TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu winter dance event!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
FOTO'S
(nog ff wachten op de groepsfoto's alleen, die heb ik nie...)
Was weer gezellig BETA's
Leuke Push-plaatjes gehoord op het eind:
Deep Sonar, The Legacy en Sunrise at Palamos
Zoals ik al zei: jammer dat de laatste midden in de break werd afgekapt
Heiligschennis! 
Mijn oren piepen nu nog, kut-geluid in de Asta
Voor de rest was het wel leuk, alleen jammer dat we alle prog gemist hebben door de onbegrijpelijke files en de afzegging van Likwit. Maar de sfeer zat goed, een hele hoop fijne plaatjes gehoord, en die paar classics op het einde maakten het echt wel af! Tot ze Sunrise At Palamos afkappen tijdens de break...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Tot ze Sunrise At Palamos afkappen tijdens de break... |
| Originally posted by ahp2002 mja jammer he, moest van de Asta. geen tijd meer |
nice party. shame it ended at 5.30h though. Niklas and Menno were starting off the final set of the night brilliantly (some unknown track with a huge epic intro and breakdown, and then after that Sunrise at Palamos), but Asta decided they had enough for one night
overall i had a good time. pity we only arrived at 1am (we spent an hour and a half in traffic jams on the way down
), so we had to miss Airwave and Likwit.
i pretty much stayed in the second area for the entire evening. Niklas Harding spun a great set, starting off proggy to end with a couple of uplifting bombs. sometimes the trance he plays tends to be a bit fluffy, but no such thing yesterday when he threw down one bomb after another! one of those bombs was his first ever production.. i can already say that it's going to be massive! huge synths and a very uplifting melody.. watch out for it! (only us 5 BeTA's have heard it so far, since we were the only ones attending Niklas' set
)
then Menno de Jong took over. i hadn't heard a set from him yet, so i didn't really know what to expect. he surprised me in a very positive way, and made me realize trance definitely has a future. a lot of the tracks these days feature the same sounds and tend to be boring because of that.. but that didn't apply to Menno's set. yes, he played some uplifting trance, but a kind with lots of emotion and warm sounds. a good example is his own Halcyon - Watermark. just awesome.
next up was Sander Van Doorn/Sam Sharp. "banging" is the right word to describe his set. a few dodgy transitions, but the crowd didn't seem to mind.. they went absolutely wild during a set that was focused on powerful tech-trance. i was a bit beat after Niklas and Menno, so i kind of attended SvD from the background. he only got to play 45 minutes, because at 04.45h Asta decided to close area 2.
we then went downstairs where Signum were giving the crowd the time of their life... including me, when they dropped Solar Factor - Deep Sonar, followed by Push - The Legacy (Club Mix).
all my energy was back and i was ready to go on untill 8 o'clock. but unfortunately Asta decided otherwise.
so.. to conclude: i had a great time, but the party shouldn't have ended so early.
ben een beetje lui, dus heb mijn review van op E-love.be gekopieerd.
zoals Jasper zegt, goed georganiseerd en zeer aangenaam party-volk. ik kijk al uit naar de volgende editie

Ni zo aan den dope gelijk normaal? 
Was een heerlijk party!! Goeie muziek, goeie sfeer, ni enorm veel volk (ge had nog plaats om te bewegen).
Ja het sluitings uur was naturrlijk minder, maar ja voor de rest viel het dik mee!!

Godver, Tor is men imago van Dirty Pancho aant afpakken !
omfg !
hij gaat er waarschijnlijk weer af hoor..
i don't like how i look 
misschien is het toch beter zonder. De vrouwen gaan dan gewoon voor u in rij staan.
kunt ge al een nick aanschaffen in de beta-thug crew als PIMP
*grabs razor*
^ Subtiel ringbaardje 
dat was oorspronkelijk de bedoeling, maar het wil niet groeien waar het moet 
anyway, hij is er volledig af nu... back to babyface 
och... totaal geen babyface. (wie da zegt boenk ik op zen bakkes)
trouwens baby's zijn schattig.
en als een vrouw al zegt dat ge schattig zijt dan zit het al goed. alle ze mogen het nu ook nie om de 5 botten zeggen want da is nie goe 
| Originally posted by Kaidreas en als een vrouw al zegt dat ge schattig zijt dan zit het al goed. |
ook nie echt direct zin om een uitgebreid verslag te schrijven. Zoals de anderen al hebben gezegd, Hollandse kutfiles waardoor we airwave misten.
Toen we aankwamen was ronski speed goed gas aant geven in de main. De keet zat lekker vol de laser deed mooi zen werk. En roski speed die sprong alsof zen leven er vanaf hing. Goeie uplifting dj met een sterke uitstraling. Hierna besloten de beta's naar niklas harding te gaan. Had een beetje spijt dat ik hierdoor het laatste deel van ronski speed miste en volledig precision en misja hun set. Maar ik heb me het geen seconde beklaagd. Niklas draaide echt een zalig set, volledig mijn stijl. Jammer dat er niet meer publiek was, op een bepaalde moment stonden enkel beta's op de dansvloer. De mensen in die in de zeteltjes zaten konden er maar van genieten. Bovendien mixte niklas nog goed ook. En zoals tor zij, zijn eigen plaat is echt een bom! Na een korte tussenstop in de vip was het tijd voor menno, die draaide iets stevigere uplifting. Een set die ik ook enorm kon apprecieren. Mixtechnisch nog niet altijd even super maar dat kon niemand wat deren. Na menno kwam sander van doorn, die draaide enorm stevig, alles geven was de boodschap! Sander had ook wel last van voorbijrijdende treinen. Nadat sander moest stoppen gingen we nog even signum opzoeken. Als vanouds draaiden ze bommen die het publiek enorm kon apprecieren, al even als vanouds waren de plaatjes niet altijd even goed gemixt. Voor mij was het een supergeslaagde avond met zalige muziek. Too bad dat we airwave hebben gemist. Bovendien deed ik maar 30 euro op ��n avond. Het grootste minpunt aan dit feestje is het feit als je in de ene zaal zit dan mis je gegarandeerd wat in de andere. 
| Originally posted by djcresto Het grootste minpunt aan dit feestje is het feit als je in de ene zaal zit dan mis je gegarandeerd wat in de andere. |
http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...ame=WinterDance

coole pics 
| Originally posted by Xilver coole pics |
| Originally posted by djcresto Sander had ook wel last van voorbijrijdende treinen. |
Mijn pics:
http://www.emmaspartypictures.com/Pictures/Trance.nu3/