TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
hoppas någon rippar setet på DI
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity hoppas någon rippar setet på DI |
här har man missat det ena och det andra
så det kommer flyta omkring i vissa kretsar inom kort.
| Originally posted by anuga skit, man kanske skulle besöka SWTA oftare här har man missat det ena och det andra jag vet 5 (minst) pers som har rippat det i 192 så det kommer flyta omkring i vissa kretsar inom kort.så... dags att importera bilderna |
Marco V = GODD !!!
Behöver inte säga så mycket mer än så....
Johan/Irish var riktigt riktigt bra också !!!
Hela kvällen från första sekund till sista var totalt lyckad !!!!!!!!!!
Tack till Sipo för förfesten.... kan nu lägga till ännu en person till min IRL lista.... November
Hoppas du & alla andra hade lika kul som jag !
Ska bara bli av med den här huvudvärken & få tillbaks rösten sen kommer de bilder från mig... =)
ho hoo hoppas ni alla har kommit hem helskinnade vid det här laget
det ska sägas att jag tyckte bra mycket bättre om gårdagens fest än förra årets med Tiesto. ljudet var perfekt, ljuset också (fast jag har fått blinkar-feber
) Jäääääääääääätte stort tack till Sipo för den mysiga förfesten, som jag tyvärr missade 90% av
fick alla spela som ville? hoppas inte våra utländska TA gäster hade allt för stort övertag
och så en sak..... STIIIIIIIIV JAG GLÖMDE BEACHBALL VINYLEN
hojta till nästa gång du är i Malmö så fixar vi det
Alright gott folk nu bär det av till Ungern för min del, se till att ha bilderna uppe tills jag e tillbaka 
| Originally posted by anuga skit, man kanske skulle besöka SWTA oftare här har man missat det ena och det andra jag vet 5 (minst) pers som har rippat det i 192 så det kommer flyta omkring i vissa kretsar inom kort.så... dags att importera bilderna |

Vid den här tiden var man lagom (läs mkt) berusad, smart som jag är så hade jag låst in mitt leg. i skåpet på stationen. När vi hämtat detta så skulle vi bege oss mot slagthuset och festen! Av någon konstig anledning så kom vi ut på fel sida av stationen och gick åt helt fel håll, tog ett tag innan vi insåg detta

Inte dåligt att se Marco V värma upp för Irish
Jag tyckte Irish spelade mycket bättre än Marco V, men jag säger inte att Marco V var dålig, tvärtom 
Tack för förfesten Martin!
| Originally posted by reveal Inte dåligt att se Marco V värma upp för Irish Jag tyckte Irish spelade mycket bättre än Marco V, men jag säger inte att Marco V var dålig, tvärtom ![]() Tack för förfesten Martin! |
(va ju så jävla trött i slutet på irish set)
Ojoj marco och irish körde slut på mig helt totalt, kunde inte bli bättre. Tack alla för en superkväll från början till slut!
Råkade supa bort mitt SD-card så några bilder blev det inte 
SATAN SÅ BRA DET VAR!!!
Först och främst en stor eloge till Martin (Sipo) för den utomordentliga förfesten...kanonkul att träffa alla nya och gamla människor igen...för övrigt gjorde jag nog världens övergång i mitt tvåminutersset (det som skulle blivit ett b2b med smekbar) hemma hos sipo...tyvärr var vi tvugna att bege oss så det blev inte så mycket av det ...
Marco V rev ju stället - Godd och Clocks var bara
. Tyvärr hade jag varken ork eller lust att stanna speciellt länge på Irish set...skulle gå till baren för att dricka ett glas vatten då jag lade märke till att jag tappat en femhundring...måste hänt då jag stod och fifflade med telefonen och skrev en massa fylle-sms till en brud när jag väntade på att få min dricka i baren....
(det var hon som skrev först
) när jag märkte detta då blev jag så jävla lack att jag stack...
edit: Bilderna
Grr.. synd att man inte var där, ronald levererade dock rätt bra.. går det få tag på video/musik från festen?
tills jag pallat göra ett riktigt "gallery"
http://www.anuga.se/gallery/ 82 / 249 bilder
Vilket röj! Marco kan ju knappast ha gjort någon besviken. Har själv endast sett honom live en gång tidigare och trodde inte han skulle leva upp till det set han levererade på Gorgeous i Köpenhamn för något år sedan men fel hade jag. Tokbra!
Hela festen var förövrigt riktigt bra ordnat. Ljudet, dekoren, ljuset, allt var toppklass. Ace Event levererade verkligen! Allt jag kan säga är tack för att jag fick lira och tack till alla som stannade kvar efter Marco för att lyssna lite på mig. Fantastiskt stämning hela kvällen och som spelning räknas den defintivt som en av de bästa jag varit med om 
Jag hade hoppats att Irish skulle kört lite mindre hardtrance eftersom han spelade under nytt alias (sitt eget namn). Attans grymt avslutnings set, men inte riktigt det jag vantade mig pa en Godskitchen fest. Blev smatt besviken dar...
Grymma bilder f.ö.
har nagon rippat video/musik stream? 
Här är min låtlsita för kvällen :
01. Trance-Town - Fingers (Max Savietto Part 1) - Mazeman
02. Beyond Unreal - Rythm - Dedicated
03. Ben Shift Delirium (Original Mix) - Pulsar
04. Ampire - Preacher (Sol-7 Remix) - Overdose
05. Castaneda - Oceanborn (John Askew Remix) - Discover Dark
06. Ian Rox - Electronical (Original Mix) - Mando Records
07. VDM - No Hesitation - Combined Forces
08. Guffy & Greg Brookman - Bring The Funk - Nukleuz
09. Niels Van Gogh - Don't Be Afraid Of Tomorrow (Oliver Klitzing Remix) - Fast Forward
10. Derler & Klitzing - 2005 (Original Hard Trance Mix) - Proceed
11. Solo Plastic - Acid (Original Mix) - Proceed
12. Age Of Love - Age Of Love (Cosmic Gate Remix) - Alphabet City Progressive
13. Kai Tracid - Too Many Times (Warmduscher Remix) - Tracid Traxxx
14. No Faces meet Dave 202 - U Know What (Original Mix) - F8Tunes
15. Mike Oldfield - Tubular Bells (Mark Sherry's Bells of Steel Remix) - Bells 001
16. Marcel Woods vs. Jesselyn - Flora - Silicon Recordings
17. No Faces meet Dave 202 - I can Fly (Original Mix) - F8Tunes
18. Audiowarp - We Bring The Future (Part Two) - Boost Recordings
19. O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (John Askew Remix) - Discover
20. Woody Van Eyden - SI-N+R-JE (Original Funaki Mix) - Fenology Records
21. Signum - Second Wave 2004 (Signum Signal Remake) - ASOT Limited Edition

