TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »
Gansen dag in tuinen zitten werken, kzen verbrand peisek !
echt tof weer nu !
bump
30 graden vant weekend

| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather bump 30 graden vant weekend |
Time to get a tan 
Buh; die paar herex kosten mij m'n vakantiejob aan't strand
Oh well...
| Originally posted by The_G0dfather bump 30 graden vant weekend |
Tis al veel te warm voor mij! Lang leve de winter !! 
enige last is onnodig zweten inderdaad... kunt geen 100m fietsen of ge voelt u shirt al beke plakkeh
| Originally posted by diddi Tis al veel te warm voor mij! Lang leve de winter !! |
| Originally posted by domineesje verder in mijn zetel slapen ze |
It's hot outside
geniet ma van de meiskes die nu aant zweten zijn en schaarsgekleed naar de lessen gaan ![]()
| Originally posted by Antony enige last is onnodig zweten inderdaad... kunt geen 100m fietsen of ge voelt u shirt al beke plakkeh |
| Originally posted by Real Bedankt om uw medeleven te tonen aan de mensen met examens. |
Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. 
| Originally posted by Real Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. |
| Originally posted by Real Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. |
| Originally posted by Jasperovitsj . Toch maar met de bus naar de kapper, want als ik dat met de fiets doe moet ik daar eerst 10 minuten uitzweten, en das ook geen zicht |
Slapen en met de kindjes spele he Domi 
*doet de oogjes open*
dat heb ik dus he,de eerste dagen vd opkomende zomer, bonkende maar dan bonkende koppijn (ondraaglijk), dat beloofd goeds 
| Originally posted by domineesje idd gevaarlijke zon btw, lig er 10 minuten in en topje staat erin en ben naar binnen gevlucht omdat niet te doen si.. verder in mijn zetel slapen ze |
| Bedankt om uw medeleven te tonen aan de mensen met examens |
| Originally posted by Jasperovitsj . Toch maar met de bus naar de kapper, want als ik dat met de fiets doe moet ik daar eerst 10 minuten uitzweten, en das ook geen zicht |
Mjah, niks tegen fietsen ofzo, en ik ga vanavond gewoon lopen hoor. 
Met net dankzij dat sporten zweet ik heel snel, en als ik dan bvb naar de kapper moet fietsen is dat niet echt aangenaam als ik daar helemaal bezweet aankom en het vocht van m'n gezicht drupt. 
inderdaad, en da lauw water om u haar mee te wassen helpt ni echt... en ze kunnen ook iet hebben van: "dien zen gezicht is helemaal nat, en men kraan is nog nieens open" 
| Originally posted by Jasperovitsj Mjah, niks tegen fietsen ofzo, en ik ga vanavond gewoon lopen hoor. ![]() Met net dankzij dat sporten zweet ik heel snel, en als ik dan bvb naar de kapper moet fietsen is dat niet echt aangenaam als ik daar helemaal bezweet aankom en het vocht van m'n gezicht drupt. |
| Originally posted by TOR Which reminds me.. Heb je er al op gelet dat oudere mensen op de fiets altijd vertragen bij het minste geluid dat ze achter hun rug horen aankomen? Door hun lage snelheid verliezen ze echter altijd het evenwicht en gaan ze aan het slingeren, waardoor ze gevaar cre�ren ipv er te vermijden, lol |