TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1manager 2005
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »
476 punten! 
TOR heeft er nog meer 
Herr Schumi raakt steeds meer frusti lijkt het wel.
Ralf noemt Michael gevaarlijke broer
LONDEN - Ralf Schumacher heeft zijn oudere broer Michael beschuldigd van roekeloos rijgedrag zondag tijdens de Grote Prijs van Monaco. De Duitse coureur van Toyota noemde de inhaalmanoeuvre van de zevenvoudig wereldkampioen in de laatste ronde van de wedstrijd ronduit gevaarlijk. "Hij had zijn nek wel kunnen breken. Soms denk ik echt dat hij zijn verstand uitschakelt" , zei Ralf voor de Duitse televisie.
Michael probeerde zijn Ferrari in de slotronde op het stratencircuit voorbij de Toyota van zijn broer te sturen. Dat lukte niet, maar de wielen van beide bolides raakten elkaar bijna aan. "Als dat was gebeurd, was hij uit de baan gevlogen. Het was erg gevaarlijk."
Michael reageerde onbewogen op de kritiek van zijn broer:; "Het was een aanval die volledig acceptabel was. Ik ben een koelbloedig racer en de Formule 1 is geen zondagsuitje".
Morgen maar even het hele McLaren team opkopen.
Wordt tijd voor een totale team wissel. 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Morgen maar even het hele McLaren team opkopen. Wordt tijd voor een totale team wissel. |
| Originally posted by MaGiK54 Toyota scoort een raceje minder en hij gaat gelijk zijn team in de verkoop doen Hoeveel doekoe hebbie inmiddels al ?? |
Liefst had ik Toyota gehouden omdat ze het hardstikke top vind doen maar als ik punten wil halen moet ik dingen veranderen.
| Originally posted by New Wave Dit heeft alles met strategie te maken. Ik merk dat het verschil in punten met de concurentie zo groot zal worden. Denk dat ik structureel punten ga mislopen. En ik heb het geld dus waarom zou ik het niet doen? Liefst had ik Toyota gehouden omdat ze het hardstikke top vind doen maar als ik punten wil halen moet ik dingen veranderen. |
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 494 (profiel)
SnuggLe Trekhaak-Terror! 461 (profiel)
jploveparade Subaru WRC 456 (profiel)
alexverheij Ferlexi 373 (profiel)
Jappio Forza 373 (profiel)
Kolkie Don Qolqui W Racing 349 (profiel)
MaGiK54 MaGiK54-racing 339 (profiel)
Robin__ Trafikjlus 328 (profiel)
Usernaam Beukende Raggers 314 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 222 (profiel)
Tim81 Tim81 188 (profiel)
User Punten
alexverheij 2748
T.O.R. 2586
SnuggLe 2579
Jappio 2570
Usernaam 2554
MaGiK54 2359
Kolkie 2316
jploveparade 2269
Robin__ 1806
Tim81 1606
TranceFool 1480
Dag Toyota
Zondag i s de volgende race alweer....dus goed kijken wat je wisselt!
i 0wnz0r yu0 all 
ik hou mn team zoals het is voor de volgende GP.. Toyota will bounce back! 
Misschien een gokje, maar wil je de volgende race punten scoren moet je iets van BAR in je team hebben!
Let op m'n woorden.. Dat ze zo snel waren in Imola ligt echt niet aan die dubbele tank hoor!
Het leuke is dat het aantal punten verschil echt vrij minimaal is. Wordt nog leuk de komende tijd.
mwjha, Williams, Renault, Toyota, McLaren en ga zo maar door. Ze waren allemaal snel. Dus wat je ook kiest, het kan allemaal. Het wordt denk ik weer een strijd tussen Renault en McLaren.
Mijn verwachte uitslag voor zondag:
Raikonen
Alonso
Trulli
Webber
Fisichella
Montoya
M. Schumacher
R. Schumacher
Heidfeld
Barichello
Pff weer weinig punten gescoord, maar wel een leuke uitslag! Brengt de spanning weer enigzins terug in het kampioenschap 
Tim, tip, koop wat van BAR of Williams als je het geld hebt.
Dat heeft / koopt verder niemand.
Ik had geen geld voor Williams, anders had ik het zeker gedaan.
Heb nu 2x Mclaren, trulli en Alonso. Hierna gaat trulli eruit voor Webber/Heidfeld.
http://www.putfile.com/media.php?n=...empos%20da%20F1
Dat is echte Formula One

| Originally posted by jp http://www.putfile.com/media.php?n=...empos%20da%20F1 Dat is echte Formula One |

verdorie Snuggle, je had nog gelijk ook met Williams
nu ja, volgens mij zit McLaren met meer brandstof aan boord.. de Williams zullen wel snel terugvallen in de wedstrijd 
| Originally posted by TOR verdorie Snuggle, je had nog gelijk ook met Williams nu ja, volgens mij zit McLaren met meer brandstof aan boord.. de Williams zullen wel snel terugvallen in de wedstrijd |
Webber ging net zo lekker in de kwalificatie training 
Wel een vermakelijke start 
Dat ene rondje... 
Daarentegen wel spectakel 
1 Fernando Alonso Renault F1 1:31:46.648
2 Nick Heidfeld BMW Williams F1 + 16.567
3 Rubens Barrichello Scuderia Ferrari + 18.549
4 David Coulthard Red Bull Racing + 31.588
5 Michael Schumacher Scuderia Ferrari + 50.445
6 Giancarlo Fisichella Renault F1 + 51.932
7 Juan Pablo Montoya McLaren Mercedes + 58.173
8 Jarno Trulli Toyota F1 + 1:11.091
9 Vitantonio Liuzzi Red Bull Racing + 1:11.529
10 Jenson Button BAR Honda + 1:35.786
11 Kimi R�ikk�nen McLaren Mercedes + 1 ronde
12 Takuma Sato BAR Honda + 1 ronde
13 Jacques Villeneuve Sauber Petronas + 1 ronde
14 Felipe Massa Sauber Petronas + 1 ronde
15 Tiago Monteiro Jordan Grand Prix + 1 ronde
16 Narain Karthikeyan Jordan Grand Prix + 1 ronde
17 Christijan Albers Minardi F1 + 2 ronden
18 Patrick Friesacher Minardi F1 + 3 ronden
- Ralf Schumacher Toyota F1 spin
- Mark Webber BMW Williams F1 crash
352 puntjes maar weer. Heb ook Raikkonen in me team zitten
Dat kost me erg veel punten zo'n laatste rondje...
wat een kuteinde 
415 
Waarom word die Raikkonen nou niet gewoon even flink boos
Flikker je helm op de grond, geef dat wrak een rotschop!!1.. kom op! emotie! frustratie!
| Originally posted by TOR verdorie Snuggle, je had nog gelijk ook met Williams nu ja, volgens mij zit McLaren met meer brandstof aan boord.. de Williams zullen wel snel terugvallen in de wedstrijd |

Ben dan ook blij dat ik die gewisseld had.