TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Update - foto van jezelf thread!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »


Posted by SnuggLe on Mar-21-2005 11:34:

LoL, hoeveel fouter kan het? www.partystudent.net
Kom op zeg, iedere gek met een camera noemt zich tegenwoordig partyfotograaf.


Posted by kolkiewolkie on Mar-21-2005 11:42:

Sja !


Maar wel de eerste pic van moi op een Duitse site... gelukkig hebben ze niet zo'n database als flock !


Posted by New Wave on Mar-21-2005 12:03:

Eindelijk een foto waar je er normaal op staat


Posted by SnuggLe on Mar-21-2005 12:25:

quote:
Originally posted by New Wave
Eindelijk een foto waar je er normaal op staat


Ja, je bent een keer niet de minst knappe


Posted by tijs08 on Mar-21-2005 13:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja, je bent een keer niet de minst knappe


Nou.... dat zie ik toch himmel anders


Posted by jp on Mar-21-2005 19:13:

Waar is die hunkthread voor nodig? er zijn er genoeg hier


Posted by jp on Jun-21-2005 20:07:

Good picture:




Bad picture:





Posted by Cosmic on Jun-21-2005 20:46:

quote:
Originally posted by jp
Bad picture:





Mama mia


Posted by Roger on Jun-21-2005 20:59:

arggggg


Posted by apri_peel on Jun-22-2005 01:38:

this is new wave stops bitchin and whining


Posted by SnuggLe on Jun-22-2005 08:27:

What is the left specie, a man, a woman, or a amorphic amoeba?


Posted by Roger on Jun-22-2005 08:34:

lol


Posted by robin on Jun-22-2005 08:40:

homo sapeuphonicus


Posted by New Wave on Jun-22-2005 09:58:

quote:
Originally posted by apri_peel
this is new wave stops bitchin and whining



Was it so difficult?


Posted by MaGiK54 on Jun-22-2005 10:10:

quote:
Originally posted by jp

Bad picture:







Wtf....why JP


Posted by New Wave on Jun-22-2005 10:33:

quote:
Originally posted by jp



Ohhh lekker hoor, daar kan je lekker tussen kruipen in de winter, lekker warm. Beetje houvast als je haar aan het bengen bent.


Posted by SnuggLe on Jun-22-2005 10:47:

Altijd dat gezeur over uiterlijk.
Maybe is ze wel heel lief.
Moet ook eigenlijk wel dan....


Posted by New Wave on Jun-22-2005 10:55:

Dikke mensen zijn de beste in sex. Wetenschappelijk bewezen.


Posted by Glaniskanis on Jun-22-2005 11:24:

quote:
Originally posted by New Wave
Dikke mensen zijn de beste in sex. Wetenschappelijk bewezen.

Dan maar minder goeie sex!!


Posted by nwopper on Jun-22-2005 11:54:

Ooooohhh, een dik meisje, jaah, laten we haar allemaal met z'n allen gaan afzeiken omdat ze toevallig geen maatje 36 heeft....


Posted by MaGiK54 on Jun-22-2005 12:33:

quote:
Originally posted by nwopper
Ooooohhh, een dik meisje, jaah, laten we haar allemaal met z'n allen gaan afzeiken omdat ze toevallig geen maatje 36 heeft....



Je weet hoe oppervlakkig mannen kunnen reageren.....


Posted by basd on Jun-22-2005 12:39:

quote:
Originally posted by nwopper
Ooooohhh, een dik meisje, jaah, laten we haar allemaal met z'n allen gaan afzeiken omdat ze toevallig geen maatje 36 heeft....

Maak je niet dik.


Posted by New Wave on Jun-22-2005 12:56:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Dan maar minder goeie sex!!


Heb jij sex dan?


Posted by nwopper on Jun-22-2005 13:00:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Je weet hoe oppervlakkig mannen kunnen reageren.....


Jup...ik wilde ze er alleen even op wijzen...
Moet dit snikhete computerlokaal wel zijn, wat een kuthumeur heb ik nu


Posted by tijs08 on Jun-22-2005 13:04:

quote:
Originally posted by basd
Maak je niet dik.



Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.