TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »
Goeie film voor met je vriendin: Wicker Park!
Josh Hartnett (of zoiets) en romantiek voor je vriendin en (een beetje) spanning voor jou 
Vond het best een goeie film al begreep ik tot de helft er helemaal niks meer van.
Envy (Ben Stiller/Jack Black) was wel grappig, zaten leuke stuktjes in en Jack Black had weer een goed passende rol gekregen. Niet super, maar wel vermakelijk!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik probeer die film nu al 4 weken binne te trekken maar schiet maar niet op ![]() Weet iemand misschien een leuke URL waar ik iets flink rap kan downen want ik beginnu echt heel erg kwaad te worden |
Oceans Twelve was erg leuk.. een aanrader voor een paar uurtjes leuk uit!
Alexander was erg.. gay - in zo'n beetje elke betekenis van het woord.
Heb de Quentin Tarantino box gekregen voor Kerst, met Pulp Fiction, From Dusk Till Dawn & Jackie Brown.
De 2e gekeken, echt weer leuk, en aan de 3e begonnen....... Tarantino rocks!
Oh, en koehandel (spel) is ook leuk om de kerst door te komen! 
| Originally posted by SnuggLe Oh, en koehandel (spel) is ook leuk om de kerst door te komen! |
| Originally posted by Vertigo Oceans Twelve was erg leuk.. een aanrader voor een paar uurtjes leuk uit! |
| Originally posted by Jappio Je bent een superboer of niet |
Kost maar 12,50.
Catan scoort ook hoog hier, ik ben de Catan-Koning!
| Bioscopen in twee jaar tijd 44% duurder Naar de bioscoop gaan is in twee jaar tijd flink duurder geworden. Een kaartje voor de woensdagmiddag kost nu 8,14 euro. In 2002 was dat nog 5,67 euro. Dat is een prijsstijging van maar liefst 44 procent. Opmerkelijk is dat de bioscopen amper nog verschil maken tussen week- en weekendtarief, en dag- en avondtarief. Twee jaar terug kon je nog geld besparen als je niet op zaterdagavond naar de film ging. Een kaartje op zaterdagavond kost tegenwoordig gemiddeld 8,29 euro. Bovendien rekenen veel bioscopen in de kerstvakantie andere, duurdere tarieven. Ook het geven van kortingen wordt nog amper toegepast. Alleen studenten en ouderen krijgen dat nog, maar wel op een doordeweekse dag. Path� ArenA is het duurst. Daar betaal je voor een kaartje 9,00 euro, zowel door de week als in het weekend. Bij Cinestar in Enschede betaal je door de week 7,00 euro, maar in het weekend 8,20 euro. Voor lange films, zoals 'Alexander' wordt in veel bioscopen weer een toeslag gerekend. Opvallend is dat de divserse bioscopen binnen hetzelfde concern verschillende prijzen hanteren. Zo is Path� City op sommige momenten goedkoper dan de ArenA en ook bij Minerva ben je bij de ene bioscoop goedkoper uit dan bij de ander. |
The Nightare before Christmas zit ik te kijken, nog nooit gezien erg gaaf gemaakt.
bij ons zijn pas de prijzen ook verhoogd... kinderfilms van 6 naar 7 eur, en andere films van 7 naar 7,5... Overigens kan je bij ons wel elke dag om 17:00 voor de helft van de prijs... muv van de kerstvakantie... dan kan je om 10:00 's ochtends voor 5 eur... 
| Originally posted by eieregooie dan kan je om 10:00 's ochtends voor 5 eur... |
Dat vraag ik me ook af... Maar t schijnt dat kinderen wel vroeg uit bed komen enzo...
| Originally posted by eieregooie Dat vraag ik me ook af... Maar t schijnt dat kinderen wel vroeg uit bed komen enzo... |
Wow, ik heb net een hele vette film gezien, The Butterfly Effect.
Het gaat over een persoon die met behulp van zijn dagboek, terug in de tijd kan reizen en zo bepaalde traumatische gebeurtenissen uit zijn verleden kan veranderen. Dit heeft echter gevolgen voor zijn toekomst, en hij zoekt dan steeds naar de juiste actie die hij moet doen om zijn toekomst goed af te laten lopen.
De hoofdpersoon is Ashton Kutcher van MTV's 'Punked', maar hij speelt verrassend genoeg een zeer goede rol. Het script van de film zorgt ervoor dat de film spannend blijft.
