TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by basvh Waarom vallen vrouwen altijd zo in cliches als ze het uitmaken: Ik zie je meer als vriend Ik wil vrienden blijven Je kan me altijd bellen etc etc en jij zit daar maar met een blik van |
haha idd, mijn zus blijft gewoon ook lekker vrijgezel 
naja vind het altijd mooi om te zien hoe vrouwen bepaalde signalen oppikken; had vorige week een beetje getwijfeld aan ons en nu is het dus officieel uit
Zal de sex missen, maar haar niet echt denk ik. 
ik sla gewoon een nieuwe weg in. Remy "de verkrachter uit Velserbroek" zal ze leren die wijven. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D ik sla gewoon een nieuwe weg in. Remy "de verkrachter uit Velserbroek" zal ze leren die wijven. |
hahaha precies heb ik er toch nog 1. 
| quote: |
| Originally posted by Jappio haha idd, mijn zus blijft gewoon ook lekker vrijgezel ![]() |
Jasper die zorgt er gewoon voor dat zijn zusje vrijgezel blijft. Of als je vriendje bent moet ej eerst door jasper gekeurd worden 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Jasper die zorgt er gewoon voor dat zijn zusje vrijgezel blijft. Of als je vriendje bent moet ej eerst door jasper gekeurd worden |
ik ben gelukkig al door die keuring heen. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D ik ben gelukkig al door die keuring heen. |
Ook afgekeurd
| quote: |
| Originally posted by Remy D Cosmic het is klote voor je.. Ken de ELLEN-de sinds vanmiddag |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Wat is er gebeurd dan....? |
vrouwen die over dingen in de toekomst praten zijn killing....
| quote: |
| Originally posted by New Wave vrouwen die over dingen in de toekomst praten zijn killing.... |
| quote: |
| Originally posted by Remy D tja ze naaien de boel, maar ouders zijn ook niet alles.. denk dat die bij mij verhaal een rol spelen.. |
| quote: |
| Originally posted by Remy D tja ze naaien de boel, maar ouders zijn ook niet alles.. denk dat die bij mij verhaal een rol spelen.. |
| quote: |
| Originally posted by basvh Waarom vallen vrouwen altijd zo in cliches als ze het uitmaken: Ik zie je meer als vriend Ik wil vrienden blijven Je kan me altijd bellen etc etc en jij zit daar maar met een blik van |
| quote: |
| Originally posted by Esrem Omdat mannen gewoon te snel denken dat je meer bedoelt. Vrienden zijn lijkt er gewoon bijna nooit in te zitten, terwijl vrouwen dat in eerste instantie nog wel eens bedoelen. Mannen vergeten die optie wel eens en zien alles als tekenen... |
| quote: |
| Originally posted by Esrem Omdat mannen gewoon te snel denken dat je meer bedoelt. Vrienden zijn lijkt er gewoon bijna nooit in te zitten, terwijl vrouwen dat in eerste instantie nog wel eens bedoelen. Mannen vergeten die optie wel eens en zien alles als tekenen... |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten. |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten. Gelukkig blijk ik het zo nu en dan ook wel eens goed te zien |
whaha idd er zwemmen meer mooie visjes in de zee hoor 
jaaroverzicht 2004
2 x bezette vrouw gezoend
3 x one night stand
2 x mislukte potentiele relatie
1 x sex relatie
T kan slechter (en dan is het jaar nog niet eens voorbij) ![]()
Sir Pimpalot 
Die Hobie-look legt je geen windeieren 
ook leuk:
n meid die mij leuk vindt doet moeite om aan mn e-mailadres en mob.nr. te komen. stuurt me leuke mailtjes en smsjes.
reageer ik er positief op, lijkt er wat te komen, zegt ze opeens dat ze toch liever single blijft...
wat is dat dan?
had ik toch beter die ene kans kunnen pakken op een ons-je, ma ja ik dacht weer met mn domme kop aan de lange termijn
2004 voor mij(ook leuk en crea jaaroverzicht):
- relatie van 6 jaar in november be�indigt
- potenti�le relatie die toch geen potentie had
- wat groupies die ik heb af moeten wijzen
- 1x leuk 'herinneringen ophalen' met mn ex
geen topjaar dus, 2005 kan alleen maar beter!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.