TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by drpeer_holland Ligt het nu aan mij, ik kan hem niet vinden, ze verkopen alleen maar halo2, niet de halo2 pack |
| Originally posted by Mindphaser Net de nieuwe Chamionship manager geinstalleerd.. heb wel wat negatieve verhalen gehoord maar het zal wel een latertje worden vannacht |
World of Warcraft open beta is echt prachtig, mooi vormgegeven, prachtige steden (Stormgate & Ironforge) en genoeg diversiteit om de koude wintermaanden wel door te komen 
Gisteren REZ en Virua Tennis 2 gedownd voor me Dreamcast. Straks maar ff uurtje spelen.
Halo 2 is echt te BRUUT!!!!!!!!!!!!! Ga ook niet naar PvD want ik ga lekker spelen en voetbal kijken!!!
Wat een bruut spel!!! de tering
| Originally posted by Cosmic Ik denk dat je Football Manager 2005 bedoet? Championship Manager 5 komt pas in januari uit. Ik heb m ook, en het is zeker verslavend! Ik speel het al vanaf CM2, en tis nog steeds leuk! De 2D-optie vind ik zeker een toevoeging! |
| Originally posted by Remy D Halo 2 is echt te BRUUT!!!!!!!!!!!!! Ga ook niet naar PvD want ik ga lekker spelen en voetbal kijken!!! Wat een bruut spel!!! de tering |
Heb Baldurs Gate II geleend, lekker 2speler spel voor de PS2. Vanavond effe hakken samen met Anke 
He Victor, een keer wat ruilen? 
Zag btw dat alles van SplinterCell voor de ps2 dik in prijs is verlaagd!
Zit er toch over na te denken om een X-box binnenkort te kopen, best een paar coole games die ik gewoon moet hebben, bv Ninja gaiden en Halo 2.
| Originally posted by MaGiK54 Zit er toch over na te denken om een X-box binnenkort te kopen, best een paar coole games die ik gewoon moet hebben, bv Ninja gaiden en Halo 2. |
Goed nieuws voor PS2 bezitters, Resident Evil 4 is toch niet meer exclusief en zal ook naar PS2 komen.
Hij komt alleen later.
| Originally posted by Remy D Goed nieuws voor PS2 bezitters, Resident Evil 4 is toch niet meer exclusief en zal ook naar PS2 komen. Hij komt alleen later. |
Ik heb het gevoel dat er MEER spellen exclusief voor de XBOX zijn dan voor de PS2, klopt dat?
| Originally posted by SnuggLe He Victor, een keer wat ruilen? ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Ik heb het gevoel dat er MEER spellen exclusief voor de XBOX zijn dan voor de PS2, klopt dat? |
Half Life 2:
release date - 16 nov 2004
OOOHHH SHIT.... THERE GOES MY SOCIAL LIFE!!!

Sodeju, dat ziet er vet uit!
Komt die ook voor de Ps2?
Ik ben op dit moment ook bezig met Halo2 ....ja , net met de scorpion gereden
Dat ruimt lekker op
Ja , het wachten is id ook op half-life 2 , als ik het goed begrepen heb komt ie ook voor de xbox . Ps2 weet ik helaas niet .
| Originally posted by Supreme Theory Half Life 2: release date - 16 nov 2004 OOOHHH SHIT.... THERE GOES MY SOCIAL LIFE!!! |

Dit ziet er wel heel VET uit zeg . Zijn dat beelden voor de pc game of voor de xbox ?
Maar nog steeds is de vraag:
Is dit alleen PC/XBOX, of komtie ook op de PS2?
Want dit ziet er zo gelikt uit dat maybe zelfs ik eens 60 euro voor een spel ga neertellen...
Nu Baldurs Gate 2 aan het spelen met Anke. Best aardig, beetje hakken etc. Irritante alleen is dat je niet in het spel de moeilijkheidsgraad hoger kan zetten. Easy is iets te makkelijk, maar geen zin om nu helemaal opnieuw te beginnen.
Morgen Medal of Honour maar eens uitspelen.
| Originally posted by SnuggLe Maar nog steeds is de vraag: Is dit alleen PC/XBOX, of komtie ook op de PS2? Want dit ziet er zo gelikt uit dat maybe zelfs ik eens 60 euro voor een spel ga neertellen... |
Domme nu maar hopen dat mijn moeder snel een nieuwe pc gaat kopen zodat ik half-life kan spelen 
Ja , id laten we het daar eens over hebben ...je zult wel een top machine nodig moeten hebben om half-life 2 een beetje vloeiend te kunnen spelen ? Of valt dat mee ? IS daar iets over bekend ?
| Originally posted by SaBi Ja , id laten we het daar eens over hebben ...je zult wel een top machine nodig moeten hebben om half-life 2 een beetje vloeiend te kunnen spelen ? Of valt dat mee ? IS daar iets over bekend ? |