Echt een hele vette film, een aanrader!!
9/10
Ben vd week naar Ocean's Twelve geweest.
Ik vond hem erg gaaf, zeker omdat hij in tegenstelling tot Eleven heel anders is. Waar Eleven het meer van de technische snufjes moet hebben en van de mooie actiescene's, moet Twelve het juist hebben van een enorm goede uitgedachte verhaallijn.
Af en toe dacht ik echt van: wtf...ik snap er geen reet meer van, maar uiteindelijk zit je dan toch van: owja tuurlijk!
een aanrader dus
| Originally posted by TranceZoner Wow, ik heb net een hele vette film gezien, The Butterfly Effect. Het gaat over een persoon die met behulp van zijn dagboek, terug in de tijd kan reizen en zo bepaalde traumatische gebeurtenissen uit zijn verleden kan veranderen. Dit heeft echter gevolgen voor zijn toekomst, en hij zoekt dan steeds naar de juiste actie die hij moet doen om zijn toekomst goed af te laten lopen. De hoofdpersoon is Ashton Kutcher van MTV's 'Punked', maar hij speelt verrassend genoeg een zeer goede rol. Het script van de film zorgt ervoor dat de film spannend blijft. Echt een hele vette film, een aanrader!! 9/10 |
)
Gisteren Oceans 12 gezien. Vond hem niet spectaculair.
De hogere prijzen aan de kassa's van bioscopen heeft de Amerikaanse filmindustrie vorig jaar een recordopbrengst opgeleverd. In totaal werd er 9,4 miljard dollar binnengehaald. Het bezoekersaantal liep echter terug in het afgelopen jaar met 1,7 procent.
Vooral successen als The Passion of The Christ van Mel Gibson en Fahrenheit 9/11 van Michael Moore leverden veel geld op. Samen brachten deze films een half miljard dollar op. Shrek 2 was evenwel de absolute kaskraker met een opbrengst van 436 miljoen dollar.
Gisteren ook eindelijk Fear and Loathing in Las Vegas gekeken. 2 uur was eigenlijk iets teveel van het goede, maar d'r zaten toch wel hele leuke stukken in.
Vooral dat stuk dat ze net LSD (of Ether) hebben genomen en dat circus binnen willen. Hoe ze dan lopen zeg
En natuurlijk dat stuk dat die Raoul Duke wakker wordt met een hagedissenstaart om en kaplaarzen aan en dat z'n taperecorder om z'n nek hangt en die microfoon om z'n hoofd gebonden. En oh ja, de hotelkamer staat half onder water 
Ocean's 12 was een vermakelijke film, maar ik vond ook dat ze TE goed hun best wilden doen om een ingewikkeld, steeds veranderend plot te maken, waardoor je toch al vrij snel doorhad hoe het zou gaan
Ook is het gedeelte van Amsterdam toch teveel gehyped, het leek wel of het daar om draaide.. terwijl het aandeel toch tegenviel.
Bruce Willis in de hal was cool, daarna overdone.
ik gister EINDELIJK eternal sunshine gezien en hij stelde geen seceonde teleur.. kaufman schrijft geniale scripts en de hele film zit gewoon super in elkaar.. super film!
Gister naar Alexander geweest en wat een GAYfilm is dat! Ranzige shit, wist wel dat Alexander de Grote bi was maar om het nou zo erg en vaak naar voren te brengen in de film.. tss Ze hadden hem beter Alexander the Gay kunnnen noemen ipv Alexander the Great!!
| Originally posted by Djeebie Gisteren ook eindelijk Fear and Loathing in Las Vegas gekeken. 2 uur was eigenlijk iets teveel van het goede, maar d'r zaten toch wel hele leuke stukken in. Vooral dat stuk dat ze net LSD (of Ether) hebben genomen en dat circus binnen willen. Hoe ze dan lopen zeg En natuurlijk dat stuk dat die Raoul Duke wakker wordt met een hagedissenstaart om en kaplaarzen aan en dat z'n taperecorder om z'n nek hangt en die microfoon om z'n hoofd gebonden. En oh ja, de hotelkamer staat half onder water |
Geniaal vage film!
| Originally posted by SnuggLe You hate 'em or you love 'em.... Ik heb het tweede Geniaal vage film! |

Het is echt een brute film ja, Spider-man
speelt ook nog een klein rolletje in de film.