Om nån har hela kvällens spelning från festen så får denna hemskt gärna uppa den på Äff Tää Pään 
Nu e jag hemma i Sthlm igen btw 
Ska dra in mina bilder i datorn nu...
| Originally posted by SteveTranz4ever Om nån har hela kvällens spelning från festen så får denna hemskt gärna uppa den på Äff Tää Pään ![]() |
Så... nu har jag lagt upp mina bilder på Liquidsunset 
Här är mina få bilder från förfesten 

Måste bara tillägga att Laszlos bild på grabbarna i korvkön eller va de e e grymt rolig
Kolla Johans (reveals) tunga
Oj vad kul det var! Marco V var GRYM! Kul med förfest men jag ville ha korv!
Och tack lassemannen som körde och inte blev så jättetjurig på mig när jag spillde en massa öl i hans bil =) Ni skulle hört när laszlo "sjunger/nynnar" med i technolåtar... Laszlo Re-Edits på alla låtar som spelades i bilen =)
Och det var kul att tjöbba med alla på tåget. Roliga diskussioner om allt möjligt =)
Jag har alla set nu ! Så bra kvalle det går att få av detta tom.
Och hur vet jag de... säger jag inte men jag delar med dom imorrn via ÄffTääPään from. 08:00
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har alla set nu ! Så bra kvalle det går att få av detta tom. Och hur vet jag de... säger jag inte men jag delar med dom imorrn via ÄffTääPään from. 08:00 |
hade precis tänkt be om adress så jag kunde ladda upp dem
Ville bara säga att jag hade jättetrevligt 
Förfesten var kanon. Hemskt mkt tack till Sipowitz!
Hehee Han skulle ju bjuda på korv? Han sa ialf att alla som ville komma med ett personligt klagomål ang detta skull höra av sig så skulle han skicka tre kuvert till vederbörande. Ett med 1 st korv, ett med 1 prutt ketchup och ett med 1 prutt senap
Marco V var över förväntan!! Jag dansa så jag fick ont
Dj Irish var hur bra som helst fram tills att jag vart utkastad av två dryga vakter
Dom gick fram till mig och bad mig att snällt och beskedligt hämta ut min jacka och gå ut för "såna som mig" ville dom minsann inte ha där
Hur som helst, snäll å duktig som är gör man ju som dom säger .. Hinner inte mer än ut.. Förrän dom kommer ut efter mig och ber sååå mycket om ursäkt men det hade blivit ngt typ av misstag .. Det var tydligen ngn annan tjej som skulle bli utkastad.. Vilket hon också blev med buller å bång å en jädra massa vrål..(Hon hade tydligen tappat öl ur kranen vid baren när hon trodde ingen såg)
Men eh.. men står man där me jacka på, ganska sur å trött .. så hade jag nog ingen lust att fortsätta så jag gick till den totalt stängda buss stationen å vänta på min buss som skulle ta mig till Oslo.. TRO mig att jag ångrade mig så djupt.. För ATTANS va kallt det var.. För att inte tala om alla skumma typer som stryker runt en buss station mitt i natta
Men bussen kom ialf .. å jag tog på mig hörlurarna och somnade så fint till From here to nowhere so ni anar inte..
Men det var ialf kul och träffa alla!
Hoppas det blir fler gånger 
Jag ska göra en del ändringar med min ÄffTääPää så för tillfället kommer jag inte dela ut adressen till den, har fått en del förfrågningar. Den ska bli bla 24/7 & krypterad.
Men om ni vill ha seten med Johan (Irish), Marco V & Paul så finns det inga länkar via dessa tre glada gubbar

Jag uppskattar om de glada gubbarna inte sprids vidare utanför SWETA 
[edit] Kvallitén är bättre än andra radiorippar från denna fest... fråga mig inte varför för det svarar jag inte på 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag ska göra en del ändringar med min ÄffTääPää så för tillfället kommer jag inte dela ut adressen till den, har fått en del förfrågningar. Den ska bli bla 24/7 & krypterad. |
kom på att jag redan fått den av dig innan
so no need anymore
Är det inte samma adress som tidigare?!
Btw, jag vet ju hur det kan komma sig att du har det i bättre kvalle, kanske för att det INTE är radiorippen :P
De florerar också på Bittorrent, men det är så jävla segt så jag tar hellre och dricker en skål med salladsdressing än å drar dem därifrån 
Föressten.. Jävlar vad brudar ni hade på förfesten.. hur fan kom de dit?! haha