TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik heb alle TA's gezien die er waren Wie was nou die kerel die met jou mee was? |

| Originally posted by jp [download video pvd] Speciaal voor Snuggy |
Paard moet om 5:00 sluiten dus stipt om 5:00 kapte ze er echt mee.
En Jordi Bouman draaide lekker warm, het publiek kon dit ook erg waarderen had ik het idee. Mijn complimenten in ieder geval.
Jah ik vond hem ook lekker warm draaien, erg melodieuze warm up! respect... en ja was erg fijn om Holden & Thompsen - Nothing te horen als een van z'n laatste platen 
| Originally posted by DJ_JErry Als tweede track van zijn set draaide hij Tranquility Bass met Surrender |
| Originally posted by Matthijs Heeft ie Enmass - CQ ook niet gedraaid? Volgens mij in het eerste uur... |
voor de liefhebbers van nog meer foto's:
hier

tja zoals jp al zei, canon suxx 
| Originally posted by SnuggLe Ik was er ook slet, heb je nie gezien ![]() |

| Originally posted by SnuggLe Volgensmij zag ik Tom Lont overigens nog wel, maar not sure...! |
| Originally posted by jp http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery |
| Originally posted by Tom Lont hahaha, was zijn jullie ook altijd aardig tegen elkaar ![]() Klopt helemaal, ik meende al dat ik jou ook gezien had maar wist het ook niet helemaal zeker |

Ja ik stond rechts vooraan, volgende keer spreken we mekaar 
| Originally posted by SnuggLe Ik was er ook slet, heb je nie gezien ![]() |
| Originally posted by eieregooie Dat komt omdat jij alweer weg was toen ik er was, amateur! |
! Oude tijden herleven
.
lol
ik ben er altijd wel hoor haha
Allen was jij er niet meer 's nachts 
Draaide hij Sunday Afternoon in de Nu NRG Remix?
En ik was er niet bij

Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon?
Verder hoorde ik nog:
Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte.
Inderdaad vette set en echt een top avond 
| Originally posted by Enrico Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon? Verder hoorde ik nog: Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix) Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte. Inderdaad vette set en echt een top avond |
Zo even terugdenkend op deze avond, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit toch wel de beste clubavond van het jaar was voor mij.
ik vond Trance.NU de gezelligste clubavond
Het LoveWeekend in Berlijn het meest geslaagde Weekend van 2004
en inderdaag R-Match de beste clubavond
mooi jaar geweest, misschien beetje teveel paul van dyk gezien maarja 
| Originally posted by HBtje ik vond Trance.NU de gezelligste clubavond Het LoveWeekend in Berlijn het meest geslaagde Weekend van 2004 en inderdaag R-Match de beste clubavond mooi jaar geweest, misschien beetje teveel paul van dyk gezien maarja |
Ik kan me na het luisteren van andere sets nog een nummer herinneren die Paul gedraaid heeft namelijk: Roland Klinkenberg vs. Holden & Thompson met Bounce @ Nothing. En voor de rest heeft HB'tje best wel gelijk met zijn lijstje van beste feesten dit jaar. Komt precies overeen met mijn lijstje! 
Dat was ik die Bounce @ nothing draaide 
| Originally posted by Jordi Bouman Dat was ik die Bounce @ nothing draaide |