TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by MennoB Is die Finne productie dan die Finor - Dilemma? Geproduceerd door Finne en Cor Marijs.. |
| Originally posted by MennoB Is die Finne productie dan die Finor - Dilemma? Geproduceerd door Finne en Cor Marijs.. |
| Originally posted by joesterizor jep ,dat is hem |
Tiesto.com is om 10.00 uur NU AL vastgelopen!pfff was te verwachten
Het is druk op het Tiesto-forum
!
Ik ben gewoon wat aan het rondkijken, maar heb niet eens een account zie ik net... dus voor mij geen kaartjes (al was ik toch al niet van plan om te gaan!)
arrowEr zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
ben benieuwd of het bedrijfje tiesto bv ook in staat is de ISOS serie om zeep te brengen. ![]()
iedereen is gelijk gestressed daar! hehe.. Er passen meer mensen in de HMH dan daar nu online zijn dus.... 
hoera ik kan bestellen 
Ben benieuwd hoe laat de eerste kaarten op marktplaats staan!?
Toch maar effe 2 kaartjes besteld 
Het laden gaat hier traaaaag...
Maar ik zit al op de betaalsite gelukkig 
(lijkt ta wel
)
| Originally posted by eieregooie Het laden gaat hier traaaaag... Maar ik zit al op de betaalsite gelukkig ![]() (lijkt ta wel ) |
Asperge zit ook in hetzelfde schuitje kan ik je vertellen 
Toch handig dat Internetbankieren... zo heb ik Roos22 ook weer blij kunnen maken met een kaartje! 
Ik was er toch door, dus heb ik gelijk maar 2 kaarten besteld... dus voor de liefhebber! Kan ik hier nog iemand verblijden met een (lees: 1) kaartje?
Ik hoef er niet op te verdienen hoor... PM maar, als je Koninginnenacht heen wil! 44 euro en een 7up op het volgende feestje dat we elkaar tegen komen 
ja schraal hoor al ben ik wel blij dat ik niet de enigste ben en het dus niet aan mijn internet verbinding ligt.
Het ging bij mij redelijk snel 
Om kwart over 10 een account aangemaakt en om ff over half 11 kaartjes betaald!
Tim wat ben jij toch een lieve jongen
stfu 
zit hier steeds minutenlang naar een witte pagina te kijken 
| Originally posted by Remy D Tim wat ben jij toch een lieve jongen |
hehe er zat eindelijk weer wat vooruitgang in 
| Originally posted by eieregooie stfu ![]() zit hier steeds minutenlang naar een witte pagina te kijken |
i know :/
Voor deze ene keer is TA niet de langzaamste site hehe... Sterker nog, ik vind TA verbazend snel nu 
Omdat iedereen op Tiesto-forum zit 
edit, wat een tyfuszooi. kan ze mooi opnieuw gaan bestellen
ow