TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by Shadow on Feb-12-2005 12:35:

quote:
Originally posted by Matthijs
titel is gewoon 'Armin Only'
Maar als ze het niet kunnen vinden moet je zeggen dat de kaartjes EXCLUSIEF via FRS verkocht worden, dan staan ze blijkbaar ergens anders in het systeem. De code waaronder die jongen 'm uiteindelijk vond in de computer was 158, kan misschien ook handig zijn om te onthouden.


ik heb de kaarten gister binnen gekregen via de post, gewoon besteld via de ticketboxsite. Dus helemaal Exclusief via FRS is het niet.


Posted by HiGH_NrG on Feb-12-2005 15:28:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Zo, mijn kaartje is ook binnen, en ik heb er zin aan!

Even voor de goede orde, een lijssie van alle NLTA's die heengaan:

@win
Asperge?
Dj_spare?
Eieregooie
Emma?
Esrem?
Franzelare?
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Dat is een beste lijst dacht ik


Heeee TrancezonerT, waar staat dat ik naar dit feestje ga?


Posted by Passiva on Feb-12-2005 15:52:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Heeee TrancezonerT, waar staat dat ik naar dit feestje ga?


Ohh bastard! Je hebt je post verwijderd met je bevestiging..





Posted by AirPole on Feb-13-2005 14:46:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Heeee TrancezonerT, waar staat dat ik naar dit feestje ga?



Ik meende dat ergens in deze thread gelezen te hebben......
Maar goed, ik haal je naam wel weg anders heur!


Posted by HiGH_NrG on Feb-13-2005 15:48:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ik meende dat ergens in deze thread gelezen te hebben......
Maar goed, ik haal je naam wel weg anders heur!


Strak plan...


Posted by @win on Feb-13-2005 22:28:

Oei, na die set van Armin gisteren, krijg ik hier ineens heel veel zin in


Posted by Remy D on Feb-13-2005 22:39:

ja Armin draaide echt gaaf, ga mijn kaartje maar snel halen


Posted by Muppy on Feb-13-2005 22:45:

Heb armin eigenlijk gemist doordat ik in mn achterhoofd de 12e had zitten!

ik verwacht er dus erg veel van


Posted by BelgianWolfie on Feb-14-2005 23:14:

iemand enig id waar ik vanuit Antwerpen effe snel de grens over kan wippen om 4tal kaartjes af te halen ?


Posted by Muppy on Feb-14-2005 23:30:

kijk hier maar en dan moet je zelf nog ff uitzoeken welke het dichtst bij jou in de buurt ligt


Posted by BelgianWolfie on Feb-14-2005 23:38:

prolly Breda dus, thanx alot
PS. thank god dat ID&T eindelijk ook in Belgie geland is ... eindelijk hier ook wat extra goed georganiseerde feesten zoals binnenkort Sensation en deze zomer Dance Valley

Trance Energy in Utrecht was alvast de bom ... wel rare jongens en meisjes daaro links en rechts , maar tuurlek heb je die in Belgieuh ook


Posted by Muppy on Feb-14-2005 23:44:

quote:
Originally posted by BelgianWolfie
prolly Breda dus, thanx alot
PS. thank god dat ID&T eindelijk ook in Belgie geland is ... eindelijk hier ook wat extra goed georganiseerde feesten zoals binnenkort Sensation en deze zomer Dance Valley

Trance Energy in Utrecht was alvast de bom ... wel rare jongens en meisjes daaro links en rechts , maar tuurlek heb je die in Belgieuh ook


vraag: wat klopt hier niet?!

degene met het goede antwoord krijgt een extra koekje van chicane...


Posted by BelgianWolfie on Feb-14-2005 23:59:

MysteryLand ipv Dance Valley

krijg ik nou een koekie ?


Posted by MaGiK54 on Feb-15-2005 06:42:

quote:
Originally posted by BelgianWolfie
prolly Breda dus, thanx alot
PS. thank god dat ID&T eindelijk ook in Belgie geland is ... eindelijk hier ook wat extra goed georganiseerde feesten zoals binnenkort Sensation en deze zomer Dance Valley

Trance Energy in Utrecht was alvast de bom ... wel rare jongens en meisjes daaro links en rechts , maar tuurlek heb je die in Belgieuh ook



Dat iemand blij is dat ID-Shit naar Belgie komt kan niet kloppen

Ik verdien het koekie.........roze koek graag......


Posted by dj_spare on Feb-15-2005 06:58:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dat iemand blij is dat ID-Shit naar Belgie komt kan niet kloppen

Ik verdien het koekie.........roze koek graag......


je hebt deze dagen ook GELE Glac�-koeken he! die zijn ook lekker! beetje voor pasen dan


Posted by Muppy on Feb-15-2005 22:18:

magik krijgt het koekje


Posted by jp on Feb-15-2005 22:19:

Wil ie geen seks dan?


Posted by Muppy on Feb-15-2005 23:16:

quote:
Originally posted by jp
Wil ie geen seks dan?


dat gaat in een ander topic verder


Posted by jp on Feb-15-2005 23:19:

waar dan


Posted by Muppy on Feb-15-2005 23:20:

quote:
Originally posted by jp
waar dan


klaag/zeur thread


Posted by jp on Feb-15-2005 23:21:

oh daar. hey bedankt he


Posted by Muppy on Feb-15-2005 23:22:

quote:
Originally posted by jp
oh daar. hey bedankt he


youre welcome


Posted by Falcon-X on Feb-18-2005 12:55:

Hi,

can anyone tell me where I can buy tickets for this event?


Posted by BelgianWolfie on Feb-18-2005 13:00:

www.freerecordshop.nl

or go to one of the shops (list is on the site and in this thread)


Posted by Falcon-X on Feb-18-2005 13:48:

I dont live in Holland so I can only get some of the internet


Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.