TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2005
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever OT: F�rvaring kostar... Steve fattig... |

En sak jag bara m�ste g�ra �r att k�pa hagelslag s� om n�n vet vart det ligger, kanske en mataff�r? i amsteradm s� f�r n�n g�rna f�rklara
f�r jag kan inte �ka till holland utan att komma tillbaka utan hagelslag s� ere bara 
http://www.ah.nl/albertheijn/winkel...yName=Amsterdam
| Originally posted by ScuL http://www.ah.nl/albertheijn/winkel...yName=Amsterdam |
| Originally posted by Vizay vilken/vilka av dom d�r aff�rerna ligger n�rmst/l�ttillg�ngligast fr�n stationen man anl�nder vid n�r man �ker t�g fr�n utrecht? |

Vad har vatten kostat (f�r jag antar att det kostar) inne p� te tidigare samt vad kostar alkohol i �vrig inne p� evenemanget?
| Originally posted by mr_fisken Vad har vatten kostat (f�r jag antar att det kostar) inne p� te tidigare samt vad kostar alkohol i �vrig inne p� evenemanget? |
allt som �r 'default' �r 2 euro.
typ vatten, l�skedrick, �l.
men vin, stark spritt osv �r iofs dyrare
| Originally posted by ScuL allt som �r 'default' �r 2 euro. typ vatten, l�skedrick, �l. men vin, stark spritt osv �r iofs dyrare |
| Originally posted by mr_fisken �l 2 euro �r ju tokigt s� fall |
| Originally posted by SWE_TRANCE Var inte orolig, du tror v�l inte att du f�r en 50cl mugg Sm� j�vla muggar med bara h�lften uppfyllt med �l, det kallar jag d�ligt! Men men, jag drack tillr�ckligt med Smirnoff Ice p� Burger King f�re festen s� jag klarade mig |
| Originally posted by dbl smirnoff ice p� burger king vafan.. varf�r finns inte det h����������r.. hahahaha f�rfest p� burger king. n�n som ska med?? |

sist hade dem en kran vid ing�ngen som gick alldeles utm�rkt att anv�nda
Jag ska nog ha f�rfest p� v�rt hotellrum :P
| Originally posted by SteveTranz4ever OT: Har du bytt nationalitet ? |
| Originally posted by St_Andrew haha, jamenvisst, skaffa kanadensiskt medborgarskap i veckan |
Originally posted by St_Andrew ni svenskar har ingen humor |
| Originally posted by St_Andrew haha, jamenvisst, skaffa kanadensiskt medborgarskap i veckan |

| Originally posted by Kvicket Sj�lvklart ![]() Jag o fisken kommer iaf till Utrecht runt 20.00 med t�g. Vore skoj att tr�ffa lite folk fr�n TA o TC innan det b�rjar. |
Kom os�kt in och t�nka p� n�r vi vart p� samma club flera g�nger i Sthlm... har inte sett dig �n |
Ett par nya platser med TC-bussarna sl�pps p� fredag kl18 ifall n�n �r intresserad 
| Originally posted by Kvicket mm ... du ska inte till TE allts�? :/ Har nog varit p� samma club typ 10 g�nger ja ^_^ |
Re: Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by Kvicket Eftersom att jag och mr_fisken ska �ka flyg ner p� l�rdag och hem p� tisdagen s� tror jag chansen (risken? ) finns att det �r samma flyg och d� l�r vi ses |

| Originally posted by Andrew What's with all the hate Glorie? |
Oh yes, man �r riktigt het inf�r TE
F�rsta trippen f�r mig iaf om man inte r�knar med kryssarna f�rst�s.
See ya all!!
Re: Re: Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by Glorie hehe, jadu.. �ker ni med Basiqair de d�r dagarna s� l�r vi bergis va p� samma flight. MEN, s� kom jag ju p� att vi aldrig tr�ffats, s� ni kommer �nd� inte k�nna igen mig ![]() |
Re: Re: Re: Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by mr_fisken vi �ker sas smask |
Re: Re: Re: Re: Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad fick ni pr�jsa f�r att flyga med SAS ? |