TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »


Posted by New Wave on Dec-30-2004 18:42:

quote:
Originally posted by basvh
Waarom vallen vrouwen altijd zo in cliches als ze het uitmaken:

Ik zie je meer als vriend
Ik wil vrienden blijven
Je kan me altijd bellen
etc
etc

en jij zit daar maar met een blik van


Probeer jij vrouwen maar eens te begrijpen Frits.
Als jij achter je rollator aanrend dan ben je er nog niet achter.


Posted by Jappio on Dec-30-2004 18:46:

haha idd, mijn zus blijft gewoon ook lekker vrijgezel

naja vind het altijd mooi om te zien hoe vrouwen bepaalde signalen oppikken; had vorige week een beetje getwijfeld aan ons en nu is het dus officieel uit Zal de sex missen, maar haar niet echt denk ik.


Posted by Remy D on Dec-30-2004 18:46:

ik sla gewoon een nieuwe weg in. Remy "de verkrachter uit Velserbroek" zal ze leren die wijven.


Posted by emre on Dec-30-2004 18:54:

quote:
Originally posted by Remy D
ik sla gewoon een nieuwe weg in. Remy "de verkrachter uit Velserbroek" zal ze leren die wijven.


Meteen een 'goed' voornemen erbij


Posted by Remy D on Dec-30-2004 18:56:

hahaha precies heb ik er toch nog 1.


Posted by Remy D on Dec-30-2004 19:05:

quote:
Originally posted by Jappio
haha idd, mijn zus blijft gewoon ook lekker vrijgezel



Denk dat het toch voorbestemd is dat jij mijn zwager wordt.


Posted by New Wave on Dec-30-2004 19:09:

Jasper die zorgt er gewoon voor dat zijn zusje vrijgezel blijft. Of als je vriendje bent moet ej eerst door jasper gekeurd worden


Posted by Jappio on Dec-30-2004 19:31:

quote:
Originally posted by New Wave
Jasper die zorgt er gewoon voor dat zijn zusje vrijgezel blijft. Of als je vriendje bent moet ej eerst door jasper gekeurd worden


haha idd, en jij komt zeker niet door de keuring tim

geen joden in huis zeg ik altijd maar


Posted by Remy D on Dec-30-2004 19:35:

ik ben gelukkig al door die keuring heen.


Posted by New Wave on Dec-30-2004 20:38:

quote:
Originally posted by Remy D
ik ben gelukkig al door die keuring heen.


Jij bent ook een jood man Ook afgekeurd


Posted by Cosmic on Dec-30-2004 21:18:

quote:
Originally posted by Remy D
Cosmic het is klote voor je..

Ken de ELLEN-de sinds vanmiddag


Wat is er gebeurd dan....?


Posted by Remy D on Dec-30-2004 21:59:

quote:
Originally posted by Cosmic
Wat is er gebeurd dan....?


Had een maand geleden een leuk meisje ontmoet en daar klikte het wel mee maar vanwege allerlei omstandigheden zag ik haar gister pas voor de 2e keer. We hadden wel goed contact verder. En gister hadden we dus eindelijk die afspraak en het ging allemaal super, klikte perfect. Aan haar te zien had ze het nog meer naar haar zin als ik. Ze had het zelfs al over dingen die in de toekomst zouden gaan gebeuren met ons. Maar toch kreeg ik vandaag een sms dat ze het erg leuk heeft gevonden maar dat ze niet verder wil. Onbegrijpelijk......


Posted by New Wave on Dec-30-2004 22:01:

vrouwen die over dingen in de toekomst praten zijn killing....


Posted by Remy D on Dec-30-2004 22:04:

quote:
Originally posted by New Wave
vrouwen die over dingen in de toekomst praten zijn killing....

tja ze naaien de boel,

maar ouders zijn ook niet alles.. denk dat die bij mij verhaal een rol spelen..


