TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Matthijs titel is gewoon 'Armin Only' Maar als ze het niet kunnen vinden moet je zeggen dat de kaartjes EXCLUSIEF via FRS verkocht worden, dan staan ze blijkbaar ergens anders in het systeem. De code waaronder die jongen 'm uiteindelijk vond in de computer was 158, kan misschien ook handig zijn om te onthouden. |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Zo, mijn kaartje is ook binnen, en ik heb er zin aan! Even voor de goede orde, een lijssie van alle NLTA's die heengaan: @win Asperge? Dj_spare? Eieregooie Emma? Esrem? Franzelare? HiGH_NrG Jimacy JP Kolkiewolkie? LegacyofTrance Magik54 Marc...S? Matthijs? Moogwai M_Peror? Passiva Remy D Tim Tom Lont Tomaz TranceZoner Dat is een beste lijst dacht ik |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Heeee TrancezonerT, waar staat dat ik naar dit feestje ga? |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Heeee TrancezonerT, waar staat dat ik naar dit feestje ga? |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ik meende dat ergens in deze thread gelezen te hebben...... Maar goed, ik haal je naam wel weg anders heur! |
Oei, na die set van Armin gisteren, krijg ik hier ineens heel veel zin in 
ja Armin draaide echt gaaf, ga mijn kaartje maar snel halen 
Heb armin eigenlijk gemist doordat ik in mn achterhoofd de 12e had zitten!
ik verwacht er dus erg veel van
iemand enig id waar ik vanuit Antwerpen effe snel de grens over kan wippen om 4tal kaartjes af te halen ?
kijk hier maar en dan moet je zelf nog ff uitzoeken welke het dichtst bij jou in de buurt ligt
prolly Breda dus, thanx alot
PS. thank god dat ID&T eindelijk ook in Belgie geland is ... eindelijk hier ook wat extra goed georganiseerde feesten zoals binnenkort Sensation en deze zomer Dance Valley
Trance Energy in Utrecht was alvast de bom ... wel rare jongens en meisjes daaro links en rechts , maar tuurlek heb je die in Belgieuh ook 
| quote: |
| Originally posted by BelgianWolfie prolly Breda dus, thanx alot PS. thank god dat ID&T eindelijk ook in Belgie geland is ... eindelijk hier ook wat extra goed georganiseerde feesten zoals binnenkort Sensation en deze zomer Dance Valley Trance Energy in Utrecht was alvast de bom ... wel rare jongens en meisjes daaro links en rechts , maar tuurlek heb je die in Belgieuh ook |
MysteryLand ipv Dance Valley
krijg ik nou een koekie ?
| quote: |
| Originally posted by BelgianWolfie prolly Breda dus, thanx alot PS. thank god dat ID&T eindelijk ook in Belgie geland is ... eindelijk hier ook wat extra goed georganiseerde feesten zoals binnenkort Sensation en deze zomer Dance Valley Trance Energy in Utrecht was alvast de bom ... wel rare jongens en meisjes daaro links en rechts , maar tuurlek heb je die in Belgieuh ook |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dat iemand blij is dat ID-Shit naar Belgie komt kan niet kloppen Ik verdien het koekie.........roze koek graag...... |
magik krijgt het koekje
Wil ie geen seks dan? 
| quote: |
| Originally posted by jp Wil ie geen seks dan? |
waar dan 
| quote: |
| Originally posted by jp waar dan |
oh daar. hey bedankt he 
| quote: |
| Originally posted by jp oh daar. hey bedankt he |
Hi,
can anyone tell me where I can buy tickets for this event?
www.freerecordshop.nl
or go to one of the shops (list is on the site and in this thread)
I dont live in Holland so I can only get some of the internet
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.