TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Wel spijtig dat ze geen nieuw Anthem maken, tenzij het een nieuw anthem is, maar dan trekt het toch zwaar op dat van vorig jaar in Amsterdam...
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Wel spijtig dat ze geen nieuw Anthem maken, tenzij het een nieuw anthem is, maar dan trekt het toch zwaar op dat van vorig jaar in Amsterdam... |
| Originally posted by TOR ze hadden Kindred Spirits moeten vragen h� |
| Originally posted by Mystique Probeer dan zo licht mogelijk te gaan ![]() Denk met een blauwe da ge toch veel kans hebt om tegen gehouden te worden |
(hoop ik toch)
Ik zal mijn wit verplegerspakske aandoen
volgens mij gaan ze diee line-up zo lang mogelijk uitstellen zoda alleman uit pure nieuwsschierigheid een ticket koopt en dan komt gielen ofzo 
^hahahahaha
ik moet die nieuwsgierigheid bij mij anders ook inhouden ze. 
lol nieuwsschierigheid
ne boek schrijven zallek ook wel nooit doen 
^bwhahahahaha. dumbass 
| Originally posted by Kaidreas ^bwhahahahaha. dumbass |
^daaaaaaaamn... owned (so far...)
but beware... [Arnold mode]I'll be back[/Arnold mode]
+1
er zijn anders wel 6.600 hits voor nieuwsschierig op google 
| Originally posted by Eagle` volgens mij gaan ze diee line-up zo lang mogelijk uitstellen zoda alleman uit pure nieuwsschierigheid een ticket koopt en dan komt gielen ofzo |
kweet niet of het al gepost is, maar kheb een mail naar id-t.be gezonden en de line-up zou half februari bekend gemaakt worden.
Misschien wachten ze na TE, omdat het dezelfde is 
| Originally posted by Magistrate kweet niet of het al gepost is, maar kheb een mail naar id-t.be gezonden en de line-up zou half februari bekend gemaakt worden. |

| Originally posted by Bunz nee, ma heeft er iemand eigelijk enig vermoeden wie zou kunnen komen? ik ben nogal vrij nieuwsgierig in da geval |
| Originally posted by Jasperovitsj M.I.K.E. Marcel Woods Ferry Corsten So far... |
| Originally posted by Jasperovitsj M.I.K.E. Marcel Woods Ferry Corsten So far... |
| Originally posted by Meltoz Is dit e gokje Jasper of is dit al bekend gemaakt (heb precies e deeltje gemist dan)? |
hopelijk heb je gelijk
maar ik hoopte toch wel op pvd 
| Originally posted by Magistrate maar ik hoopte toch wel op pvd |
| Originally posted by TOR Paul draait in Chicago die dag. maar naar het schijnt proberen de mensen van Illusion er alles aan te doen om hem vast te krijgen voor hun volgend feest in het Sportpaleis. |
hmmm
^hij is in zillion geweest enkele jaren terug.
btw magistrate wanna join? ik heb een speciale anti-regi group gestart