TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Zeg meneer Hardkiller... hoe zie jij er uit? Ik moet echt vlak naast je gestaan hebben |
Hmm, niet bewust gezien...
Er liep ook nog een kerel met een zwart shirt met voorop "tranceaddict" en achterop "Tiesto, Signum, nog iets, Misja Helsloot en Above & Beyond"
ofzo...
Please identify... 
| Originally posted by eieregooie Hmm, niet bewust gezien... Er liep ook nog een kerel met een zwart shirt met voorop "tranceaddict" en achterop "Tiesto, Signum, nog iets, Misja Helsloot en Above & Beyond" ofzo... Please identify... |
Hier wat pics van gisteren.

Originally posted by jp |
Eens!
| Originally posted by jp Het is toch simpel. Een leuke avond is een combinatie van factoren: leuke mensen, goede muziek, aangename locatie etc etc Een overschot aan het een kan het tekort van het ander terug in balans brengen. Soms heb je geluk en klopt alles. Gisteren had alleen een uitbreide pijpbeurt van Cameron Diaz in de wc's onder invloed van pure Boliviaanse coke de boel enigszins kunnen redden. |
| Originally posted by eieregooie Wat hij bedoeld te zeggen is dattie het jammer vond dattie mij niet gezien heeft |

Niet huilen huuuuuu
Ik heb da eggthrowaaaaah wel gemist.......
Ik liep maar Eiiiii eiiiiiiiii eiiiiiiii waar zit je nou.....
Ja, en ik stond maar te zwaaien met me handjes in lucht...
| Originally posted by eieregooie Mooi, dan kan ik er nog even een nachtje over slapen ![]() |
Hmm... denk t wel 
| Originally posted by eieregooie Hmm... denk t wel |
Ach, de Panama is nog kleiner, als ik je dan mis weet ik t ook niet meer...
Gaat J tot de P ook nog dan?
| Originally posted by eieregooie Ach, de Panama is nog kleiner, als ik je dan mis weet ik t ook niet meer... Gaat J tot de P ook nog dan? |
Wat een faalhaas zeg
Moet zeker werken ofzo de volgende dag? Enne, met wie ga jij dan?
| Originally posted by eieregooie Wat een faalhaas zeg Moet zeker werken ofzo de volgende dag? Enne, met wie ga jij dan? |
Als je de laatste 1,5 jaar niet geweest bent naat Tiesto, kan je niet bepaald zeggen dat je "wel vaker" gaat 
| Originally posted by eieregooie Als je de laatste 1,5 jaar niet geweest bent naat Tiesto, kan je niet bepaald zeggen dat je "wel vaker" gaat |
Tiësto gister in de Now&Wow was vet!!
Het was extreem rustig voor een tiësto optreden, de Wow-zaal was geheel leeg en de Now-zaal was misschien voor de helft gevuld. Daardoor leek het wel op een privé-feestje met alle ruimte om eens goed los te gaan! Er was ook zeker genoeg reden om dat te doen; Montana draaide een lekkere warm-up set met veel breakbeat plaatjes en 'the sky was pink'
. Daarna tiësto met bijna drie uur lang heel veel platen van ISOS4 (zoals het hoort op een releaseparty) en klassiekers als Billy Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix), Cass & Slide - Perception en Tiësto's eigen remix van Southern Sun. Als afsluiter wat steviger werk van Cor Fijneman, top avond gehad! 
Klinkt beter dan de Asta, beter doetie dat woensdag weer dan 
| Originally posted by eieregooie Klinkt beter dan de Asta, beter doetie dat woensdag weer dan |
| Originally posted by eieregooie Klinkt beter dan de Asta, beter doetie dat woensdag weer dan |