op maximaal kan zetten en nog vloeiend kan spelen.

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »