TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
Heeft er iemand nog zin om samen met een groep jongeren een trektocht te voet te maken door de alpen? Het wordt georganiseerd door 'Te Voet' en zal rond de 500 euro kosten (8 dagen incl. eten en overnachting); het zal eind augustus of begin september plaatsvinden; ge kunt nog kiezen tussen een paar tochten, bijvoorbeeld in het natuurgebied Gran Paradiso of in Wallis; een goeie conditie is vereist, maar het blijft gewoon wandelen; niemand van mijn vrienden wil meegaan, dus probeer ik het hier; mss ga ik ook wel alleen, dan leert ge meer mensen kennnen uit de groep;
niemand geinterresseerd?
de johna misschien , das ook zo ne treehugging hippie ;-)
| quote: |
| Originally posted by pooley de johna misschien , das ook zo ne treehugging hippie ;-) |
| Originally posted by pooley de johna misschien , das ook zo ne treehugging hippie ;-) |
ik ben echt wel alles behalve een hippie
| Originally posted by Gladius (is �500 niet enorm veel voor 8 dagen, of is dat gewoon een duur land?) |
nog een half uur en kben in cong� woooot!
maandag een weekje nr de zee sie
iemand aanraders van campings?
| Originally posted by Bomar maar ik denk ook wel dat hier weinig mensen zitten die graag wandelen in de bergen |
Morgen vertrek ik voor een week naar Engeland 
Over die bergwandelingen, ah.. ik doe dat wel graag, liever dagje bergtocht doen dan liggen te niksen op het strand.. maar ge hebt gelijk weinig mensen doen dat graag..
als ge over bergen spreekt denken de meesten aan skie�n..
geen reis voor mij ..
wel gebeuren er zo onverwachtte dagtrips..
gingen maandag naar Asterix park (noord-frankrijk).. maar het regende zo fel..
dat we zijn doorgereden naar EuroDisney.. waar veel overdekt is.
kwas er nog nooit geweest dus.. een dagske Disney is ook wel goed, en door het mindere weer bleven velen lang in hun hotels liggen zodat er soms gewoon geen wachtrijen waren..
maar een dag is te kort om al die shows ook nog eens te zien.
Originally posted by Bomar ik ben echt wel alles behalve een hippiemaar ik denk ook wel dat hier weinig mensen zitten die graag wandelen in de bergen |
| Originally posted by X-Tune Ik vond het vroeger enkel interessant vanaf 2900 - 3000 meter en ik ging enkel naar een top en dan terug. Soms moest je daarvoor vieze dingen uithalen waarbij je je moest vasthouden aan een ketting, en het was zeker niet voor mensen met hoogtevrees. Bij berghuttentochten gaan jullie zeker niet zo hoog? |
E tripje van 6 dagen naar torremdebarra
M'n toekomstige schoonoudertjes hebben daar een appartementje gehuurd en vertrekken nu vrijdag met voiture naar ginder en komen binnen 2 weken terug, ikke dus met de vlieger over en dweer
Kan best e streepje zon gebruiken, want zie der maar bleekskes uit

Tom en ik zijn 3dagen naar Disneyland geweest. Was heel fijn, mooi weer gehad. Wel spijtig dat de laatste dag zo immens veel volk was, de andere dagen viel het h��l goed mee. Rock and Roller Coaster bvb: 5 minuutjes aanschuiven, vind ik helemaal O.K.
We hebben best wel wat shows gezien, was ook wel de moeite.
Zullen er nog wel eens terug gaan, als we zelf kindjes hebben
. (Of als we zelf nog eens het kind willen uithangen
)
Voor de ge�nteresseerden: foto's
mooie foto's, wel veel

Nice pics,
HERBIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
en scheert u is 
| Originally posted by pooley en scheert u is |
o.a.
Tsjonge ge kunt iemand zijn hartje waterachtig maken, ou altijd wel is naar ginder gaan en nu ik jullie foto's zo bekeken heb, wil ik zeker naar ginder
Wel v��l foto's, vetjes
Zaten echt een aantal mooi foto's tussen en vond die rond de 145 (zo met jullie tweetjes) wel chique fot's, er mag best gezegd worden dat deze 2 menskes fotogeniek zijn
en e schattig koppeltje

| Originally posted by pooley o.a. |
| Originally posted by Meltoz n e schattig koppeltje |

| Originally posted by Xilver Oh, but she does, my dear friend |
Lost moogt ge ook meepakken 
Laat me iets weten hoeveel DVD's het zijn, dan geef ik u er terug.
Nog 3 uur en 15 minuten en dan naar Belgi�.
| Originally posted by kutvolkots Nog 3 uur en 15 minuten en dan naar Belgi�. |