TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Feessie was volgens een fransman die hiero gepost heeft door de Nederlandse afdeling van Disney georganiseerd, dus het zal mij niet verbazen dat 50% uit NL is gekomen. |

| Originally posted by SnuggLe Ik zat maar te plagen ![]() Zwaai eens even uit die OHRA-toren naar VROM |
| Originally posted by MaGiK54 Feessie was volgens een fransman die hiero gepost heeft door de Nederlandse afdeling van Disney georganiseerd, dus het zal mij niet verbazen dat 50% uit NL is gekomen. |
Die fransen snappen echt niet wat echt feesten is. Stelletje lampekappen zijn het. Ik heb genoten zaterdag. Hij draaide gewoon een strakke set met topnummers.
Ik heb ook genoten van al die leipe Nederlanders tussen al die tamme buitenlanders (behalve de engelsen dan)
Het was TOP (net als die toiletrol actie over het publiek)
| Originally posted by DarkAngel No alcohol...I wonder if anyone was actually under the influence of "other things" there. But...what's a Bob Sinclair? |
licensing perhaps?
i got one but it's really not perfect... it was recorded on a NL radio i guess, and is only 96kbps and 2h30 long. I've read on a french topic that there is a 2h50 / >192kbps on *M*le...

Het was een FAN-TAS-TISCH feestje!!!!!!!!!!!
Zalige set van Tiesto, toffe mensen, bangelijke sfeer... super!!!!!
Nog een hoop filmpjes en foto's van Tiësto at Disney op www.partyteam.be ;-)
LOOOOL
i'm the guy with the hair and the grey/orange stripes shirt on the 2nd picture :P
no need to bring a camera, NL buddies take care of us, thanx guys!
Hoe is die remix van Space Mountain eigenlijk??
Klein reportje op http://www.clubcharts.nl/reports.php/218
Resterende foteaux komen te staan bij de collega's van Partyscene.
| Originally posted by @win Hoe is die remix van Space Mountain eigenlijk?? |
| Originally posted by MaGiK54 Nog intressanter: Hoe is Space Mountain 2 eigenlijk.... |
| Originally posted by Sabina Als je het geduld had om 75 minuten in de rij te staan wachten...... SUPER! |
LOL ik zat binnen 10 minuten in spacemountain 2.
Zat eigenlijk in elke grote attractie binnen een kwartier.
Had jij ook gekunt als je gebruik had gemaakt van het FASTPASS systeem.
SM2 was welfijn....maar vond zelf "rock&rollercoaster" in disney studios beter.
| Originally posted by Supreme Theory LOL ik zat binnen 10 minuten in spacemountain 2. Zat eigenlijk in elke grote attractie binnen een kwartier. Had jij ook gekunt als je gebruik had gemaakt van het FASTPASS systeem. SM2 was welfijn....maar vond zelf "rock&rollercoaster" in disney studios beter. |
Niks... je gebruikt daar namelijk je pasje om het park in te komen voor.
Haalt dit door een kastje heen. Krijg je een kaartje met daarop de tijd bv 11:30-12:00. Binnen die tijd kan je via een speciale ingang met veel kortere wachttijd bij een atractie naar binnen.
We zijn eerst bij elke grote attractie een fastpass gaan halen en toen rond gaan kijken.
Ja...ik weet nu al weer wat je bedoeld...
| Originally posted by DJBazz i got one but it's really not perfect... it was recorded on a NL radio i guess, and is only 96kbps and 2h30 long. I've read on a french topic that there is a 2h50 / >192kbps on *M*le... |
Hij staat hier.
tiesto@disney
je moet een reactie plaatsen om hem tekunnen downloaden.
| Originally posted by Supreme Theory LOL ik zat binnen 10 minuten in spacemountain 2. Zat eigenlijk in elke grote attractie binnen een kwartier. Had jij ook gekunt als je gebruik had gemaakt van het FASTPASS systeem. SM2 was welfijn....maar vond zelf "rock&rollercoaster" in disney studios beter. |

Setje staat inmiddels ook op het ukta forum 
great!!! thanx a lot!
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=259445

Disneyland schoot niet op... het feestje was vooral op het eind wel tof!
Vond het alleen jammer dat het toch buiten was.. d8 dat het juist binnen was door geluidsoverlast etc :s
Had ook wat meer buitenlanders verwacht.. waren echt super veel nederlanders!
Al met al een leuke tijd gehad!
| Originally posted by MaGiK54 Nog intressanter: Hoe is Space Mountain 2 eigenlijk.... |