Posted by New Wave on Dec-30-2004 22:07:

quote:
Originally posted by Remy D
tja ze naaien de boel,

maar ouders zijn ook niet alles.. denk dat die bij mij verhaal een rol spelen..


haar ouders?


Posted by emre on Dec-30-2004 22:10:

quote:
Originally posted by Remy D
tja ze naaien de boel,

maar ouders zijn ook niet alles.. denk dat die bij mij verhaal een rol spelen..


Details or STFU


Posted by Esrem on Dec-30-2004 23:01:

quote:
Originally posted by basvh
Waarom vallen vrouwen altijd zo in cliches als ze het uitmaken:

Ik zie je meer als vriend
Ik wil vrienden blijven
Je kan me altijd bellen
etc
etc

en jij zit daar maar met een blik van


Omdat mannen gewoon te snel denken dat je meer bedoelt. Vrienden zijn lijkt er gewoon bijna nooit in te zitten, terwijl vrouwen dat in eerste instantie nog wel eens bedoelen. Mannen vergeten die optie wel eens en zien alles als tekenen...


Posted by New Wave on Dec-30-2004 23:03:

quote:
Originally posted by Esrem
Omdat mannen gewoon te snel denken dat je meer bedoelt. Vrienden zijn lijkt er gewoon bijna nooit in te zitten, terwijl vrouwen dat in eerste instantie nog wel eens bedoelen. Mannen vergeten die optie wel eens en zien alles als tekenen...


Denk wel dat het bij de beslissing ter gedachte komt of er iets ondernomen gaat worden ja of de nee. Nee heb je en ja kan je krijgen.
Al sje een meisje leuk vind en iets wilt ondernemen dan moet je dat risico lopen.


Posted by M_Peror on Dec-31-2004 08:55:

quote:
Originally posted by Esrem
Omdat mannen gewoon te snel denken dat je meer bedoelt. Vrienden zijn lijkt er gewoon bijna nooit in te zitten, terwijl vrouwen dat in eerste instantie nog wel eens bedoelen. Mannen vergeten die optie wel eens en zien alles als tekenen...

Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten.

Gelukkig blijk ik het zo nu en dan ook wel eens goed te zien


Posted by eieregooie on Dec-31-2004 08:57:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten.


Dat klinkt me bekender in de oren jah


Posted by Cosmic on Dec-31-2004 11:07:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten.

Gelukkig blijk ik het zo nu en dan ook wel eens goed te zien


Dat dacht ik dus ook, dus het was extra zuur dat het achteraf dus niet zo was....

Naja, op naar 2005!


Posted by Jappio on Dec-31-2004 11:21:

whaha idd er zwemmen meer mooie visjes in de zee hoor


Posted by Jappio on Dec-31-2004 11:23:

jaaroverzicht 2004

2 x bezette vrouw gezoend
3 x one night stand
2 x mislukte potentiele relatie
1 x sex relatie

T kan slechter (en dan is het jaar nog niet eens voorbij)


Posted by eieregooie on Dec-31-2004 12:03:

Sir Pimpalot

Die Hobie-look legt je geen windeieren


Posted by Phat B on Dec-31-2004 12:06:

ook leuk:
n meid die mij leuk vindt doet moeite om aan mn e-mailadres en mob.nr. te komen. stuurt me leuke mailtjes en smsjes.
reageer ik er positief op, lijkt er wat te komen, zegt ze opeens dat ze toch liever single blijft... wat is dat dan?

had ik toch beter die ene kans kunnen pakken op een ons-je, ma ja ik dacht weer met mn domme kop aan de lange termijn

2004 voor mij(ook leuk en crea jaaroverzicht):

- relatie van 6 jaar in november be�indigt
- potenti�le relatie die toch geen potentie had
- wat groupies die ik heb af moeten wijzen
- 1x leuk 'herinneringen ophalen' met mn ex

geen topjaar dus, 2005 kan alleen maar beter!


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.