TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack Springbreak Cruise!!!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by Hauken "Sk�n musik, goda v�nner och en drink i handen �r oslagbart!" Att p�st� att man �r imot droger och samtidigt uppmuntra till anv�ndandet av lagliga alternativ tycker jag �r lite osmidigt. Dubbelmoral om inte annat. Skulle inte alkohol vara skadligt och orsaka problem d� eller? |
| Originally posted by Hauken Bra uttalande i �vrigt.. synd bara att dom inte kom fram med det lite snabbare.. medias reaktion l�r v�l max bli en notis p� tio rader fram�t sidan 27 s�d�r... |

| Originally posted by St_Andrew h�ller med, lite klantigt att inte g�ra det n�r det var "fuss" om det hela, och inte 1 vecka senare n�r ingen bryr sig l�ngre. ![]() stod ju ox� i typ varje artikel "vi har s�kt mondaybar f�r en kommentar men vi har inte f�tt n�ge svar". N�r man l�ser det f�r man ju intrycket att arrang�ren inte �r speciellt seri�st, kunde ju gett n�gra interjuver ist�llet och sagt sanning s� kanske media vart lite sn�llare. |
| Originally posted by Laszlo Japp - problemet med intervjuer �r dock att de d�r satans journalisterna kan v�lja att ta med det de vill ha med, och s�lla bort det de inte vill ha med - d�rav kan de vinkla inslaget ytterligare till Monday Bars och alla klubbares nackdel. |
Det finns m�nga s�tt att g�ra det p� och detta s�ttet som Monday Bar g�r det p� �r ett s�tt som nog �r det b�sta f�r deras egen del. Dom springer inte med svansen mellan benen det kan jag lova, det �r mer en taktisk grej.
F�r som Laszlo sa s� kan press vinkla men sen kan det �ven l�tt misstolkas.
Deras pressmeddelande �r mer rakt p� sak.
Ang. "drink" s� betyder det inte automatiskt en gin/tonic, en drink kan vara ett glas saft
Jag st�r fullt bakom Monday Bar och det tror jag ni ocks� g�r...
Dom g�r sk�l f�r utm�rkelsen fr�n SMC04 "Winner Prime Cuts - Best Club"
| Originally posted by SteveTranz4ever Det finns m�nga s�tt att g�ra det p� och detta s�ttet som Monday Bar g�r det p� �r ett s�tt som nog �r det b�sta f�r deras egen del. Dom springer inte med svansen mellan benen det kan jag lova, det �r mer en taktisk grej. F�r som Laszlo sa s� kan press vinkla men sen kan det �ven l�tt misstolkas. Deras pressmeddelande �r mer rakt p� sak. Ang. "drink" s� betyder det inte automatiskt en gin/tonic, en drink kan vara ett glas saft Jag st�r fullt bakom Monday Bar och det tror jag ni ocks� g�r... Dom g�r sk�l f�r utm�rkelsen fr�n SMC04 "Winner Prime Cuts - Best Club" |

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=483459
Undrar vad detta kommer inneb�ra f�r v�ra kryssningar...
| Originally posted by Aendy http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=483459 Undrar vad detta kommer inneb�ra f�r v�ra kryssningar... |
det kommer bara bli nya �gare s� det kommer inte p�v�rka
Kryssningarna �r v�l n�got som faktiskt fyller deras b�tar och drar lite inkomster �t dem s� oavsett �gare kommer det garanterat ligga i deras intresse att ha kvar dem!